- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax zit wel degelijk achter Onyewu aan:
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Ajax zit wel degelijk achter Onyewu aan:
Ik maak me wel zorgen voorlopig hebben we nog niets..........
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik maak me geen zorgen. Ik verwacht weinig aankopen deze zomer omdat we buiten Vermaelen niemand van waarde gaan verkopen. Een goede linksback is noodzakelijk en als het kan mag er aanvallend wel iemand bij maar dat hoeft niet perse Elia te zijn als hij echt zo duur gaat blijven.
Sowieso kan je veel meer uit de huidige selectie halen dan wat er de laatste 2 jaar is gelukt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Onyewu zou een geweldige versterking zijn voor Ajax en de Eredivisie.
Alhoewel ikzelf niets met Ajax heb zou ik hem heel graag zien komen. Al is het maar gewoon om hem wekelijks te kunnen volgen. Als zo iemand voor een Turks avontuur kiest, dan verlies je hem al snel uit het oog.
De kans bestaat nog wel dat Onyewu nog een half jaar bij Standard blijft. Is voor Standard natuurlijk ook een wereld van verschil om met of zonder hem de Champions League in te gaan.
Gelukkig voelt Onyewu zich nergens te groot voor.
Hij staat overal voor open en geld is zeker niet het belangrijkste. Een nieuwe omgeving (sterkere competitie), dat is de hoofdreden waarom hij uit België weg wil.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Onyewu zou een 1000 maal betere aankoop zijn als de overschatte Elia, ook moeten we die servische back halen en een ervaren voetballende middenvelder niet voor niets zat Jol achter Seedorf aan.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Laatse oproep voor de Tour-Poule Subleague: moviemeter
wachtwoord :film
Telesport & Hyves Tourpoule 2009 - Home - tourpoule.telesport.nl
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Als we net zoveel verstand van Wielrennen hebben als voetbal en films dan ziet het er goed uit 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Onyewu maakte tijdens de Confed. Cup een erg goede indruk op me. Nomak zal hem beter dan ik verder kenne. Misschien kan je hem beknopt nog eens omschrijven?
Op zich vind ik ons middenveld best oke stinissen. Met Lindgren, Enoh, Gabri en Vertonghen heb je sowieso wel een stel sterke voetballers. Jammer dat Seedorf nog niet wilde, maar dan maar zonder hem.
Hoop dat Dario en Sulejmani dan maar komend seizoen laten zien waarom er vorig jaar zoveel geld voor hun is betaald.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1447 stemmen
Onyewu maakte tijdens de Confed. Cup een erg goede indruk op me. Nomak zal hem beter dan ik verder kenne. Misschien kan je hem beknopt nog eens omschrijven?
Een Belgische vriend omschreef hem als een zwarte Jaap Stam, ik weet niet wat ervan waar is.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
No-nonsense verdediger die sterk is met het hoofd. Verwacht dus geen mooi uitvoetballen van hem (hij ramt de bal altijd lukraak naar voor), maar puur verdedigend is het een beer.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
No-nonsense verdediger die sterk is met het hoofd. Verwacht dus geen mooi uitvoetballen van hem (hij ramt de bal altijd lukraak naar voor), maar puur verdedigend is het een beer.
Type Stam dus inderdaad.
Dat is nou een speler die we zoeken. Onze verdedigers nemen of teveel risico (oa vd Wiel) of kunnen niet goed een man dekken (Wielaert bv).
Toen Ajax Stam had staan stond het achterin meteen een stuk steviger. Wat dat betreft zou ik zeggen, halen!
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Op zich vind ik ons middenveld best oke stinissen. Met Lindgren, Enoh, Gabri en Vertonghen heb je sowieso wel een stel sterke voetballers. Jammer dat Seedorf nog niet wilde, maar dan maar zonder hem.
Hoop dat Dario en Sulejmani dan maar komend seizoen laten zien waarom er vorig jaar zoveel geld voor hun is betaald.
Lindgren, Enoh, zijn Ajax onwaardig dat zijn geen toppers en Gabri moet maar eerst weer fit worden dus een goede middenvelder type Van der Vaart zou echt geweldig zijn.
