• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.924 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

Ik heb eens gek gedaan en me voor alledrie de poules ingeschreven. Ik ben bij Telesport en Rondemaster Team Theofiel, uiteraard naar de legendarische wielrenner Theofiel Middelkamp* . Bij sportpouls ben ik gewoon starbright boy.

* Voor wie het niet weet: Theofiel Middelkamp was een stoere Zeeuwse renner uit de jaren '30 en '40 die nog nooit een berg had gezien toen hij in 1936 voor het eerst de Tour reed. De beste man won de eerste de beste bergetappe en werd daarmee de eerste Nederlandse etappewinnaar in de Tour ooit. Hij zou de tour nog maar twee keer rijden (en in 1938 won hij weer een etappe) omdat kermiskoersen veel beter betaalden en hij vooral voor de centen fietste. In de oorlog zat Middelkamp nog vast voor smokkelen. De man is gestorven als een stugge Zeeuwse boer. Hij was 91 jaar).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ach, de grote stadsfestivals en en koninginnenacht/dag zijn toch al jarenlang in dezelfde stad.. niet Rotteknor.

Zomer Carnaval, Monaco aan de Maas, Dance Parade, Camping Rotterdam (de leukste!), Metropolis, etc.

Zie verder: http://www.zomerfestivals.nl/

I rest my case.

PS. was vorig jaar nog twee keer op het Westergasfabriek terrein, maar daar was niet heel veel nieuws bijgekomen sinds ik weg ben uit Amsterdam (5 jaar terug), 't wordt hooguit iets beter benut.

Efin, ik krijg erg het idee dat je al geen 20 jaar in Rotterdam bent geweest. Mocht je er toch eens komen kijk eens op de Binnenweg, Witte de With of in het Laurenskwartier, waar erg gloednieuwe horecagelegenheden zitten.

Maar laten we de discussie maar stopzetten in deze thread, ik heb in beide steden gewoond en ken ze goed. Ik hou meer van Rotterdam en heb gewoon weinig met Amsterdam en de provencialen en toeristen die de stad bevolken. "t grappige is dat ik het altijd goed kan vinden met mensen die er geboren en getogen zijn. We zullen elkaar toch niet overtuigen.

ManBearPig

• 63 berichten
  • 539 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Dat zegt dus alles over jou als persoon. Jij bent gewoon een geldwolf die zijn eigen familie zou verkopen.

Familie vergelijken met een club? Voor al die voetballertjes waardoor jij elke dag in een toestand beland van buiten jezelf zijn door verrukking geldt het zelfde als wat otherfool zegt. Met clubliefde(als het al bestaat) word je niet geboren, je neemt het over, of niet.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Laatste oproep!

Rondemaster

Moviemeter-subleage:

Naam: MovieMeter.

Wachtwoord: superbenen.

Overigens heb ik bij sportpools een van de grootste ronderenners aller tijden benoemd tot "kluns". Sorry Lance.

Bij tourpoule (Telegraaf) heet ik trouwens 'Harken op het buitenblad' en bij Rondemaster 'Jan Anton Pijl'.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Harken op het buitenblad

Laatste nieuws; Boonen heeft maag/darm problemen volgens Lefevere... dan toch maar inwisselen voor gekke Thor? Ik denk er tijdens de koffie over na...

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

otherfool schreef:

Laatste nieuws; Boonen heeft maag/darm problemen volgens Lefevere... dan toch maar inwisselen voor gekke Thor? Ik denk er tijdens de koffie over na...

Heb sowieso niet zoveel vertrouwen meer in de sprints van Boonen, maar durf hem maar eens thuis te laten.

Ik durf het dus niet. Over die darmproblemen zal hij wel heen komen.

Hoop wel dat het nu héél snel gaat beginnen, dan hoef ik in ieder geval over 2 van de 3 pouls niet meer na te denken.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Lol: Suarez is niet te koop

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - De beste Ajacied van afgelopen seizoen, Luis Suarez, is niet te koop. "Omdat ik het zeg", aldus trainer Martin Jol. "Als ik zeg dat hij niet weg mag dan blijft hij." Vorig seizoen liet Van Basten zich in dergelijke bewoordingen uit over Huntelaar, maar gaf hij in de winter zijn fiat aan een transfer van de spits naar Real Madrid voor 27 miljoen euro.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja ik las het. Beetje dom om het niet zwart op wit te laten vastleggen en dan wel te tekenen. Als het waar is wat Elia loopt te huilen. En waarom niet bij Twente blijven, wie weet speel jet CL..... Kan je daarna naar nog veel betere clubs.....

Overigens denk ik dat M. hem nog wel laat gaan, hij probeert er gewoon het maximale uit te persen. Doe mij ook maar zo'n voorzitter.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

De poster van Owen in Liverpool shirt kan van de muur af en het Engels truitje met Owen achterop kan verbrand worden.

