• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.956 films
  • 12.265 series
  • 34.067 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.241 gebruikers
  • 9.387.636 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nu weten we wel dat je hem subtop vind. Hoef je niet elke keer zo duidelijk te vermelden.

.

Maak ik zelf wel uit, als anderen zoals jij telkens zeggen dat hij iets voor Milan is, zeg ik dat hij meer voor de subtop is.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Shevchenko was toen de tijd op die leeftijd niet zoveel beter

.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wie zegt eigenlijk dat ie naar Milan gaat?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Niemand.

Het jochie zal wel naar Engeland gaan. Denk ik!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Shevchenko is idd. veel beter maar enfin.

Huntelaar moet lekker naar juventus, dat shirt staat hm gewoon beter!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Maak ik zelf wel uit, als anderen zoals jij telkens zeggen dat hij iets voor Milan is, zeg ik dat hij meer voor de subtop is.

Zelf weten, komt wat sneu over maar oke.

Een Huntelaar met een basisplek bij een beetje team is een garantie voor zeker 15 tot 20 goals per seizoen, ook op het allerhoogste niveau.

Wordt nog een drukke internationale transferzomer.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Shevchenko was toen al veel completer en had al in de top van Europa gevoetbald.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

't was maar een voorbeeld zeg. Sjees...

Huntelaar heeft voor zijn leeftijd ook al veel bereikt en veel meegemaakt en overal gescoord. Dat was mijn punt. Hij is geen 30 ofzo..kan nog 10 jaar onderhand mee.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Shevchenko heb ik altijd wat overschat gevonden, om eerlijk te zijn.

Maar ja, dat vind ik ook van Robben, van der Vaart, Huntelaar, Kaka enzenz.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bij vd Vaart druipt de klasse er toch echt wel af. Idem Kaka. De rest die je noemt kan ik nog iets bij voorstellen al ben ik het er niet mee eens.

Vd Vaart had 1 jaar langer HSV moeten doen en had dan moeten vertrekken naar een wereldclub waar hij als de grote vedette zou zijn onthaald. Arsenal, Milan, Chelsea etc. Een club die zon soort speler miste. Real was gewoon een fout. Sowieso passen er op een paar na vooral van die glamourpikkies bij die club. Vond het altijd raar dat Zidane daar zo goed kon aarden.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha schitterend. Moet die gozer net Louis als coach treffen. Die is in staat hem een jaar in het 2e te zetten

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop het.

Overschatte voetballer.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Leuk voor Dementieva dat ze de eerste set pakt, maar ze zal niet winnen. Williams schakelt gewoon een tandje bij en dan wordt het weer een Sister Act.

Hoef ik die finale gelukkig niet te kijken.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik hoop het.

Overschatte voetballer.

Niet dus. Ik vind hem nog altijd onderschat en zou het ontzettend jammer vinden als hij naar Madrid gaat.

Ondertussen zou Villa wel dicht bij Barcelona staan

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Overschatte spits.

Eto-o (hoe in hemelsnaam schrijf je dat nog maar!) is toch 12x beter of zie ik dat (weer, voor de 1350e keer) verkeerd?

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

AHWA schreef:

Leuk voor Dementieva dat ze de eerste set pakt, maar ze zal niet winnen. Williams schakelt gewoon een tandje bij en dan wordt het weer een Sister Act.

Beetje voorbarig! Serena Williams speelt deze editie van Wimbledon echt niet haar beste tennis en ik heb dat tandje bijzetten nog niet gezien Dus waarom zou Dementieva deze partij niet kunnen winnen? Als iemand een Sister Act kan voorkomen is zij het wel!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

dan heb je verleden jaar wat gemist, 1 van de mooiste vrouwen partijen ooit.

maar nog steeds niks vergeleken met de mannen uiteraard.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Kijk de partij ook niet, volg alleen de score. Heb altijd het idee dat die Williams altijd nog een versnelling hoger en harder kunnen. En Dementieva's tweede service is echt matig, vandaar.

Ik hoop natuurlijk dat ze wint. Die Williams spelen lelijk tennis.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Don Dijk schreef:

Overschatte spits.

Eto-o (hoe in hemelsnaam schrijf je dat nog maar!) is toch 12x beter of zie ik dat (weer, voor de 1350e keer) verkeerd?

Eto'o, en nee, die is niet beter.

Kom nu niet af met cijfers, want wat Eto'o dit seizoen allemaal heeft laten liggen, hou je gewoon niet voor mogelijk. Hij slaagt erin om in een team dat een record breekt qua goals op één seizoen, toch geen Europese topschutter te worden.

Villa is op alle vlakken beter, zowel qua afwerken (met hoofd & voeten), techniek, snelheid, mentaliteit... Voor mij is hij ook dé beste spits ter wereld. Alleen Ibrahimovic komt dicht in de buurt, maar die past niet bij Barcelona.