Vertonghen ja dat zou wat kunnen worden maar die zie ik liever in de achterhoede centraal.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb trouwens nog een mooie dvd box gekocht bij Mediamarkt begin deze week. 5 dvd's over WK 1974, 78, 90, 94 en 98. Dat is zon serie maar nu hebben ze er een box van gemaakt en hij kostte maar 5 euro totaal! Ruim 70 minuten per dvd dus wel een koopje. Benieuwd weer naar de mooie oude beelden.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Onyewu is een killer die moeten we achter hebben.
En koop in Brazielie een spits voor rond de 5 miljoen die ook snel is zie bv Wolfsburg die hebben er weer 1 voor rond de 5 miljoen gehaald.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Heb trouwens nog een mooie dvd box gekocht bij Mediamarkt begin deze week. 5 dvd's over WK 1974, 78, 90, 94 en 98. Dat is zon serie maar nu hebben ze er een box van gemaakt en hij kostte maar 5 euro totaal! Ruim 70 minuten per dvd dus wel een koopje. Benieuwd weer naar de mooie oude beelden.
Daar zul je dan ook middenvelders zien waar ik op doel , de dvd's zijn top ik heb de dvd's los.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, van Onyewu moeten we geen trucjes verwachten. Gewoon man uitschakelen en achterin de boel dichthouden. Erg sterk met het hoofd ook. Bij vrije trappen en corners pikt hij ook regelmatig eens een doelpuntje mee.
Fysiek moet dit wel één van de sterkste voetballers van het moment zijn. Echt zo sterk als een beer, ik kijk nu al uit naar de duels met Kah in het strafschopgebied van Roda als Ajax een corner krijgt.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Elke Middenvelder die bij Ajax speelt moet minimaal een stuk of 8 keer scoren en en de nodige assists geven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lindgren, Enoh, zijn Ajax onwaardig dat zijn geen toppers en Gabri moet maar eerst weer fit worden dus een goede middenvelder type Van der Vaart zou echt geweldig zijn.
Vertonghen ja dat zou wat kunnen worden maar die zie ik liever in de achterhoede centraal.
Haha ja dat zeg je vaker maar ik volg je er niet in. Lindgren is wat saai, maar zon speler hebben we wel nodig met al die avontuurlijke, aanvallende spelers. Beetje een Simons of Johan Vogell zoals PSV ze had/heeft. En Enoh is nog jong. Heeft veel power en laat voetballend ook vaak leuke dingen zien. Ik heb vertrouwen in zijn ontwikkeling.
Mijn enige zorg is Gabri. Indien fit moet hij spelen. Held voor me! Maar hij is zovaak geblesseerd, echt zonde. Nu alweer 2 weken dat hij apart moet gaan trainen door een opgelopen blessure gister. Dat probleem heeft Enoh trouwens ook vaak.
Stekelenburg
vd Wiel-Oleguer-Onyewu-Obrodovic
Gabri-Enoh-Vertonghen
Aissati
Suarez-Sulejmani
Zon soort opstelling zou ik wel mooi vinden. En als je 433 wil spelen haal je een controleur weg en zet je bv Cvitanich in de spits met Suarez en Sulejmani op de flanken. Lindgren kan ook voor Enoh trouwens.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
En niet alleen dwergen aantrekken alleen als ze specefieke kwaliteiten hebben.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Elke Middenvelder die bij Ajax speelt moet minimaal een stuk of 8 keer scoren en en de nodige assists geven.
Dat is gewoon niet haalbaar joh. Ik vind wel dat de nr 10 van Ajax zeker 10x moet scoren per seizoen. Van Aissati verwacht ik dus veel. Maar je kan toch niet van Gabri verwachten dat hij er 10 maakt. We hebben niet het niveau meer van 1995. Die ploeg was zo goed en speelde ook extreem aanvallend zodat jongens als Davids en Seedorf ook vaak konden scoren.
