- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Het lijkt er toch heel erg op dat Cissé naar Feyenoord gaat. Ik hoop wel dat Feyenoord er geen 6 miljoen voor moet betalen!
Hopelijk is Tiendalli bij de transfer betrokken en hoeft Feyenoord "maar" 3 of 4 miljoen te betalen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hopelijk is Tiendalli bij de transfer betrokken en hoeft Feyenoord "maar" 3 of 4 miljoen te betalen.
Roda is niet gek natuurlijk, Tiendalli levert geen 3 miljoen op.
Overigens vind ik Tiendalli geen verkeerde voetballer, als Feyenoord gaat lopen sluit ik niet uit dat hij Fernandez er weer uitspeelt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Roda is niet gek natuurlijk, Tiendalli levert geen 3 miljoen op.
Overigens vind ik Tiendalli geen verkeerde voetballer, als Feyenoord gaat lopen sluit ik niet uit dat hij Fernandez er weer uitspeelt.
Tiendalli heeft nu wel genoeg kansen gehad en ze niet aangepakt. Hij moet gewoon weg.
Roda vraagt 6 miljoen, maar het is heus niet gezegd dat Feyenoord er 6 miljoen voor gaat betalen. Misschien wil Roda Tiendalli én Hofs wel hebben + 3 miljoen. Beide partijen blij.
Bron: Spits, Twentse Courant, Voetbalprimeur, etc. Sites die het van elkaar overnemen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tiendalli heeft nu wel genoeg kansen gehad en ze niet aangepakt. Hij moet gewoon weg.
Net als Swets en Zuiverloon, Feyenoord heeft dat wel vaker fout gedaan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Net als Swets en Zuiverloon, Feyenoord heeft dat wel vaker fout gedaan.
Zuiverloon en Swerts vind ik ook niet goed genoeg. Swerts was in zijn Feyenoordtijd bijzonder zwak en Zuiverloon is op dit moment zwaar overschat. Toch had ik Zuiverloon destijds niet weggedaan, omdat hij nog zo jong was.
Tiendalli komt schromelijk tekort voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. Ik hoop dat Fernandez het niveau wel kan halen.
En Feyenoord heeft het absoluut fout gedaan. Telkens hun back gratis laten vertrekken om er vervolgens een dezelfde type voor terug te kopen. Nu zal Kos zeggen dat ze het andermaal gedaan hebben met Fernandez.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zuiverloon en Swerts vind ik ook niet goed genoeg. Swerts was in zijn Feyenoordtijd bijzonder zwak en Zuiverloon is op dit moment zwaar overschat. Toch had ik Zuiverloon destijds niet weggedaan, omdat hij nog zo jong was.
Zijn beide beter dan dat ze nu hebben + dat het Feyenoord een hoop geld heeft gekost. Tiendalli zie ik wel een subtopper worden, natuurlijk streeft Feyenoord een hoger doel na maar als je weinig geld heb dan zou ik juist jonge spelers niet (bijna voor niks) de deur uit doen. Ik heb Tiendalli bij Utrecht en Sparta prima zien spelen, dat zit er nog wel in. Die jongen heeft alleen moeite het te etaleren in een slecht draaiend elftal en onrustige club.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tiendalli is echt matig en heeft idd zijn kans niet gepakt bij Feyenoord. Ik schat zijn waarde onder de miljoen.
Feyenoord had recent geen cent te makken. Hoe zouden ze dan nu 5, 6 miljoen op kunnen hoesten? Zoveel financiering van externen zal Feyenoord ook weer niet krijgen denk ik...
Zelfs al geven ze 1 of 2 spelers mee, dan wordt het lastig denk ik. Zeker omdat PSV en Twente hem ook willen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik heb Tiendalli nu vaak zien spelen in de Kuip en hij komt gewoon te kort. Dat kunnen we niet eeuwig gooien op Kuipvrees. Aan de bal is hij te onrustig en onzeker, hij heeft ook geen opkomende kwaliteiten en ook geen verdedigende kwaliteiten eigenlijk. Op elk punt komt hij tekort.
Ik kan nog niet heel goed oordelen over Fernandez, maar ik denk niet dat Zuiverloon en Swerts beter zijn. Goede backs zijn zeer schaars.
En ik had al aangegeven dat het Feyenoord onnodig geld heeft gekost.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tiendalli is echt matig en heeft idd zijn kans niet gepakt bij Feyenoord. Ik schat zijn waarde onder de miljoen.
Feyenoord had recent geen cent te makken. Hoe zouden ze dan nu 5, 6 miljoen op kunnen hoesten? Zoveel financiering van externen zal Feyenoord ook weer niet krijgen denk ik...
Zelfs al geven ze 1 of 2 spelers mee, dan wordt het lastig denk ik. Zeker omdat PSV en Twente hem ook willen.
Ik denk dat er zeker wel investeerders zijn die 5 a 6 miljoen willen betalen. Cissé kopen is niet een heel groot risico, omdat hij waarschijnlijk toch meer waard wordt.
Daarnaast roep jij telkens dat het onzin is dat er investeerders zijn, maar jij doet in principe hetzelfde door telkens het tegenovergestelde te roepen.
Daarnaast is er, nogmaals, een kans dat er speler mee gemoeid worden en dat de vraagprijs van Cissé express te hoog is gelegd door van Geel (dat is een normale gang van zaken).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ontken toch niet dat er nu mensen zijn die investeren? Ik verwacht alleen niet dat je aan onderhand 10 miljoen moet denken (Fernandez meegerekend dus).
Het ligt er misschien wel aan wat Ajax, Twente en Elia samen gaan doen. Als Elia vertrekt heeft Twente en geld en een plek over voor de flanken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik ontken toch niet dat er nu mensen zijn die investeren? Ik verwacht alleen niet dat je aan onderhand 10 miljoen moet denken (Fernandez meegerekend dus).
