- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Onyewu gaat écht niet naar Ajax komen hoor.
En waarom zou dat zijn?
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
We hebben Dario toch? Die jongen heeft nog geen echte kans gehad en voldoet aan alle eisen van een Ajaxspits.
Bovendien moeten we geen doelpuntenmaker hebben maar een meevoetballende spits.
Cvitanich heeft in 18 wedstrijden 9x gescoord, dit lijkt een mooi moyenne, maar hij heeft daarvan 8x gescoord in 4 wedstrijden tegen Graafschap, Ado en Willem II. Die ploegen speelde toen dramatisch. In 18 wedstrijden kun je je aardig bewijzen, maar dat heeft hij totaal niet gedaan ook meevoetballend bleek hij zwak.
Ik heb van Berg meer meevoetballende capaciteiten gezien dit seizoen, dan van Cvitanich. En Berg maakt ook nog doelpunten, dan sla je twee vliegen in één klap.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Geniale aankoop zelfs. Maar Ajax&Litmanen1 ik heb echt zo'n zin om jou nu te bellen en even te babbelen over voetbal. Ik weet niet waarom
Omdat ik een orakel van het niveau Cruijff ben? 
PS: Waarom zou Onyewu niet komen? (gericht aan mensen die dit hier stellig roepen). Net of Real Madrid achter hem aan zit. Zolang het clubs als Fenerbahce blijven maakt Ajax net zo goed kans.
stinissen (crew films & series)
-
- 23491 berichten
- 77006 stemmen
Misschien is dit een beter topic hiervoor:
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Dank u AHWA 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ajax kan echt niet op tegen de meeste Engelse clubs qua budget. En ik zie hem nog steeds naar de Prem. League vertrekken.
Ik denk dat Fenerbache ook hogere lonen betaalt dan Ajax, maar hier ben ik niet zeker van.
Speelt Ajax trouwens rechtstreeks CL? Standard bv. wel..
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
PS: Waarom zou Onyewu niet komen? (gericht aan mensen die dit hier stellig roepen). Net of Real Madrid achter hem aan zit. Zolang het clubs als Fenerbahce blijven maakt Ajax net zo goed kans.
Bij Portsmouth en Fenerbahce verdien je nogal wat meer een x of 2 á 3x, dat is niet onbelangrijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En de competitie is natuurlijk velen malen groter.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Cvitanich heeft in 18 wedstrijden 9x gescoord, dit lijkt een mooi moyenne, maar hij heeft daarvan 8x gescoord in 4 wedstrijden tegen Graafschap, Ado en Willem II. Die ploegen speelde toen dramatisch. In 18 wedstrijden kun je je aardig bewijzen, maar dat heeft hij totaal niet gedaan ook meevoetballend bleek hij zwak.
Ik heb van Berg meer meevoetballende capaciteiten gezien dit seizoen, dan van Cvitanich. En Berg maakt ook nog doelpunten, dan sla je twee vliegen in één klap.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Onyewu heeft zelf meermaals aangegeven dat hij NIET voor het geld kiest.
Hij wil gewoon in een sterkere competitie spelen dan de Belgische.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bij Portsmouth en Fenerbahce verdien je nogal wat meer een x of 2 á 3x meer, dat is niet onbelangrijk.
Knap dat jij de salarisschalen kent van alle clubs. Bij Ajax is die schaal sinds vorig jaar ook flink verhoogd om toppers te kunnen betalen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Knap dat jij de salarisschalen kent van alle clubs. Bij Ajax is die schaal sinds vorig jaar ook flink verhoogd om toppers te kunnen betalen.
Zucht dat is gewoon zo...
Die salaris schaal verhoging was ook onzin bij Ajax, alsof spelers dan langer blijven of dat je er de concurrentie mee aankunt. Ajax moet zich op andere punten profileren (specifieke training, snelle doorverkoop, percentage van de transfer prijs, goede contacten).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Prettig dat jij toch alles weet 
Waarom zou je 't eigenlijk nog volgen als je toch al de uitkomst van alles weet...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Komop jij leest toch ook alles, ik hoef jou toch niet te vertellen dat ze daar veel en veel meer betalen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jullie houden echt van elkaar he?
