• 15.959 nieuwsartikelen
  • 178.933 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.527 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77004 stemmen

Kan prima hoor met silva

• 23489 berichten
  • 77004 stemmen

Landon Donovan zou de redding op het middenveld van Ajax zijn.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

otherfool schreef:

Ik doe al sportpools en rondemaster. Nog ééntje trek ik niet hoor

Zullen we nog een moviemeter subleage maken bij Rondemaster?

Van mij hoeft er verder geen 'officiele' moviemeter poule te zijn. Ieder kiest het spel wat hij leuk vind. Ikzelf kan me voorlopig niet over de "kluns" bij sportpools heenzetten, tsja.

Oja, bij de telegraaf poule ben ik team 'Harken op het buitenblad'.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

Landon Donovan zou de redding op het middenveld van Ajax zijn.

Leuke speler inderdaad. Speelde een sterke Confed. Cup. Maar hij lijkt niet te aarden buiten de VS. Speelde al 2x voor Bayer Leverkusen en kon er niet imponeren. Maar hij is pas 28 ofzo las ik. Ik zou de gok met hem best aandurven. Misschien is zijn niveau geen Europese top, maar zou 't een goede voor de eredivisie zijn.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Weet iemand of Williams heeft gewonnen?

Man man wat speelde die vrouw een game!

• 23489 berichten
  • 77004 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Van mij hoeft er verder geen 'officiele' moviemeter poule te zijn. Ieder kiest het spel wat hij leuk vind. Ikzelf kan me voorlopig niet over de "kluns" bij sportpools heenzetten, tsja.

Oja, bij de telegraaf poule ben ik team 'Harken op het buitenblad'.

Maak maar aan doe ik mee

• 23489 berichten
  • 77004 stemmen

JohnWilliams schreef:

Weet iemand of Williams heeft gewonnen?

Man man wat speelde die vrouw een game!

Finale zusjes.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Mijn Belgisch contact raadt hem af

Ik durf er vergif op innemen dat jouw contactpersoon weinig sympathie heeft voor de ploeg Standard, en waarschijnlijk supporter is van een concurrent.

Er is in België geen betere verdediger te vinden dan Onyewu. Als hij niet goed genoeg is, dan is niemand goed genoeg.

De enige die zich kwalitatief kan meten met Onyewu is Mohamed Sarr, ook al van Standard. Al heeft die buiten zijn fysieke kracht toch wat andere kwaliteiten.

Voor de rest heb je nog Roland Juhasz van Anderlecht en Joao Carlos van KRC Genk. Ook prima verdedigers, maar toch wat minder dan Onyewu en Sarr.

Ik spreek me overigens neutraal uit over deze spelers. Ik vind Standard een erg mooie ploeg, maar ben geen supporter.

Niet uitstekend kunnen opbouwen mag geen excuus zijn voor Ajax om Onyewu niet te halen. Ajax heeft al meer dan genoeg voetballende spelers. Je hebt toch één speler nodig die geen risico neemt en gewoon efficiënt is in het verdedigen.

Moest ik het voor het zeggen hebben bij Ajax, dan wist ik het wel.

Ik zou Onyewu een mooi contract aanbieden, en ook nog Sarr kopen. Dan heb je een perfect ingespeeld duo centraal achterin.

Sarr wil weg bij Standard, die zal ook niet te duur zijn voor Ajax.

Oleguer en Wielaert zijn dan overbodig en kan je gewoon verkopen.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

eRCee schreef:

Lijkt me leuk!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Grapje zeker? Of je moet natuurlijk nummer twee van de wereld geen belofte inlossen vinden.

Mja het was geen grapje maar wist dan ook niet dat ie al 2e gestaan heeft. Heb altijd een net-niet gevoel bij hem, weet ook niet zo goed waarom.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

stinissen schreef:

Kan prima hoor met silva

Een verkapte buitenspeler als rechtsback in een driemansverdediging, zonder laatste man en met een linksback die bekend staat om z'n rushes, ik zeg dat je finaal de boot in gaat. Maar goed (gelukkig) zullen we het nooit weten.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Oke, is aangemaakt.

Naam: MovieMeter.

Wachtwoord: superbenen.

Ik heb een automatische mail verstuurd naar stinissen en otherfool. Verder hoop ik dat iedereen zich gewoon met deze gegevens kan aanmelden. Zoniet, pm me een e-mailadres en ik nodig je dan alsnog uit (hoop ik).

