• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.236 gebruikers
  • 9.387.305 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

(quote)

U ziet het ook in Silva zitten?

Silva heeft in het eerste deel bij ajax het goed gedaan, totdat die dramatische MvB kwam en Silva geen kans meer kreeg.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

FlyLo schreef:

Even terug naar Ajax dat geen leiders zou hebben: Vertonghen, Oleguer?

Zeker Oleguer heeft geen schrik om z'n mond open te trekken..

Vertonghen zei bij Studio Voetbal zichzelf niet te zien als een leider. Oleguer is iig buiten de velden niet op z'n mondje gevallen, maar in het veld komt hij op mij niet echt over als een prater. Oleguer heeft ook als nadeel, dat hij één van de zwakste schakels is, ik weet niet in hoeverre hij dus wordt geaccepteerd als eventuele leider.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou nou....Ajax heeft volgens geruchten interesse in Joaquin en Rivas. En scouts van Ajax komen zaterdag in Argentinie nogmaals Prediger bekijken. En het schijnt dat Ajax last minute interesse in Cisse had. Dat geeft dus aan dat Elia definitief afgeketst is. Ben overigens blij dat Cisse niet naar ons komt.

Joaquin? Als in Joaquin van Valencia? Die gaat echt niet naar Ajax, dat is een vaste waarde van Valencia.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nomak schreef:

Mag die Junkie toch starten?

Geven ze een mooi signaal mee af naar de jeugd. Als je maar goed bent in wat je doet, dan mag je snuiven en slikken zoveel je maar wil.

Is inmiddels toch al bewezen dat hij niet gebruikt heeft maar alleen contact heeft gehad met iemand die gebruikte of is dat ook alweer achterhaald?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

Silva heeft in het eerste deel bij ajax het goed gedaan, totdat die dramatische MvB kwam en Silva geen kans meer kreeg.

Ik blijf het niks vinden, vooral niet als je Van der Wiel achter de hand hebt. Silva kan niet verdedigen en van z'n rushes hoef je ook niks te verwachten. De rek is er bij Silva ook helemaal uit. Doorselecteren dus op de bank of verkopen, maar goed jullie zullen het wel niet met me eens zijn en dat mag.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De soap gaat door: Elia denkt aan rechtszaak

Bron: Elfvoetbal.nl -

Eljero Elia overweegt een rechtszaak tegen FC Twente aan te spannen. De aanvaller wil graag overstappen naar Ajax, maar krijgt geen medewerking van zijn werkgever.

Elia is van mening dat voorzitter Joop Munsterman een belachelijk hoge transfersom vraagt en bovendien zijn afspraken niet nakomt. Dat vertelt de speler tegenover Enschede FM.

De flankspeler verlengde in de winterstop zijn contract tot medio 2013. De 22-jarige Elia zou dan deze zomer mogen vertrekken. Ajax bood acht miljoen euro, maar dat bod werd door Twente afgewezen. Munsterman wil minimaal veertien miljoen euro voor de speler ontvangen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Klote-Elia.

Opzouten met dat hardrennertje, zo'n Twente moet hem een flinke schop nageven en zorgen dat ie een stadionverbod krijgt. Opnokken, we zien je over 3 jaar wel op de bank bij Wigan Athletic.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Nou, dat wint Twente, waarna Elia voor 9 miljoen eurootjes naar amsterdam vertrekt.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Nou, dat wint Twente, waarna Elia voor 9 miljoen eurootjes naar amsterdam vertrekt.

Ajax zou wel heel dom zijn om zo'n som te betalen voor zo'n speler. Wat een kutmentaliteit ook nog eens. Onderteken het contract dan niet hé, je bent toch volwassen? Maar nee, hij dacht: als ik dit onderteken verdien ik dit jaar een pak meer en daarna vertrek ik toch naar een grotere club, desnoods met rechtszaak.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Nicolage Rico schreef:

haha, precies.

Je moet gewoon 25 miljoen vragen en als zo'n kneus van een speler dan voor een rechtszaak gaat beslissen ze dat je het gemiddelde moet betalen of zo. Een hele hoge prijs vragen heeft dus wel zin.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Munsterman weet wel hoe dat moet, hoor....

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Is inmiddels toch al bewezen dat hij niet gebruikt heeft maar alleen contact heeft gehad met iemand die gebruikte of is dat ook alweer achterhaald?

Hoe kom je daarbij?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Relatief gezien is die veertien miljoen voor Elia helemaal niet te veel. Voor Sulejmani werd nog meer betaald op basis van slechts een goed half seizoen.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Sulejmani was dan ook een lachwekkend bedrag. Zoiets betaal je alleen voor een gevestigde speler. Niet voor een talent. En al helemaal niet voor iemand die niet in je systeem past.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Als Sulejmani dit jaar weer zo slecht speelt, is dat wel het flater van deze eeuw (eeuw duurt nog niet zo lang).

Dan kan Nec 'm kopen voor 3 miljoen.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee. Blinde draver die voor open goal zon beetje elke kans mist. Ik hoef hem niet.

Pfftt. Wat een onzin.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat hoef je mij niet te vertellen, maar hierdoor denk ik dat er weinig tegen Munstermans beoogde transfersom kan worden ingebracht.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nomak schreef:

Hoe kom je daarbij?

