- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Lees dit eens. Wat een arrogantie alweer.
Bah, bah, bah. Ik snap niet dat mensen die club kunnen blijven verdedigen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als ik voor Feyenoord voetbal en Ajax biedt me 5% meer, dan tatoeëer ik dezelfde dag nog 'godenzoon' op m'n rechterbil.
Opzich heb je een punt, maar om nou naar een concurrent over te stappen om 2,2 ipv 2,1 miljoen per jaar te verdienen gaat me te ver. Het zijn wel de supporter die voor je loon zorgen, is die ton nou zo belangrijk als je al zoveel verdiend. Om nou voor dat kleine beetje meer die mensen in de steek te laten...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoop zo erg dat Barcelona ze dit jaar gaat afslachten ! En dat ze in de CL er meteen uitgemikt worden. Had vorig jaar wel wat met Real, mede dankzij Nederlandse inbreng.
Maar nu, 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik heb niets met Barça of Real, maar die onderlinge wedstrijden wil ik komend seizoen toch echt niet missen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Deels wel, deels niet. Voetbal is commercie. Real zorgt er ook voor dat Adidas enorm meer omzet zal draaien door shirts van oa Kaka en Ronaldo enorm te laten verkopen. Dus wat dat betreft is het eisen van meer geld niet eens zo heel krom. Wel krom is dat dit via de media gaat en nog erger is dat ze dreigen over te stappen naar Nike. Contract is contract Real.
Maargoed, Real is sowieso al een zaadclub 1e klas. Hopelijk laat een ingespeeld Barcelona geen spaan heel van die arrogante teringbende uit Madrid.
starbright boy (moderator films)
-
- 22421 berichten
- 5127 stemmen
Doping in het schaatsen. Claudia Pechstein is gepakt op het gebruik van bloeddoping (een van de Epovarianten dus). Twee jaar geschorst, exit Pechstein.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een iq test onder professionele sporters is de verklaring voor al dit soort berichten.
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Op verzoek dan nog 1 keer speel gratis mee in de tour poule van de Telegraaf
Subleague: moviemeter
Wachtwoord: film
Telesport & Hyves Tourpoule 2009 - Home - tourpoule.telesport.nl
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het begint op spam te lijken Henk 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
vrijdag 03 juli, door Parajax, Amsterdam, 19:25u, soccer365
De lange transfersoap rondom Oguchi Onyewu komt wellicht snel tot een eind.
Lyle Yorks, de zaakwaarnemer van de door Ajax begeerde Onyewu, geeft tegenover soccer365 aan dat de gesprekken met Ajax zijn geopend.
'We zijn in serieuze gesprekken met een Spaanse club, twee clubs uit de Serie A en Ajax.' zegt Yorks.
Onyewu's zaakwaarnemer geeft verder aan dat alle aanbiedingen vanuit Frankrijk, Engeland en van Fenerbahce zijn afgeslagen.
Volgens enkele media van de Spaanse pers zijn Espanyol en Valencia de geïnteresseerden uit Spanje. In de Italiaanse roddelpers is te lezen dat Genoa, Palermo en Parma wellicht de Italiaanse clubs zijn die naar Onyewu's diensten verlangen.
Onyewu speelde, op een half jaar Newcastle na, vanaf begin 2004 voor Standard Luik. Hij speelde daar 179 wedstrijden en won twee landstitels.
Deze transfer zou me echt heel blij maken.
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Ik ben bang dat Spanje de beste papieren heeft...
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Het begint op spam te lijken Henk
Dit was het dan ook 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben bang dat Spanje de beste papieren heeft...
Valencia kan je inderdaad boven Ajax verkiezen. Maar ik hoop dat cluppies als Espanyol en bv Parma in Italie het toch niet zouden winnen van ons.
Benieuwd. Zelfs op ajax.nl praat Jol over Onyewu. Zeer geinteresseerd dus.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Ter herinnering voor de échte liefhebbers: 
Moviemeter-subleage:
Naam: MovieMeter.