Edit: en ook maar aangemeld op sportpools.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

@ Nomak

Misschien drukte ik me wat verkeerd uit, hij vond het wel een goede stopper, maar volgens hem was hij te statisch en niet erg snel of wendbaar. Het was volgens hem geen klassieke Ajax verdediger, een ander belangrijk punt was dat hij niet kon opbouwen, iets wat we bij Ajax nu juist missen. Onyewu noemde hij een goede stopper, die ook nog is transfervrij is maar niet het type dat Ajax nu nodig heeft. Ik ken hem zelf niet goed genoeg, maar op basis van de confederations cup had ik wel hetzelfde idee. Sarr ken ik persoonlijk ook niet goed genoeg, Jao Carlos vind ik wel heel interessant.

Wat vind jij van Ruiz?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ruiz is ook erg goed, staat ook in de belangstelling van veel clubs. Vorig seizoen vroeg Gent echt veel geld voor hem, een "Elia bedrag" zal ik het maar noemen. Toen kwam het niet tot een transfer terwijl er toen toch ook al belangstelling was.

Ik dacht dat die dit jaar voor een heel wat minder bedrag weg mocht. Typisch zo een speler die met zijn technieken perfect bij een (sub)topper in de eredivisie zou passen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

"t is allemaal leuk wat Ajax straks koopt, maar er is niets of niemand die de boel aan elkaar bindt. Je zal zien dat het met Jol ook niets wordt. Hoe zeer Ajax een trainer als hem kan gebruiken; hij gaat gewoon nevernooit passen binnen de heersende cultuur binnen Ajax. En wie moet dan de boel bij elkaar houden? Nee, in die zin staat Feyenoord met Beenhakker en Been er veel beter voor.....

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Nomak schreef:

Ruiz is ook erg goed, staat ook in de belangstelling van veel clubs. Vorig seizoen vroeg Gent echt veel geld voor hem, een "Elia bedrag" zal ik het maar noemen. Toen kwam het niet tot een transfer terwijl er toen toch ook al belangstelling was.

Ik dacht dat die dit jaar voor een heel wat minder bedrag weg mocht. Typisch zo een speler die met zijn technieken perfect bij een (sub)topper in de eredivisie zou passen.

Vorig seizoen zou Napoli rond de 10 mio hebben geboden. Dat beweerde de Gent-voorzitter toch.

Ik denk dat 3-5 mio dit seizoen wel zal volstaan. Zou echt potten kunnen breken in de Eredivisie, bij eender welke club.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

+/- 3 miljoen heb ik gehoord, Blind moet morgen maar Gent rijden ipv Enschede dan.

@Reinbo, ik hoop dat Been het flikt, echt waar. Maar ik weet het niet, Been heeft nog geen ervaring in de top. Wel mooi dat er een echte clubman aan het roer staat, dat geeft toch wel wat extra's.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

+/- 3 miljoen heb ik gehoord, Blind moet morgen maar Gent rijden ipv Enschede dan.

@Reinbo, ik hoop dat Been het flikt, echt waar. Maar ik weet het niet, Been heeft nog geen ervaring in de top. Wel mooi dat er een echte clubman aan het roer staat, dat geeft toch wel wat extra's.

De verwachting van Feyenoord is dit jaar ook geen top, zeker niet in het begin. We komen lekker uit de underdog positie. Daarnaast hoeft er Europees niets bewezen te worden.... En vergeet Beenhakker niet.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ik las op vi dat Ruiz graag naar Heerenveen wil, weer samenwerken met Sollied.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

"t is allemaal leuk wat Ajax straks koopt, maar er is niets of niemand die de boel aan elkaar bindt. Je zal zien dat het met Jol ook niets wordt. Hoe zeer Ajax een trainer als hem kan gebruiken; hij gaat gewoon nevernooit passen binnen de heersende cultuur binnen Ajax. En wie moet dan de boel bij elkaar houden? Nee, in die zin staat Feyenoord met Beenhakker en Been er veel beter voor.....

Welke heersende cultuur? Met Cruijff is gebroken, er zit een compleet nieuw bestuur, Danny Blind de TD support Jol en is tevens assistent en slechter dan met coaches die echte Ajax mensen zijn kan het toch niet gaan. Denk terug aan Blind en Van Basten. Ik snap dus niet waarop je doelt.

Net of Feyenoord met Been en Beenhakker een garantie voor succes is. Je bent afhankelijk van de spelers en van het geld dat je hebt.

Jol is trouwens een topcoach. Als hij het niet kan, dan kan niemand het meer bij ons.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Drie miljoen lijkt me wel heel erg weinig voor Ruiz. Voor minder dan 5 miljoen moeten ze hem niet laten gaan. Vooral als je ziet wat VVV voor Honda vraagt zou 3 miljoen belachelijk weinig zijn.

