- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
starbright boy (moderator films)
-
- 22421 berichten
- 5127 stemmen
Ik heb eens gek gedaan en me voor alledrie de poules ingeschreven. Ik ben bij Telesport en Rondemaster Team Theofiel, uiteraard naar de legendarische wielrenner Theofiel Middelkamp* . Bij sportpouls ben ik gewoon starbright boy.
* Voor wie het niet weet: Theofiel Middelkamp was een stoere Zeeuwse renner uit de jaren '30 en '40 die nog nooit een berg had gezien toen hij in 1936 voor het eerst de Tour reed. De beste man won de eerste de beste bergetappe en werd daarmee de eerste Nederlandse etappewinnaar in de Tour ooit. Hij zou de tour nog maar twee keer rijden (en in 1938 won hij weer een etappe) omdat kermiskoersen veel beter betaalden en hij vooral voor de centen fietste. In de oorlog zat Middelkamp nog vast voor smokkelen. De man is gestorven als een stugge Zeeuwse boer. Hij was 91 jaar).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, de grote stadsfestivals en en koninginnenacht/dag zijn toch al jarenlang in dezelfde stad.. niet Rotteknor.
Zomer Carnaval, Monaco aan de Maas, Dance Parade, Camping Rotterdam (de leukste!), Metropolis, etc.
Zie verder: http://www.zomerfestivals.nl/
I rest my case.
PS. was vorig jaar nog twee keer op het Westergasfabriek terrein, maar daar was niet heel veel nieuws bijgekomen sinds ik weg ben uit Amsterdam (5 jaar terug), 't wordt hooguit iets beter benut.
Efin, ik krijg erg het idee dat je al geen 20 jaar in Rotterdam bent geweest. Mocht je er toch eens komen kijk eens op de Binnenweg, Witte de With of in het Laurenskwartier, waar erg gloednieuwe horecagelegenheden zitten.
Maar laten we de discussie maar stopzetten in deze thread, ik heb in beide steden gewoond en ken ze goed. Ik hou meer van Rotterdam en heb gewoon weinig met Amsterdam en de provencialen en toeristen die de stad bevolken. "t grappige is dat ik het altijd goed kan vinden met mensen die er geboren en getogen zijn.
We zullen elkaar toch niet overtuigen.
ManBearPig
-
- 63 berichten
- 539 stemmen
Dat zegt dus alles over jou als persoon. Jij bent gewoon een geldwolf die zijn eigen familie zou verkopen.
Familie vergelijken met een club? Voor al die voetballertjes waardoor jij elke dag in een toestand beland van buiten jezelf zijn door verrukking geldt het zelfde als wat otherfool zegt. Met clubliefde(als het al bestaat) word je niet geboren, je neemt het over, of niet.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Laatste oproep!
Moviemeter-subleage:
Naam: MovieMeter.
Wachtwoord: superbenen.
Overigens heb ik bij sportpools een van de grootste ronderenners aller tijden benoemd tot "kluns". Sorry Lance. 
Bij tourpoule (Telegraaf) heet ik trouwens 'Harken op het buitenblad' en bij Rondemaster 'Jan Anton Pijl'.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Harken op het buitenblad 
Laatste nieuws; Boonen heeft maag/darm problemen volgens Lefevere... dan toch maar inwisselen voor gekke Thor? Ik denk er tijdens de koffie over na...
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Laatste nieuws; Boonen heeft maag/darm problemen volgens Lefevere... dan toch maar inwisselen voor gekke Thor? Ik denk er tijdens de koffie over na...
Heb sowieso niet zoveel vertrouwen meer in de sprints van Boonen, maar durf hem maar eens thuis te laten.
Ik durf het dus niet. Over die darmproblemen zal hij wel heen komen.
Hoop wel dat het nu héél snel gaat beginnen, dan hoef ik in ieder geval over 2 van de 3 pouls niet meer na te denken.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Lol: Suarez is niet te koop
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De beste Ajacied van afgelopen seizoen, Luis Suarez, is niet te koop. "Omdat ik het zeg", aldus trainer Martin Jol. "Als ik zeg dat hij niet weg mag dan blijft hij." Vorig seizoen liet Van Basten zich in dergelijke bewoordingen uit over Huntelaar, maar gaf hij in de winter zijn fiat aan een transfer van de spits naar Real Madrid voor 27 miljoen euro.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja ik las het. Beetje dom om het niet zwart op wit te laten vastleggen en dan wel te tekenen. Als het waar is wat Elia loopt te huilen. En waarom niet bij Twente blijven, wie weet speel jet CL..... Kan je daarna naar nog veel betere clubs.....
Overigens denk ik dat M. hem nog wel laat gaan, hij probeert er gewoon het maximale uit te persen. Doe mij ook maar zo'n voorzitter.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
De poster van Owen in Liverpool shirt kan van de muur af en het Engels truitje met Owen achterop kan verbrand worden.