Het ligt er misschien wel aan wat Ajax, Twente en Elia samen gaan doen. Als Elia vertrekt heeft Twente en geld en een plek over voor de flanken.
Denk je serieus dat Fernandez 4 miljoen heeft gekost?
Twente gaat sowieso geen 6 mijoen betalen voor Cissé, ook al verkopen ze Elia.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Volgens Bild (ja ik weet het), is Elia heel dichtbij een overgang naar HSV. Ik heb ook het idee dat Munsterman hem absoluut niet naar Ajax wil laten gaan. Daarnaast lijkt Cissé liever naar Feyenoord te vetrekken dan Twente, ook niet onbelangrijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Fernandez gok ik toch wel op 2 miljoen en Cisse dan toch zeker 5 als je verder niks met Roda kan regelen.
En Kai...ik lees elke dag dat Ajax en HSV er ver mee zijn. Elia heeft voorkeur voor Ajax en Ajax is ook vandaag weer met Twente aan het onderhandelen. De HSV delegatie ging net als die van Ajax gister met niets naar huis,
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dan heeft NEC het niet goed gedaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij was geen bezit van NEC. Dmitri Selyuk had de transferrechten in het bezit en hij stond onder contract bij Metallurg geloof ik.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Owja klopt. Excuus, wist ik wel nu ik er over nadenk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Volgende keer eerst nadenken he.
Voor je het weet heb je kinderen.
FC Groningen wordt komend seizoen trouwens rechterrijtje, dan weten jullie dat.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Hij was geen bezit van NEC. Dmitri Selyuk had de transferrechten in het bezit en hij stond onder contract bij Metallurg geloof ik.
Klopt, en hij heeft echt geen 2 miljoen gekost.
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Greene bijna rond met Catania. Hij gaat gewoon naar de Serie A lol.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima competitie voor hem. In tegenstelling tot hier verwachten ze daar van een verdediger alleen dat je die ballen wegrost en hoef je voetballend geen toevoeging te zijn.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Maar verdedigend is hij natuurlijk erg onzeker, met zijn elastieke benen. Blij dat hij weg is.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Ben enorm in de Tour de France-stemming. Ik ga maar eens een voorspelling doen. Top-10 klassement:
1. Alberto Contador.
2. Cadel Evans.
3. Dennis Menchov.
4. Carlos Sastre.
5. Franck Schleck.
6. Roman Kreuziger.
7. Levi Leipheimer.
8. Robert Gesink.
9. Andy Schleck.
10. Tony Martin.
Met hier vlak achter Armstrong (die uit de top-10 valt door minstens 1 inzinking bergop), Nibali, Louis Leon Sanchez en Kloden.
Martin in de top-10 omdat ik dat gewoon een prachtige renner vind.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
1. Denis Menchov
2. Alberto Contador
3. Cadel Evans
4. Andy Schleck
5. Carlos Sastre
6. Lance Armstrong
7. Frank Schleck
8. Robert Gesink
9. Christian Vandevelde
10. Roman Kreuziger
Ik ben er van overtuigd dat Menchov het met deze ploeg ver kan schoppen (icm een beetje chauvinisme zet ik hem op 1). In Armstrong heb ik ook veel vertrouwen, in de Giro zag je hem met de dag beter worden. Revelatie dit jaar: Andy Schleck. Was matig in de ronde van Zwitserland, maar gaat het in de Tour waar maken. Martin komt nog te kort voor het grote werk denk ik.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Prima competitie voor hem. In tegenstelling tot hier verwachten ze daar van een verdediger alleen dat je die ballen wegrost en hoef je voetballend geen toevoeging te zijn.
Gewoon omdat de Italiaanse nationale ploeg zo speelt, betekent niet dat er in de Serie A ook kick and rush wordt gespeeld hé. In de serie A wordt meer gecombineerd dan in de Prem. League, daar ben ik van overtuigd.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Ga even de discussie aan, Tommeh. Al was het alleen maar om dat komkommernieuws uit voetballand op de achtergrond te dringen. 
Ik ben er van overtuigd dat Menchov het met deze ploeg ver kan schoppen (icm een beetje chauvinisme zet ik hem op 1).
Ik geloof niet dat Menchov de Tour ooit kan winnen. Heeft vaak 1 inzinking bergop en kan niet aanvallen.
Nou. De laatste week wist hij zelfs regelmatig bij de beste 30 te finishen. 
Nee jongens. Armstrong is er 3 jaar uit geweest, hij is oud en hij heeft een sleutelbeenbreuk gehad. Daarbij rijdt hij onzeker (veel vallen) en met een relatief laag traptempo. Ik zie kortom niets meer wat van hem een toprenner maakte.
Andy Schleck wordt op het internet als kanshebber mijns inziens het meest overschat. De verwachtingen heeft hij in de Tour nog nooit waargemaakt. Erg jong, veel talent, maar geen stabiliteit. Zijn tijd in de rondes komt nog wel. (En ja, ik weet dat hij ooit tweede was in de Giro.
)
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
1. Contador
2. Armstrong
3. Evans
4. Menchov
5. Sastre
6. Leipheimer
7. A. Schleck
8. F. Schleck
9. Kreuziger
10. Gesink
Het is me het meest om de 1e 4 te doen, daarna is vooral giswerk.
Ik ben het met je eens eRCee wat betreft Schleck en Menchov maar je zit er volkomen naast bij Armstrong
. Ik zie hem absoluut een podiumplaats opeisen en het zal aan de teamorders liggen welke plek het zal worden (misschien zelfs wel 1e).
Voor de rest zie ik in Kirchen nog een wel een outsider voor de top 10 maar Gesink moet er natuurlijk in
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.