• 15.959 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.486 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Doe nu ook mee aan Sportpools, die hoef je gelukkig maar 1 keer in te vullen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

Ik zou Aissati achter de spitsen zetten. Verthongen op die plek waar Aissatti staat en dan de plek van Verthongen naar achteren schuiven en dan 4-3-1-2 spelen. Drie verdedigers met Ajax spelen word een beetje tricky.

U ziet het ook in Silva zitten?

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Ja, hallo. Hebben we nu 3 pools? dat is niet te doen zo, uiteindelijk richt iedereen zich toch op 1 pool.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Twee toch maar? Ik zie de meeste deelnemers in die van Sportpools, dus misschien moeten we het bij die houden als officiele MM-pool.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nou nou....Ajax heeft volgens geruchten interesse in Joaquin en Rivas. En scouts van Ajax komen zaterdag in Argentinie nogmaals Prediger bekijken. En het schijnt dat Ajax last minute interesse in Cisse had. Dat geeft dus aan dat Elia definitief afgeketst is. Ben overigens blij dat Cisse niet naar ons komt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ah, ze raken in paniek.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Cisse zou voor Ajax inderdaad helemaal niks zijn, voor beide partijen beter.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Ah, ze raken in paniek.

Nee, hoezo? Waarschijnlijk vond iemand bij Ajax Cisse een nuttige vervanger nu Elia niet lukt. Maar als Ajax eens logisch nadenkt dan redden ze het ook wel zonder nieuwe vleugelspeler.

Ik hoop liever dat ze van Onyewu echt werkt kunnen maken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Joaquin, nah ja ik zal maar niks zeggen.

Prediger lijkt me wel interessant, maar dat betekent wel dat Jol Vertonghen als verdediger gaat gebruiken. Vd Boog zei dat ze een middenvelder en een verdediger willen. Mocht Obradovic komen wordt Vertonghen dus centrum verdediger, en mocht Onyewu komen wordt Vertonghen linksback.

Ik ga er in ieder geval vanuit dat Jan altijd speelt.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Joaquin, die ex-international? Die hadden ze 5 jaar geleden moeten halen.

Was wel een goede speler op rechts toen, zou alleen niet weten waar hij bij Ajax moet spelen. Rechtsback?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vertonghen lijkt mij ook op zeker basisspeler. Nadeel voor hem is dat hij centrale verdediger, linksback, controleur en linkermiddenvelder kan spelen hehe. Beetje de hoer van de ploeg dus. Dit had Nigel de Jong toen de tijd ook, komt je spel(niveau) niet ten goede.

Joaquin zou wel lachen zijn. Maarja, die is gewoon ontzettend goed en zal dus never komen lijkt me

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Joaquin, die ex-international? Die hadden ze 5 jaar geleden moeten halen.

Was wel een goede speler op rechts toen, zou alleen niet weten waar hij bij Ajax moet spelen. Rechtsback?

Maakt ook niet uit Joaquin is veel te duur en dus onhaalbaar. Ik denk ook niet dat hij ooit haalbaar is geweest.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Jawel joh. Maar dan had Ronald Koeman er nog 2 jaar coach moeten blijven. Had je Villa ook voor 150 euro over kunnen nemen

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax heeft wel een ernstig gebrek aan leiders en personality zeg, als ik al die namen zo zie.

Dat wordt niks volgend seizoen.

Ik denk zelfs dat Feyenoord een betere mix heeft qua talent en ervaring.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Persoonlijke revanche op Koeman, zou een reden kunnen zijn om naar A'dam te komen.

Maar ik geloof er eigenlijk helemaal niets van, wat voor type verdediger is Rivas?

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Don Dijk schreef:

Ajax heeft wel een ernstig gebrek aan leiders en personality zeg, als ik al die namen zo zie.

Dat is dan ook het grote probleem.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joh. Sinds Davids en Stam weg zijn is die balans al totaal verpest. Daarna de 2 resterende leiders Heitinga en Huntelaar ook weg en je hebt nu dus niks meer.

