• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.181 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En het is een feit:

Feyenoord legt Roda-spits Cissé vast

Feyenoord is als sterkste uit de strijd om Sekou Cissé gekomen. De Rotterdammers rondden de transfer van de Ivoriaanse spits dinsdag af, bevestigt trainer Mario Been.

"Ik ben heel blij dat we Cissé binnen hebben", zegt de coach in gesprek met Voetbal International. "Sekou is een hele talentvolle speler, die op meerdere posities uit de voeten kan. We moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training."

De transfersom van de aanvaller licht naar verwachting rond de vijf miljoen euro. Het is nog niet bekend voor hoeveel jaar de international zich aan Feyenoord verbindt. Bij Roda JC lag hij nog tot de zomer van 2011 vast.

Nu Cissé naar Feyenoord trekt komt er een einde aan een langlopende soap. FC Twente dacht de aanvaller al binnen te hebben, maar het akkoord dat de Tukkers met Cissé hadden bleek niet rechtsgeldig. Uiteindelijk was het Feyenoord -met behulp van externe financiers- dat het slagvaardigst was.

Cissé (23) arriveerde in Kerkrade en kende het afgelopen seizoen zijn meest succesvolle jaar met negen doelpunten in 31 competitiewedstrijden.

Een welkome aanvallende versterking met handelingssnelheid. Fijn dat Feyenoord zo daadkrachtig heeft kunnen optreden en een man als Been krijgt financiers wel zover te investeren als hij die spelers wil. De spelers die hij echt specifiek wilde (Fernandez en Cissé) zijn binnen. Benieuw wat Been(hakker) nog meer voor elkaar krijgen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik las het net. Zat er aan te komen maar 5 miljoen is wel veel geld voor hem. Benieuwd of Feyenoord zich hiervoor in de schulden heeft gestoken. Wel een talentvolle speler, alleen moet zijn rendament wel erg omhoog.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Jeuj, eindelijk weer eens goed nieuws uut Rotterdam.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik las het net. Zat er aan te komen maar 5 miljoen is wel veel geld voor hem. Benieuwd of Feyenoord zich hiervoor in de schulden heeft gestoken. Wel een talentvolle speler, alleen moet zijn rendament wel erg omhoog.

Ik vind vijf miljoen ook wel erg veel, er valt genoeg veel goeds te halen in het buitenland voor nog minder maar dan krijg je die externe investeerder(s) moeilijker mee denk ik. Of je Cissé met winst kan verkopen valt nog te bezien natuurlijk.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Mijn bronnen zeggen 3,5 miljoen + een percentage doorverkoop.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lees net op een ander forum dat ze hem als speler een prettige aanwinst vinden, maar dat 5 mil wel erg prijzig is. Rond de 3 had ik logischer gevonden.

Maar ach...als supporter moet je gewoon naar de speler kijken en Cisse heeft wel potentie om beter te worden. Hij gaat ook weg bij een degradatiekandidaat naar een heel wat betere club.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hopen dat Ivoorkust ver komt op het WK.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Reinbo schreef:

Hopen dat Ivoorkust ver komt op het WK.

Afrika Cup, bedoel je? Of ben je een Feyenoord-fan?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

WK natuurlijk, als hij daar opvalt kan hij zo voor 10 mjn. + verkocht worden.

Laat hij Italië of Engeland er maar uitschieten.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Reinbo schreef:

WK natuurlijk, als hij daar opvalt kan hij zo voor 10 mjn. + verkocht worden.

Laat hij Italië of Engeland er maar uitschieten.

Feyenoord-fan dus.

Ik vind 5 mio wel erg veel, zeker omdat hij waarschijnlijk een maand+ moet missen met de Afrika Cup.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Twente raakt vandaag Arnautovich kwijt, loopt Cisse mis en binnenkort vertrekt Elia. Die kunnen mooi op zoek naar een nieuwe voorhoede.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Verschil tussen Ajax en Twente over Elia schijnt 1 miljoen te zijn (Ajax wil tot 8, Twente 9) en directe betaling. Ik gok dat dit voor vrijdag wel rond is. En Arnatovic speelt never nog na de zomer in Enschede.

Krijg je met die uitzuigpraktijken van Jopie M.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Arnautovich zou uitgeleend worden aan Inter, met een aankoopoptie van 9 mio. Ze zijn niet bereid om nu al de volle pot te betalen omdat hij z'n voet gebroken heeft.

