• 16.015 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.351 acteurs
  • 199.296 gebruikers
  • 9.391.479 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

tegen PSV zei hij ook al dat de scheids foute beslissingen nam .

Ook daar kun je weinig van zeggen, net als over Van Veldhoven vorig jaar.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Overtredingen van Roda-spelers worden met de mantel der liefde bedekt. Een keeper zou eens zo uit moeten komen tegen Skoubo ofzo en niet worden bestraft, ik geloof dan werkelijk dat Van Veldhoven weer het hele arbiterkorps en de hele wereld tegen zich ziet.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ook daar kun je weinig van zeggen, net als over Van Veldhoven vorig jaar.

Klopt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Don Dijk

Fijn om je mening te horen!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vond die actie van Castro ook heel erg lomp. Studio Voetbal blikte er nog op terug (tussendoor, wat vind ik die Ton Boot toch altijd vreselijk irritant. Net zon betweter als Andre Wetsel maar dan erger) en ze hadden groot gelijk. Hele gevaarlijke en riskante actie. Kan je Castro ook zo eens voor schorsen. Ook al ging hij voor de bal, wat hij deed was erg link.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

@ Don Dijk

Fijn om je mening te horen!

Daarvoor zijn we toch op dit forum.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

@A&L

Pantelic,(niks beter dan cvitanic en dan is hij nog jonger ook)!!! atouleb, niet eens fit !!!!!!

elia laten lopen joke van het jaar en ook nog eens suljimani op de bank houden, ten koste van rommeldahl en kennedy!!!

met een suarez die nog beter is dan verleden jaar lijkt het allemaal leuk en aardig maar dat is het dus niet..

mn oma zou het net zo goed doen.

maar goed kom maar weer op met ke pisitivo gedrag in plaats van dat je het uit een realistischer kant bekijkt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wie is Atouleb?

Pantelic wordt steeds beter. Elia had ik ook graag gehad maar niet ten koste van elk bedrag. Had je Elia gehaald, dan had je niet het geld voor De Zeeuw gehad.

Daarnaast staat de achterhoede beter dan ooit, is het positiespel beter, kan Ajax beter controleren dan voorheen en is de sfeer rondom Ajax een stuk positiever.

Ja, laat mij maar een positivo blijven dan. Ik vind het ook goed gaan tot nu toe.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Fijne klasse justitie van de KNVB Cisse en Tomasson vier werdstrijden en De Ceulaer (RKC) voor de grofste van de drie overtredingen slechts 1 .

Straf voor Tomasson is terecht, Cisse is imo te zwaar gestraft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Cisse is ook gewoon terecht. Was gewoon een heel zware en smerige overtreding, ook al denk ik dat hij vooral lomp was ipv gemeend gemeen.

De Ceulaer maar 1 duel? Die had er ook wel 4 nog bij mogen krijgen. Mogelijk nog viezer dan die van Tomasson.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Had bij Cisse de indruk dat het een lomp ongeluk was, drie waarvan een voorwaardelijk leek mij een goede straf.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Die van Cisse was amper minder smerig.. je ziet heel duidelijk zijn schoen tegen die enkel plaatsen, bal allang weg. Kan niet lang genoeg schorsen dat nare ventje.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Reinbo schreef:

Fijne klasse justitie van de KNVB Cisse en Tomasson vier werdstrijden en De Ceulaer (RKC) voor de grofste van de drie overtredingen slechts 1 .

De Ceulaer kreeg 2x geel volgens mij, dus dan is het automatisch 1 duel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, hij scheen in een keer rood te hebben gekregen, zo niet dan is hij heel goed weggekomen met een tweede geel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Die van Cisse was amper minder smerig.. je ziet heel duidelijk zijn schoen tegen die enkel plaatsen, bal allang weg. Kan niet lang genoeg schorsen dat nare ventje.

Zag er toch als een onhandigheid uit, zeg ook niet dat de rode kaart onterecht was, maar hij ging imo nogal klunzig voor de bal. Wat is er eigenlijk naar aan Cisse? (Ik heb zelf namelijk geen enkel beeld van de man, behalve dat hij hard kan rennen en in de buurt van de goal het overzicht nogal eens kwijt is maar 'naar'?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, hij scheen in een keer rood te hebben gekregen, zo niet dan is hij heel goed weggekomen met een tweede geel.

