• 16.018 nieuwsartikelen
  • 179.066 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.363 acteurs
  • 199.298 gebruikers
  • 9.391.546 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Roda is zeker geen hoogvlieger maar ze zouden met deze selectie met gemak erin moeten blijven. Normaal gesproken zo tussen plek 8 en 13 met deze groep.

Dat vind ik erg positief ingeschat, ik zou ze tussen plaats 15-17 schatten. Alleen van RKC durf ik te zeggen dat ze echt veel minder zijn.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Mwa, spelers als Hadouir, Bodor, de Fauw, Addo, Kah, Janssen en Linssen kunnen met elke subtopper mee hoor.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat is wel heel positief ingeschat inderdaad. Die keeper van hun alleen al, dat moet wel de slechtste keeper in de Benelux zijn.

Hadouir is een aardige subtopper inderdaad en Kah vind ik ook wel wat hebben. Maar Bodor, de fauw, Addo, Janssen en Linssen zijn toch maar beperkte spelers?

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Maar Nederland heeft ook een vrij beperkte competitie. .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Haha.

Maar toch niet zo beperkt dat een ploeg als Roda tussen plek 8 en 13 speelt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hadouir, Bodor en Janssen kunnen wel ooit in de subtop terecht komen, Linssen ken ik net goed genoeg maar Addo en Kah gaan dat nooit niet halen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Tuurlijk wel. Roda is de laatste zeven jaar exact één keer buiten de top 10 geendigd en dat was vorig jaar. Ze zullen best wat ingeleverd hebben Maar veel jongens die er in 2007-2008 bij waren spelen er nu ook nog gewoon en toen werden ze ook netjes negende. Roda presteert op dit moment gewoon ruim onder haar kunnen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En waarom zullen ze nu hoger eindigen als vorig jaar? Ook dit seizoen verliezen ze gewoon met 4-1 tegen een ploeg als RKC.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

En winnen ze van Ajax. Als ze bij Roda wat constanter worden moet een plek in de middenmoot mogelijk zijn. Wat timbo zegt, de selectie heeft er genoeg kwaliteit voor.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Welnee. Bovendien hebben ze niet eens van Ajax gewonnen, dat ook nog eens met 10 man speelde.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Don Dijk schreef:

Welnee. Bovendien hebben ze niet eens van Ajax gewonnen

Daar liet m'n geheugen me even in de steek.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Don Dijk schreef:

Welnee. Bovendien hebben ze niet eens van Ajax gewonnen, dat ook nog eens met 10 man speelde.

We zullen het op het eind van het seizoen wel zien. Ik geef ze namelijk zelfs met deze trainer nog wel een kansjes om top 13 te eindigen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kansjes zijn er altijd. Vind het alleen nergens op gebaseerd. Maar hey, het is voetbal natuurlijk he, je weet nooit of ze me nog gaan verrassen, die dekselse Limburgers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Roda moet gewoon in de top 10 kunnen eindigen, maar om de een of andere manier is sinds anderhalf jaar ofzo al het voetbal uit het elftal gesloopt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, er moet een ander beleid komen. Meer op de lange termijn visie.

Dat is er dan ook, maar dat gaat niet van vandaag op morgen.

En kritiek op de trainer is echt nergens op gebaseerd. Harm is een erg bekwame man die weet waar hij mee bezig is. Alleen op enkele punten begrijp ik er niets van, waarom hij Vormer niet in de basis zet bijvoorbeeld. En ook over bepaalde wissels ben ik soms niet te spreken. Voor de rest kan hij er ook weinig aan doen, hij kan moeilijk zelf het veld opgaan en de bal erin trappen.

In Nederland heeft Harm blijkbaar een slechte naam gekregen. Dank daar de media maar voor, die idioten hebben blijkbaar iemand nodig die ze elke week zwart kunnen maken.

Kom maar eens midden in een seizoen bij een club waar het er zo hectisch aan toe gaat als bij Roda vorig seizoen, daar had geen enkele trainer goed gepresteerd. En dit seizoen is de selectie nog minder dan vorig seizoen. En zoals Kai al eerder aangaf, er is blijkbaar geen geld, daarom heeft van Geel het ook over dit seizoen overleven en daarna stilaan terug naar boven proberen te klimmen.