Voetbalnieuws - Michael Owen: 'Spelen voor ManUtd is een droom' - Sportweek.nl

tja, maar goed roda bestaat nog!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Zomer Carnaval, Monaco aan de Maas, Dance Parade, Camping Rotterdam (de leukste!), Metropolis, etc.

I rest my case.

PS. was vorig jaar nog twee keer op het Westergasfabriek terrein, maar daar was niet heel veel nieuws bijgekomen sinds ik weg ben uit Amsterdam (5 jaar terug), 't wordt hooguit iets beter benut.

Efin, ik krijg erg het idee dat je al geen 20 jaar in Rotterdam bent geweest. Mocht je er toch eens komen kijk eens op de Binnenweg, Witte de With of in het Laurenskwartier, waar erg gloednieuwe horecagelegenheden zitten.

Maar laten we de discussie maar stopzetten in deze thread, ik heb in beide steden gewoond en ken ze goed. Ik hou meer van Rotterdam en heb gewoon weinig met Amsterdam en de provencialen en toeristen die de stad bevolken. "t grappige is dat ik het altijd goed kan vinden met mensen die er geboren en getogen zijn. We zullen elkaar toch niet overtuigen.

Haha, die Orbit!!

Die komt zelf alleen Utrecht uit, om naar amsterdam te gaan, om zijn wallen-strippen-kaart op te maken.

De meeste festivals en evenementen worden in Rotturdam gehouden. F1, red bull air race, etc.

Als je niet weet waar je over praat, noem Rotterdam dan gewoon helemaal niet.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wat is de etc. dan???

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

of hier: http://www.top010.nl/html/bestbezochte_evenementen.htm is gedateerd, maar elk jaar ongeveer hetzelfde. Kortom elke week is er wel iets te beleven in de zomer.

Bovendien denkt Orbit dat ze Koninginnedag alleen in Amsterdam vieren....

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

I rest my case.

Het leuke is ook dat Rotterdam chronisch onderschat wordt (vooral door mensen die alleen maar 3x per jaar in de Koopgoot lopen) en Amsterdam juist overschat. Wat ik toch wel jammer vind aan Rotterdam is dat het allemaal wel erg ver uit elkaar ligt, je hebt de Oude Haven, Binnenweg, Witte With waar leuke dingen zitten. Wat er wel een voordeel van is, is dat je het tuig wel makkelijk kan vermijden, die zitten allemaal bij Stadhuisplein. Verder organiseert Rotterdam vanalles, van Metropolis tot Monaco aan de Maas. Grootste tennistoernooi van Nederland, grootste marathon, grootste 6-daagse, grootste filmfestival (!). En dan nog jaarlijks wat nieuwe dingen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Wat ik toch wel jammer vind aan Rotterdam is dat het allemaal wel erg ver uit elkaar ligt, je hebt de Oude Haven, Binnenweg, Witte With waar leuke dingen zitten.

Nee hoor, daar woon ik precies tussen in. 300 meter naar links of 200 meter naar rechts. Of 400 meter rechtuit voor het Laurenskwartier (waar tegenwoordig de leukste tenten zitten.)

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

combi schreef:

wat is de etc. dan???

Zomercarnaval, Dance Parade, Marathon, IFFR, Metropolis, Camping Rotterdam. Dit jaar voor het eerst/eenmalig Red Bull Cliff Diving, Your Music Festival, start Eneco Tour. Meer?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En volgend jaar de Tourstart.

En nu niet met de Giro en de Vuelta aankomen, want de media aandacht voor de Tour is 8 keer zo groot.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

"Als we een grote wedstrijd wonnen, bijvoorbeeld in de UEFA Cup, dan knuffelde hij me en zei: 'Nu help jij Twente en in de zomer helpen wij jou een mooie transfer te maken'."

Zie je het al voor je? Zit een goede film(scène) in

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Haha

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Dit is bizar: Steun voor Pechstein

Zoiets zou je in het wielrennen eens moeten proberen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)

"Als we een grote wedstrijd wonnen, bijvoorbeeld in de UEFA Cup, dan knuffelde hij me en zei: 'Nu help jij Twente en in de zomer helpen wij jou een mooie transfer te maken'."

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Meer?

graag

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De meeste festivals en evenementen worden in Rotturdam gehouden. F1, red bull air race, etc.

F1?! Je bedoeld Christian Albers die ooit met zijn skelter door Rotterdam is gereden?:p

Balkenende daarna in die cabrio was wel priceless.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

F1?! Je bedoeld Christian Albers die ooit met zijn skelter door Rotterdam is gereden?:p

Balkenende daarna in die cabrio was wel priceless.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)

"Als we een grote wedstrijd wonnen, bijvoorbeeld in de UEFA Cup, dan knuffelde hij me."

Geeft Munsterman ook zwemles?

