- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tja je mag het onzin vinden, het is gewoon zo. Het bestuur van HSV was niet erg rouwig om het vertrek van Jol. Daarom kon Ajax hem ook zo makkelijk binnen halen. Verder vind ik ook dat Jol het prima gedaan heeft bij HSV.
Altijd handig, mensen met inside bronnen bij HSV...
Vraag me af waarover ze boos konden zijn. Sportief een goed jaar maar HSV kon niks verzilveren nee maar zo gek is dat niet met zon selectie...
De opvolger van Jol is zon oostblok coach..net of hij meer kwaliteiten heeft...denk niet dat HSV een betere coach had kunnen halen dan Jol. Misschien Huub Stevens die daar wel erg goed paste maar die is buiten Duitsland maar een matige coach.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Echte sportman en een prachtige mentaliteit!

Een h-e-l-d is het. Waar blijft dat standbeeld!?
Tranen in de ogen. Wat een opofferingsgezindheid.
(is het echt al die tijd over dit soort onzin gegaan in dit topic?)
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8220 stemmen
Geen, van wat ik er van gezien heb dan. Hij slaat gewoon kanonhard, loepzuiver en hoogstuiterend op en als de bal toch nog terugkomt staat hij wel aan het net om er een tweede beuk aan te geven. Hij heeft nog geen break tegen gehad in het hele toernooi.
Hij kan anders ook behoorlijk goed volleren. Maar goed met zo'n belachelijk goede service zou ik ook wel service volley durven spelen. 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen

