- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat was vooraf en hij omschrijft alleen de mening van anderen.
geen goeie quote dus.
Harm van Veldhoven geeft zijn mening tenminste na de wedstrijd en na de feiten. En dan krijgt hij daar nog kritiek op.
En Jol mag blijkbaar voor de wedstrijd al vooroordelen hebben over de arbitrage?
Mooi is dat, ik ben benieuwd wat er gebeurd als Harm van Veldhoven eens een uitspraak doet over bijvoorbeeld Pol van Boekel voorafgaande aan een wedstrijd.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zeggen dat je een scheids slecht vind mag, een complottheorie is onzin. In die zin had ie daar natuurlijk geen gelijk in.
Net zomin als Braamhaar of Vink bewust tegen Ajax of wie dan ook zullen fluiten. Dus in die zin wil ik jou en Kos wel meegeven dat Jol dat ook niet moet zeggen.
Het gaat mij erom dat jij de media de schuld geeft van het slechte imago van van Veldhoven, terwijl hij zelf zo idioot deed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, al die andere trainers doen tenminste aan zelfreflectie. Tuurlijk waren het arbitrale dwalingen maar echt niet bewust. Anders was er ook wel een onderzoek ingesteld. Maar altijd lachen met Harmpje.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het geen probleem vinden als een Jol of een Van Veldhoven zou zeggen: ''De scheids was kut.'' of '' Wat een belachelijke beslissing.''
Anders wordt het als deze 2 zielepootjes zeggen: ''Moehooeeee, wij worden altijd benadeeld!'' of: ''Vink is altijd tegen ons!"Moehoeeee!''
Aan het eind van de rit staat iedereen waar ze moeten staan hoor.
edit: wa wavanbuuren zegt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alsof er niet genoeg heksenjachten t.o.v. Ajax lopen. Bovendien heeft Jol daar hier op het forum kritiek op gekregen.
Jol 
Beste coach die Ajax heeft gehad sinds van Gaal.
Jol brengt rust, straalt klasse uit en brengt Ajax weer terug naar nationale dominatie. Ben ik van overtuigd. Is het niet dit jaar, dan volgend jaar. Hij moet eerst een zooi spelers van het niveau Kennedy kwijt gaan raken.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Nee, al die andere trainers doen tenminste aan zelfreflectie. Tuurlijk waren het arbitrale dwalingen maar echt niet bewust. Anders was er ook wel een onderzoek ingesteld. Maar altijd lachen met Harmpje.
Hoezo zou hij niet aan zelfreflectie doen.
Wat een onzin. Net alsof hij altijd zei: 'wij speelden echt fantastisch en maakten geen enkele fout, maar door de scheidsrechter hebben we toch verloren' .
En die arbitrale dwalingen zijn al meerdere keren gewoon door de scheids toegegeven, onderzoek of niet. Heeft niks met bewust te maken.
Dat hij aangeeft het wel een beetje erg toevallig te vinden en daar allerlei conclusies aan verbindt... Ach ja, zo zorg je er misschien voor dat men er wat beter op let.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zeggen dat je een scheids slecht vind mag, een complottheorie is onzin.
Het woord complottheorie gaat misschien te ver, maar als je objectief naar vorig seizoen kijkt dan moet je toch ook wel zien dat er meer dan normaal in het nadeel van Roda werd gefloten.
Waar een ploeg normaal gezien enkele keren in een seizoen met dubieuze fases en kaarten te maken krijgt was het in Kerkrade haast wekelijks raak.
Als ik puur objectief op vorig seizoen terugkijk, dan kan ik alleen maar constateren dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een ploeg zo vaak ten onrechte benadeeld werd.
Harm had alle recht om te klagen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een verliezerstaal.
Boeit me niet, de waarheid mag gezegd worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ik puur objectief op vorig seizoen terugkijk, dan kan ik alleen maar constateren dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een ploeg zo vaak ten onrechte benadeeld werd.
Harm had alle recht om te klagen.
Zoals die kouwe avond in Kerkrade tegen Cambuur waar Cambuur onterecht rood kreeg ipv een penalty voor die misschien wel bepalend was geweest bij de promotie-degradatie?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Maar door de manier waarop moet ie vervolgens niet raar op kijken als de publieke opinie daar niet positief op reageert en moet jij niet roepen dat de media de schuld is.Dat staat wat mij betreft los van het feit wanneer Harm wel of niet gelijk had.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Beste coach die Ajax heeft gehad sinds van Gaal.
heeft nog niks gepresteerd!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een onzin. Net alsof hij altijd zei: 'wij speelden echt fantastisch en maakten geen enkele fout, maar door de scheidsrechter hebben we toch verloren' .
Als je verliest door een dwaling van een arbiter dan speelde je niet goed.
Dan is het dus geen samenzwering. Een samenzwering is niet onbewust. Wat een onzin dus weer.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
VInd het gewoon sneu om zo te praten, vooral als trainer zijnde.
En wat A&L ook zegt: Toen tegen Cambuur werd Roda zó ongelooflijk bevoordeeld.. en dan nu nog stééds beweren dat er vorig seizoen altijd tegen Roda werd gefloten. Dat is toch niet geloofwaardig??
En die karatetrap van Addo of Kah tegen PSV dit seizoen.. Echt, als je alles tegen elkaar wegstreept, is Roda 0,0 pocent benadeeld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou het eens leuk vinden als je eens probeert te discussieren met argumenten e.d. ipv altijd die oneliners. Ik kan niet zoveel met dit soort kreten.
Jol zet Ajax momenteel prima neer. Het spelniveau, de instelling etc. Alles is duidelijk verbeterd.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zoals die kouwe avond in Kerkrade tegen Cambuur waar Cambuur onterecht rood kreeg ipv een penalty voor die misschien wel bepalend was geweest bij de promotie-degradatie?