Ruiz is veel beter dan Honda, en kwaliteit mag wel wat kosten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De coach heeft vaak veel meer invloed dan de spelers.... bovendien heeft Feyenoord als iedereen fit is een hele leuke selectie

Denk dat de Ajax cultuur niet zomaar verandert, de cultuur waar Cruijff voor staat is al 20 jaar weg. Maar het is nu ook zeker geen cultuur die bij Jol past....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Denk dat de Ajax cultuur niet zomaar verandert, de cultuur waar Cruijff voor staat is al 20 jaar weg. Maar het is nu ook zeker geen cultuur die bij Jol past....

Raar. Tot nu toe lopen supporters, spelers en bestuur met Jol weg.

Je gebruikt vooroordelen die niet gegrond zijn. Het is niet dat we nu Mr Feyenoord ofzo voor de groep hebben staan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Raar. Tot nu toe lopen supporters, spelers en bestuur met Jol weg.

Je gebruikt vooroordelen die niet gegrond zijn. Het is niet dat we nu Mr Feyenoord ofzo voor de groep hebben staan.

We zullen zien.... Jol is veel te 'down to earth' voor Ajax, hij draagt liever een trainingspak dan een stropdas. Dat snappen die bruin geschoende sky box proleten niet.... We zullen zien.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

We zullen zien.... Jol is veel te 'down to earth' voor Ajax, hij draagt liever een trainingspak dan een stropdas. Dat snappen die bruin geschoende sky box proleten niet.... We zullen zien.

Heb je sinds 98 geslapen ofzo? Het loopt op een incidenteel jaar na voor geen zak bij Ajax.

Juist geweldig dat een man als Jol er nu loopt. Dan loopt ie maar met trainingspakkie en petje door de VIP ruimte. I don't care. Ik geef alleen maar om resultaten en spelniveau van Ajax 1. En ik verwacht dat dat onder Jol goed zal komen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Jij hebt ook geen VIP box, ben waarschijnlijk ook het type niet.... Denk Patremonium/Rochdale, dat soort types.....

Ze kunnen zich gewoon niet met hem identificeren. Dus als het goed gaat kan hij rekenen op een lauw ontvangst, gaat het minder dan gaan ze 'm direct slopen. en als je zelfs Van Basten binnen een jaar kapot krijgt......

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ze kunnen zich gewoon niet met hem identificeren. Dus als het goed gaat kan hij rekenen op een lauw ontvangst, gaat het minder dan gaan ze 'm direct slopen. en als je zelfs Van Basten binnen een jaar kapot krijgt......

Van Basten heeft als coach nog weinig bewezen en hij heeft veel geblunderd. Maar krediet had hij van elke supporter.

En elke Ajacied weet dat het onder heel veel coaches na v Gaal niet meer is gelukt om succesvol te zijn op langere termijn dus men zal Jol alle kansen geven. Sure, als Jol 25 potjes verliest dan komt er enorme druk maar ik geloof in sportief betere tijden.

Met Jol haal je een geroutineerde coach binnen die in NL met Roda en RKC bovengemiddeld heeft gepresteerd en die van subtoppers Spurs en HSV zeer behoorlijke teams maakte. Zeker in Engeland waren de supporters en spelers weg van hem.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Finale zusjes.

Mooi! Dan ben ik voor Venus!

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

stinissen schreef:

Wat is je mening Ajax&Litmanen1?

Stekelenburg

Silva--Onyewu-Obrodovic

Vertonghen

Aankoop -Aissati-- Emanuelson

Aankoop

Suarez-Sulejmani

Dus 3-1-3-1-2

Met de opmerking dat Onyewu en Obrodovic waarschijnlijk te moeilijk zijn om te halen......

Ik zou Aissati achter de spitsen zetten. Verthongen op die plek waar Aissatti staat en dan de plek van Verthongen naar achteren schuiven en dan 4-3-1-2 spelen. Drie verdedigers met Ajax spelen word een beetje tricky.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Van Basten heeft als coach nog weinig bewezen en hij heeft veel geblunderd. Maar krediet had hij van elke supporter.

En elke Ajacied weet dat het onder heel veel coaches na v Gaal niet meer is gelukt om succesvol te zijn op langere termijn dus men zal Jol alle kansen geven. Sure, als Jol 25 potjes verliest dan komt er enorme druk maar ik geloof in sportief betere tijden.

Met Jol haal je een geroutineerde coach binnen die in NL met Roda en RKC bovengemiddeld heeft gepresteerd en die van subtoppers Spurs en HSV zeer behoorlijke teams maakte. Zeker in Engeland waren de supporters en spelers weg van hem.

Jol heeft inderdaad bewezen, dat hij een ploeg kan maken die er gelijk goed staat. Hij moet het wel heel goed doen, want volgens mij is AZ nog steeds geen basisspeler kwijt. Alleen qua trainer zijn ze minder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.