• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.916 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.234 gebruikers
  • 9.387.133 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Een jongen van Liverpool hoort niet voor Manchester te tekenen!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als Sulejmani dit jaar weer zo slecht speelt, is dat wel het flater van deze eeuw (eeuw duurt nog niet zo lang).

Dan kan Nec 'm kopen voor 3 miljoen.

Wat een klets, het talent van Sulejmani zit er nog steeds in en je ziet het af en toe ook aan de kleine dingen. Sulejmani viel tegen in zijn eerste seizoen maar hij vertegenwoordigd nog steeds behoorlijke waarde. Nog een seizoen als vorig jaar maakt hem niet minder waard dan 10 miljoen, zeker weten. Zelfs dit seizoen was hij direct bij nog meer goals dan bijvoorbeeld Elia.

Sulejmani deed het zo slecht nog niet, tuurlijk verwacht je meer van de man van 16 miljoen. Maar flater van de eeuw etc. is wat overdreven. Sowieso die jongen is pas 20 jaar, het komt allemaal nog wel.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

2-0 in sets voor Federer. Auf Wiedersehen, Herr Tommy.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Een jongen van Liverpool hoort niet voor Manchester te tekenen!

Hoezo mag ie wel bij Newcastle spelen maar niet bij Man Utd?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Huh, wat gebeurde er nou net bij Haas - Federer? Ik keek net even weg .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als voetballiefhebber ben je toch wel op de hoogte van de rivaliteit tussen Manchester United en Liverpool.

Niet alleen weigeren ze spelers aan mekaar te verkopen. Zelfs de transfervrije Tevez kiest ervoor om vanwege die rivaliteit niet voor Liverpool te tekenen. Transfervrij is misschien niet het juiste woord, maar bij United is hij einde contract.

Vooral van iemand als Michael Owen die uit de jeugdopleiding van Liverpool komt verwacht ik zo een messteek in de rug niet.

De poster van Owen in Liverpool shirt kan van de muur af en het Engels truitje met Owen achterop kan verbrand worden.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

het is net zoiets als cruyff naar feyenoord wat ie trouwens wel gewoon deed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan zou ie naar Everton moeten gaan als ie kwaad bloed bij de Liverpool fans wil veroorzaken. Feyenoord is de rivaal van Ajax, dat is Everton van Liverpool, en geen Man U. Man Utd en Liverpool zijn concurrenten. Ik ken genoeg Liverpool supporters en die vinden het best zolang ie maar niet naar Everton gaat.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nomak schreef:

Vooral van iemand als Michael Owen die uit de jeugdopleiding van Liverpool komt verwacht ik zo een messteek in de rug niet.

De poster van Owen in Liverpool shirt kan van de muur af en het Engels truitje met Owen achterop kan verbrand worden.

Clubliefde is voor de materiaalman. Owen kan een hoop centjes verdienen bij een mooie club, wat wil je nu nog meer. Die fans moeten eens ophouden met dat eeuwige gezeur over zogenaamde rivaliteit.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan zou ie naar Everton moeten gaan als ie kwaad bloed bij de Liverpool fans wil veroorzaken. Feyenoord is de rivaal van Ajax, dat is Everton van Liverpool, en geen Man U. Man Utd en Liverpool zijn concurrenten. Ik ken genoeg Liverpool supporters en die vinden het best zolang ie maar niet naar Everton gaat.

De rivaliteit tussen Liverpool en United is zeer groot. Het zijn niet zomaar concurrenten.

otherfool schreef:

Clubliefde is voor de materiaalman. Owen kan een hoop centjes verdienen bij een mooie club, wat wil je nu nog meer. Die fans moeten eens ophouden met dat eeuwige gezeur over zogenaamde rivaliteit.

Wat lul jij nou man?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nomak schreef:

Wat lul jij nou man?

Dat jij iemand een mooie baan wil ontzeggen omdat-ie ooit voor een andere baas werkte. Al dat emotionele gedoe daaromheen is gebakken lucht.

Als ik voor Feyenoord voetbal en Ajax biedt me 5% meer, dan tatoeëer ik dezelfde dag nog 'godenzoon' op m'n rechterbil.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Een type die zijn eigen moeder nog zou verkopen voor een tientje dus . Whatever makes you happy..

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Als ik voor Feyenoord voetbal en Ajax biedt me 5% meer, dan tatoeëer ik dezelfde dag nog 'godenzoon' op m'n rechterbil.

Dat zegt dus alles over jou als persoon. Jij bent gewoon een geldwolf die zijn eigen familie zou verkopen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Mijn moeder is belangrijk.

'Fan zijn van een club', tja, wat een onzin eigenlijk.

Ergens wel typisch dat 'clubfans' deze twee gelijk weten te stellen (tot 2x toe). 't Is maar een spelletje hoor.

