- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat zeker, maar toch is Lazovic wel een betere voetballer dan die lieve, sympathieke voetballer Koevermans. Overigens speelt Lange Jan ze -op dit moment- alle drie naar het tweede plan (Toivonen, Lazovic en Koevermans).
Serieus.
Jan-Vennegoor of Hesselink.
Is dat niet die giraffe uit Madagascar?
Kom op zeg.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Cruijff moet eens ophouden met dat gezeik van boven op die berg in Spanje. Hij begint z'n krediet bij de Ajax-supporters rap te verliezen. Dit gaat helemaal nergens over.
"De clubleiding heeft Marco bewust op zijn bek laten gaan" Ja hoor, waarom hebben ze 'm dan aangenomen?
"Ik roep dit al vijftien jaar. Er moeten eerst mensen weg." In die 15 jaar is de clubleiding bijna net zo vaak gewijzigd, dus over wie heeft hij het in godsnaam? Wat een onzin.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Cruijff moet eens ophouden met dat gezeik van boven op die berg in Spanje. Hij begint z'n krediet bij de Ajax-supporters rap te verliezen. Dit gaat helemaal nergens over.
"De clubleiding heeft Marco bewust op zijn bek laten gaan" Ja hoor, waarom hebben ze 'm dan aangenomen?
"Ik roep dit al vijftien jaar. Er moeten eerst mensen weg." In die 15 jaar is de clubleiding bijna net zo vaak gewijzigd, dus over wie heeft hij het in godsnaam? Wat een onzin.
Veel mannetjes zitten er nog gewoon hoor, of worden vervangen door gelijke mannen. Wij zien alleen de bekende koppen rollen. Verder is het stuk inderdaad niet concreet maar ik wil ook in het midden laten of hij wel of geen gelijk heeft. Het gaat erom dat ik blij ben dat Cruijff verteld wat hem niet zint, waarom? Omdat Cruijff het beste met Ajax voor heeft en er verstand van heeft. Als Cruijff rede ziet om te zeiken, ben ik blij dat hij dat doet. Al is het maar om de directie scherp te houden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het gaat erom dat ik blij ben dat Cruijff verteld wat hem niet zint, waarom? Omdat Cruijff het beste met Ajax voor heeft en er verstand van heeft. Als Cruijff rede ziet om te zeiken, ben ik blij dat hij dat doet. Al is het maar om de directie scherp te houden.
Niemand neemt die man nog serieus bij Ajax volgens mij. Hij heeft veel verstand van voetbal en als hij iets inhoudelijks over voetbal zegt is het meestal interessant, maar hij moet zich niet bemoeien met hoe je een club moet runnen.
Zowel het bestuur als de directie als de technische staf bij Ajax bestaat uit mensen die er nog niet zo lang zitten, dus ik weet nog steeds niet over wie het gaat.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Doet me denken aan Nol Hendriks.
Constant Van Geel zwart maken in de media, maar zelf wel geen verantwoordelijkheid willen nemen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dude.
Dit vind ik echt ongepast. Zonder die oude Hendriks waren jullie al lang middenmoot Jupiler League geweest?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Niemand neemt die man nog serieus bij Ajax volgens mij. Hij heeft veel verstand van voetbal en als hij iets inhoudelijks over voetbal zegt is het meestal interessant, maar hij moet zich niet bemoeien met hoe je een club moet runnen.
Daar heb je zeker een punt, vooral inhoudelijk is Cruijff op z'n best. Dat veel mensen hem bij Ajax niet serieus nemen, vind ik zorgwekkend, het is ook geen toeval dat Keizer er uit geknikkerd is. Nogmaals misschien zit Cruijff er hier wel helemaal naast, ik reageerde op het feit dat men boven mij vond dat Cruijff zijn mond moet houden. Terwijl juist Cruijff áltijd moet zeggen wat hij denkt, omdat wij daar beter van kunnen worden.
Doet me denken aan Nol Hendriks.

