- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
starbright boy (moderator films)
-
- 22424 berichten
- 5129 stemmen
Na het besluit van Rabo om Dekker niet te laten starten in de Tour van vorig jaar zat ik al op een nieuwsbericht als dit te wachten. Het blijft zo zonde, een groot talent dat alles vergooit. En het stigma zal hij zijn hele loopbaan met zich meedragen. Jammer! Het enige positieve nieuws van Thomas Dekker is dat Cadel Evans een sterke knecht minder heeft in de Tour!
Ja, precies. Ik had nogal de indruk dat Rabo geen zin had om te wachten op dit bericht (nadat ze vorig jaar hoorden van die afwijkende bloedwaarden) en 'm daarom thuisliet in de tour en een vertrouwensbreuk forceerde. Ik was al een beetje verbaasd dat Silence-Lotto 'm meteen nam.
Ik hoop niet dat Dekker (na zijn waarschijnlijke komende schorsing) de Nederlandse Vandenbroucke wordt, maar ben er wel bang voor. Groot talent, doping, gedoe en zesentwintig comebacks voor steeds kleinere ploegen in steeds kleinere wedstrijden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lazio heeft wel een prachtig shirt met dat licht blauw-wit. Zeker.
Nja, saaier dan Juventus en irritanter dan Inter is toch niet mogelijk.
Milan heeft trouwens wel de nodige Nederlandse teams genept na 2000 nog. Roda via penalty's, Ajax en PSV in de slotseconden van de kwart en halve finale CL....
En toch mag ik die club wel. Ook erg Italiaans met mannen als Pirlo, Inzaghi, Gattuso en Zambrotta.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Milan is sowieso met afstand de mooiste van Italie. De rest is gewoon spuuglelijk dan kan ook haha 
Alleen al dat prachtige zwart-rode shirt! Klasse.
Milan is natuurlijk samen met Barcelona ook het meest verNederlandst door de jaren heen.
Vroeger Fiorentina, toen ze nog een mooi nintendo logo op dat paarse tenue hadden staan. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Juventus en Inter saai en irritant
Ja. Dat lees je toch 
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Yep met Batistuta, daarom vond ik Fiorentina altijd geweldig. Toen hij erbij zat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En Di Livio! Volgde de club zelfs naar de Serie C. Respect!
Als Ajacied geeft Fiorentina me trouwens ook een prima gevoel.
Leonardoooooooooooooooooo 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Loop niet zo te schelden in mijn bijzijn.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja. Dat lees je toch
en?
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Gaat Haas nou eindelijk zijn belofte als super talent inlossen?
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Want? MvB kan inhoudelijk genoeg zinnigs zeggen over voetbal. Mooi dat hij niet na Ajax de voetballerij gedag zegt. Ik gun hem zeker nog eens een nieuwe mooie club om te coachen. Marco is geen glamourpik zoals Gullit.
Ik geloof niet dat je dit meent. Het maakt me niks uit dat Gullit een glamourpik is, maar ze hebben allebei niks zinnigs te melden. Ik heb het sowieso niet op door het ijsgezakte trainers, die commentaar gaan geven.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
haha, Huntelaar naar Milan, dat wordt een feestdag voor de verdedigers in de serie A. Die krijgt geen voet aan de bal.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Huntelaar is een genie in zijn loop actie's zonder de bal, daarna volgt een schot in de roos. Is niks tegen bestand.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
haha, Huntelaar naar Milan, dat wordt een feestdag voor de verdedigers in de serie A. Die krijgt geen voet aan de bal.
Blabla. Huntelaar zou Heerenveen niet aankunnen, zou Ajax niet aankunnen, zou Madrid niet aankunnen, zou Oranje niet aankunnen.
Uiteindelijk scoort hij overal goals. Zelfs bij Madrid in die korte tijd in de basis. Toch nog zon 8 competitiegoals in een 2 maanden basis gemaakt.
Huntelaar is juist geschikt voor Milan. 2 kansen krijgt hij en zeker 1 zal hij maken.
Maar droom vooral verder kos 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt mij een prima voorbereiding op het WK. 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Huntelaar kan idd een Madrid of Oranje niet aan als het er op aan komt.
In de Serie A is het heel moeilijk scoren en met zijn fysieke kwaliteiten, of liever gebrek aan, wordt hij zo van de bal gezet.
Maar ik vind het prima hoor, alles beter dan bij Madrid.
.
Sowieso past een Huntelaar ook helemaal niet bij dat soort clubs, die geeft de indruk nog gisteren vanuit de plattelandsbrommergroepjongeren in de Achterhoek geplukt te zijn. Dat kan zijn quasi-hippe kapseltje van tegenwoordig ook niet verhullen.
Dan loop je er natuurlijk nogal verloren bij in een Real Madrid (en Milan al helemaal).
De Amsterdammertes hebben tenminste nog wat bravoure.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Lijkt mij een prima voorbereiding op het WK.
Als hij daar na 2 jaar kapot geschopt te zijn doorheeft hoe je moet ontwijken en veel gefitnessed heeft wel ja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sowieso past een Huntelaar ook helemaal niet bij dat soort clubs, die geeft de indruk nog gisteren vanuit de plattelandsbrommergroepjongeren in de Achterhoek geplukt te zijn. Dat kan zijn quasi-hippe kapseltje van tegenwoordig ook niet verhullen.
Ach dat kan/kon je ook over Van de Sar zeggen....
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Inderdaad reinbo, en die heeft er ook lang over moeten doen. Toen hij in de dertig was en lang genoeg in het buitenland zat is hij pas wat veranderd.
Overigens had v der Sar al alles gewonnen wat er te winnen viel qua ervaring voordat hij naar het buitenland ging...
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Rooney wel es gezien?
Die zou dus ook niet aarden bij Real of Milan. Net als Gascoigne bijvoorbeeld, daar praten ze nu nog steeds over in Rome, dat was alsof er een leger dronken Engelsen in 1 persoon bij de club was gekomen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Toch lijkt Huntelaar niet zo'n moeite te hebben met zijn provinciaalse verleden, itt vele psv-ers uit het verleden die snel een terugkeer maakten naar des vaderlands, of een halve gare Fries die niet eens voor een enorm bedrag van Heerenveen naar Italië wilde 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
In de Serie A is het heel moeilijk scoren en met zijn fysieke kwaliteiten, of liever gebrek aan, wordt hij zo van de bal gezet.
Maar hoe verklaar je dan dat Inzaghi daar zo makkelijk scoort.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Inzaghi is een fenomeen. En die past bovendien precies bij de Italiaanse speelstijl.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Huntelaar kan overal slagen, dat ie nou net te nuchter is voor het zeer elitaire Real zegt veel over zijn persoonlijkheid, niet over zijn voetbalkwaliteiten.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Huntelaar kan overal slagen, dat ie nou net te nuchter is voor het zeer elitaire Real zegt veel over zijn persoonlijkheid, niet over zijn voetbalkwaliteiten.
Ik kan je zo 6-8 clubs opnoemen waar Huntelaar niet zou slagen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.