Ik zal in de wolken zijn als ze Villa kunnen binnenhalen. Vergeet ook niet dat Eto'o naar de Afrika Cup moet..

edit: hiermee heb ik niet gezegd dat Eto'o een slechte spits is hé. Integendeel, voor mij is Villa de énige waardige vervanger voor Eto'o.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

AHWA schreef:

Wat is nu de officiele MovieMeter-tourpool? Sportpools of Telesport?

Lijkt me leuker als we er eentje kiezen in plaats van twee.

Geen idee of er een officieel is, maar die van sportpools bestaat wel al het langst denk ik Omdat blijkbaar niemand het wachtwoord nog weet:

subleague 'Moviemeter'

paswoord 'velo'

En de site is natuurlijk www.sportpools.net

Feel free to join

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

Dick Norman ondertussen uitgeschakeld in de halve finale van het heren dubbelspel. Spijtig, geen finale dus zoals in Roland Garros .

starbright boy (moderator films)

• 22422 berichten
  • 5129 stemmen

Toch elf Nederlanders in de tour. Doordat de (zeer talentvolle, hou 'm in de gaten) Ier Daniel Martin geblesseerd is mag Martijn Maaskant toch mee. Min Dekker, Plus Maaskant maakt elf.

De elf Nederlanders:

Robert Gesink (Rabobank)

Joost Posthuma (Rabobank)

Laurens Ten Dam (Rabobank)

Stef Clement (Rabobank)

Kenny Van Hummel (Skil-Shimano)

Piet Rooijakkers (Skil-Shimano)

Koen De Kort (Skil-Shimano)

Albert Timmer (Skil-Shimano)

Martijn Maaskant (Garmin)

Steven de Jongh (Quickstep)

Niki Terpstra (Milram)

De Belgen:

Stijn Vandenbergh (Katusha)

Frederik Willems (Liquigas)

Stijn Devolder (Quickstep)

Sébastian Rosseler (Quickstep)

Jugen Van Der Walle (Quickstep)

Staf Scheirlinckx (Silence-Lotto)

Greg Van Avermeat (Silence-Lotto)

Jurgen Van Den Broeck (Silence-Lotto)

Johan Van Summeren (Silence-Lotto)

Maxime Montfort (Team Columbia)

en afhankelijk van vanmiddag misschien Tom Boonen (Quickstep)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Toch Williams... helaas. Dementieva had genoeg kansen maar wist het niet af te maken.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Geen idee of er een officieel is, maar die van sportpools bestaat wel al het langst denk ik Omdat blijkbaar niemand het wachtwoord nog weet:

subleague 'Moviemeter'

paswoord 'velo'

En de site is natuurlijk www.sportpools.net

Feel free to join

ik heb ze nu allebei

bij beide heet ik 12woutie12

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Pfff wat een treurnis, die Safina.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

BoordAppel schreef:

Pfff wat een treurnis, die Safina.

Ontluisterend, ja. Dat is alweer voor de zoveelste keer.

En dat terwijl die andere halve finale zo mooi was. Ik kreeg gewoon weer hoop voor het vrouwentennis... maar nee hoor.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

FlyLo schreef:

Hij slaagt erin om in een team dat een record breekt qua goals op één seizoen, toch geen Europese topschutter te worden.

Wat is dit nu weer voor een raar argument?

Ten eerste speelt Barcelona, i.t.t. de meeste andere teams, met een systeem waarin simpelweg meerdere goalgetters (Henry, Messi) actief zijn; ten tweede heeft de Europese topschutter, Forlán, slechts 2 goals meer gemaakt dan Eto'o.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

lykathea schreef:

En dat terwijl die andere halve finale zo mooi was. Ik kreeg gewoon weer hoop voor het vrouwentennis... maar nee hoor.

Haha inderdaad. Sinds lange tijd dat ik weer een vrouwentenniswedstrijd op hoog niveau heb gezien.

Zou dat nog ooit wat worden met Safina? Mentaal zo zwak als een doodgeboren lammetje.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Haha inderdaad. Sinds lange tijd dat ik weer een vrouwentenniswedstrijd op hoog niveau heb gezien.

Zou dat nog ooit wat worden met Safina? Mentaal zo zwak als een doodgeboren lammetje.

Dit jaar in elk geval niet meer nee. Die wordt tegen de echte toppers juist steeds zwakker. Het feit dat ze nog zo ver komt heeft denk ik meer te maken met de algehele kwaliteit van het vrouwentennis dan met die van haar.

Ze kan het uiteraard wel, tuurlijk, maar zo'n fragiele mentale staat is topper onwaardig. Ze heeft ook zo vaak dubbele fouten op cruciale momenten, gewoon om te huilen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.