• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.909 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Programma feestweek 2009 Buitenpost

Donderdag 30 Juli 2009 .....

Altijd leuk om te lezen dat ze ergens een hele feestweek opstarten ter ere van mijn verjaardag.

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

stinissen schreef:

Op verzoek dan nog 1 keer speel gratis mee in de tour poule van de Telegraaf

Subleague: moviemeter

Wachtwoord: film

Telesport & Hyves Tourpoule 2009 - Home - tourpoule.telesport.nl

Ik heb me snel nog even aangemeld. Is toch altijd spannend.

Ziet er weer totaal anders uit dan vorig jaar.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Reinbo schreef:

Altijd leuk om te lezen dat ze ergens een hele feestweek opstarten ter ere van mijn verjaardag.

Nu moet je ook gaan, natuurlijk

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

De teams van Sportpools staan vast en ik heb wat statistieken gemaakt.

Er doen 19 users mee.

In totaal zitten in die 19 teams 78 verschillende renners verwerkt (klunzen en SW niet meegerekend). De meest gekozen renners zijn : Cavendish (14), Cancellara (14) , Kirchen (13) en Contador (11)

De Nederlanders winnen het van de Belgen : Van Hummel (5), Gesink (4), Terpstra (1), De Jongh (1) en Clement (1) tegen Boonen (4), Monfort (3) en Devolder (2)

Er zijn 15 verschillende klunzen aangewezen. Vier daarvan zijn door twee users gekozen : Pelizzotti, F. Schleck, Voeckler en uiteraard überkluns Niermann.

Ik wens iedereen veel plezier en moge de beste winnen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Oke dan wordt de Telesport hyves poule dus de officiele moviemeter tourpoule want die heeft 28 deelnemers. Rondemaster kent slechts 10 moviemeter deelnemers dus die is ook te klein.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

nu.nl/sport | 'Suarez blijft bij Ajax'

Die vertrekt dus.

Hierdoor raakt Jol het vertrouwen kwijt in het bestuur en in de mogelijkheden waardoor Ajax weer opnieuw kan beginnen.

Het seizoen kan me niet vroeg genoeg beginnen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Met Jol lijkt me er juist eindelijk iemand te staan die hem dan ook echt niet laat gaan (mits Elia opeens toch haalbaar is).

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

timbo_ schreef:

Oke dan wordt de Telesport hyves poule dus de officiele moviemeter tourpoule want die heeft 28 deelnemers. Rondemaster kent slechts 10 moviemeter deelnemers dus die is ook te klein.

Telesport moet je steeds je selectie wijzigen. Ik denk dat veel mensen dat wel eens vergeten (ik weet zeker dat ik dat tenminste 1 keer vergeet) Misschien is Sportpools dan toch makkelijker.

Of ik moet niet zeuren

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Telesport is de enige waar ik niet aan mee doe

Op het laatste moment toch nog maar de sportpools gewijzigd met Evans als kluns. Alles of niets! Nog een half uur! Waar is de kurketrekker!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

FC Barendrecht - Feyenoord zo. Toen we daar vorig jaar verloren (2-1) zag niemand nog dat dat een voorteken was voor de rest van het seizoen. Verwacht vandaag toch wel een hele andere uitslag.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

AHWA schreef:

Misschien is Sportpools dan toch makkelijker.

Of ik moet niet zeuren

Je kan voor telesport gewoon in één keer alle 21 etappes invullen dus hoeft niet per se iedere dag. Wat sportpools betreft. Kan geen team meer maken zie ik dus pech gehad.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1446 stemmen

Ajax - Ajax Cape Town staat, op eredivsie live, op het punt te beginnen. Ik ben benieuwd.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Reinbo schreef:

FC Barendrecht - Feyenoord zo. Toen we daar vorig jaar verloren (2-1) zag niemand nog dat dat een voorteken was voor de rest van het seizoen. Verwacht vandaag toch wel een hele andere uitslag.

Barendrecht is altijd een bitch om tegen te spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Barendrecht is altijd een bitch om tegen te spelen.