Er moet iemand komen waar men echt tegen op kijkt. Momenteel is dat alleen Suarez.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En die ligt de meeste tijd nog op de grond ook, dus dat is moeilijk om tegen op te kijken dan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Persoonlijke revanche op Koeman, zou een reden kunnen zijn om naar A'dam te komen.

Maar ik geloof er eigenlijk helemaal niets van, wat voor type verdediger is Rivas?

Rivas is echt een voetballend drama die elke CL wedstrijd van Inter keihard door de mand viel dus laten we bidden dat die gozer niet aangetrokken wordt. Laten we eens geen afvalbak van de Europese top spelen...

@ Don Dijk...

Feyenoord met een betere mix? Je hebt de laatste 2 jaar zeker gemist...

Daar doen een back van NEC, een vleugelspits van Roda en een verdediger van Borac weinig aan af.

Durf er wel een krat bier op te zetten dat Ajax ieder geval ruim boven Feyenoord zal eindigen.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Wat me nu alweer enorm tegenstaat is trouwens dat de transferperiode nog weken doorloopt als de competitie al begonnen is. Volgens mij zullen in die periode de meeste transfers plaatsvinden.

Dan merken spelers bij de topclubs dat ze buiten de boot vallen, ook internationaal, allerlei clubs doen paniekaankopen waardoor er in een voetballand als Nederland overal spelers worden weggeplukt, wat dan weer gevolgen heeft voor lagere clubs etc.

Waardeloos.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Davids en Stam wel, maar ik heb niet het idee dat Heitinga en Huntelaar leiders zijn. Dan eerder Gabri ofzo.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Voor Feyenoord zal vooral belangrijk zijn hoe ze op de eerste speeldag de thuisnederlaag zullen verwerken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

@ Don Dijk...

Feyenoord met een betere mix? Je hebt de laatste 2 jaar zeker gemist...

In het verleden behaalde resultaten enz....

Nee, maar als je puur naar de selectie kijkt, objectief. Dan is de mix in Rotjeknor veel gezonder en beter.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Voor Feyenoord zal vooral belangrijk zijn hoe ze op de eerste speeldag de thuisnederlaag zullen verwerken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

In het verleden behaalde resultaten enz....

Nee, maar als je puur naar de selectie kijkt, objectief. Dan is de mix in Rotjeknor veel gezonder en beter.

Ik heb geen idee waarom. Omdat Feyenoord een paar grote namen heeft die niet presteren? Ik word niet wild van Makaay, Gio, Hofland, Cler en Landzaat in Feyenoord shirt. Gelukkig doet Gio het in Oranje wel nuttig.

Ik denk alleen wel dat Feyenoord beter zal draaien dan vorig jaar. Been zorgt wel voor een logische ploeg en als een De Guzman fit is dan heb je daar ook een hele goede aan.

Maar wij hebben Suarez, Sulejmani, Aissati en Sno...ownee, vergeet de laatste maar. Maar de ploeg van ons is onervaren maar wel erg talentvol. Ik hoop wel dat er minstens 1 routinier bij komt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Sowieso ervaring tja Hofland, De Cler en Landzaat hebben niet meer ervaring dan bijvoorbeerd Stekelenburg, Urby of Gabri. Een De Cler bijvoorbeeld heeft nooit echt bijzondere dingen meegemaakt of op een bepaald niveau gespeeld, net als Landzaat en in mindere maten Hofland. Het feit dat ze 30+ en over de top zijn wil niet zeggen dat ze een schat aan ervaring met zich meebrengen.

Als we het zo stellen zijn bij Ajax, Gabri, Oleguer, Wielaert, Urby, Stekelenburg en Rommendahl met hun ervaring ook van extra waarde.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zijn we 't toch eens een keertje Kai

Zelfs Aissati heeft via PSV al meer ervaring dan een Landzaat of De Cler.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zelfs Aissati heeft via PSV al meer ervaring dan een Landzaat of De Cler.

Ja hoor...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Niet? Aissati heeft er 4 seizoenen CL op zitten met ook genoeg speeltijd.

Ervaring is zoiets relatiefs. Davids, Stam, Cocu, De Boer, Van Nistelrooij, Seedorf, Gio, Ooijer...

Dat zijn jongens met ervaring.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.