Verklaar je nader, Nol Hendriks heeft zoveel voor Roda gedaan. Overigens vind ik Van Geel ook geen slechte vent.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dit vind ik echt ongepast. Zonder die oude Hendriks waren jullie al lang middenmoot Jupiler League geweest?
Verklaar je nader, Nol Hendriks heeft zoveel voor Roda gedaan. Overigens vind ik Van Geel ook geen slechte vent.
Ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen.
Nol Hendriks heeft in het verleden zeker veel voor Roda gedaan, daar hoor je me niet over.
Het gaat me om wat er de laatste tijd gebeurt. Vooral de laatste weken loopt het uit de hand.
Martin Van Geel heeft het al moeilijk genoeg om zonder geld toch nog proberen spelers binnen te halen door creatief te zijn op de transfermarkt. Ik kan niet zeggen dat Martin het slecht doet.
Maar Nol heeft kritiek op alles wat Martin doet.
Nol heeft op het moment geen functie bij Roda, daar heeft hij zelf voor gekozen. Maar toch heeft hij kritiek op het feit dat Van Geel hem niet informeert over spelers die Roda gaat halen. Zo zei hij onlangs dat hij het onbegrijpelijk vond dat niemand van Roda hem persoonlijk geinformeerd had over het aantrekken van Rihairo Meulens.
Waarom zou men Nol moeten informeren? Dat is toch nergens voor nodig.
Maar wat ik echt jammer vind is het volgende:
- Nol brengt enkele maanden geleden het nieuws naar buiten dat Roda met Addo bezig is. Van Geel kan dit niet waarderen en wordt boos.
- Nol uit kritiek op het beleid van Roda in de VI.
Van Geel wordt weer boos.
Beetje begrijpelijk dat hij boos wordt denk ik dan toch.
Enkele weken geleden zegt Nol in een interview dat hij drie of vier grote talenten op het oog heeft die een versterking voor Roda zijn. Hij is bereid om te investeren in die jongens.
Maar dan moet Van Geel hem bellen en zijn verontschuldigingen aanbieden.
Het moet toch niet gekker worden denk ik dan.
Waarom moet Van Geel zich verontschuldigen? Zijn boosheid was toch terecht.
En het ergste is ook nog dat Nol later zegt:
"Hij heeft me nog eens proberen te bellen, maar ik nam niet op. Ik liet zijn secretaresse weten dat ik geen behoefte meer had aan contact met Martin."
Dan vraag ik me af waar dit nog over gaat.
En wat ik ook jammer vind, is dat Nol enkele weken geleden ook nog heeft gezegd dat een fusie tussen Roda en MVV het beste zou zijn.
Op financieel gebied is dat misschien ook wel het beste, maar ik vind dat je die uitspraak NIET moet doen zo vlak na een jaar vol fusieperikelen.
Martin Van Geel en Nol Hendriks zijn beiden volwassen mannen, waarom kunnen ze dan niet gewoon rond de tafel gaan zitten en bespreken wat het beste is voor de club?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat ik me duidelijk heb gemaakt.
Ik heb geen kritiek op Nol ofzo, maar ik vind het gewoon jammer dat hij het Van Geel zo moeilijk maakt.
Als Nol echt wil, dan kan hij morgen al terug aan de slag bij Roda.
Maarja, als je je telefoon niet opneemt als Van Geel je belt, dan stopt het ook.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Moeilijke zaak Nomak.. Vooral omdat wij hierin slechts buitenstaanders zijn. En inderdaad, waar gáát het over. Twee volwassen mannen waarvan er eentje toch zo dood gaat, waar maken die zich nou zo druk om? Dat kijg je met grote ego's.
Samenwerken is het devies! Luister naar deze boer!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ah op die manier oke, ik ben niet goed op de hoogte over wat er intern bij Roda gebeurd, dus daar zal ik dan ook niet over oordelen. Als ik op jou verhaal af ga dan snap ik wat je bedoelt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ego's aan de kant zetten en samenwerken is inderdaad de boodschap.