Volgens teletekst was het 2 keer geel en ik heb toevallig net nog de samenvattingen gezien en dacht dat de scheids ook een gele kaart in z'n hand had. Dus ja, hij komt goed weg, want had inderdaad direct rood moeten zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Bij Studio Voetbal wekten ze gisteren wel de indruk dat ie alsnog vervolgd kon worden. Schijnt toch te kunnen als de scheids het afdoet met geel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Nomak schreef:

En kritiek op de trainer is echt nergens op gebaseerd. Harm is een erg bekwame man die weet waar hij mee bezig is.

In Nederland heeft Harm blijkbaar een slechte naam gekregen. Dank daar de media maar voor, die idioten hebben blijkbaar iemand nodig die ze elke week zwart kunnen maken.

Krijg die indruk niet maar dat neemt verder niet weg dat de spelers hem gewoon niet serieus nemen en dat heeft verder niets te maken met de media of wat dan ook.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

dat neemt verder niet weg dat de spelers hem gewoon niet serieus nemen

Ik vraag me af hoe je erbij komt dat de spelers hem niet serieus nemen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Hoor wel eens wat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker dan...ik keek net op Eredivisie Live een kwartier Jong Ajax-Jong PSV vanaf minuut 60 tot 75 met een 1-0 stand voor Ajax. Kreeg daarna bezoek, keek net de uitslag: 1-3

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Deed toptalent Zakaria Labyad mee?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(tussendoor, wat vind ik die Ton Boot toch altijd vreselijk irritant.

Ton Boot is een zeer intelligente man hoor. Weet veel van sport en is doorgaans goed geïnformeerd. Over zijn verstand van alles, kan menig voetbal trainer nog wat leren. Als van Basten een kwart van Ton Boot was, dan had hij wat meer bereikt bij Ajax en kon ie veel beter communiceren met de spelers.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dus? Ik zeg ook nergens dat hij geen verstand van zaken heeft. Ik vind het een vervelende, irritante zeikbal.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Jij noemt hem betweter, maar hij is completer in zijn ideeën dan dan de meeste "voetbalkenners"", Dan mag je ook wel zeggen wat je denkt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dus? Ik zeg ook nergens dat hij geen verstand van zaken heeft. Ik vind het een vervelende, irritante zeikbal.

Helemaal mee eens.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

@happie:

Dus? Ik zie hier werkelijk het probleem niet. Dan zou je niet 1 kenner mogen veroordelen. Johan Cruijff weet meer van voetbal dan wij allemaal samen maar ik weet zeker dat jullie hem ook niet al te tof vinden.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ach, tegen PSV zou dat wellicht nog wel kunnen ook. Twee rechtstreekse vrije trappen bijvoorbeeld.

Je kan het dan ook omdraaien; tegen Roda scoorde Ajax ook alleen uit directe vrije trappen en penalty's.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Don Dijk schreef:

Zo zeg, zware aantijgingen tegen Scheringa van voormalige AZ-spelers die het over chantage hebben en zelfs over een soort van sekte:

'Scheringa chanteerde voetballers' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Tsja, wie herinnert zich de rechtzaak tegen Oscar Moens niet? Misschien wel Nederlands meest getalenteerde keeper uit die tijd, maar redelijk kapot gemaakt.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vond die actie van Castro ook heel erg lomp. Studio Voetbal blikte er nog op terug (tussendoor, wat vind ik die Ton Boot toch altijd vreselijk irritant. Net zon betweter als Andre Wetsel maar dan erger)

Van mij mogen ze hem vaker uitnodigen, heeft kennis van zaken die man en bekijkt het allemaal lekker neutraal. Of ben je boos omdat ie Pantelic' uitspraken afkeurt? Verder heb ik hem niet kunnen betrappen op 'betweten'; sterker nog, hij bewaart vaak de nuance waar anderen zich meteen laten verleiden tot uitspraken die ze niet of nauwelijks kunnen onderbouwen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.