Keirrison zou ieder moment tekenen voor Barcelona.

Man Utd rondt de komst van Valencia af.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, Feyenoord heeft nog geen 5-6 mjn uitgegeven, denk dat er nog wel wat in de sponsorzakken zit. Zeker als Beenhakker met iets moois weet te komen...

Ben in ieder geval blij met de drie aankopen tot nog toe. Nu nog wat spelers lozen...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Mooi dat Cissé binnen is. Was te verwachten na vandaag.

De NOS meldt dat hij 3 miljoen moet kosten. Waarschijnlijk zullen ze dan wel wat verdienen bij een doorverkoop.

Niet slecht. Nu het liefst nog een keeper erbij en eigenlijk nóg een aanvaller. Maar ik denk dat we het hier mee moeten doen.

Eindelijk wat meer concurrentie, een bredere selectie. En hopen dat het dit jaar meevalt met de blessures.

DeCol

• 7009 berichten
  • 3027 stemmen

Mooi van Cissé inderdaad.

Over de Tour de France, ik kom ook helemaal in de stemming. Ik zie Armstrong de top 10 echter niet halen. Ook Leipheimer gaat het moeilijk krijgen denk ik, was in de Giro al te zien. Mijn top 10 voorspelling is nog niet helemaal af.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Drie miljoen, en er zou geen speler van Feyenoord bij betrokken worden.

Als dit allemaal waar is, dan kan die Martin Van Geel ook opflikkeren!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

FlyLo schreef:

Ik vind 5 mio wel erg veel, zeker omdat hij waarschijnlijk een maand+ moet missen met de Afrika Cup.

Veel? Kwaliteit mag ook wel wat kosten vind je niet?

Ik durf zelfs zeggen dat Cissé misschien zelfs beter is dan Arouna Koné toen die bij ons vertrok. En die ging naar PSV voor ± 10 miljoen.

Ik ben wel blij dat die niet naar Twente gaat.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Zou een perfecte deal zijn: 3 miljoen voor Cissé, zonder speler erbij.

Waarschijnlijk zal het wel meer zijn, Feyenoord kennende.

starbright boy (moderator films)

• 22427 berichten
  • 5131 stemmen

DeCol schreef:

Over de Tour de France, ik kom ook helemaal in de stemming. Ik zie Armstrong de top 10 echter niet halen. Ook Leipheimer gaat het moeilijk krijgen denk ik, was in de Giro al te zien. Mijn top 10 voorspelling is nog niet helemaal af.

Leipheimer wordt de grootste tegenvaller van deze tour is mijn voorgevoel. Ik heb het idee dat dat op dit moment typisch een ronderenner aan het begin van zijn verval is. Ook bepaald niet meer de jongste trouwens.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zou een perfecte deal zijn: 3 miljoen voor Cissé, zonder speler erbij.

Waarschijnlijk zal het wel meer zijn, Feyenoord kennende.

Inderdaad weinig geld. Goede aankoop. Hopelijk doet Feyenoord snel 'gewoon' weer bovenin mee.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

eRCee schreef:

Ga even de discussie aan, Tommeh. Al was het alleen maar om dat komkommernieuws uit voetballand op de achtergrond te dringen.

(quote)

Ik geloof niet dat Menchov de Tour ooit kan winnen. Heeft vaak 1 inzinking bergop en kan niet aanvallen.

Aanvallen kan ie, dat gaat hij laten zien dit jaar. In de Giro heeft hij ook geen inzinking gehad. En daarbij heeft hij nu ook nog meesterknechten Ten Dam en Gesink. Ik kan niet wachten om mijn gelijk te bewijzen.

(quote)

Nou. De laatste week wist hij zelfs regelmatig bij de beste 30 te finishen.

Nee jongens. Armstrong is er 3 jaar uit geweest, hij is oud en hij heeft een sleutelbeenbreuk gehad. Daarbij rijdt hij onzeker (veel vallen) en met een relatief laag traptempo. Ik zie kortom niets meer wat van hem een toprenner maakte.

Vergeet niet dat z'n voorbereiding voor de Giro dramatisch was door die botbreuk en hij heeft veel vuil werk voor Leipheimer opgeknapt waardoor goede klasseringen uitbleven. Maar hij maakte weldegelijk een sterke indruk op mij. Langzaam maar zeker begint hij weer de oude lichaamsbouw en lichte tred te krijgen. En dit keer heeft hij géén knechtenrol.

