- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En met Bruins.
Hoop ik ook. Wat een ongemotiveerde zak hooi was hij de laatste 2 seizoenen zeg.
Ik vind overigens alle hosanna wel overdreven met een linksback van NEC, een verdediger van een provincieclubje uit Servie en een spits (als ie al komt) van een nacompetitiekandidaat.
Ben erg benieuwd. Ik vind zozeer niet dat het zichtbare versterkingen zijn vergeleken met wat je al hebt. Net of Cisse zoveel beter is als Biseswar. Cisse is ook super grillig in niveau.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Been wil 3-3-4 gaan spelen...
Net als mijn opstelling dus.
Ik moet serieus trainer worden.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
een linksback van NEC
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
.
Ik vind overigens alle hosanna wel overdreven met een linksback van NEC, een verdediger van een provincieclubje uit Servie
Hier ben ik het met je eens, dat backje en die grote Servier voegen denk ik niks toe, behalve hoge lonen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Zoveel hosanna hoor ik overigens niet uit Rotterdam hoor. Juist niet. Eerder een ingehouden hoopsprankeltje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hier ben ik het met je eens, dat backje en die grote Servier voegen denk ik niks toe, behalve hoge lonen.
Denk niet dat die Servier veel verdient, mag blij zijn dat hij een kans krijgt in Rotterdam.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Absoluut, dat zeg ik. Ik snap die aankoop ook niet, maar goed. Ze zullen hem ongetwijfeld intensief hebben gescout, Feyenoord kennende .....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Door Rinus Israël, ook niet echt iemand die geen knowhow heeft over verdedigen.
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Ik had net even een mega lap verhaal. Helaas even weggeklikt. Verder wat Kos zegt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zoveel hosanna hoor ik overigens niet uit Rotterdam hoor. Juist niet. Eerder een ingehouden hoopsprankeltje.
Nou, ik hoor op fora alweer mensen praten over titelkansen e.d. maar met alle respect, het zijn 2 aardige spelers en een onbekende Servier dus of het niveau nu zoveel ervan zal stijgen...
Het is wel zo dat Feyenoord een goede RB nodig had dus Fernandez zal nuttig zijn maar of die Servier nu beter is dan een Bahia of een fitte Vlaar...geen idee. Ajax speelde 2x tegen Borac en ik vond niet 1 speler daarvan nou opvallen door goed niveau. En Cisse is nuttig maar mist alle kansen, zelfs in nacompetitie en een echte actie kent hij niet. Zoals ik al zei, daarvoor had Feyenoord ook al Biseswar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Komen Hofland, Gibbs en Ostlund ook uit zijn scoutingskoker dan? Hoop het niet voor Israel...
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Onyewu gaat écht niet naar Ajax komen hoor.
Het zou anders wel een goede aankoop zijn.
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Geniale aankoop zelfs. Maar Ajax&Litmanen1 ik heb echt zo'n zin om jou nu te bellen en even te babbelen over voetbal. Ik weet niet waarom 
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Ik heb liever Berg dan Elia. Gare flankspelers.... ik hoop dat Jol lekker 4-4-2 gaat spelen.
Stekelenburg
vd Wiel-Wielaert-nieuwe aankoop-waarschijnlijk Obradovic
Gabri-Verthongen-Aissatti-Sulejmani
Suarez-Berg
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Die cijfers had Leonardo ook minimaal gehaald als hij het hele seizoen in de basis had gestaan.
Als hij iedere wedstrijd inviel. Hij viel alleen op door invalbeurten. De wedstrijden dat hij in de basis begon, was hij meer van het niveau van Evander Sneu.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Berg schijnt nu in de belangstelling te staan van Bayern, Tottenham enzenz. Die gaat dus nooit naar Ajax.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad.
Wel weet hij hoe hij in de jaren 70 iemand hard kon schoppen.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Nou, ik hoor op fora alweer mensen praten over titelkansen e.d.
Dat doen ze bij de ajaxfora ook al jaren en dat word ook nooit wat. 
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Als ze Berg wilden halen, hadden ze dat vorig jaar moeten doen. Nu is het laat.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Berg schijnt nu in de belangstelling te staan van Bayern, Tottenham enzenz. Die gaat dus nooit naar Ajax.
Bayern en de Spurs hebben al aardig wat spitsen rondlopen, dus dat zou ik nooit doen als ik Berg was. Hij is nog veel te jong om bij deze ploegen op de bank te zitten en bij Ajax speelt hij neem ik aan altijd.
Zo ik heb mijn hoop op Berg een boost gegeven. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Jol heeft laatst gezegd dat de interesse in Berg nooit concreet is geweest.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Dat zou dan mooi stom zijn, want een diepe spits kunnen ze net als een Centrale verdediger, een linksback en een sterke middenvelder wel gebruiken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad.
Wel weet hij hoe hij in de jaren 70 iemand hard kon schoppen.
Dat is precies wat we nodig hebben. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat zou dan mooi stom zijn, want een diepe spits kunnen ze net als een Centrale verdediger, een linksback en een sterke middenvelder wel gebruiken.
We hebben Dario toch? Die jongen heeft nog geen echte kans gehad en voldoet aan alle eisen van een Ajaxspits.
Bovendien moeten we geen doelpuntenmaker hebben maar een meevoetballende spits.
stinissen (crew films & series)
-
- 23493 berichten
- 77008 stemmen
Mensen speel GRATIS mee met de Tour poule van de telegraaf
Subleague: moviemeter
Wachtwoord: film
Hyves.net - Always in touch with your friends
We hebben er al 18 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Norichio Nieveld kan er ook wat van. Die charge op Koen van der Laak
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mensen speel GRATIS mee met de Tour poule van de telegraaf
Subleague: moviemeter
Wachtwoord: film
Hyves.net - Always in touch with your friends
We hebben er al 18
Misschien is dit een beter topic hiervoor:
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Norichio Nieveld kan er ook wat van. Die charge op Koen van der Laak
.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.