- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met zijn formidabele demarrage op de laatste helling heeft hij deze overwinning bovendien helemaal zelf afgedwongen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Met zijn formidabele demarrage op de laatste helling heeft hij deze overwinning bovendien helemaal zelf afgedwongen.
Absoluut. Hij gaf zelf aan dat hij zelf even heeft gewacht op Sanchez om van hem te kunnen profiteren in de afdaling. Dan heb je echt ballen. We praten hier wel over een renner die op het podium komt in de Vuelta en die te boeken staat als één van de allerbeste dalers van het peloton. Erg knappe overwinning in een overigens fantastische ronde van Lombardije. Een waardige afsluiter van het seizoen me dunkt.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Vind Lombardije altijd een mooie klassieker. Jammer dat het deelnemersveld (dit jaar) wat verzwakt was. Pozzato en Valverde zijn toch wel een gemis.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
VVV-Venlo - Roda JC 1-1. Ik ben bijzonder ontgoocheld over dit resultaat. Hoeveel kansen heeft Sandro Calabro in hemelsnaam nodig? De Venlonaren waren veel beter dan de club uit Kerkrade. Wederom krijgt de mooiste club van Nederland niet waar het recht op heeft.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die laatste kans van Calabro zeg ... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Feyenoord mag blij zijn met Van Dijk. Wel prachtig om te zien dat ie op zijn leeftijd vaak nog zo belangrijk is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jammer dat ik gisteravond laat zag dat Twente in de slotseconden won en PSV binnen 10 minuten voor tijd. Het zal vast verdiend zijn maar het had zo mooi kunnen zijn 
En....Poepon maakt de 1-1 tegen Feyenoord
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hahahaha ook Tomasson pakt rood, wederom zeer verdiend. Vieze overtreding. Afmaken dat Feyenoord, Sparta kan dit winnen!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee, omdat Sparta één van de concurrenten van VVV-Venlo is voor het ontlopen van de nacompetitie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
VVV handhaaft zich wel als ze zo blijven voetballen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kans lijkt me groot dat beiden meerdere duels schorsing krijgen. Missen ze ook Ajax over 2 weken. Dat Cisse hem mist vind ik jammer, blind paard die gewoon beperkt is. Maar Tomasson scoort vaak tegen ons, mooi dat hij zal ontbreken. Gezien de felheid van beide overtredingen mag je er zo 4 duels de man voor geven lijkt me.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee, omdat Sparta één van de concurrenten van VVV-Venlo is voor het ontlopen van de nacompetitie.
VVV ontloopt de nacompetitie sowieso wel. Ze voetballen leuk, pakken puntjes en verliezen weinig. Itt de overige ploegen onderin. Honda is alleen een tijdje minder bepalend. Goede speler, maar hij is die ene maand wel erg overhyped.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lekker handig dit.... Gelukkig hebben we Makaay nog, die is vast uit op revange. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die Nijhuis is ook niet lekker zeg, wat een gelul om Poepon rood te geven wegens mopperen na geel. En in de laatste minuten smeet hij ook al weer meermaals met geel. Beetje overdreven..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kans lijkt me groot dat beiden meerdere duels schorsing krijgen. Missen ze ook Ajax over 2 weken. Dat Cisse hem mist vind ik jammer, blind paard die gewoon beperkt is. Maar Tomasson scoort vaak tegen ons, mooi dat hij zal ontbreken. Gezien de felheid van beide overtredingen mag je er zo 4 duels de man voor geven lijkt me.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, moeten we over twee weken maar voor de winst gaan. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, moeten we over twee weken maar voor de winst gaan.
Dat moet je altijd maar je krijgt niet altijd wat je wenst he 
Heb geen vrees voor Ajax-Feyenoord over 2 weken. Die winnen we altijd gemakkelijk en dit jaar zal dat niet anders zijn. Uit in Rotterdam is het altijd lastiger. Blij dat ik er over 2 weken bij ben 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Been zet Bruins erin. Been wordt gestraft. Ach, voorspelbaarheid is ook weer zoiets he.
Wat kan die man slecht wisselen, mijn god.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met Been wonnen we anders vaak in 020, dus ik zou er nog maar niet zo zeker van zijn. 
@ lykathea: Was de 2-1 een fout van Bruins?
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord stelt sowieso niks voor. Pseudo top club. Opzouten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben 100% overtuigd van een easy winst van ons over 2 weken.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Met Been wonnen we anders vaak in 020, dus ik zou er nog maar niet zo zeker van zijn.

@ lykathea: Was de 2-1 een fout van Bruins?
Grotendeels wel.
Meneer maakt een sliding rond de 25 meter van z'n eigen doel maar mist volledig de bal (en de speler
), waardoor de Spartaan 1 tegen 1 komt te staan met van Bronckhorst. Hij past de bal links naast zich (waar bruins verdomme had moeten staan, maar meneer ligt gras te happen) en Strootman schiet 'm erin.- En dit alles één minuut na de wissel van Bruins. Tja...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik ben 100% overtuigd van een easy winst van ons over 2 weken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou dan ook Anita rechtsback zetten tegen Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gewoon de 0 gehouden gister. En sinds wanneer is 1 minder helftje (want in de 2e helft was Willem II kansloos in de aanval) representatief? Alderweireld en Wiel spelen een uitstekend seizoen. Daarnaast zie ik Feyenoord weinig aan voetballen toekomen in de ArenA aangezien Ajax veel in balbezit zal zijn. En counterspelers Tomasson en Cisse ontbreken dan ook.
Maar goed, we zien het wel.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tegen goede aanvallers komen Alderweireld en Vertonghen in de problemen, maar ik verwacht ook wel een overwinning voor Ajax. Maar echt gerust ben ik er nog niet op, onze achterhoede blijft een zorgenkindje, al lijken de cijfers dit seizoen best goed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tegen goede aanvallers komen Alderweireld en Vertonghen in de problemen, maar ik verwacht ook wel een overwinning voor Ajax. Maar echt gerust ben ik er nog niet op, onze achterhoede blijft een zorgenkindje, al lijken de cijfers dit seizoen best goed.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Er zijn in NL 0 ploegen die geen kansen weggeven. PSV was de laatste toen met Gomes en Alex maar verder....
Twente doet het behoorlijk, maar niet beter dan wij achterin.
We hebben geen wereldachterhoede nee, maar het staat goed.
Tegen Feyenoord gewoon Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Urby neerzetten. Of als je degelijker wil spelen, Vertonghen links en Oleguer naast Alderweireld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.