Jouw post bulkt natuurlijk van de kristalheldere analyses, verrassende nieuwtjes en inside info! Dank hiervoor!
PS: ga jij ook spontaan terug werken als je betaald verlof krijgt?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Otherfool heeft gewoon gelijk natuurlijk, dit gebeurd overal. Overigens welcome back! 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Otherfool heeft gewoon gelijk natuurlijk, dit gebeurd overal. Overigens welcome back!
Nee, dit gebeurt (sic) zeker niet overal. Integendeel, de meesten komen te laat terug.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Het schijnt dat Leo Beenhakker bezig is met Falcao van River Plate, maar waar hij het geld vandaan wil halen, is mij een raadsel. Hij zal wel naar Benfica gaan, die ook interesse heeft in hem.
Falcao is echt goed. Echt zo'n sluwe goaltjesmaker.
Althans, bij mij op Football Manager.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zou een meesterzet zijn, maar ik zie'm toch eerder naar Porto of Benfica vertrekken. Zo'n jongen moet europa in...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Doe ook mee aan de Telesport-poule. Ik ben Roel en Jess, heb via Hyves ingelogd.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Vast wel, maar ben benieuwd naar de manier waarop Federer het aanpakt.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Met het invullen van de tourlijstjes begint het nu toch wel te kriebelen weer, ook al kijk ik met weinig enthousiasme uit naar al die aankomsten na een afdaling. Misschien moeten we de echte klimmers dan maar uit de lijst halen, aangezien die toch niet vooraan zullen eindigen als iedereen in de afdaling kan terugkomen.
Vind het ook wel gevaarlijk die afdalingen vlak voor de finish. Gaan ze toch meer risico's nemen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Is gewoon algemeen bekend hoor. Is overal te lezen geweest. Ver voor het einde van de competitie gingen al geruchten dat Jol zijn plaats helemaal niet zeker was. Vooral omdat hij zich niet verder kon versterken was er nogal wat frictie ontstaan.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Die ene tourpoule waar je elke dag renners moest selecteren vond ik veel leuker, welke was dat ook alweer?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Bij de telesport-tourpoule moet je 20 renners selecteren, en voor elke etappe 9 inzetten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Mijn nieuwtje bevatte ieder geval meer inhoud dan jouw reply...
Doe ermee wat je wil.
Ik vind het klasse dat spelers zo gebrand zijn op succes dat ze zelfs vakantie opofferen om sneller fit te raken. En nee, dat zie je niet overal.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
eindstand tour.
1.Armstrong( nostalgie)
2.Contador
3.Menchov
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zou een meesterzet zijn, maar ik zie'm toch eerder naar Porto of Benfica vertrekken. Zo'n jongen moet europa in...
Ik denk het ook. Zeker omdat Feyenoord zo goed als zeker rond is met Cissé...
Maar dat zegt ook nog niets.....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
http://i42.tinypic.com/o9e4w0.gif
Evander Sno met een wereldgoal in het 1e oefenpotje. Niemand kon het geloven haha.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jouw post bulkt natuurlijk van de kristalheldere analyses, verrassende nieuwtjes en inside info! Dank hiervoor!
Heet van de naald! Gabri heeft in het weekend in Barcelona meegedaan aan een potje beachvoetbal ondanks een ingegroeide teennagel (klasse van deze doorzetter!), Urby nam zaterdag niet de auto maar de fiets naar de Appie Heyn (dat zijn de echte sportmannen!) en Jol himself heeft (in zijn vakantie, mind you!) een paar potjes van de confed cup op tv gezien. Kijk, dan ben je met je vak bezig, wat een goddelijke klasbak!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
God wat ben je toch sneu af en toe zeg...
Nja, als jij er vrolijk van wordt, vermaak je er maar mee.
Ajax&Filmfreak
-
- 3372 berichten
- 3736 stemmen
Evander Sno met een wereldgoal in het 1e oefenpotje. Niemand kon het geloven haha.
Wat ze tegenwoordig al niet kunnen maken he met die special effects, net echt!
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
De bal springt wel ongeveer 20m van z'n voet af. In oefenpotjes lukt zoiets nog wel ja 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha lijkt me ook want Sno vergelijken met een actie en klassegoal zoals Zidane het altijd deed is ietsiepietsie teveel eer voor Zidan..ehm Sno 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nee, dit gebeurt (sic) zeker niet overal. Integendeel, de meesten komen te laat terug.
Jawel joh, bij elke club beginnen spelers eerder met trainen of trainen extra zelfs hier bij de plaatselijke vv. Bij Ajax weet ik alleen al Cvitanich, Padt, Aisatti en Enoh die extra/meer getraind hebben.
Daarnaast heb je nog een hoop andere die hetzelfde doen zoals je hieronder kunt lezen.
"Dinsdagochtend stonden tien Ajacieden alweer op het veld. De meeste van hen komen terug van een blessureperiode of hebben behoefte aan een extra basis voordat het seizoen begint. Die groep werd op de velden naast de ArenA begeleid door A2-trainer Gery Vink en fysiotherapeut Jos Kortekaas. De Ajacieden werkten weer diverse oefeningen af en hopen met de extra oefensessies maandag topfit aan de start van het nieuwe voetbalseizoen te verschijnen "
Hartstikke goed en leuk maar dit gebeurd overal en is eigenlijk niets speciaals.
En C Ronaldo die Bolt, de Jamaicaanse sprinter, erbij haalde voor slimmer en sneller sprinten.
Dat zijn sportmannen.
Bolt vroeg Ronaldo en niet andersom, Bolt noemde hem na afloop een mietje overigens
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Heet van de naald! Gabri heeft in het weekend in Barcelona meegedaan aan een potje beachvoetbal ondanks een ingegroeide teennagel (klasse van deze doorzetter!), Urby nam zaterdag niet de auto maar de fiets naar de Appie Heyn (dat zijn de echte sportmannen!) en Jol himself heeft (in zijn vakantie, mind you!) een paar potjes van de confed cup op tv gezien. Kijk, dan ben je met je vak bezig, wat een goddelijke klasbak!

De Ajax berichtgeving grenst zo af en toe inderdaad aan het belachelijke.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Idd, kan dat hier niet: Ajax: Daar Hoorden Zij Engelen Zingen (2000)
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

De Ajax berichtgeving grenst zo af en toe inderdaad aan het belachelijke.
Vind jij. Ik vind alle aandacht voor tennis en wielrennen hier zinloos maar hoor je mij erover?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.