Van dit soort onderlinge geschillen zal de club niet beter worden.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ego's aan de kant zetten en samenwerken is inderdaad de boodschap.
Van dit soort onderlinge geschillen zal de club niet beter worden.
Yep, alleen het grote probleem is dat ze ook echt hun ego aan de kant zetten. Daar zijn dit soort mensen meestal te trots voor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben toch niet zo naïef, Jol lag al geruime tijd in de clinch met voorzitter Hoffman en haalde pas op het allerlaatste moment Europees voetbal. Wanneer dit niet gehaald werd was het waarschijnlijk exit Jol geweest. Dit heeft niks met negativiteit te maken, sterker nog ik vind het dommigheid van Hoffman. Maar zo tevreden waren ze bij HSV niet over Jol, waarom denk je dat hij anders zo makkelijk kon vertrekken, HSV is sinterklaas niet. Jol die zag de bui al aankomen, hij kon mocht zich niet versterken en zou komend seizoen europees voetbal waarschijnlijk wél mislopen. Dit pleit eerder voor Jol dan dat het negatief is.
Zelden zoveel onzin in een reactie gelezen.
Jol was bepaald niet iemand die onder vuur lag. Zijn werkwijze, zijn visie, zijn mentaliteit...het werd zeer gedeeld en gewaardeerd. HSV kan alleen niet ongestraft denken dat ze Vd Vaart, De Jong en Kompany kunnen verkopen en niet wat van niveau terug hoeven te halen. HSV is een zeer modale ploeg zonder vedetten en zonder scorende spits. De 5e plek van Jol, halve finale beker en halve finale UC was meer dan welke coach ook met dat HSV had kunnen halen. Weet wel dat Jol boos op de voorzitter was dat ie niet kon investeren ondanks forse verkopen van topspelers. Jol wilde zelf meer weg dan dat zij hem weg wilden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eens. Heel veel Ajax supporters waarderen JC enorm voor zijn werk voor de club als speler en coach maar ze beginnen hem ook kotsbeu te worden. Sowieso weet Johan het na afloop altijd perfect en had ie de oplossing wel geweten, mits ie er zelf maar bij was. Maar meneer is te laf echt wat te doen minus dat voorval in 2008 waarbij het meteen vluchtte na een scheetje tegen.
En een echte Ajacied zeikt niet elke week zijn club continue af. Dat werkt bepaald niet in het voordeel van Ajax. Meneer lijkt wat boos te zijn op dit bestuur omdat ze hem niet meer nodig hebben en dit ook hebben laten weten. Goede zet van vd Boog en Coronel. Met hun 2 en Blind en Jol lost Ajax het prima zelf op.
En een echte Ajacied van zon statuur was naar de begraafnis van Bobby Haarms gekomen. Het werd onder supporters en mensen van de club niet gewaardeerd dat de grootste Ajacied ooit dit oversloeg.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
YouTube - River plate - Falcao
Aardig doelpunt.
Het schijnt dat Leo Beenhakker bezig is met Falcao van River Plate, maar waar hij het geld vandaan wil halen, is mij een raadsel. Hij zal wel naar Benfica gaan, die ook interesse heeft in hem.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ana Ivanovic heeft helaas geblesseerd moeten opgeven. Het damestournooi is voor mij nu al voorbij.
stinissen (crew films & series)
-
- 23495 berichten
- 77013 stemmen
Een na laatste oproep!!!
