- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het neemt wel weer vreemde vormen aan inderdaad. Lijkt me als je het bevestigt dat het ook daadwerkelijk rond is en ja Munsterman zijn spelletjes zijn niks nieuws.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik hoorde vannacht al zoiets, dat Feyenoord niet te hard moet juichen, omdat er bizarre veranderingen in zijn transfer hadden plaats gevonden. Van iemand die heel goed op de hoogte was van zijn transfer. En nu blijkt het nog te kloppen ook.
Als hij echt niet wilt, mag hij opzouten ook.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Van Roda-kant was ook nog niks bevestigd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee inderdaad, toch vreemd om het dan te bevestigen maar soit. Als je wel geld hebt valt er nog genoeg te halen en als je niet voor Feyenoord wil spelen dan hoeven wij je inderdaad ook niet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik heb liever Falcao dan Cissé. Maar die is niet haalbaar, ben ik bang.
Maar goed, als Beenhakker bevestigd - en later Been - dat het rond is, dan zal het toch wel zo zijn? Anders vind ik het redelijk onprofessioneel.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Seedorf slaat aanbod van Jol af
Ajax-trainer Martin Jol heeft vorige week tevergeefs geprobeerd Clarence Seedorf terug te halen naar Amsterdam. De oefenmeester zag in hem de ideale leider voor zijn selectie, maar de middenvelder van AC Milan heeft bedankt voor een rentree.
'We hebben een groep met veel jonge spelers', legt Jol uit in de nieuwe Voetbal International. 'Seedorf heeft enorm veel ervaring en voetbalkwaliteit. En met zijn positieve houding zou hij een hoop kunnen betekenen voor mijn jeugdige ploeg.'
Jol stuurde Seedorf eerst een sms'je waarin hij vroeg of hij openstond voor een terugkeer bij Ajax. Later had de Haagse coach nog een telefonisch onderhoud met de 33-jarige Amsterdammer. 'Dat was een prettig gesprek, maar Clarence maakte me duidelijk dat hij nog niet klaar is in het buitenland. Jammer maar helaas.'
Het is alweer veertien jaar geleden dat Seedorf de club verliet waar hij de jeugdopleiding doorliep en op zestienjarige leeftijd als jongste speler uit de geschiedenis zijn debuut in de hoofdmacht maakte. In 1995, na de winst van de Champions League, vertrok Seedorf naar Sampdoria, om via Real Madrid en Internazionale in 2003 bij AC Milan neer te strijken.
'Ajax zal altijd een speciale club voor me blijven', reageert Seedorf. 'Maar ik ben al heel lang weg uit Nederland en heb nog niet het gevoel dat ik klaar ben in het buitenland. Mijn contract bij Milan loopt nog twee jaar door. Aan Martin Jol ligt het niet, hij lijkt me een zeer interessante trainer om onder te werken.'
'Ik gun hem en Ajax het beste', vervolgt Seedorf. 'We hebben afgesproken dat we contact met elkaar blijven houden. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.'
Ajax zou in Munchen gesproken hebben over Obradovic.
Vi meldt dat Ajax belangstelling heeft in Oguchi Onyewu.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ach, Munsterman is ook niet zo betrouwbaar, dus wie weet is het gewoon een storm in een glas water 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb liever Falcao dan Cissé. Maar die is niet haalbaar, ben ik bang.
Maar goed, als Beenhakker bevestigd - en later Been - dat het rond is, dan zal het toch wel zo zijn? Anders vind ik het redelijk onprofessioneel.
Weet je het vorig jaar nog? Toe nware nwe rond met Arnautovic en met Twente en het geld lag klaar en me tdie mondelinge overeenkomst draaide Munsterman het opeens terug
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom liggen de clubs hier eigenlijk te slapen? Nicolas Millán gewoon halen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Munsterman is in een jaar tijd één van de irritantste mannetjes van het Nederlandse voetbal geworden. Als hij zo van spelletjes houdt, gaat hij toch lekker met zijn schoonmoeder in een caravan zitten en ganzenborden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Waarom liggen de clubs hier eigenlijk te slapen? Nicolas Millán gewoon halen.