(quote)

Andy Schleck wordt op het internet als kanshebber mijns inziens het meest overschat. De verwachtingen heeft hij in de Tour nog nooit waargemaakt. Erg jong, veel talent, maar geen stabiliteit. Zijn tijd in de rondes komt nog wel. (En ja, ik weet dat hij ooit tweede was in de Giro. )

Vorig jaar was al te zien dat hij eraan zat te komen en dat hij over een stuk meer talent beschikt dan z'n broer. Dit jaar gaat het eruit komen.

Net als jij ben ik ook in een echte Tour stemming, veel meer dan vorig jaar. Komt vooral door het mooie deelnemersveld; Contador weer terug, Armstrong erbij, Menchov in vorm en met Gesink een nieuwe Neerlands hoop in bange dagen. Tel daarbij de jonkies op die gevaarlijke outsiders zijn geworden (Schleck, Kreuziger) én het opvallende rittenschema (Mont Ventoux op de laatste zaterdag), en je weet dat het een mooie Tour gaat worden.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Leipheimer wordt de grootste tegenvaller van deze tour is mijn voorgevoel. Ik heb het idee dat dat op dit moment typisch een ronderenner aan het begin van zijn verval is. Ook bepaald niet meer de jongste trouwens.

Zeer eens. Sowieso nooit in staat geweest om een echte topklassering te halen en ook nog eens over de top. Plus hij moet knechten voor zowel Contador als Armstrong. Afschrijven die gozer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Twente verhuurt Arnautovic aan Inter? Beetje dom lijkt me. Als hij daar niet doorbreekt (en de kans bestaat natuurlijk dat hij weinig speelt) is hij ineens een stuk minder waard. En waarom er dan niet zelf nog een jaar van profiteren als je er nu toch geen miljoenen voor ontvangt?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Jeuh.

Cissé naar Feyenoord olé. Nu zijn alle problemen voorbij.

Wat is Twente trouwens een kansloos team volgend seizoen. Middenmootje.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Bij mij is de tourkoorts ook toegeslagen nu ik het lijstje weer aan het invullen ben op internet sites zoek waar favorieten besproken worden. Volg het wielerseizoen de rest van het jaar nauwelijks dus weet niet wie er in vorm is of niet.

Contador staat bij mij op 1 qua kanshebbers, maar ik vlak Armstrong ook niet uit. Menchov en Leipheimer kunnen het meestal in de Tour niet waarmaken, en Evans mag niet winnen, want dat is een suffe wielrenner die zelden aanvalt.

Hopelijk maken de broertjes Schleck er weer een mooie Tour van en kan Robert Gesink misschien wat laten zien.

Kijk vandaag ook erg uit naar Federer-Karlovic.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

ik hoop eigenlijk, dat Gesink de strijd om de witte trui gaat winnen van Andy Schleck. Iedereen verwacht toch dat Andy de top favoriet is.

In Thomas Dekker heb ik ook wel een beetje kleine hoop.

kijken of hij zijn niveau kan terugpakken die hij 2 jaar geleden had.

Dan hoop ik dat Ten Dam zich niet 100% voor Menchov gaat inspannen, zou zonde zijn. Ik ben toch wel benieuwd wat hij zelf in zijn mars heeft.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Jeuh.

Cissé naar Feyenoord olé. Nu zijn alle problemen voorbij.

Biseswar - Makaay - Cissé

Tomasson/Wijnaldum

Guzman - Landzaat - El Ahmadi

Bronckhorst - Bahia - Vlaar - Fernandez

???

Best leuk team, zeker als het een beetje gaat draaien.

En let maar op, er komt nog meer bij...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

----------- Cissé - Tomasson --------------

De Guzman - El Ahmadi - Fer - Wijnaldum

Bronckhorst - Bahia - Ignjatovic - Fernandez

Ik verwacht ook dat Bruins en Slory terug op hun niveau komen onder Been. Met Makaay, Landzaat, Slory, Bruins, Vlaar, Biseswar zijn de opties allemaal wat breder. Eigenlijk mag er zeker wel een middenvelder verkocht worden, De Guzman wordt genoemd bij Valencia als David Silva of Mata vertrekt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Neeeee.

Check dit dan:

Makaay Cissé

Wijnaldum Tomasson Guzman

Bronckhorst Ahmadi

Bahia Vlaar Fernandez

?

Stormram: Don Dijk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.