Begin steeds meer overtuigd te raken dat Kai een Feyenoord supporter is 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Begin steeds meer overtuigd te raken dat Kai een Feyenoord supporter is

dat jullie het niet eens zijn is wat anders.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Echte supporters kraken niet de gehele tijd hun club af...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Echte supporters kraken niet de gehele tijd hun club af...
allebei niks mis mee.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben niet positief, ik noem dat realistisch. Niet alles hoeft meteen dramatisch te zijn. Maar zodra hij wat over Ajax zegt ie het negatief en klagend. Doodmoe word ik daarvan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb deze week Urby nog een prima voetballer genoemd, ik wil geen Berg want we hebben Cvitanich, ik heb Jol een goede trainer genoemd én gezegd dat we kampioen worden. Maargoed totaal geen zin om het hierover te gaan hebben, ik zeg gewoon wat er mijn inziens niet deugd. Nee ik ben niet voor Feyenoord, ik kraak Ajax niet af, ik vertel alleen wat me niet zint. Die mooi weer praatjes van Ajax in de zomer die ken ik onderhand wel.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
meteen dramatisch te zijn.
weet niet waar je je positifiteit uithaald.(na 5 jaar wanbeleid of eigenlijk al sinds 1998)
dat je weer hoop heb op een goede afloop tot daaraan toe.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sinds 98? In 98, 2002 en 2004 waren we kampioen en in 2003 kwartfinale CL. Niet overdrijven..
En 3 jaar terug op 1 goal na geen kampioen en daarna op 3 punt na.
Het gaat niet heel denderend nee maar bij hem maakt het niet uit wie er coach is, wie ze zoeken, wie ze kopen...als ie maar kan zanikken en dat irriteert.
De Feyenoorders hier houden tenminste moed erin en praten met positiviteit over hun club. Zou hij ook eens moeten doen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sinds 98? In 98, 2002 en 2004 waren we kampioen en in 2003 kwartfinale CL. Niet overdrijven..
Hoor je wel wat je zegt? We zijn Ajax, dit zijn toch geen statistieken...
Wat zal de Ajax directie blij met jou zijn, een ware goednieuwsverspreider, maar goed ik hou er overop dit gaat echt nergens over.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
In 98
toen werden er ook investeringen gedaan dat voor die tijd abnormaal was.
ja, nou 2002 was ik happy, 2004 was gewoon niks bijzonders. en die kwartfinale was ook geluk ook al gingen we er schiemilig eruit, tegen valencia hadden we zoveel geluk dat gebeurt 1 keer in de 10 jaar.
als jij dat vind, kai brengt gewoon goede argumenten en jij bent altijd positief, wat ik al zei niks mis mee.
daar koop je niks voor, maar goed als jij dat goed vind, tja.
Het gaat niet heel denderend nee maar bij hem maakt het niet uit wie er coach is, wie ze zoeken, wie ze kopen...als ie maar kan zanikken en dat irriteert.
hij geeft zn mening meer niet, zie het hele probleem niet, ik vind hem iig. niet negetief.
De Feyenoorders hier houden tenminste moed erin en praten met positiviteit over hun club. Zou hij ook eens moeten doen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoor je wel wat je zegt? We zijn Ajax, dit zijn toch geen statistieken...
Wat zal de Ajax directie blij met jou zijn, een ware goednieuwsverspreider, maar goed ik hou er overop dit gaat echt nergens over.
Ga jij maar vanavond slapen in je 1995 shirtje...
Ciao!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Geweldig hoe je een heel seizoen hard werken af kan doen als
Heerlijk om dit topic te volgen als non-Ajax-fan. De fans krijgen nu zelfs onderling ruzie.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, leuk he? 
Volgens mij is dit typisch Ajax en is het daarom ook altijd zo'n slechte sfeer bij thuiswedstrijden. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
er is geen ruzie, alleen menings verschillen en een andere benadering.
en ik als ajax fan eis gewoon iets anders dan wat 2004 gebracht heeft.
desnoods slaap ik dan wel in een 1995 shirtje.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja, leuk he? 
Volgens mij is dit typisch Ajax en is het daarom ook altijd zo'n slechte sfeer bij thuiswedstrijden.
http://www.sportweek.nl/img/pictures/voetbal/groningen-ajax/groningen-ajax4.jpg 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.