Niet te veel blindstaren op FM. 
Bovendien is Millán nu al te groot voor Nederlandse clubs. Jonge spelers worden commercieel zo opgeblazen, dat Nederlandse clubs het wel kunnen vergeten. Bovendien zijn hele jongen spelers vaak wat overschat, zo'n Adu bijvoorbeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Vind het toch wel iemand die makkelijk mee kan in de eredivisie maar je hebt gelijk die is in eigen land al zo gehyped dat ie te groot is voor Nederland.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha die Cisse soap is echt hilarisch!
Vind het altijd jammer als spelers Feyenoord kiezen maar het is ook wel eens dikke fun dat die *** Munsterman eens de deksel op de neus krijgt. Laten ze er maar een wekenlange arbitragezaak van maken haha.
En ondertussen kapen dan Ajax en Inter Elia en Arnautovic weg.
Goede actie van Jol trouwens om Seedorf te polsen. Seedorf was ideaal geweest met zijn routine, ervaring, status en klasse. Kans was niet groot maar beter proberen dan altijd maar denken dat het toch niet lukt. Gewoon volgende zomer nogmaals proberen.
Volgens geruchten is Ajax in Servie nu over Obradovic aan het onderhandelen en staat Standaards Luik Onyewu ook in de interesse van Ajax.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Onyewu, vind ik dan wel weer een beetje armoede, die jongen kan al tig keer bekeken zijn en dan valt hij nu pas op... Ik had stiekem gehoopt dat Jol over een eigen netwerk zou beschikken. Maargoed we hebben nog wel even voor de transfermarkt sluit.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou met je in discussie kunnen gaan maar ik doe het lekker niet meer. Wordt erg depressief als ik continue dat negatieve geklaag van je hoor. Sorry...
Niks mis met het netwerk van Jol. Net of jij trouwens weet wat hij achter de schermen al heeft geprobeerd en/of geregeld.
Jol is ook pas kort actief bij ons dus zoveel kansen op spelers kijken heeft hij nog niet eens gehad.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Hm.. Onyewu naar Ajax zou wel erg jammer zijn! Dat is een topaankoop en precies wat ze nodig hebben. 100 keer belangrijker dan Elia.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hm.. Onyewu naar Ajax zou wel erg jammer zijn! Dat is een topaankoop en precies wat ze nodig hebben. 100 keer belangrijker dan Elia.
Iedereen is belangrijker dan Elia, Onyewu heb ik nu 3x gezien, goede voetballer opzich, maar ik vraag me af of hij met ruimte in de rug kan spelen. Maar jij gaat nu vast en zeker vertellen dat je dat onzin vind, dat hij ten eerste moet kunnen verdedigen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Al snap ik je negativiteit rondom Elia niet. Of hij nu hard nodig of niet is, hij heeft wel klasse en als je hem haalt heb je de vervanger van Suarez al een jaar in huis.
Hoop sowieso dat we eens snel aankopen gaan zien. Duurt wel lang. Maar liever langer wachten en meer klasse erbij dan snel en iets matigs halen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
@Kai: Dat sowieso
., maar als er al goede, betaalbare verdedigers zijn die in een Ajax systeem kunnen spelen dat is dit wel een goede kandidaat denk ik.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou met je in discussie kunnen gaan maar ik doe het lekker niet meer. Wordt erg depressief als ik continue dat negatieve geklaag van je hoor. Sorry...
Niks negatief, ik ben vaak genoeg positief. Maar gut oh gut je zou is klagen over Ajax. Alles gaat prima toch? Na al die landstitels van de afgelopen jaren en onze triomftochten door Europa... En het is elk jaar hetzelfde. Overigens gaan we gewoon kampioen worden dit jaar dat denk ik dan weer wel, Jol is een goede coach.
Niks mis met het netwerk van Jol. Net of jij trouwens weet wat hij achter de schermen al heeft geprobeerd en/of geregeld.
