- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Gaat Haas nou eindelijk zijn belofte als super talent inlossen?
Grapje zeker? Of je moet natuurlijk nummer twee van de wereld geen belofte inlossen vinden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik hoop niet dat Dekker (na zijn waarschijnlijke komende schorsing) de Nederlandse Vandenbroucke wordt, maar ben er wel bang voor. Groot talent, doping, gedoe en zesentwintig comebacks voor steeds kleinere ploegen in steeds kleinere wedstrijden.
Ik hoop het ook niet. Al moet je je natuurlijk afvragen of hij echt zo'n groot talent was. Ik had wel het idee dat Dekker nu clean is (vandaar dat hij ook nooit meer z'n niveau van een paar jaar geleden haalde), wat dat betreft jammer dat hij nu waarschijnlijk geschorst gaat worden, maar wel terecht.
p.s.
Zwak van de Rabobank dat ze 'm niet ontslagen hebben vorig jaar, ze wisten het natuurlijk gewoon.
Ook zeer zwak van de UCI dat ze weer vlak voor de tour met dit soort zaken komen.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Name them..
Barcelona, Real, Man U, Chelsea, Inter, AC Milan, Liverpool.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Real heeft hij het gewoon redelijk gedaan, dat er bij Barca, Chelsea, Inter en Liverpool al spitsen staan die wereldklasse zijn staat los van of Huntelaar het aan kan. De cultuur die bij Chelsea heerst kan lastig zijn voor Huntelaar maar slagen kan ie bij die clubs. Hij is nog geen gevestigde naam, en Real wil puur van hem af omdat hij geen grote naam heeft.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Bij Real heeft hij het gewoon redelijk gedaan, dat er bij Barca, Chelsea, Inter en Liverpool al spitsen staan die wereldklasse zijn staat los van of Huntelaar het aan kan.
Dat heeft er net alles mee te maken: er zijn teveel spitsen die béter zijn dan Huntelaar.
Benzema trouwens naar Real Madrid, ik ben er alvast niet rouwig om. Prijskaartje: 35 mio € sowieso, kan nog 6 bijkomen afhankelijk van prestaties.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Sportwereld.nl - Wielrennen - Dekker niet naar Tour wegens epo
Shit. 
Goed, wie doet er nog een top-10 voorspelling?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Er duiken overal dezelfde namen op. Wel leuk, zo'n poule, maar eigenlijk moet je er minstens 1 verassing ingooien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De transfer van Arnautovic is nog steeds niet rond. Na alle verhalen dat Inter hem eerst wil huren schijnen niets waar te zijn, er is één dwarsligger en ook verspreider van dit gerucht en uw raadt het al+ zijn naam is; Joop Munsterman
.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Waren ze allemaal maar zo goed als Munsterman
.
Gewoon die spelers aan hun contract houden en als ze weg willen dan is het gewoon betalen. Moeten ze dat contract maar niet tekenen !
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dit is dan weer leuk nieuws over Munsterman:
'Munsterman sprak met huisvriend Cissé'
In Voetbal International was onlangs al te lezen dat Sekou Cissé meerdere zaakwaarnemers zou hebben. Een oude huisvriend dacht dat hij de belangenbehartiger was van de Roda-aanvaller en nu blijkt dat deze oude bekende de afgelopen dagen contact had met Joop Munsterman. De voorzitter van FC Twente kreeg van de huisvriend te horen dat Cissé nog steeds dolgraag naar Enschede zou willen komen, maar dit blijkt achteraf niet waar te zijn. Cissé bood hiervoor vandaag telefonisch zijn excuses aan aan de voorzitter van de Tukkers.
Of het waar is, is een ander verhaal...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Er duiken overal dezelfde namen op. Wel leuk, zo'n poule, maar eigenlijk moet je er minstens 1 verassing ingooien.
Echte verassingen moet je nooit doen. Het komt juist altijd aan op de combinatie van de goede twijfelgevallen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Echte verassingen moet je nooit doen. Het komt juist altijd aan op de combinatie van de goede twijfelgevallen.
Maar als je enkel maar 15 renners hoeft uit te kiezen en de truien moet verdelen, dan heeft iedereen zowat dezelfde renners.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Vandaar ook het succes van Sportpools. Daar moet je écht puzzelen en kun je gewoonweg niet alle toppers selecteren, je moet een keuze maken.
Zoveel leuker en het team blijft ook nog de gehele ronde staan, geen gezeur met het dagelijks wisselen / vergeten te wisselen van je team.
Moviemeter heeft nog altijd maar 12 deelnemers.
Zo gaan we het subleagueklassement nooit winnen. 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Ik vind dat poule-gedoe sowieso master. Nu al 3 avonden aan het puzzelen. En dan zaterdag direct er flink naast zitten en jezelf terugvinden op de 20.000e plek. Heerlijk gewoon. 
Rondemaster is trouwens altijd zowel divers (je kan alle renners selecteren, maar goede renners kosten meer) maar ook weer ontzettend subtiel. Met name in een sprintetappe kan één misser fataal zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Maar als je enkel maar 15 renners hoeft uit te kiezen en de truien moet verdelen, dan heeft iedereen zowat dezelfde renners.
Ik doe ook mee aan een tourpool met 15 renners waarin alleen de dagklassementen tellen. Is anders nog verdomd moeilijk. Allereerst moet je al de goede verhouding zien te vinden wat sprinters en klassementsrenners betreft. En vervolgens moet je daar ook nog een selectie uit maken. Daar zitten dan inderdaad maar een renner of vier bij die het verschil maken ten opzichte van anderen maar het gaat dan ook om de details in dergelijke pools.
