• 16.017 nieuwsartikelen
  • 179.066 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.362 acteurs
  • 199.297 gebruikers
  • 9.391.516 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

VVV ontloopt de nacompetitie sowieso wel. Ze voetballen leuk, pakken puntjes en verliezen weinig. Itt de overige ploegen onderin. Honda is alleen een tijdje minder bepalend. Goede speler, maar hij is die ene maand wel erg overhyped.

VVV heeft pas 1 keer gewonnen, net zoveel als RKC. Momenteel verliezen ze de helft van de wedstrijden en spelen ze de andere helft gelijk. Ik zie ze niet rechtstreeks degraderen, maar het zal nog wel een flink karwei worden een paar ploegen onder zich te houden.

Ado en Sparta sla ik toch net iets hoger aan, en Willem II voetbalt bij vlagen ook wel aardig. Groningen en Heerenveen zullen VVV sowieso nog wel voorbij steken.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik heb een tijdlang geen voetbal gekeken, maar tegenwoordig ben ik toch erg verheugd met de resultaten en het schitterende voetbal van de mooiste club uit het land: AJAX!!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV uit was een achterhoede met oa Wielaert en Atouba. Niet te vergelijken met de redelijk stabiele achterhoede die nu staat. En Anderlecht uit was een frommelgoal tegen. Niet te best, maar verder stond het prima.

Zo kun je elk tegendoelpunt wel goed praten...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De volley was prima, maar daarna had Anderlecht nooit de kans voor een rebound mogen krijgen.

Slecht verdedigd dus

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

herman78 schreef:

Zo kun je elk tegendoelpunt wel goed praten...

Ach, tegen PSV zou dat wellicht nog wel kunnen ook. Twee rechtstreekse vrije trappen bijvoorbeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

LOL, een paar wedstrijden niet verloren en de arrogantie neemt alweer een loop met die A'dammers.

Welnee, maar Feyenoord winnen we bijna altijd. Ajax is in eigen huis gewoon zeer sterk. Alleen Sparta pakte een punt in de competitie. Maarja, de ene ploeg uit Rotterdam is de andere niet

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

VVV heeft pas 1 keer gewonnen, net zoveel als RKC. Momenteel verliezen ze de helft van de wedstrijden en spelen ze de andere helft gelijk. Ik zie ze niet rechtstreeks degraderen, maar het zal nog wel een flink karwei worden een paar ploegen onder zich te houden.

Ado en Sparta sla ik toch net iets hoger aan, en Willem II voetbalt bij vlagen ook wel aardig. Groningen en Heerenveen zullen VVV sowieso nog wel voorbij steken.

Het wordt inderdaad zeer moeilijk voor VVV-Venlo om de nacompetitie te ontlopen. De geelzwarten laten te veel punten liggen. Twee weken geleden twee uit tegen Heerenveen en vandaag weer twee in de Koel tegen Roda JC. Dat schiet niet op. Het begon zo hoopgevend met het gelijke spel uit tegen PSV.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie het juist hartstikke positief voor VVV in. Bijna niemand wint van hen en ieder punt is er 1. RKC wordt sowieso laatste en als VVV hun kansen ook eens gaat afmaken dan zie ik ze wel 15e ofzo worden. Ze hebben met Jan van Dijk ook een goede coach. Had ik niet gedacht, want ik was nooit zo positief over die schreeuwerd. Maar ook Jan wordt ouder en schijnbaar wijzer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

VVV raakt in de winterstop Honda kwijt en gaat samen met Sparta na competitie spelen, hoop dat ze beide degraderen. VVV omdat het ver weg ligt en Sparta omdat ze de *&%#$ kunnen krijgen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zou Honda wel eens achter Suarez willen zien...

Damn, zou een prettig koppel zijn met veel goals en assists.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Duidelijk na dit weekend lijkt dat PSV weer met gemak kampioen wordt.

Heb genoten van de overtredingen van Cissé en Tomasson, alleen vind ik het nogal dom van Tomasson om zo'n overtreding te maken zacht gezegd..

Haha, wie heeft de goal van dinges (Bent geloof ik) tegen Liverpool gezien?? Met die strandbal?? Ik lag slap joh.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg onnodig en dom. Vooral met het schema die komende weken op het programma staan. Hoe kan je een wedstrijd uit handen geven.

