- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hard werken + geen bierbuiken = geen sport voor A&L 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
In de absolute top van het voetbal zie ik anders ook geen bierbuiken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet zo erg als die Darters maar Rooney heeft wel een bierbuikje, en Europese top is ie zeker.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is hier altijd top met circa 1.500.000 kijkers. Topsport.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Teleurstellende winnaar. Had liever iemand van de jonkies zien winnen zoals Meeusen of Pauwels. Albert is naar het schijnt van zijn fites getrokken door een supporter van Nys? Hierdoor zal het de komende weken wel spannend worden, de supporters van Albert mag je ook niet onderschatten hoor. Het boegeroep toen Nys hierjuist op het podium kwam staan.
In elk geval, teleurstellende BK. De 'verliezer' vandaag is toch wel Fidea. Topman Pauwels in het begin al pech, ietsje daarna Wellens. En toen Nys nog eens alles op alles zette aan het eind viel Peeters. Nouja, Meeusen staat op het podium op een mooie derde plek.
Proficiat.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad. Veldrijden wordt steeds populairder. Haalt elke week veel kijkcijfers, zelfs meer dan de meeste topmatchen dacht ik.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
. Albert is naar het schijnt van zijn fites getrokken door een supporter van Nys?.
Zoals hijzelf zegt. Maar blijkbaar heeft niemand iets gezien, zijn er nog geen foto's of beelden van opgedoken... Albert heeft altijd wel een reden klaar als hij niet beter kan. Dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat siert een echte kampioen, maar telkens hij verliest is het door de schuld van de Nijs-supporters. En dat stoort mij wel een beetje.
Eén van de beste sinds jaren. Valpartij van Nijs en direct bijna 30 seconden achter. Terwijl ik, net zoals bijna iedereen, dacht dat het voor Nijs over en out was, doet hij nog een remonte en wint met voorsprong, wat op dit parcours zeker niet vanzelfsprekend was. Capeau voor een 34-jarige tegen al dat jonge geweld. Dat ze nu nog eens zeggen dat Vlamingen niet kunnen schaatsen. 
Dat het Fidea of Sunweb-blok naar het einde van de wedstrijd ineen zou zakken, dat kon men al voorspellen van het begin van de koers. Een vol uur 'en bloc' kunnen deze jongens spijtig genoeg niet aan. Meeuwen binnen een jaar of twee wel hoop ik.
Ik zou ook graag gezien hebben war Wellens vandaag zou uitgekomen zijn. Rijdt hij dit jaar voor één keer super, heeft ook hij af te rekenen met pech.
Ajax&Filmfreak
-
- 3375 berichten
- 3736 stemmen
Veldrijden is prachtsport.

Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Nys is altijd al sterk geweest. Toen hij voor de tweede keer voorbij Vervecken ging had ik toch al gedacht dat hij weer in de achtervolging zou schieten. Het is een keikop. Vervecken heeft naar mijn weten ook nog redelijk sterk gereden. Niet op zijn niveau van vroeger natuurlijk maar kon toch wel een halve ronde, misschien iets minder met Nys mee. En hij is toch ook al een redelijk oud ventje. 
Albert nja, hij heeft inderdaad op alles een antwoord. Ik denk eerder dat Albert per ongeluk gehindert werd door een supporter. En dat is niet nieuws. Klaas Vanthornhout werd ook eventjes gehinderd door een vlag.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En 'wij' hebben weer mogen genieten van Sventastic 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Reactie op Bert Maalderink dat Kramer er wel een beetje moe uitzag na de 1500:
"Nou, rij jij dan maar eens een 1500!"
Prachtige kerel blijft het.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Pfff... Ik als Svenhater ben het er mee eens. 
L_T_B
-
- 266 berichten
- 504 stemmen
Veldrijden is prachtsport.

(mijn nichtje is voor de 11e (!) keer Nederlands kampioen geworden
)
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Ik denk ik ga even kijken hoe van der Vaart en Kaka het doen samen op het middenveld bij Madrid, moet die slapjanus er na 20 minuten weer vanaf met de brancard
.
Nederlandse epidemie of zo? Of misschien te weinig boterhammen met pindakaas gegeten in de jonge jaren, pff. De enige die nog een beetje heel blijft de laatste tijd is Sneijder.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vd Vaart is bijna nooit geblesseerd, dus waar heb je het over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Euh, die heeft een paar weken terug weken langs de kant gestaan met een blessure
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bijna nooit zei ik. Check zijn carriere maar. Zelden dat hij geblesseerd is en als hij het is, dan max een paar weekjes.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nou, hij is toch vrij blessuregevoelig hoor. Je hebt uitersten, zoals Robben en Suarez (praise the lord dat dat zo blijft), maar VdV is toch wel vaker even out dan de gemiddelde prof.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bijna nooit zei ik. Check zijn carriere maar. Zelden dat hij geblesseerd is en als hij het is, dan max een paar weekjes.
Ik had het over Sneijder, was een reactie op LZA.
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Vd Vaart is bijna nooit geblesseerd, dus waar heb je het over.
Ik had het over het totaalbeeld (Nederlanders bij buitenlandse topclubs).
Die beginnen zo langzamerhand een beetje een naam te krijgen wat betreft blessure gevoeligheid.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nou dat geloof ik niet, zou ook onzin zijn overigens.
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Euh, die heeft een paar weken terug weken langs de kant gestaan met een blessure
.
Mmh klopt ja. Ik dacht ik geef nog even een positieve draai aan mijn bericht maar dat ging dus niet op
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Afgelopen jaar en dit seizoen zijn het er wel veel ja. Robben, Van Persie, van Nistelrooij zijn de beste voorbeelden. Zeker de 1e 2 hebben vaak wat.
Maar bv Seedorf, Huntelaar, Drenthe, Sneijder en Mathijssen zijn wel bijna altijd fit. Het is maar op wie je let.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Huntelaar, Drenthe
Als je amper speelt raak je ook niet snel geblesseerd natuurlijk
.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Reactie op Bert Maalderink dat Kramer er wel een beetje moe uitzag na de 1500:
"Nou, rij jij dan maar eens een 1500!"
Prachtige kerel blijft het.
Mooie 10 kilometer reed hij ook. Was wel weer een leuk EK, zo met die vrieskou. Al blijf ik het jammer vinden dat ze nooit meer op een buitenbaan rijden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen

(mijn nichtje is voor de 11e (!) keer Nederlands kampioen geworden
)
In het veldrijden? Geef eens een beetje meer uitleg. Please...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat moet Daphne v/d Brand zijn (toch?).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Echt? Inderdaad een fantastische renster. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.