Ze staan 0-2 voor 2 keer Tomasson....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax wint verdiend van Ajax Cape Town

Ajax heeft de oefenwedstrijd tegen Ajax Cape Town met 3-2 gewonnen. Op sportpark De Toekomst was Ajax duidelijk de betere ploeg en kwam verdiend op 3-0 voor. In de slotfase kreeg Ajax het toch nog lastig door twee goals van Ajax Cape Town-spits Villakazi.

Ajax begon in een 4-4-2 systeem en dit pakte goed uit. De ploeg van Martin Jol domineerde de eerste helft en moest eigenlijk meer scoren dan één doelpunt van Cvitanich. De spits scoorde op aangeven van Lindgren. Suarez (fraaie lob op de lat) had een grote kans op de 2-0.

In de tweede helft kwamen 10 nieuwe spelers binnen de lijnen. De begin was goed, want drie minuten na rust kopte Siem de Jong de 2-0 binnen na een goede voorzet van Marvin Zeegelaar. Niet veel later tekende Bodul met een lob voor de 3-0. In de eindfase maakte Villakazi de 3-1 uit een fraai schot en even later de 3-2 uit een penalty, na een onnodige overtreding van Sno.

Ajax - Ajax Cape Town 3-1

20' 1-0 Cvitanich (assist Lindgren)

48' 2-0 De Jong (assist Zeegelaar)

57' 3-0 Bodul (assist De Jong)

76' 3-1 Vilakazi

84' 3-2 Villakazi (penalty)

Opstelling eerste helft:

Maarten Stekelenburg; Gregory v/d Wiel, Oleguer, Jan Vertonghen, Daley Blind; Eyong Enoh, Rasmus Lindgren, Ismaïl Aissati; Luis Suárez (C), Dario Cvitanich, Urby Emanuelson.

Opstelling tweede helft:

Maarten Stekelenburg; Bruno Silva, Rob Wielaert (C), Toby Alderweireld, Vurnon Anita; Evander Sno, Siem de Jong, Jan-Arie van der Heijden; Kennedy, Darko Bodul, Marvin Zeegelaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Tweede helft was bijzonder slecht. Voor de rest valt er natuurlijk weinig op te maken uit zo'n potje, al vond ik het wel aardig om te zien hoe Urby en Blind elkaar aan de linkerflank ondersteunden/afwisselden. Op het oog op zich geen verkeerde optie mocht een nieuwe linksback uitblijven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Helaas niks gezien, was werken. Maar de ''A'' kern die de 1e helft speelde deed het toch meer dan prima. Na rust met de B keuzes als Kennedy, Sno en Zeegelaar oa helaas 2 goals nog weggegeven.

Maar goed, vergeet niet dat Ajax CP gewoon een professionale club is die in Afrika goed presteert in de competitie. Het is geen amateurteam. Op zich vind ik het wel goed dat Ajax in het 2e oefenpotje meteen al een pittige tegenstander heeft gehad.

Jol moet keuzes gaan maken en die moeten gewoon snel komen zodat iedereen duidelijkheid heeft.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Pittig? Jupiler-league niveau, hoor.

Enige echt positieve aan de eerste helft was dat er vrijwel niks werd weggegeven, al ging Vertonghen een keer genadeloos in de fout (wilde achterin een paar Afrikanen voorbij dribbelen).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Cape Town is best een aardige ploeg en sowieso zijn ze beter dan amateurteams. Ook goed voor hun dat ze een tijdje nu bij Ajax in NL rondkijken en trainen. Wie weet vinden we er nog een nieuwe Enoh of Pienaar.

Obradovic wil perse naar Ajax toekomen. Komt ook door zijn vrienschap met Sulejmani. Ben ook benieuwd hoe de onderhandelingen met Onyewu verlopen. Zouden 2 topaankopen zijn. Beter dan 1 Elia die niet zo nodig is. Mocht er nog geld zijn dan zou ik Elia overigens best willen hoor. Maar Jol heeft groot gelijk dat 8 mil de max is. Een onderlinge eredivisie transfer van 8 mil is ook wel de max in NL tenzij iemand Suarez, Hamdaoui, Dembele of Afellay wil overnemen van elkaar.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

En we zijn los.