Jouw reactie slaat nergens op. Ik heb toch overduidelijk in mijn bericht aangegeven dat ELKE club weleens benadeeld wordt, maar dat het bij Roda wel opvallend vaak het geval was.
Cambuur heeft in de daaropvolgende wedstrijd trouwens ook een onterechte strafschop gekregen, dus dat trekt het weer gelijk.
Je komt trouwens opvallend vaak met die opmerking.
Kan je nog enkele andere fases noemen waar wij voordeel uit haalden?
Ik kan er wel heel wat geven waar wij punten verloren door duidelijke fouten van de arbitrage. Maarja, ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om die discussie te herhalen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En die karatetrap van Addo of Kah tegen PSV dit seizoen.. Echt, als je alles tegen elkaar wegstreept, is Roda 0,0 pocent benadeeld.
Over Roda en een karatetrap gesproken. Wat een schandalige karatetrap van Castro, leek de kraanvogeltechniek van de karate kid wel
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jouw reactie slaat nergens op. Ik heb toch overduidelijk in mijn bericht aangegeven dat ELKE club weleens benadeeld wordt, maar dat het bij Roda wel opvallend vaak het geval was.
Cambuur heeft in de daaropvolgende wedstrijd trouwens ook een onterechte strafschop gekregen, dus dat trekt het weer gelijk.
Je komt trouwens opvallend vaak met die opmerking.
Kan je nog enkele andere fases noemen waar wij voordeel uit haalden?
Ik kan er wel heel wat geven waar wij punten verloren door duidelijke fouten van de arbitrage. Maarja, ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om die discussie te herhalen.
Net of ik hele seizoenen Roda uit mn hoofd ken. Maar goed, ik heb meerdere Roda-Ajax versies meegemaakt waarin Ajax zwaar is benadeeld. Vaak als er zon debiele Belgische scheids bij zet die zeer in jullie voordeel dan fluit.
Roda wordt niet meer benadeeld dan andere clubs. Als Roda gewoon een redelijke ploeg met een redelijke coach had gehad, dan had Roda het vorig jaar niet elke week over complotten gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Deed me denken aan Schumacher.
Had het heel veel van weg. Mag van mij een fikse schorsing krijgen. Wat een idioot, maakt zijn achternaam wel waar.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En wat A&L ook zegt: Toen tegen Cambuur werd Roda zó ongelooflijk bevoordeeld.. en dan nu nog stééds beweren dat er vorig seizoen altijd tegen Roda werd gefloten. Dat is toch niet geloofwaardig??
Heb ik al in mijn vorige bericht op gereageerd.
- Buitenspeldoelpunt van Willem II in de blessuretijd.
- Kah die de bal in zijn gezicht krijgt en daarmee een penalty tegen krijgt.
-.......
Dan heb ik het alleen maar over puur arbitrale dwalingen. Haal 1 van die fases weg en we hadden genoeg punten om die play-offs te ontlopen. Dan was er nooit sprake van een Roda - Cambuur.
Gaan we er ook fases van dit seizoen bijhalen? 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Over Roda en een karatetrap gesproken. Wat een schandalige karatetrap van Castro, leek de kraanvogeltechniek van de karate kid wel
.
Tja, Castro kan toch niet in het ijle verdwijnen als Calabro eraan komt gestormd. Ik geloof niet dat Castro de bedoeling had om hem te kwetsen.
Al is hij toch wel een vreselijk zwakke doelman. Een schorsing zou niet slecht voor ons zijn.
Maar laten we ook niet overdrijven. Van doelmannen heb ik al veel ergere overtredingen gezien. Stijnen meermaals dezelfde fout als Castro, Bolat die Boussoufa een gebroken kaak of oogkas bokst,......
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Roda wordt niet meer benadeeld dan andere clubs. Als Roda gewoon een redelijke ploeg met een redelijke coach had gehad, dan had Roda het vorig jaar niet elke week over complotten gehad.
Vorig seizoen dus wel, makkelijk zat.
En Roda - Ajax met een Belgische scheids waarin Ajax telkens benadeeld werd?
.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Raul trouwens lekker bezig zaterdag.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het eens leuk vinden als je eens probeert te discussieren met argumenten e.d. ipv altijd die oneliners.
hoe duidelijker wil je een argument hebben 'HIJ HEEFT NOG NIKS GEPRESTEERD' dat jij altijd hele verhalen nodig heb om uit te leggen wat je bedoelt is jou probleem.
o ja, je heb echt een ajaxbril op want alles is weer positief 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, Castro kan toch niet in het ijle verdwijnen als Calabro eraan komt gestormd. Ik geloof niet dat Castro de bedoeling had om hem te kwetsen.
Zijn Voet had daar niets te zoeken.
Wij hebben niks te maken met die belgen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
hoe duidelijker wil je een argument hebben 'HIJ HEEFT NOG NIKS GEPRESTEERD' dat jij altijd hele verhalen nodig heb om uit te leggen wat je bedoelt is jou probleem.
o ja, je heb echt een ajaxbril op want alles is weer positief
Ja, je zou eens helder kunnen uitleggen waarom je dat vind. Met zon duffe oneliner kan niemand wat.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wij hebben niks te maken met die belgen.
Komaan eh, gaan we die toer op? Ik geef toch gewoon voorbeelden van doelmannen die over de schreef gaan. Of het nu over de Belgische, Nederlandse of Albanese competitie gaat maakt weinig uit.
Als iemand er Schumacher bijhaalt zeg je toch ook niets?
Ik heb ook niets te maken met die Duitsers.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Het viel ook wel mee hoor, al kan het wat minder lomp.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.