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

combi schreef:

(quote)
graag

Kom een keer langs zou ik zeggen..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)
graag

11 April - 20 SeptemberTweewekelijks

Parfum de BoemBoem

31 MeiGratis toegang

Ortel Dunya Festival

06-Jun

Musica Republica Outdoor

11 Juni - 21 JuniVoor 17.00 gratis entree

Parade

14 Juni - 11 Juli

Don Quichot In Holland

14 Juni - 12 JuliIedere zondag

ZomerZondagen

20 JuniGratis toegang

Red Bull Cliff Diving Series

27 Juni - 12 Juli

North Sea Round Town

28 JuniGratis toegang

Ortel Nelson Mandela Festival

03-Jul

YOUR MUSIC Festival

4 JuliGratis toegang

De Nieuwe Binnenweg %u2026Leeft!

04-Jul

TMF Awards

5 JuliGratis toegang

Metropolis Festival

8 Juli - 5 AugustusGratis toegang

YOUR WORLD Wednesday Night Skate

9 JuliGratis toegang

YOUR JAZZ

10 Juli - 12 Juli

North Sea Jazz Festival

16 Juli - 20 JuliActiviteiten zijn gratis

Camping Rotterdam

17 Juli - 19 JuliBetaalde en gratis activiteiten

YOUR STREETS

18 JuliGratis toegang

Free Gaming Round 2

18 JuliGratis toegang

Streetmasters 2009

24 Juli - 25 JuliGratis toegang

Ortel Zomercarnaval

1 AugustusGratis toegang

RTL Viert De Zomer Concert

1 Augustus - 2 AugustusGratis toegang

Duizel in het Park

8 AugustusGratis toegang

Fit For Free Dance Parade

9 AugustusGratis toegang

Dag van de Romantische Muziek

16 AugustusGratis toegang

Bavaria City Racing

19 Augustus - 2 September

Pleinbioscoop Rotterdam

21,22, 23 augustus

Paradie Overschie

22 AugustusGratis toegang

Veronica Sunset Grooves

26 Augustus - 29 AugustusGratis toegang

Drijf-Inn 2009

27 Augustus - 30 Augustus

Heerlijk Rotterdam

29 Augustus - 30 AugustusGratis toegang

OVG Veerhavenconcert

29 Augustus - 30 AugustusGratis toegang

China Cultural Festival Rotterdam

4 September - 5 SeptemberGratis toegang

Wereldhavendagen

4 September - 6 SeptemberGratis toegang

Maritiem Kwartier

4 September - 6 SeptemberGratis toegang

Internationaal Shantyfestival

5 SeptemberAanvang 20.00 uur

De Nacht van de Kaap

Je bent van harte Welkom.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

18 JuliGratis toegang

Streetmasters 2009

lijkt me wel iets.

men hoort van me!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

18 JuliGratis toegang

Streetmasters 2009

lijkt me wel iets.

men hoort van me!

Komen 15 augustus ook naar Amsterdam.... hebben jullie toch nog iets anders naast de Gay Parade.

Als het op 19 juli in Apeldoorn maar goed gaat.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Programma feestweek 2009 Buitenpost

Donderdag 30 Juli 2009 :

14:30 - Start kermis

17:30 - Officiële opening sponsoren en genodigden

19:15 - Opening en voorstellen Bûtenposter keninginne

19:30 - 7de Smant houtenvloeren Straatartiestenfestival

Vrijdag 31 Juli 2009 :

08:00 - Swadde kuier vanuit de sporthal parklaan

16:30 - Start Martijn's Motor Service toerrit in de Kerkstraat

19:00 - Fierljeppen op sportpark de Swadde

19:00 - Creative work / Pyramide Kamelenrace bij de tent

20:00 - Dartstoernooi in de Point

Zaterdag 01 Augustus 2009 :

08:00 - Swadde kuier vanuit de sporthal parklaan

08:30 - Bûtenposter brochje

10:00 - Tennistoernooi

12:00 - All Timer Event, locatie de Vaart e.o.

19:00 - Woonexpo Kapenga Ringrijden, Halbertsmastr. e.o.

21:00 - Hollandse avond in de tent aan de Parklaan

Zondag 02 Augustus 2009 :

10:00 - Kaatsen de Butenposter PC

19:00 - Kerkdienst in de tent aan de Parklaan

Maandag 03 Augustus 2009 :

10:00 - Oud Hollandse Markt

19:00 - Oriënteringsritten, start vanuit de Point

20:00 - 22:00- Zomer orgel concert

21:00 - Openlucht bioscoop Net als in de film, ik wil het….

Dinsdag 04 Augustus 2009 :

09:00 - Viswedstrijd

10:00 - Kinderspelen

13:00 - 16:00- Levend stratego voor jeugd van 12+

19:00 - de Haan Westerhof Busje trekken

21:00 - Melrose in de tent aan de Parklaan

Woensdag 05 Augustus 2009 :

08:00 - Grote jaarmarkt

08:00 - Groot terras met muziek,tent Parklaan

08:00 - Kruidenmarkt Kruidhof

09:00 - 56e concours hippique, Mejontsmaveld

21:00 - 538 Drive in show met artiest ,tent Parklaan

22:30 - Grote vuurwerkshow op het Mejontsmaveld

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.