Voetbalnieuws - Michael Owen: 'Spelen voor ManUtd is een droom' - Sportweek.nl
tja, maar goed roda bestaat nog!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Zomer Carnaval, Monaco aan de Maas, Dance Parade, Camping Rotterdam (de leukste!), Metropolis, etc.
I rest my case.
PS. was vorig jaar nog twee keer op het Westergasfabriek terrein, maar daar was niet heel veel nieuws bijgekomen sinds ik weg ben uit Amsterdam (5 jaar terug), 't wordt hooguit iets beter benut.
Efin, ik krijg erg het idee dat je al geen 20 jaar in Rotterdam bent geweest. Mocht je er toch eens komen kijk eens op de Binnenweg, Witte de With of in het Laurenskwartier, waar erg gloednieuwe horecagelegenheden zitten.
Maar laten we de discussie maar stopzetten in deze thread, ik heb in beide steden gewoond en ken ze goed. Ik hou meer van Rotterdam en heb gewoon weinig met Amsterdam en de provencialen en toeristen die de stad bevolken. "t grappige is dat ik het altijd goed kan vinden met mensen die er geboren en getogen zijn.
Haha, die Orbit!! 
Die komt zelf alleen Utrecht uit, om naar amsterdam te gaan, om zijn wallen-strippen-kaart op te maken.
De meeste festivals en evenementen worden in Rotturdam gehouden. F1, red bull air race, etc.
Als je niet weet waar je over praat, noem Rotterdam dan gewoon helemaal niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
of hier: http://www.top010.nl/html/bestbezochte_evenementen.htm is gedateerd, maar elk jaar ongeveer hetzelfde. Kortom elke week is er wel iets te beleven in de zomer. 
Bovendien denkt Orbit dat ze Koninginnedag alleen in Amsterdam vieren.... 
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
I rest my case.
Het leuke is ook dat Rotterdam chronisch onderschat wordt (vooral door mensen die alleen maar 3x per jaar in de Koopgoot lopen) en Amsterdam juist overschat. Wat ik toch wel jammer vind aan Rotterdam is dat het allemaal wel erg ver uit elkaar ligt, je hebt de Oude Haven, Binnenweg, Witte With waar leuke dingen zitten. Wat er wel een voordeel van is, is dat je het tuig wel makkelijk kan vermijden, die zitten allemaal bij Stadhuisplein. Verder organiseert Rotterdam vanalles, van Metropolis tot Monaco aan de Maas. Grootste tennistoernooi van Nederland, grootste marathon, grootste 6-daagse, grootste filmfestival (!). En dan nog jaarlijks wat nieuwe dingen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat ik toch wel jammer vind aan Rotterdam is dat het allemaal wel erg ver uit elkaar ligt, je hebt de Oude Haven, Binnenweg, Witte With waar leuke dingen zitten.
Nee hoor, daar woon ik precies tussen in.
300 meter naar links of 200 meter naar rechts. Of 400 meter rechtuit voor het Laurenskwartier (waar tegenwoordig de leukste tenten zitten.)
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
wat is de etc. dan???
Zomercarnaval, Dance Parade, Marathon, IFFR, Metropolis, Camping Rotterdam. Dit jaar voor het eerst/eenmalig Red Bull Cliff Diving, Your Music Festival, start Eneco Tour. Meer?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En volgend jaar de Tourstart. 
En nu niet met de Giro en de Vuelta aankomen, want de media aandacht voor de Tour is 8 keer zo groot. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
"Als we een grote wedstrijd wonnen, bijvoorbeeld in de UEFA Cup, dan knuffelde hij me en zei: 'Nu help jij Twente en in de zomer helpen wij jou een mooie transfer te maken'."
Zie je het al voor je? Zit een goede film(scène) in 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Dit is bizar: Steun voor Pechstein
Zoiets zou je in het wielrennen eens moeten proberen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
"Als we een grote wedstrijd wonnen, bijvoorbeeld in de UEFA Cup, dan knuffelde hij me en zei: 'Nu help jij Twente en in de zomer helpen wij jou een mooie transfer te maken'."
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De meeste festivals en evenementen worden in Rotturdam gehouden. F1, red bull air race, etc.
F1?! Je bedoeld Christian Albers die ooit met zijn skelter door Rotterdam is gereden?:p
Balkenende daarna in die cabrio was wel priceless. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
F1?! Je bedoeld Christian Albers die ooit met zijn skelter door Rotterdam is gereden?:p
Balkenende daarna in die cabrio was wel priceless.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
"Als we een grote wedstrijd wonnen, bijvoorbeeld in de UEFA Cup, dan knuffelde hij me."
Geeft Munsterman ook zwemles?
