- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja, leuk he? 
ajax houd er nu 1 maal van om mensen te vermaken 
Volgens mij is dit typisch Ajax
klopt
maar altijd uitverkocht, kan je van geen andere club zeggen als het minder gaat.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dát was pas een sfeertje toen. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zo kun je het ook omschrijven, ja. 
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Het word zo inderdaad een welles/nietes. Misschien heb ik het wel mis met Dario. Zlatan werd immers ook al gelijk afgeschreven.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
competitie en cl wedstrijden.
beker, en uefa niet idd.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Idd toch een gemiddelde van 49.000. Vreemd. Die indruk had ik toch niet echt die paar keer dat ik er was.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
En 3 jaar terug op 1 goal na geen kampioen en daarna op 3 punt na.
Geen kampioen is geen kampioen, deze twee jaar zijn net zo erg als afgelopen jaar. Al komen we 80 doelpunten.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Uiteraard is Federer de eerste die Karlovic breekt. 1 breakpunt nodig, set kwijt. Top.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Idd toch een gemiddelde van 49.000. Vreemd. Die indruk had ik toch niet echt die paar keer dat ik er was.
Toen ging je toch wel als NEC supporter.. 
Ze komen aan dat gemiddelde, omdat ze de stewards, ME, medewerkers eetgelegenheden en hotdogkraammedewerkers erbij optellen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat is die Haas ook goed bezig trouwens! Zou een leuke partij worden denk ik, Haas - Federer. Mooier dan Djokovic - Federer.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vind die Djokovic vrij karakterloos eigenlijk. Saai tennisser. Haas gun ik het wel, zeker na die marathon tegen whatshisname.
Denk tweede set tiebreak bij Federer-Karlovic.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Hehehe Dekker niet naar de Tour, met terugwerkende kracht Epo-sporen gevonden. Gelukkig valt hij nog op tijd door de mand met z'n grote mond.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ik denk het niet
.
Net wat ik dacht, met alleen een service bereik je tegen Federer niet zoveel. Daarvoor leest hij het spelletje te goed.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Paf, twee breakpoints, twee sets tegen nul. Zo win je van Karlovic.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Na het besluit van Rabo om Dekker niet te laten starten in de Tour van vorig jaar zat ik al op een nieuwsbericht als dit te wachten. Het blijft zo zonde, een groot talent dat alles vergooit. En het stigma zal hij zijn hele loopbaan met zich meedragen. Jammer! Het enige positieve nieuws van Thomas Dekker is dat Cadel Evans een sterke knecht minder heeft in de Tour!
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1447 stemmen
Karlovic staat enorm te prutsen, hij was stukken beter tegen Tsonga en Verdasco. Buiten dat blijft Federer natuurlijk een geniaal tennisser.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
He getver, gaat het weer over fietsen en ballen slaan.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat een drol die Dekker. En lullig dat je bijna twee jaar na dato toch nog gepakt wordt.
Ga dan lekker buiten zitten, Don Dijk 
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1447 stemmen
He getver, gaat het weer over fietsen en ballen slaan.
Mooie troll.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Die moet je negeren, Criticism.
Inderdaad. Net als Nadal maakt Federer spelers slechter omdat ze van alles moeten proberen om te winnen. En dat van alles kunnen ze vaak niet.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De enige die van mij aan de doping mag is Evans. Misschien dat hij dan aanvalt bergop 
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Huh? echt?
Yep, en iedere ajax supporter telt ook nog eens voor 2, vanwege hun grote mond.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Die moet je negeren, Criticism.
Inderdaad. Net als Nadal maakt Federer spelers slechter omdat ze van alles moeten proberen om te winnen. En dat van alles kunnen ze vaak niet.
Alleen Federer en Nadal kunnen op dit moment constant op hoog niveau presteren als het erom gaat. De rest helaas niet. Ik moet nog maar zien of Murray voorbij Roddick/Hewitt komt. Ferrero moet hij wel kunnen pakken, al staat die ook goed te spelen.
Denk toch dat Federer nog een maatje te groot is voor de rest. Zeker als hij zo blijft spelen als hij nu doet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ga dan lekker buiten zitten, Don Dijk
Dan zie ik allemaal enge mannen met gladgeschoren benen in kleine, zwarte, glimmende, niets-onthullende broekjes op een veel te lichte fiets, fanatiek als ze zijn om te bewijzen dat ze eh.. nou ja hard kunnen fietsen.
En ik ben aan het werk, zoals jullie door hebben. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Boekhouder zeker?
Die lopen altijd onder werktijd op MM te hangen..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.