Pfff, was spannend. Enorm jammer van Menchov. Zou na de ploegentijdrit wel eens definitief kansloos kunnen zijn voor het podium. Gesink valt me ook een beetje tegen.

Maar verder prachtig werk van Contador en ook van de jonkies Kreuziger, Nibali en Martin (tweede bij het tussenpunt!).

Jammer dat ik Wiggins uit m'n Rondemaster team had gezet, dacht dat hij niet zo geschikt was voor die klim.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Cape Town is best een aardige ploeg.

Daar was vandaag in ieder geval niet veel van te merken. Verder ook niet echt boeiend, want er valt bijzonder weinig aan zo'n oefenwedstrijdje af te zien in dit stadium. Op het AT zullen we al wat meer voorlopige conclusies kunnen / mogen trekken.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

En we zijn los.

Pfff, was spannend. Enorm jammer van Menchov. Zou na de ploegentijdrit wel eens definitief kansloos kunnen zijn voor het podium. Gesink valt me ook een beetje tegen.

Maar verder prachtig werk van Contador en ook van de jonkies Kreuziger, Nibali en Martin (tweede bij het tussenpunt!).

Jammer dat ik Wiggins uit m'n Rondemaster team had gezet, dacht dat hij niet zo geschikt was voor die klim.

Potverdikke, Cancellara rijdt rechtstandig de berg af, onmogelijk dat-ie met zo'n tijd alle bochten mee heeft gepakt. Leuk dat naast Kreuziger ook Nibali sterk start, geeft toch een extra machtsblokje.

En ja, Wiggins, ik heb hem laten staan al heb ik ook getwijfeld

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kutmaand op sportgebied zeg. Weer een maand continue dat slaapverwekkende Tour de France gedoe tegen komen op tv en internet

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kutmaand op sportgebied zeg. Weer een maand continue dat slaapverwekkende Tour de France gedoe tegen komen op tv en internet

Volg het eens, zal je zien dat het alles behalve slaapverwekkend hoeft te zijn.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik wilde Wiggins nog nemen, maar heb er toch vanaf gezien... Balen.

En hopelijk gaat Menchov het beter doen!

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Wie bedenkt het trouwens om tijdens Gesink het journaal te starten! Moest ik toch weer naar de Belg, terwijl ik Dijkstra net steeds beter begin te pruimen (en Ducrot is sowieso een held).

Over 2 uurtjes de avondetappe! Senk you!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Elia moet ook niet overdrijven. Hij verdient geld als water door gewoon zijn hobby uit te oefenen en dan gaat hij janken in de media over hoe slecht hij het wel heeft. Ga eens echt werken voor je geld, want als je het nog 10 keer zo slecht zou hebben zou nog meer dan 90% van alle mensen met je willen ruilen.

Ok, Munsterman is geen man van zijn woord en speelt een vuil spel, maar Elia had maar slimmer moeten zijn en niet moeten bijtekenen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik wilde Wiggins nog nemen, maar heb er toch vanaf gezien... Balen.

En hopelijk gaat Menchov het beter doen!

Wiggens wel meegenomen dus dat is mooi. Menchov daarentegen is toch wel echt onverklaarbaar. Wat een absurde tijdrit reed die. Snap er echt niets van.

Andere enorme tegenvaller. Kim Kirchen

Twee weken geleden nog negende en zesde in een tijdrit en nu ineens buiten de eerste 100. Ben er van overtuigd dat die ofwel gevallen is of lek gereden.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1446 stemmen

NOS teletekst meld dat Eljero Elia getekend heeft bij HSV, transfersom zou rond de 10 miljoen bedragen.

(afbeelding)

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Team MovieMeter is spectaculair gestart met een 4e plek bij Sportpools! De top 5 na de 'proloog':

1 Aloha 90

2 smurfinnekes 84

3 Kos 84

4 AHWA 80

5 De Willies 76

'Aloha' pakt dus stevig uit, oa door Wiggins op te nemen in het team. Een eerste meesterzet. De rode lantaarn is voor het sprintersteam van K!p@Kurry dat op een respectabele -20 punten is gestart...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.