Geweldige goal van Sunderland idd . En dan die reactie van Benitez; .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Erg onnodig en dom. Vooral met het schema die komende weken op het programma staan. Hoe kan je een wedstrijd uit handen geven.

Geweldige goal van Sunderland idd . En dan die reactie van Benitez; .

Haha ja

Waarom kregen hij en Steve Bruce eigenlijk ruzie? Was dat daarom, nee toch?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, dat ging o mde blessurebehandelingen van Cattermole en Jones, die volgens Benitez te lang op het veld behandeld werden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh ja klopt, nu weet ik het weer. Beetje verwend mannetje die Benitez.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vaak, erg vervelend. Verbaasde me dat hij het wel een zuivere goal vond van Sunderland.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zo zeg, zware aantijgingen tegen Scheringa van voormalige AZ-spelers die het over chantage hebben en zelfs over een soort van sekte:

'Scheringa chanteerde voetballers' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verbaast me weinig en heel die beerput gaat nu open. Wel een beetje zielig dat je nu pas de ballen krijgt het naar buiten te brengen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Kai schreef:

Ik vind dat je Roda niet al te veel kunt verwijten, voor Roda is het op dit moment gewoon overleven. Er is geen geld en ook nog geen zicht op betere tijden, Roda moet gewoon proberen in de eredivisie te blijven spelen.

Als je kijkt naar de nieuwkomers in de selectie zit daar niet echt een kwaliteitsimpuls bij.

Moeten gewoon snel een andere trainer aanschaffen. Niet serieus te nemen die man wat de spelers dan trouwens ook niet doen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk niet dat een andere trainer nou erg veel effect zal hebben. De kwaliteit van de selectie zal intact blijven en dat is nou niet echt donders hoog. Kunnen ze wel aan de gang blijven bij Roda..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Iedereen vindt het een clown eerste klas, en dat is het ook natuurlijk. Het helpt wel wat als je een coach hebt die het respect krijgt van de selectie. Al hoop ik dat ie blijft, prachtige televisie levert dat op. Overtreft zelfs Maradona met zijn seksuele verwensingen en buikschuivers.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Jawel, maar dit is al de zoveelste trainer in een vrij korte periode. Zal het dan es niet aan de selectie liggen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eerder aan het bestuur, die hadden Atteveld imo niet zo snel moeten ontslaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Atteveld was in ieder geval een veel betere trainer. Al lag die op een gegeven moment ook met van alles en iedereen binnen de selectie overhoop. Dat maakt het toch wel erg lastig. Grote verschil was wel dat ze hem tenminste nog serieus namen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Moeten gewoon snel een andere trainer aanschaffen. Niet serieus te nemen die man wat de spelers dan trouwens ook niet doen.

Maar dat geld is er niet om een trainer te ontslaan en een nieuwe aan te stellen. Het geld is echt helemaal op, Roda heeft een zwakkere selectie dan vorig seizoen, Van Veldhoven kan alleen maar proberen in de eredevisie te blijven, verder valt er met deze selectie niks te halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai, het wordt eens tijd voor een nieuwe avatar. Word er niet echt vrolijker van .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eerder aan het bestuur, die hadden Atteveld imo niet zo snel moeten ontslaan.

Dus dan moet het bestuur eruit? Ik vind het zo kort door de bocht allemaal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik moet nog wachten tot de nacht van donderdag op vrijdag, al ben ik er steeds meer content mee. Vooral gisteren was ik stiekem best een beetje trots op mijn avater.

Maar uit op het kasteel zijn gewoon lastige potjes (Yuri Rose vernederde Ajax !), zelfs thuis liepen we dit jaar puntenverlies op tegen het dekselse Sparta.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Dus dan moet het bestuur eruit? Ik vind het zo kort door de bocht allemaal.

Nee, er moet een ander beleid komen. Meer op de lange termijn visie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Kai schreef:

Maar dat geld is er niet om een trainer te ontslaan en een nieuwe aan te stellen. Het geld is echt helemaal op, Roda heeft een zwakkere selectie dan vorig seizoen, Van Veldhoven kan alleen maar proberen in de eredevisie te blijven, verder valt er met deze selectie niks te halen.

Roda is zeker geen hoogvlieger maar ze zouden met deze selectie met gemak erin moeten blijven. Normaal gesproken zo tussen plek 8 en 13 met deze groep.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.