- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie ze al bibberen van angst
. Maar zonder dollen; elke voetballiefhebber wil gewoon alle toplanden en topspelers op een WK zien. De competitie moet zo sterk mogelijk zijn.
Ik ben ook geen voetbal liefhebber, wil dat Nederland wint, van mij part via allemaal onterechte overwinningen tegen mindere landen.
Rest zal me dan zorg zijn. En aangezien Portugal ons slecht ligt zie ik die liever helemaal niet op het WK. Gun Ronaldo ook een rustige zomer bij Paris Hilton op de bank. 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Of hij moet bezig zijn met vriendschappelijke wedstrijden:
Voetbalnieuws - 'Cristiano Ronaldo kan 17.500 euro per minuut verdienen' - Sportweek.nl
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
In Nederland heeft Harm blijkbaar een slechte naam gekregen. Dank daar de media maar voor, die idioten hebben blijkbaar iemand nodig die ze elke week zwart kunnen maken.
Dat is natuurlijk grote flauwekul. van Veldhoven heeft zichzelf vorig jaar wekelijks belachelijk gemaakt voor de camera's. De media hoefde aleen maar met een microfoon voor hem te gaan staan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Onzin, de media heeft het uitgebuit. Men kan ook hetzelfde met Ron Jans doen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, die zal echt niet snel over een hetze tegen zijn club beginnen hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Portugal heeft waarschijnlijk de moeilijkste tegenstander geloot met Bosnië. Met het team dat Portugal heeft moet het geen probleem opleveren, maar makkelijk gaat het niet zijn, vrees ik. En eerst thuis spelen is ook nooit voordelig. Dit zijn de lotingen voor de play-offs:
Portugal - Bosnië-Herzegovina
Ierland - Frankrijk
Rusland - Slovenië
Griekenland - Oekraïne
14 en 18 november zijn de wedstrijden
Opvallend, de loting is exact verlopen zoals ik hem graag hoopte. Ik ben erg tevreden met Portugal Bosnie. Ja, jij zal het klote vinden maar ik vind dit de lastigste loting voor Portugal, en dus de beste want ik hoop nog altijd heel erg dat ze het WK gaan mislopen.
Prognose: Bosnie, Frankrijk, Griekenland en Rusland halen het WK. Vooral Hiddink mag tevreden zijn. Bosnie en ook Oekraine zijn heel taai.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Van Veldhoven is een clown, wat een debiel is dat. Heeft hij echt zelf gedaan, doordat er camera's op hem staan is het dan maar automatisch de schuld van de media.. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
HvV heeft zich vorig jaar gewoon meermaals belachelijk gemaakt met zijn geklaag en gehuil. Heb je Frans Adelaar van Volendam of Kalazic van de Graafschap toen ook elke week gehoord over complotten en andere ongein?
Ik vind HvV best symphatiek, maar als coach weinig bijzonders en vorig jaar was hij ieder geval niet geschikt om Roda te leiden in de strijd tegen degradatie. Roda mag enorm blij zijn dat ze het toch nog hebben gered toen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die maakt zich dan weer op andere manieren belachelijk. Maar dat wordt dan allemaal met de mantel der liefde bedekt.
Waarom is er nu geen heksenjacht tegen Martin Jol? Die beschuldigde Braamhaar er toch ook van dat die tegen Ajax floot.
De media kiest gewoon zijn slachtoffers uit. Je zal zien, als Harm weg is dan zal het weer iemand anders zijn die steeds weer negatief in de media verschijnt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee idd. Geweldige vent trouwens die Jans, fijnste persoonlijkheid in de voetballerij. Ooit eens tien minuten mee gesproken bij een oefenwedstrijd hier in de buurt. Toffe kerel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die maakt zich dan weer op andere manieren belachelijk. Maar dat wordt dan allemaal met de mantel der liefde bedekt.
Vreemd, heb ik hem nooit op betrapt. En kom nou niet met die middelvinger of die bal die hij wegtrapte. Hij is dan ook niet geheel serieus, zit altijd een vleugje humor in.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Van Veldhoven is een clown, wat een debiel is dat.
How, rustig aan jongen. Ken jij Harm persoonlijk ofzo? Dacht het niet, wat voor een debiel ben jij dan als je zo een uitspraken doet over iemand die je niet kent?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
How, rustig aan jongen. Ken jij Harm persoonlijk ofzo? Dacht het niet, wat voor een debiel ben jij dan als je zo een uitspraken doet over iemand die je niet kent?
Ken jij Harm persoonlijk aangezien je ook exact denkt te weten wat hij wel en niet is?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hebben we het over Harm Van Veldhoven, die ook nog in België actief is geweest? In dat geval, best een sympathieke man. Weet natuurijk niet wat voor fratsen hij in Nederland uithaalt.
EDIT: zie nu het bericht van A&L1. Duidelijk nu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mario Been noemde hem eens Mel Gibson
.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Van Veldhoven had natuurlijk compleet gelijk. In meerdere gevallen.