Ik vind wel dat een centrumspits van Ajax er zeker 20 moet maken. We zijn verwend geweest met Huntelaar maar Dario moet die druk maar gewoon aankunnen. Anders ben je gewoon Ajax onwaardig.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Haha ja dat zeg je vaker maar ik volg je er niet in. Lindgren is wat saai, maar zon speler hebben we wel nodig met al die avontuurlijke, aanvallende spelers. Beetje een Simons of Johan Vogell zoals PSV ze had/heeft. En Enoh is nog jong. Heeft veel power en laat voetballend ook vaak leuke dingen zien. Ik heb vertrouwen in zijn ontwikkeling.
Mijn enige zorg is Gabri. Indien fit moet hij spelen. Held voor me! Maar hij is zovaak geblesseerd, echt zonde. Nu alweer 2 weken dat hij apart moet gaan trainen door een opgelopen blessure gister. Dat probleem heeft Enoh trouwens ook vaak.
Stekelenburg
vd Wiel-Oleguer-Onyewu-Obrodovic
Gabri-Enoh-Vertonghen
Aissati
Suarez-Sulejmani
Zon soort opstelling zou ik wel mooi vinden. En als je 433 wil spelen haal je een controleur weg en zet je bv Cvitanich in de spits met Suarez en Sulejmani op de flanken. Lindgren kan ook voor Enoh trouwens.
Ik pleit ook voor een voorhoede met Suarez-Sulejmani
omdat je paar twee aanvallers hebt moet het middenveld een stuk creatiever zijn dus deze kunnen daar weg Gabri-Enoh-Vertonghen en vertongen op de plaats van Oleguer en links op het middenveld urby .
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
A getsie. Je bent toch geen Emanuelson fan? Ik ben echt zo klaar met die gozer he. Was ik 3 jaar terug al. Heeft net vorig jaar een half jaar op aardig niveau gebald maar van iemand met zoveel jaar Ajax 1 in de benen mag je meer verwachten. Hij is nog wisselvalliger dan het weer. Aardige gozer, maar verkoop hem lekker.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Een Belgische vriend omschreef hem als een zwarte Jaap Stam, ik weet niet wat ervan waar is.
Mijn Belgisch contact raadt hem af, wat ik al dacht traag, kan niet op bouwen en ook niet met ruimte in de rug spelen. Onyewu lijkt me ook moeilijk haalbaar voor Ajax. Wat nu wel duidelijk is is dat Jol het dus niet in Oleguer ziet zitten.
Overigens meldt de betrouwbare Argentijnse krant dat Ajax concreet is met Prediger (middenvelder). Va por la despedida - ole.clarin.com
tycssports meldt het ook.
El futuro de Prediger estaría en Europa - TyC Sports - tycsports.com
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard raad je hem af. Het is immers een al bekende naam en Ajax scout weer te laat en ze zijn dom bezig en blalbla....zzzzzzz
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Wat is je mening Ajax&Litmanen1?
Stekelenburg
Silva--Onyewu-Obrodovic
Vertonghen
Aankoop -Aissati-- Emanuelson
Aankoop
Suarez-Sulejmani
Dus 3-1-3-1-2
Met de opmerking dat Onyewu en Obrodovic waarschijnlijk te moeilijk zijn om te halen......
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Die middenvelder die ik bedoel is bv Landon Donovan of zo een type...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kan me er deels in vinden. Ik vind het link om met 3 verdedigers te spelen. Ajax krijgt er met 4 al een pak teveel tegen...Zet Vertonghen een linie terug en ik vind me er beter in. Ipv aankoop op het middenveld zou ik Gabri nemen.
Ik vind wel dat de aanval de beste verdediging is dus wat dat betreft vind ik me in je aanvallende opstelling. Maar goed, ik ben de laatste jaren met bakken goals tegen nog niet vergeten...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
4 aankopen is sowieso onmogelijk, verder kan Silva niet op rechts en Obradovic op links (te aanvallend), vooral niet met Onyewu ertussen in (te statisch). Verder zou het ook niet mijn manier van spelen zijn maar soit, je vroeg mijn mening niet. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.