But as you said: whatever makes you happy.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

hee laten we het ff over sport hebben, en niet over naaste verwanten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ otherfool

Als je je niet kan en wil identificeren met een club, dan weet je niet waar je over praat.

Als je niet weet waar je over praat, reageer dan ook niet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Laten we het leuk houden jongens.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nomak schreef:

Als je je niet kan en wil identificeren met een club, dan weet je niet waar je over praat.

Een beetje relativering van de immer uitdijende voetbalemotie kan geen kwaad, lijkt me. Voetballer zijn is een baan als alle andere.

Als je niet weet waar je over praat, reageer dan ook niet.

Doe jij nu maar eens wat minder onbeschoft, en als dat je niet lukt sla dan lekker mijn berichtjes over. Vind ik niet erg hoor.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Onbeschoft?

Ik vertel anders gewoon de waarheid.

Jij vindt het blijkbaar belachelijk dat anderen voor een club supporteren. Wie is er dan onbeschoft?

En ik lees je berichten zeker, net zoals ik alles hier lees. En als ik het er niet mee eens ben, dan reageer ik er ook op.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Wat lul jij nou man?

Is onbeschoft.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Whatever, mij noemt hij onbeschoft.

Tegen een andere user die het heeft over "zijn moeder verkopen voor een tientje" zegt hij niets.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Goed, alleen iemand die geen clubliefde heeft, kan zo'n opmerking als die van Otherfool maken. Geen probleem. Wel grote onzin.

De rivaliteit tussen clubs is juist mooi. Die rivaliteit maken wedstrijden extra mooi. Het moet wel gezond blijven, dus geen mes in iemands ribben steken oid.

En als je een echte Feyenoord bent of een echte ajacied, dan speel je NOOIT voor die andere club. Kan niet. Mario Been zegt ook dat hij elke club zou willen trainen, behalve ajax. Dat zal nooit gebeuren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Eens even wat anders. Over Elia zei Jol.

De Enschedese club weigerde maandag in te stemmen met het Amsterdamse bod van acht miljoen euro, te betalen in twee termijnen. Twente wil negen miljoen ineens.

Jol: 'Voor Elia hebben we een goed bod gedaan. Geen enkele speler in de Nederlandse competitie is meer waard dan dat."

Misschien toch eens kijken of we als PSV zijnde Suarez en Suljemani even kunnen oppikken voor maximaal 16 miljoen. Bijzonder vreemde uitspraak wat mij betreft.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1447 stemmen

Als supporter is clubliefde prima, maar als voetballer vind ik clubliefde zo'n onzin. Het is gewoon een volwaardige baan, en als je ergens anders een stuk meer kan verdienen ga je daar gewoon voor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Misschien toch eens kijken of we als PSV zijnde Suarez en Suljemani even kunnen oppikken voor maximaal 16 miljoen. Bijzonder vreemde uitspraak wat mij betreft.

Lijkt me toch duidelijk dat hij doelt op spelers die Ajax theoretisch weg zou kunnen halen bij clubs als Heerenveen, Groningen, Twente (en 'lager aangeschreven' clubs).

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Criticism schreef:

Als supporter is clubliefde prima, maar als voetballer vind ik clubliefde zo'n onzin. Het is gewoon een volwaardige baan, en als je ergens anders een stuk meer kan verdienen ga je daar gewoon voor.

Dat kan wel wat genuanceerder.

Ik vind clubliefde bij een speler juist schitterend. Iemand met een hart voor zijn club. Daar zijn er véél te weinig van. Dat zie je op het veld, alsof ze het niets kan schelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat jij iemand een mooie baan wil ontzeggen omdat-ie ooit voor een andere baas werkte. Al dat emotionele gedoe daaromheen is gebakken lucht.

Voor een fors geldbedrag zou ik ook een Feyenoord shirt aantrekken hoor. Ik zou gewoon alleen de kansen voor de goal missen. Dat valt niet eens op na een periode met kansenmissers als Charisteas, Makaay en Slory

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat kan wel wat genuanceerder.

Ik vind clubliefde bij een speler juist schitterend. Iemand met een hart voor zijn club. Daar zijn er véél te weinig van. Dat zie je op het veld, alsof ze het niets kan schelen.

Laat dat alsof maar weg. De meesten kijken alleen naar de portefeuille.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lees dit eens. Wat een arrogantie alweer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Lijkt me toch duidelijk dat hij doelt op spelers die Ajax theoretisch weg zou kunnen halen bij clubs als Heerenveen, Groningen, Twente (en 'lager aangeschreven' clubs).

Ik interpreteer niet ik lees enkel. En dan staat er. Jol: 'Geen enkele speler in de Nederlandse competitie is meer waard dan dat." (8 miljoen)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.