Wij zijn nu éénmaal geen Twente of AZ wat spelers van 4 miljoen en meer kan aankopen. Maar vergeet niet dat we jarenlang in de subtop hebben gespeeld, na 1 jaar vechten tegen degradatie spreekt iedereen over ons alsof wij geen recht op Eredivisievoetbal meer hebben. Als we op die manier naar een club moeten kijken, dan hou je nog maar 3 of 4 clubs over, want elke club heeft weleens een slechte periode gehad.

Quido schreef:

Roda moet gewoon in de top 10 kunnen eindigen, maar om de een of andere manier is sinds anderhalf jaar ofzo al het voetbal uit het elftal gesloopt.

Zo is het ook. In het jaar dat Lamah en Tioté nog bij ons speelden waren we een gevreesde tegenstander voor elke club. Daarna is de selectie kwalitatief erop achteruit gegaan met het verlies van spelers als Lamah, Tioté, Oper, Cissé en ook Meeuwis. Maar de 10de plaats moet zeker nog in zicht kunnen blijven.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Portugal heeft waarschijnlijk de moeilijkste tegenstander geloot met Bosnië. Met het team dat Portugal heeft moet het geen probleem opleveren, maar makkelijk gaat het niet zijn, vrees ik. En eerst thuis spelen is ook nooit voordelig. Dit zijn de lotingen voor de play-offs:

Portugal - Bosnië-Herzegovina

Ierland - Frankrijk

Rusland - Slovenië

Griekenland - Oekraïne

14 en 18 november zijn de wedstrijden

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ierland - Frankrijk

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Nomak schreef:

En kritiek op de trainer is echt nergens op gebaseerd. Harm is een erg bekwame man die weet waar hij mee bezig is. Alleen op enkele punten begrijp ik er niets van, waarom hij Vormer niet in de basis zet bijvoorbeeld. En ook over bepaalde wissels ben ik soms niet te spreken. Voor de rest kan hij er ook weinig aan doen, hij kan moeilijk zelf het veld opgaan en de bal erin trappen.

In Nederland heeft Harm blijkbaar een slechte naam gekregen. Dank daar de media maar voor, die idioten hebben blijkbaar iemand nodig die ze elke week zwart kunnen maken.

Ik denk dat het (voor een deel) komt door zijn voorkomen. Hij komt een beetje als een sulletje over waar wij liever sterke, charismatische trainers zien (de Jols, Adriaansen en Beens zeg maar). Maar ik geloof zeker dat het een hele bekwame trainer is hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup Bosnie Hup

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

Ierland - Frankrijk

Worst case scenario voor Frankrijk? Of was dat toch Oekraine uit?

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Hm.. Griekenland tegen Oekraine, ben benieuwd.

Weet niet echt hoe sterk die nu zijn.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Reinbo schreef:

Hup Bosnie Hup

Alsof je liever een Bosnie op het WK hebt...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Bovendien hebben ze niet eens van Ajax gewonnen, dat ook nog eens met 10 man speelde.

Een gelijkspel tegen Ajax is een mooi resultaat, vooral de manier waarop. En Ajax speelde natuurlijk maar enkele minuten zonder Urby, de rest van de wedstrijd waren ze ook met 11 man hoor.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

Alsof je liever een Bosnie op het WK hebt...

Wat een kutloting.

Ik wil beide landen op het WK.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Go Portugal. Ik kijk uit naar weer een clash tussen Portugal en Nederland .

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik zie ze al bibberen van angst . Maar zonder dollen; elke voetballiefhebber wil gewoon alle toplanden en topspelers op een WK zien. De competitie moet zo sterk mogelijk zijn.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Vind de aanval van Bosnie ook zeker wel thuishoren op een WK...

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Met een Dzeko, Ibisevic en een Misimovic heb je een aardige aanval, maar een gemis op een WK?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een Dzeko op het WK of de beste voetballer ter wereld op een WK, lijkt me geen lastige keuze.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.