Mensen doe mee met de tour hives poule
subleague moviemeter
wachtwoord film
Telegraaf
Telesport & Hyves Tourpoule 2009 - Home - tourpoule.telesport.nl
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het wordt leuk om te zien hoe Federer zich gaat wapenen tegen die Karlovic. Heb die kerel vandaag zien serveren, en dat is echt belachelijk
. Dat worden hopelijk schitterende returns en passings van Federer
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Om een harde opslag maakt Federer zich doorgaans niet zo'n zorgen. Zeker niet als dat het enige wapen van zijn tegenstander blijkt te zijn. Overigens ken ik Karlovic niet zo goed, dus ik weet niet wat zijn andere kwaliteiten zijn.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Geen, van wat ik er van gezien heb dan. Hij slaat gewoon kanonhard, loepzuiver en hoogstuiterend op en als de bal toch nog terugkomt staat hij wel aan het net om er een tweede beuk aan te geven. Hij heeft nog geen break tegen gehad in het hele toernooi. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Dat worden straight sets voor Federer dan
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Vast wel, maar ben benieuwd naar de manier waarop Federer het aanpakt.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Telesport & Hyves Tourpoule 2009 - Home - tourpoule.telesport.nl
Vooruit, heb me ook ingeschreven.
Speerpunt blijft voor mij echter Rondemaster. Wie doet hier nog meer aan mee? Kunnen we een subleagje beginnen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Echte sportman en een prachtige mentaliteit!
maandag 29 juni, door Duchtig, Amsterdam, 22:08u, AD Sportwereld
Eyong Enoh zorgde maandag voor verbaasde gezichten bij Ajax. De middenvelder uit Kameroen stond nog ingeroosterd voor een week vakantie, maar hij meldde zich op eigen verzoek alweer bij de training.
Enoh belde de nieuwe trainersstaf op met de mededeling dat hij eerder dan gepland was teruggekeerd uit Afrika en in zijn huis in Amsterdam weinig om handen had.
De gretige Afrikaan speelde de afgelopen weken door met de nationale ploeg van Kameroen. Op 7 juni debuteerde hij als international voor zijn land tegen Marokko in de WK-kwalificatiereeks. De tweede interland zou op 20 juni tegen Gabon zijn geweest. Dat duel werd echter een paar dagen voor de aftrap afgelast na het overlijden van Omar Bongo, de president van Gabon.
Enoh kan nu zaterdag meedoen in de oefenwedstrijd tegen Ajax Cape Town, zijn voormalige werkgever die hij vorig jaar zomer verruilde voor Ajax.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Zo heb je er nog maar weinig. Recent wel nog gelezen dat Diaby (Arsenal) een personal coach heeft ingehuurd om te helpen met het verbeteren van zijn fysiek.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En C Ronaldo die Bolt, de Jamaicaanse sprinter, erbij haalde voor slimmer en sneller sprinten.
Dat zijn sportmannen.
Aissati bij Ajax ook trouwens. Kwam ook een week eerder dan nodig om sneller fit te raken. Vind ik echt klasse.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Zo heb je er nog maar weinig. Recent wel nog gelezen dat Diaby (Arsenal) een personal coach heeft ingehuurd om te helpen met het verbeteren van zijn fysiek.
Volgens mij is er weinig mis met de fysiek van Diaby. Het is met name het aantal persoonlijke fouten dat hij maakt, waar aan gewerkt moet worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zelden zoveel onzin in een reactie gelezen.
Jol was bepaald niet iemand die onder vuur lag. Zijn werkwijze, zijn visie, zijn mentaliteit...het werd zeer gedeeld en gewaardeerd. HSV kan alleen niet ongestraft denken dat ze Vd Vaart, De Jong en Kompany kunnen verkopen en niet wat van niveau terug hoeven te halen. HSV is een zeer modale ploeg zonder vedetten en zonder scorende spits. De 5e plek van Jol, halve finale beker en halve finale UC was meer dan welke coach ook met dat HSV had kunnen halen. Weet wel dat Jol boos op de voorzitter was dat ie niet kon investeren ondanks forse verkopen van topspelers. Jol wilde zelf meer weg dan dat zij hem weg wilden.
Tja je mag het onzin vinden, het is gewoon zo. Het bestuur van HSV was niet erg rouwig om het vertrek van Jol. Daarom kon Ajax hem ook zo makkelijk binnen halen. Verder vind ik ook dat Jol het prima gedaan heeft bij HSV.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.