- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee alsjeblieft.
Zeg niet zulke kwetsende dingen.
Volgende keer meld ik het. 
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
He getver, gaat het weer over fietsen en ballen slaan.

happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Boekhouder zeker?
Die lopen altijd onder werktijd op MM te hangen..

AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Boekhouder zeker?
Die lopen altijd onder werktijd op MM te hangen..
Ondertitelaars ook 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hehe. Neen, ik ben directeur van een gazonmaaierfabriek. Je zou zeggen dat ik het rond deze periode dan eng druk zou moeten hebben maar ja, crisis he. 
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Foto: ANP Ads door Google
Ziggo Eredivisie Live
Alle eredivisie wedstrijden LIVE op 4 kanalen. Nu voor maar € 14,95 p/m
Seizoenkaart winnen?
Win hier 2 seizoenkaarten van jouw voetbalclub. Doe snel mee. 9e/wk
AJAX Trainingspak 09/10
Bestel nu uit voorraad Geen verzendkosten
Van Basten, die begin mei opstapte als trainer van Ajax, schuift in de televisiestudio aan tijdens wedstrijden in de Champions League.
Kees Jansma is blij. „Dit is een team met veel voetbalknowhow. Een interessante uitdaging voor ons allemaal en we gaan bijzondere televisie maken.” Ook Van Basten is in zijn nopjes. „Ik vind het leuk en interessant dat ik nu zelf mijn bijdrage aan de analyses kan geven.”
In het nieuwe seizoen zijn ook Willem van Hanegem, Wim Kieft en Marc van Hintum te zien bij Sport1. Dit drietal gaat voor de zender ieder weekeinde de topwedstrijden uit de diverse Europese voetbalcompetities beschouwen. Tevens worden de Champions League-avonden naast Van Basten ook door Van Hanegem, Kieft en Van Hintum van commentaar voorzien.

Echt en dan moeten ze Gullit erbij zetten. Dan zegt spontaan ieder zijn abonnement op.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
edit: jullie wisten het al, zie ik. Spuit 11.... 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Haas pakt ook de tweede set na een setpunt weg te werken. Wordt een lange pot denk ik. Maar ik zat er al vaker naast vandaag.
Derde set tiebreak dan bij Fed-Karlo?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Echt en dan moeten ze Gullit erbij zetten. Dan zegt spontaan ieder zijn abonnement op.
Want? MvB kan inhoudelijk genoeg zinnigs zeggen over voetbal. Mooi dat hij niet na Ajax de voetballerij gedag zegt. Ik gun hem zeker nog eens een nieuwe mooie club om te coachen. Marco is geen glamourpik zoals Gullit.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1447 stemmen
Dat ging véél makkelijker dan ik had verwacht. Ik had verwacht dat Karlovic minstens één keer aan het langste eind van een tie-break ging trekken. Het kon ook niet anders dan dat Federer de eerste was die Karlovic zou gaan breaken. Zeer sterk gespeeld van Federer die op weg lijkt te zijn naar de wint, ik hoop op een finale tegen Murray.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat lijkt mij ook het gewilde affiche. Ik gun het Murray wel, maar Federer nog net even meer. Perfecte wedstrijd gespeeld wat ik er hier van gezien heb tenminste. Jammer dat Nadal nu niet meedoet. In deze vorm zou Federer van hem gewonnen hebben, denk ik.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Sampras was de beste. Agassi het leukste.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En ik ben de beste gazonmaaimachinedirecteur.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Volgens NOS teletekst heeft Real Madrid nu ook Benzema binnen, geen goed nieuw voor Klaas Jan dus..
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Juist wel. Hij past daar niet. Ik hoop dat Huntelaar naar AC Milan vertrekt die Dzeko niet krijgen. Daar zal hij weer een grote vedette worden als bij Ajax.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Vind het trouwens prettige verslaggeving bij NET5. Eltingh heeft er duidelijk verstand van, de flashes tussendoor van andere banen, de interactie met het publiek dmv vragen (waarvan veel interessant zijn en ook duidelijk worden beantwoord) en de manier waarop reclameblokken in de wedstrijd worden verwerkt (beter dan Eurosport in ieder geval)... Petje af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Juist wel. Hij past daar niet. Ik hoop dat Huntelaar naar AC Milan vertrekt die Dzeko niet krijgen. Daar zal hij weer een grote vedette worden als bij Ajax.
Eerst moet Huntelaar nog afrekenen met Luis Fabiano.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Sampras was de beste.
van zijn tijd.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Beiden waren veel te geforceerd in hun grappig doen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eerst moet Huntelaar nog afrekenen met Luis Fabiano.
Speelt die niet bij Sevilla?
Huntelaar-Pato en daarachter Ronaldinho en/of Seedorf.
Zou een sterke voorhoede voor Milan zijn. Controlerend nog Pirlo en Gattuso erachter.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
En ik ben de beste gazonmaaimachinedirecteur.
Zal best ik ken er geen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Speelt die niet bij Sevilla?
Huntelaar-Pato en daarachter Ronaldinho en/of Seedorf.
Zou een sterke voorhoede voor Milan zijn. Controlerend nog Pirlo en Gattuso erachter.
Speelt bij Sevilla inderdaad. Daarna zou Huntelaar op het lijstje staan. Ik vind het ook wel een club voor Klaas Jan, helem ooie club ook.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Milan is sowieso met afstand de mooiste van Italie. De rest is gewoon spuuglelijk dan kan ook haha 
Alleen al dat prachtige zwart-rode shirt! Klasse.
Milan is natuurlijk samen met Barcelona ook het meest verNederlandst door de jaren heen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik neig persoonlijk naar Lazio Roma maar inderdaad een erg mooie club met een enorme allure.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.