Heb in ieder geval nog nooit iemand een dergelijke pool zien winnen met een echte verassing. Vorig jaar waren het ook Ricco en Kirchen die het verschil maakte. Geen enorme verassingen maar je moet ze toch maar beide net hebben.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik vind dat poule-gedoe sowieso master. Nu al 3 avonden aan het puzzelen. En dan zaterdag direct er flink naast zitten en jezelf terugvinden op de 20.000e plek. Heerlijk gewoon. 
Ik ken het. Heb inmiddels een aantal pools af en bij de plaatselijke krant doe ik zelfs met meerdere teams mee maar het maakt het er allemaal niet makkelijker op. Toch wel al een weekje of drie redelijk intensief bezig.
Irriteer me er wel mateloos aan de profesionele poules als die van de telegraaf die gewoon sommige namen die wel meedoen niet op de startlijst hebben staan.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
En Benzema inmiddels ook naar Madrid.
Ja, waarom niet?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ach dat kan/kon je ook over Van de Sar zeggen....
Die is dan ook niet echt geslaagd in Italie.
Huntelaar lijkt me wel wat voor Bayern inderdaad.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
En dat terwijl Bayern Toni, Gomez en Olic heeft. Huntelaar gaat daar natuurlijk nooit heen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat is nu de officiele MovieMeter-tourpool? Sportpools of Telesport?
Lijkt me leuker als we er eentje kiezen in plaats van twee.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Real wil puur van hem af omdat hij geen grote naam heeft.
edit. niet meer of minder dan wat er speelde.
lullig voor perez met zn aankopen maar van dit barca gaat ie nog niet winnen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wat is nu de officiele MovieMeter-tourpool? Sportpools of Telesport?
Lijkt me leuker als we er eentje kiezen in plaats van twee.
Ik doe al sportpools en rondemaster. Nog ééntje trek ik niet hoor 
Nog 2 nachtjes! Werkschema compleet omgegooid (dank collega's!), kisten rode wijn in huis gehaald, toastjes, met-laptop-in-de-zon-zit-positionering geperfectioneerd (viel niet mee).... ik ben er klaar voor!
Podium Parijs (ach waarom niet):
1. Armstrong (meer vanuit het hart dan vanuit het hoofd)
2. Contador
3. Sastre
Evans heb ik als kluns bij sportpools dus het is een beetje wishfull thinking dit 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
edit. niet meer of minder dan wat er speelde.
lullig voor perez met zn aankopen maar van dit barca gaat ie nog niet winnen.
Wat een onzin.
Robben is altijd gekwetst, Huntelaar heeft het serieus laten afweten (ze willen geen spits die niks kan buiten scoren), Sneijder heeft het afgelopen seizoen rotslecht gespeeld en was ook altijd geblesseerd, Ruud is óók altijd geblesseerd. En ook Van Der Vaart heeft weinig laten zien in zijn jaar Real Madrid.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wat een onzin.
Robben is altijd gekwetst
maar als ie speelt verreweg de beste.
een ronaldo of romario word maar 1 keer in de 10 jaar geboren. dus wie bedoel je dan op dit moment.
mwa, heeft weinig gespeeld op de verkeerde positie.
en nu komt ie weer terug.
maar goed van mij mogen ze allemaal naar ajax komen hoor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van alle Nederlanders bij Real had alleen Drenthe kwalitatief er niks te zoeken en was vd Vaart goed genoeg maar alleen overbodig doordat ze Sneijder en Guti al hadden.
v Nistelrooij kan je wel verkopen, die is op leeftijd en je moet nog maar zien of hij fit terug zal keren op niveau. Wel vind ik het respectloos omdat hij 2 zeer goede jaren heeft gekend voor Real tot aan die blessure.
Sneijder zou normaal gewoon moeten kunnen spelen. Benzema in de spits, Ronaldo via rechts, Kaka via links en Sneijder achter de spits. Daarachter kan je nog 2 controleurs zetten.
Robbens rol lijkt me wel uitgespeeld nu Kaka en Ronaldo er zijn. Aan beide flanken zal hij geen basisplek meer hebben of men moet Kaka achter de spits willen zetten en Robben op links.
En Huntelaar....is goed genoeg maar je passeert niet zomaar clubicoon Raul, goed presterende Higuian en nieuwe aankoop Benzema. Lekker vertrekken naar Milan zou ik zeggen. Daar schatten ze hem wel op waarde lijkt me.
En als het kan, neem vd Vaart gewoon mee.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Huntelaar moet gewoon naar een Valencia, Villareal of Sevilla of zo. Dat zou perfect voor hem zijn. Spaanse competitie past het beste bij hem en dat subtopniveau zal hij na een tijdje wel aankunnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Huntelaar moet gewoon naar een Valencia, Villareal of Sevilla of zo. Dat zou perfect voor hem zijn. Spaanse competitie past het beste bij hem en dat subtopniveau zal hij na een tijdje wel aankunnen.
Nu weten we wel dat je hem subtop vind. Hoef je niet elke keer zo duidelijk te vermelden.
Lijkt me logisch dat Klaas voor de maximale top gaat. Zou niet weten waarom hij bij AC Milan niet zou kunnen slagen. Shevchenko was toen de tijd op die leeftijd niet zoveel beter en hij werd er een legende.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.