Dat zijn ploeg het verder niet zo best deed weet hij ook wel, maar moet je dan alles maar slikken als trainer?
Ik had die scheids ook verrot gescholden als ik hem was.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat hebben ze met de middelvinger affere toch ook gedaan? Jans wordt daarin absoluut niet bevoordeeld tov van Veldhoven.
van Veldhoven heeft zichzelf een halfjaarlang belachelijk gemaakt, dat is blijven hangen en daar baseren de mensen hun mening op.
Nu het wat beter gaat is van Veldhoven ook een stuk relaxter. Als hij dat vol weet te houden, zal de opinie ook vanzelf positiever worden, zo gaan die dingen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ken jij Harm persoonlijk aangezien je ook exact denkt te weten wat hij wel en niet is?
Het is niet zo dat ik wekelijks met hem op stap ga, maar ik denk dat ik hem wat beter ken dan de meesten hier. Ik heb er wel al wat contact mee gehad.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Waarom is er nu geen heksenjacht tegen Martin Jol? Die beschuldigde Braamhaar er toch ook van dat die tegen Ajax floot.
.
. Sterker nog, niet alleen die wedstrijd, maar hij vermoedde dat de scheidsrechters niet echt op de hand van Ajax zijn.
tegen PSV zei hij ook al dat de scheids foute beslissingen nam
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De media kiest gewoon zijn slachtoffers uit. Je zal zien, als Harm weg is dan zal het weer iemand anders zijn die steeds weer negatief in de media verschijnt.
Het verschil is de manier waarop. van Veldhoven liet het stoom uit zijn oren komen en begon daarbij bijna te huilen.
Jol is veel rustiger en heeft altijd wat cynisme in zijn verhaal. Daar reageren mensen kennelijk minder negatief op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof er niet genoeg heksenjachten t.o.v. Ajax lopen. Bovendien heeft Jol daar hier op het forum kritiek op gekregen.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Het verschil is de manier waarop. van Veldhoven liet het stoom uit zijn oren komen en begon daarbij bijna te huilen.
Jol is veel rustiger en heeft altijd wat cynisme in zijn verhaal. Daar reageren mensen kennelijk minder negatief op.
Met andere woorden, gewoon gelul dus weer.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
. Sterker nog, niet alleen die wedstrijd, maar hij vermoedde dat de scheidsrechters niet echt op de hand van Ajax zijn.
tegen PSV zei hij ook al dat de scheids foute beslissingen nam
.
Laat die quote van PSV maar eens horen dan, want volgens mij heeft ie het toen juist opgenomen voor Vink.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Met andere woorden, gewoon gelul dus weer.
Deze opmerking snap ik niet......
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Laat die quote van PSV maar eens horen dan, want volgens mij heeft ie het toen juist opgenomen voor Vink.
Tegenover Langs de Lijn zegt Jol: 'André Ooijer gaf Luis Suárez in de tweede helft een duidelijke bodycheck. In mijn ogen hadden wij daar recht op een strafschop gehad.'
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Omdat hij zogenaamd kwaad is en de ander niet is het weer niet goed. De 1 is dan een toffe trainer en de andere een enorme klootzak, please... Gewoon precies hetzelfde.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
De beslissing van de KNVB om Pieter Vink aan te stellen voor de wedstrijd PSV-Ajax, is in Amsterdam niet met gejuich ontvangen. "Hij schijnt nog steeds voor gemengde gevoelens bij Ajax te zorgen", zegt Martin Jol.
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
.
Dat was vooraf en hij omschrijft alleen de mening van anderen.
geen goeie quote dus.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee idd. Geweldige vent trouwens die Jans, fijnste persoonlijkheid in de voetballerij. Ooit eens tien minuten mee gesproken bij een oefenwedstrijd hier in de buurt. Toffe kerel.
Leuk om te horen, ik heb hem ook een paar keer gesproken en wat je zegt klopt. Het is gewoon een hele ''normale'' man (cliché-alert) die eigenlijk niet echt thuishoort in de voetballerij.
Ik zie hem ook niet graag als analist bij de Champions League, toen die er met Co zat bijv. werd ie volledig ondersneeuwd door meester Co. Jans vond het allemaal wel best. Maar hierdoor heeft hij niet echt een toegevoegde waarde.
Overigens heb ik ook wel eens met Hans Nijland gepraat enzo, dát is pas een figuur. Vooral als ie een drankje op heeft, Koning van Groningen

wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Omdat hij zogenaamd kwaad is en de ander niet is het weer niet goed. De 1 is dan een toffe trainer en de andere een enorme klootzak, please... Gewoon precies hetzelfde.
Lijkt me nogal een verschil als Jol één keer aangeeft dat hij een scheidsrechter slecht vindt, dan van Veldhoven die half jaar lang de huilebalk speelt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.