- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zelfs Aissati heeft via PSV al meer ervaring dan een Landzaat of De Cler.

Het jochie heeft mischien 10 wedstrijden helemaal uitgespeeld.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ervaring is zoiets relatiefs. Davids, Stam, Cocu, De Boer, Van Nistelrooij, Seedorf, Gio, Ooijer...
Dat zijn jongens met ervaring.

Waarvan er eentje bij PSV speelt en eentje bij Feyenoord. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik herinner nog een Aissati die persoonlijk een Milan met 1-0 vloerde in de CL.
Das al meer gepresteerd dan Landzaat in heel zn carriere 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Waarvan er eentje bij PSV speelt en eentje bij Feyenoord.
Dat ontken ik toch ook niet? Oke, Makaay mag je ook routinier noemen maar ik heb een hekel aan zijn spel.
Je kan dus concluderen dat je met een berg routiniers er ook niet altijd komt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik herinner nog een Aissati die persoonlijk een Milan met 1-0 vloerde in de CL.
Das al meer gepresteerd dan Landzaat in heel zn carriere
Dat had weinig met ervaring te maken, maar meer met talent.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Tot grote verbazing van Roda Jc heeft ajax afgelopen dagen alsnog geprobeerd Sekou Cissé vast te leggen. Nadat bekend werd dat Roda Jc overeenstemming had bereikt met Feyenoord over een transfersom van 3,5 miljoen euro, meldde ajax zich ineens bij de Limburgers. Roda Jc houdt echter vast aan de met Feyenoord gesloten deal, terwijl Cissé zelf naar Feyenoord wil. Cissé komt zondag naar Rotterdam voor de medische keuring, afronding van de deal en ondertekening van zijn vierjarig contract.
De late inmenging van ajax is opvallend, omdat de afgelopen tijd alleen Feyenoord en Fc Twente naar de gunsten van Cissé dongen. De interesse van ajax voor Cissé kan niet los worden gezien van de moeizame onderhandelingen over Eljero Elia met Fc Twente.
Bron: Telegraaf

Lekker snel van 020. Als een speler al vastgelegd is, hem trachten binnen te halen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Goddank dat het misgelopen is voor ons. Zou wel een hele sneue transfer zijn geweest. Leuk voor onder de Nederlandse top maar ploegen als Ajax, AZ, PSV, Twente en Heerenveen zouden hoger moeten kijken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Cissé is voor elke club die jij noemt een aanwinst.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
maar ploegen als Ajax, AZ, PSV, Twente en Heerenveen zouden hoger moeten kijken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee. Blinde draver die voor open goal zon beetje elke kans mist. Ik hoef hem niet. Maar hey, jullie zijn er blij mee dus er is toch geen discussie voor nodig?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Jullie hebben immers Kennedy al.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kennedy komt niet eens bij de goal in de buurt joh. En zn voorzetten zijn ook gevaarlijk. Altijd duiken voor de bal als je op de 2e ring zit.
Behalve dan die ene magische avond in Florence. Whoohooohooo dat was mooi.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik denk dat Donnie Dijk cynisch was, net als jij om Feyenoord niet te noemen daarnet.
Kopen jullie Elia maar voor 9 miljoen.
IK ben redelijk blij me Cissé. Is toch een speler die beter kan worden. Ik moet nog zien of hij zal slagen in de Kuip, maar onder leiding van Been geef ik hem een grote kans.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb ik reden om je club te noemen dan? Al 2 jaar buiten de top 5 en al langer buiten de top 3. Selectie is nauwelijks verandert dus ik verwacht weinig van je club.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Feyenoord moet die seizoen zeker in de top 5 eindigen met deze selectie. Dat moesten ze vorig jaar ook. En het jaar ervoor zeker. Ze presteerden onder hun kunnen.
En dat 020 Cissé wilde halen, zal wel te maken hebben omdat het niet helemaal lekker gaat met de transfer van Elia.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Buitenspelers staan bij Ajax dieper op de helft van de tegenstander dan bij andere clubs. Hierdoor vind ik Cissé ook niet geschikt, Cissé moet het van zijn lopen hebben. Bij Ajax wordt hij daarvoor onvoldoende in stelling gebracht, want de ruimte achter hem is er niet. Verder is zijn directe rendement niet hoog en heeft hij last van de afrikanentrap.
Ik heb overigens wel liever Cissé voor 2 dan Elia voor 10 hoor. Ondanks dat ik Elia nogal wat beter vind, de prijs/kwaliteit - verhouding is alleen erg scheef.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Jij bent zeker ook die kneus die al die twitterpagina's van spelers aanmaakt ...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kneus?
maar nee, heb balle verstand van twitter.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mooi voor Boonen. Dan moet een andere sprinter het veld ruimen in mijn lijst.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Even terug naar Ajax dat geen leiders zou hebben: Vertonghen, Oleguer?
Zeker Oleguer heeft geen schrik om z'n mond open te trekken..
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Even terug naar Ajax dat geen leiders zou hebben: Vertonghen, Oleguer?
Zeker Oleguer heeft geen schrik om z'n mond open te trekken..
Jammer alleen dat er dan Spaans gebral uitkomt wat niemand verstaat.
En Vertonghen?? We hebben het over leiders he, niet over volgers.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Jammer alleen dat er dan Spaans gebral uitkomt wat niemand verstaat.
En Vertonghen?? We hebben het over leiders he, niet over volgers.
Lijkt me sterk dat Oleguer geen Engels zou kunnen. Vertonghen komt bij mij niet over als een stil jongetje. Maar goed, ik volg Ajax niet echt..
Trouwens: Arnautovic nu toch niet naar Inter
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Voor Feyenoord zal vooral belangrijk zijn hoe ze op de eerste speeldag de thuisnederlaag zullen verwerken.
Zelfde geldt voor Ajax. Groningen verliest haar eerste thuiswedstrijd van het seizoen volgens mij niet vaak.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Timbo, vriend. Wijze woorden.
Dat wordt inderdaad een (bijna) zekere overwinning. Ajax zal nog wel zoekende zijn en meer van dat kulgepraat wat je dan achteraf krijgt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Mooi voor Boonen.
Mag die Junkie toch starten?
Geven ze een mooi signaal mee af naar de jeugd. Als je maar goed bent in wat je doet, dan mag je snuiven en slikken zoveel je maar wil.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.