In het verleden was Jol anders niet bepaald succesvol met zijn aankopen.
Jol is ook pas kort actief bij ons dus zoveel kansen op spelers kijken heeft hij nog niet eens gehad.
Hij moet die namen al lang weten natuurlijk, niet nu pas gaan kijken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach man, je zeurt echt over alles. Alles wat ze doen, wie ze willen, wat ze proberen, wat ze zeggen...
Je bent net Cruijff. Lekker makkelijk blaten vanaf afstand zodat je alles negatief kan houden.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Klopt. Al snap ik je negativiteit rondom Elia niet.
Nou , negativiteit. Het is eerder dat ik de opgekloptheid niet zo snap. Elia is een aardige speler die veel te danken heeft aan een Nkufo.
Maar bij Ajax zou ik hem niet eens in de basis zetten, laat staan er zoveel voor te betalen. Leonardo schat ik hoger in.
Suarez speelt trouwens niet op de linkerflank volgens mij, en buiten dat als je Suarez door een Elia moet vervangen ga je er wel héél erg op achteruit.
Volgens mij kun je voor 3 a 4 miljoen een veel betere aanvaller dan Elia ergens halen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk ook meer dan aan Suarez in de spits en Sulejmani en Elia op de flanken. Suarez is sowieso een stuk beter als spits dan kleine Dario...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sulejmani slecht seizoen = 8 goals en 10 assists in 27 wedstrijden.
Elia goed seizoen = 9 goals en 4 assists in 34 wedstrijden.
Tel uit je winst. Natuurlijk is het niet helemaal eerlijk hierna te kijken maar het zegt toch wel wat. Vooral door de hoge prijs moet Ajax dit niet doen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik denk ook meer dan aan Suarez in de spits en Sulejmani en Elia op de flanken. Suarez is sowieso een stuk beter als spits dan kleine Dario...
Aanspeelpunt zou ook wel fijn zijn...
Cvitanich in de spits en Sulejmani en Suarez op de flanken is beter dan het scenario dat jij beschrijft, maar dat is mijn mening.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Sulejmani slecht seizoen = 8 goals en 10 assists in 27 wedstrijden.
Elia goed seizoen = 9 goals en 4 assists in 34 wedstrijden.
.
Die cijfers had Leonardo ook minimaal gehaald als hij het hele seizoen in de basis had gestaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die cijfers had Leonardo ook minimaal gehaald als hij het hele seizoen in de basis had gestaan.
Dat sluit ik ook niet uit, maar aan Leonardo mankeren dan weer wat andere dingen. Dat Leonardo vertrekt daar ben ik niet zo rouwig om, al is het best een behoorlijke voetballer.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hou op, schei uit, ga weg.
Leonardo heeft zoveel wedstrijden in de basis mogen starten waarna hij een heel duel ongemotiveerd als een zoutzak zat te pingelen. Hij heeft een paar mooie momenten gehad waarin hij Ajax over een dood punt heen heeft geholpen (Fiorentina thuis, Feyenoord en PSV thuis en Marseille thuis) maar that's it.
Had niet eens perse weggehoeven maar ik had 100 op 100x Leonardo geruild voor Elia.
Elia is ook veel jonger en pas later doorgebroken. Leonardo balt al 8 jaar ofzo in de eredivisie en op 1 jaar NAC na waren zijn cijfers bijna nooit bijzonder.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
----------- Cissé - Tomasson --------------
De Guzman - El Ahmadi - Fer - Wijnaldum
Bronckhorst - Bahia - Ignjatovic - Fernandez
Ik verwacht ook dat Bruins en Slory terug op hun niveau komen onder Been. Met Makaay, Landzaat, Slory, Bruins, Vlaar, Biseswar zijn de opties allemaal wat breder. Eigenlijk mag er zeker wel een middenvelder verkocht worden, De Guzman wordt genoemd bij Valencia als David Silva of Mata vertrekt.
Been wil 3-3-4 gaan spelen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.