Wachtwoord: superbenen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Clubs wellicht niet (qua status dan), maar de competities zijn natuurlijk stukken aantrekkelijker, sterker en interessanter. Vergeet ook niet dat die jongen al 27 is. Moet wel een érg goede aanbieding krijgen wil ie voor Ajax kiezen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wel speel je met Ajax om prijzen en speel je Europees voetbal. En vergis je niet; Ajax mag dan een stuk minder dan ooit zijn, de status is nog altijd enorm in de wereld. Denk dat je later trotser kan vertellen dat je Ajacied bent geweest dan speler van Espanyol of Parma.
Maar goed, we zien 't wel. Zou hem ook wel snappen als hij een grotere competitie wil proberen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
'We zijn in serieuze gesprekken met een Spaanse club, twee clubs uit de Serie A en Ajax.' zegt Yorks.
Onyewu's zaakwaarnemer geeft verder aan dat alle aanbiedingen vanuit Frankrijk, Engeland en van Fenerbahce zijn afgeslagen.
Vreemd, hij noemt Ajax concreet bij naam en de andere clubs niet. Het lijkt of hij schermt met andere interesse, maar dat vooral de interesse van Ajax concreet is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wel speel je met Ajax om prijzen en speel je Europees voetbal. En vergis je niet; Ajax mag dan een stuk minder dan ooit zijn, de status is nog altijd enorm in de wereld. Denk dat je later trotser kan vertellen dat je Ajacied bent geweest dan speler van Espanyol of Parma.
Maar goed, we zien 't wel. Zou hem ook wel snappen als hij een grotere competitie wil proberen.
Denk alleen dat ze bij Espanyol ook meer kunnen verdienen... en Barcelona (of Valencia) is natuurlijk een stuk beter toeven dan in Amsterdam.
stijf
-
- 342 berichten
- 232 stemmen
Het mooie aan Onyewu is dat hij al meerdere keren heeft aangegeven het niet voor het geld te doen, hij wil voornamelijk nieuwe culturen leren kennen. Natuurlijk speelt geld wel mee, hij zou gek zijn als hij niet naar het financiele gedeelte kijkt..
Maar ik heb goede hoop, Amsterdam is een mooie stad, waar Luik een grauwe arbeidersstad is, is Amsterdam 1 van de meest interessante steden ter wereld voor buitenlanders met zijn grachten, smalle straatjes en een hoop cultuur.
Laat maar komen!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Denk alleen dat ze bij Espanyol ook meer kunnen verdienen... en Barcelona (of Valencia) is natuurlijk een stuk beter toeven dan in Amsterdam.
Dat zijn inderdaad weer argumenten die ook kloppen ja. Tenminste, in het geval van Valencia. Ik geloof nooit dat Espanyol spelers meer kan betalen dan Ajax dat kan. Espanyol is ook maar een arme volksclub.
Enne...ik vind Barcelona werkelijk schitterend maar Amsterdam is ook verre van vervelend om te wonen. Het ligt er maar aan wat Onyewu zelf mooier vind. Ik hoef niet perse een heel jaar in het broeierige zonnetje te leven. Ik ben tevreden met het klimaat hier.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Enne...ik vind Barcelona werkelijk schitterend maar Amsterdam is ook verre van vervelend om te wonen. Het ligt er maar aan wat Onyewu zelf mooier vind. Ik hoef niet perse een heel jaar in het broeierige zonnetje te leven. Ik ben tevreden met het klimaat hier.
Aangezien iedereen die wat voorstelt meteen naar de hoofdtad verkast en de huizenprijzen veruit het hoogst zijn in Amsterdam, plus dat de wachtlijsten voor huur inmiddels de wachtperiode van 15 jaar gemiddeld overschrijden, kun je gerust stellen dat Amsterdam een uitzonderlijk popluaire stad is ja.. dat heeft dan ook duidelijk zijn redenen
Maar Barcelona is ook een prachtige stad, samen met Amsterdam één van de levendigste en mooiste steden. Valencia daarentegen.. niet echt zo speciaal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Valencia vind ik een stuk gezelliger dan Barcelona. Heeft zowel een heel leuk oud centrum als een modern deel. En het is tenminste niet vergeven van toeristen. Het is niet voor niets Hiddinks favoriete plek.