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Kom een keer langs zou ik zeggen.. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
11 April - 20 SeptemberTweewekelijks
Parfum de BoemBoem
31 MeiGratis toegang
Ortel Dunya Festival
06-Jun
Musica Republica Outdoor
11 Juni - 21 JuniVoor 17.00 gratis entree
Parade
14 Juni - 11 Juli
Don Quichot In Holland
14 Juni - 12 JuliIedere zondag
ZomerZondagen
20 JuniGratis toegang
Red Bull Cliff Diving Series
27 Juni - 12 Juli
North Sea Round Town
28 JuniGratis toegang
Ortel Nelson Mandela Festival
03-Jul
YOUR MUSIC Festival
4 JuliGratis toegang
De Nieuwe Binnenweg %u2026Leeft!
04-Jul
TMF Awards
5 JuliGratis toegang
Metropolis Festival
8 Juli - 5 AugustusGratis toegang
YOUR WORLD Wednesday Night Skate
9 JuliGratis toegang
YOUR JAZZ
10 Juli - 12 Juli
North Sea Jazz Festival
16 Juli - 20 JuliActiviteiten zijn gratis
Camping Rotterdam
17 Juli - 19 JuliBetaalde en gratis activiteiten
YOUR STREETS
18 JuliGratis toegang
Free Gaming Round 2
18 JuliGratis toegang
Streetmasters 2009
24 Juli - 25 JuliGratis toegang
Ortel Zomercarnaval
1 AugustusGratis toegang
RTL Viert De Zomer Concert
1 Augustus - 2 AugustusGratis toegang
Duizel in het Park
8 AugustusGratis toegang
Fit For Free Dance Parade
9 AugustusGratis toegang
Dag van de Romantische Muziek
16 AugustusGratis toegang
Bavaria City Racing
19 Augustus - 2 September
Pleinbioscoop Rotterdam
21,22, 23 augustus
Paradie Overschie
22 AugustusGratis toegang
Veronica Sunset Grooves
26 Augustus - 29 AugustusGratis toegang
Drijf-Inn 2009
27 Augustus - 30 Augustus
Heerlijk Rotterdam
29 Augustus - 30 AugustusGratis toegang
OVG Veerhavenconcert
29 Augustus - 30 AugustusGratis toegang
China Cultural Festival Rotterdam
4 September - 5 SeptemberGratis toegang
Wereldhavendagen
4 September - 6 SeptemberGratis toegang
Maritiem Kwartier
4 September - 6 SeptemberGratis toegang
Internationaal Shantyfestival
5 SeptemberAanvang 20.00 uur
De Nacht van de Kaap
Je bent van harte Welkom. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
18 JuliGratis toegang
Streetmasters 2009
lijkt me wel iets.
men hoort van me!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
18 JuliGratis toegang
Streetmasters 2009
lijkt me wel iets.
men hoort van me!
Komen 15 augustus ook naar Amsterdam.... hebben jullie toch nog iets anders naast de Gay Parade.
Als het op 19 juli in Apeldoorn maar goed gaat. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Programma feestweek 2009 Buitenpost
Donderdag 30 Juli 2009 :
14:30 - Start kermis
17:30 - Officiële opening sponsoren en genodigden
19:15 - Opening en voorstellen Bûtenposter keninginne
19:30 - 7de Smant houtenvloeren Straatartiestenfestival
Vrijdag 31 Juli 2009 :
08:00 - Swadde kuier vanuit de sporthal parklaan
16:30 - Start Martijn's Motor Service toerrit in de Kerkstraat
19:00 - Fierljeppen op sportpark de Swadde
19:00 - Creative work / Pyramide Kamelenrace bij de tent
20:00 - Dartstoernooi in de Point
Zaterdag 01 Augustus 2009 :
08:00 - Swadde kuier vanuit de sporthal parklaan
08:30 - Bûtenposter brochje
10:00 - Tennistoernooi
12:00 - All Timer Event, locatie de Vaart e.o.
19:00 - Woonexpo Kapenga Ringrijden, Halbertsmastr. e.o.
21:00 - Hollandse avond in de tent aan de Parklaan
Zondag 02 Augustus 2009 :
10:00 - Kaatsen de Butenposter PC
19:00 - Kerkdienst in de tent aan de Parklaan
Maandag 03 Augustus 2009 :
10:00 - Oud Hollandse Markt
19:00 - Oriënteringsritten, start vanuit de Point
20:00 - 22:00- Zomer orgel concert
21:00 - Openlucht bioscoop Net als in de film, ik wil het….
Dinsdag 04 Augustus 2009 :
09:00 - Viswedstrijd
10:00 - Kinderspelen
13:00 - 16:00- Levend stratego voor jeugd van 12+
19:00 - de Haan Westerhof Busje trekken
21:00 - Melrose in de tent aan de Parklaan
Woensdag 05 Augustus 2009 :
08:00 - Grote jaarmarkt
08:00 - Groot terras met muziek,tent Parklaan
08:00 - Kruidenmarkt Kruidhof
09:00 - 56e concours hippique, Mejontsmaveld
21:00 - 538 Drive in show met artiest ,tent Parklaan
22:30 - Grote vuurwerkshow op het Mejontsmaveld
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.