Hierdoor:

'Boonen heeft dit jaar geen cocaïne gebruikt'

Volgens de universiteit van Leuven en die van Straatsburg kan Tom Boonen dit jaar onmogelijk cocaïne tot zich genomen hebben. Dat wezen verschillende haaranalyses uit.

Begin mei raakte bekend dat de Belg zich eind april, net als vorig seizoen, liet verleiden tot drugsgebruik buiten competitie. Vrij snel na dat nieuws liet de Quick Stepploeg zijn haar analyseren aan de Katholieke Universiteit Leuven.

Na dat onderzoek wist toxicoloog Jan Tytgat te melden dat er zo weinig sporen van cocaïne aanwezig waren in Boonens haar, dat hij onmogelijk de drug gebruikt kan hebben. Datzelfde resultaat bekwam men in het Zwitserse Straatsburg, waar de tests geleid werden door een dokter die samenwerkt met Tourorganisator ASO.

Dat wil zeggen dat de voormalige wereldkampioen hoogstens onrechtstreeks in aanraking kwam met cocaïne, bijvoorbeeld via een andere gebruiker. Dit zou een verklaring kunnen zijn waarom Boonen zelf van niets wist en aan een blackout dacht.

Quick Step legde het rapport ondertussen al voor aan de UCI en de ASO. Het is wachten op het defintieve verdict omtrent Tourdeelname.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Vraag me alleen af of Boonen kan winnen in de Tour met zo'n heftige aanloop. Ach, bij de eerste 15 is genoeg om punten te scoren. Dat moet wel lukken in de sprintetappes.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Mag die Junkie toch starten?

Geven ze een mooi signaal mee af naar de jeugd. Als je maar goed bent in wat je doet, dan mag je snuiven en slikken zoveel je maar wil.

Na, und? Als jij thuis wil slikken ga je je gang maar. Of je nu goed bent in wat je doet, of niet.

Ik heb mijn teampjes na 37x wijzigen verder af (en ja ik heb Boonen erbij)

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Ik kan de hele tijd niet op de Telesport site. .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wat wint Federer z'n gamepjes toch makkelijk. Net ook weer. Diepe return van Haas, hij stormt naar het net, en Federer slaat half achterover hellend de bal er gewoon langs. Alsof het hem geen enkele moeite kost. Staat geen maat op hem dit toernooi.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Sportpools team:

Voor de sprint speel ik de dure Cavendish, Freire en Boonen. Verder nog 2 b-sprinters met 0 punten die een paar keer keurig 7e ofzo kunnen worden.

Voor het klassement laat ik favorieten Contador, Evans, Menchov en de Schleckjes weg en zet ik in op de outsiders. Een pure gok maarja je moet wat. Uiteraard zit Lance er wel bij. En omdat ik toch ook met het hart speel mag Gesink niet ontbreken.

Cancellara lijkt me verder een logische keuze, mijn 0-punters houd ik nog eventjes geheim

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ timbo_

Twee jaar achter mekaar betrapt, lijkt me logisch dat er toch iets aan de hand is, of niet soms?

Toen het nieuws voor de eerste keer naar buiten werd gebracht verbaasde het me trouwens helemaal niets. Ik had drie jaar geleden al gehoord dat Boonen cocaine zou gebruiken. Maar toen wou ik het zelf niet geloven.

@ otherfool

Voor alle duidelijkheid, ik gebruik niets.

En moest dat zo zijn, ik heb ook geen voorbeeldfunctie. Dus jouw vergelijking slaat nergens op.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Voorbeeldfunctie, schmoorbeeldfunctie. De wet telt en niks anders.

Voor de laatste tourtips kun je vanmiddag nog even Maarten Ducrot lastig vallen: NOSJOURNAAL - NOS videochat

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Die praat toch alleen maar over het nieuwe wielrennen en koersen op de grote molen.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Michael Owen zou naar Man U gaan. Vreemde transfer..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Don Dijk schreef:

Klote-Elia.

Opzouten met dat hardrennertje, zo'n Twente moet hem een flinke schop nageven en zorgen dat ie een stadionverbod krijgt. Opnokken, we zien je over 3 jaar wel op de bank bij Wigan Athletic.

Het licht wel iets genuanceerder. Elia zegt met Munsterman te hebben afgesproken dat hij bij een bepaald bod mag vertrekken, wanneer hij in de winter bijtekende. Dit heeft hij gedaan, maar nu zegt Munsterman dit niet gezegt te hebben.

Van beide partijen vind ik dit vreemd; allereerst waarom laat Elia zijn clausule niet schriftelijk vastleggen?

Aan de andere kant waarom zou Elia uberhaupt in de winter bijtekenen als je in de zomer weg gaat. Elia zei namelijk letterlijk dat hij in de zomer Twente zou verlaten.

Uiteindelijk gaat Twente toch de verliezer worden, na al het gedoe met Wielaert, Elia en Arnautovic zullen spelers wel uit kijken voor ze nog een contract met Munsterman tekenen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch best nuttig als invaller. Het is niet dat ie naar Everton gaat ofzo.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Naomi Watts schreef:

Toch best nuttig als invaller. Het is niet dat ie naar Everton gaat ofzo.

Nja, ik heb er nog eens over nagedacht en eigenlijk is het toch wel een logische transfer.

Ik neem aan dat ze 4-4-2 gaan spelen met Berbatov en Rooney vanvoor, Owen is dan ideaal als backup. Is bovendien transfervrij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.