En Amsterdam op gelijke hoogte met Barcelona plaatsen is een vreselijke overschatting. Mensen die wat voorstellen wonen overal in het land en dat elke provenciaalse wannabee naar de hoofdstad vertrekt vind ik ook geen aanbeveling. Heb er 5 jaar gewoond, ben blij dat ik er weg ben. Overvol toeristendorp IMO.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij begint het al met Hiddink die er per se wil blijven wonen, maar ga de hele BN-er lijst maar af, de meesten gaan er vroeger of later wel heen. Geen garantie voor een leuke stad verder. Wel voor de populariteit. Geen enkele stad in Nederland komt ook maar enigzins in de buurt qua diversitement of uitbundigheid. Er zijn misschien nog wel wat gezellige provinciestadjes te bedenken, maar daar is de koek wat betreft divers uitgaansleven wel snel op. Amsterdam ontwikkelt zich in dat opzicht steeds en er komen steeds weer leuke locaties bij. Een beetje zoals Barcelona dus ook is. Die toeristen is misschien wat minder, maarja, gevolg van een aantrekkelijke stad.. doe je niet zoveel tegen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
BN-ers... Tja, 't is maar waar je op kickt. Balkenende woont overigens in Capelle aan de IJssel....
In Amsterdam is alles al jaren hetzelfde. Rotterdam is veel dynamischer en veelzijdiger. Als ergens elk half jaar iets nieuws opduikt. Geweldige evenementen en we hebben nu zelfs ook het gezelligste cafe ter wereld.
En uitbundig? Dat is in ieder geval niet af te lezen aan de sfeer in de Arena. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, Owen naar United.
Is ongeveer zoiets als Sneijder die naar Feyenoord gaat.
Wie durft twijfelen aan de intense rivaliteit tussen Liverpool en United raad ik aan om even te googelen.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Haha,
Als Owen niet geblesseerd raakt, heb je goud aan hem.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
BN-ers... Tja, 't is maar waar je op kickt.
Maar net wel even duidelijk maken dat Hiddinks favoriete plek Valencia is dat dus leuker dan Amsterdam zou moeten zijn...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Elke Spaanse stad is leuker dan elke Nederlandse stad.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
BN-ers... Tja, 't is maar waar je op kickt. Balkenende woont overigens in Capelle aan de IJssel....
In Amsterdam is alles al jaren hetzelfde. Rotterdam is veel dynamischer en veelzijdiger. Als ergens elk half jaar iets nieuws opduikt. Geweldige evenementen en we hebben nu zelfs ook het gezelligste cafe ter wereld.
En uitbundig? Dat is in ieder geval niet af te lezen aan de sfeer in de Arena.
Ach, de grote stadsfestivals en en koninginnenacht/dag zijn toch al jarenlang in dezelfde stad.. niet Rotteknor. En ik denk dat je nodig weer eens naar de hoofdstad moet komen.. het hele gebied achter het CS al eens gezien? Is er pas een paar jaar en daar zitten allerlei gloednieuwe horeca-gelegenheden, hetzelfde geldt voor het westergasterrein, onherkenbaar, allerlei nieuwe theaters en cafe's. Een heus strand incluis stranttenten in Ijburg.. Misschien kom jij nooit verder dan de wallen, maar er is nog erg veel meer daarbuiten hoor. En daar gebeurt echt wel meer dan in die betonnen afbraakstad, waar je met een gillende tomtom nog geen stukje gezelligheid of kloppend centrum kunt vinden.
Die Kuip is dan ook het enige waar ze nog een beetje trots uit putten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.