- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Voetbalnieuws - Van den Boog: 'Verkoop Ajacied Suarez geen prioriteit' - Sportweek.nl
krijg er geen harde plasser van.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij gaat echt niet weg in de winter, mark my words. Misschien dat hij wel dan verkocht wordt al, maar op huurbasis het seizoen afmaakt. Over welke bedragen zullen we dan spreken ? ; tussen 30 a 40 miljoen oid.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
zoooo Gilbert. Was wel mijn topfavoriet, maar dit is toch wel bizar hoor. 4 koersen in 1,5e week winnen, waaronder Lombarije. Sanchez ook een mooie 2e.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Philippe Gilbert wint na Parijs-Tours, de Coppa Sabatini, de Ronde van Piemonte nu ook de Ronde van Lombardije, hallo kroket!
Z'n vierde koers op rij 
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Mooie overwinning van Philippe Gilbert, die zijn hoogvorm voor de tweede keer deze week weet te verzilveren. Toch zou ik 'm graag eens een échte klapper zien winnen genre L-B-L of, waarom niet, de Ronde van Lombardije volgende week. Daar zal ie het echter moeten opnemen tegen renners van een ander kaliber zoals Evans, Cunego en Gesink, maar die grote klassieker mag er wat mij betreft wel eens gaan aankomen voor Gilbert.
En hij pakt 'm, magistrále overwinning! Zijn fenomenaal seizoen bekroond met die grote klassieke zege en met Lombardije wint ie misschien wel de allerzwaarste eendagskoers.
De manier waarop eveneens weer zeer indrukwekkend, echt op z'n Gilberts eigenlijk: met zijn explosiviteit bergop en in de sprint de maat genomen van al die kanjers, waartoe ie dit jaar ook is gaan behoren. Philippe heeft echt een grote stap gezet in 2009 en lijkt ook zo onwaarschijnlijk zelfverzekerd, zoals ie met mannen als Boonen en Sanchez naar de meet rijdt. Gewoon uitgaan van zijn eigen kracht.
Hopelijk volgend jaar Luik-Bastenaken-Luik in zijn achtertuin!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Zou Hoogerland nou ook niet gewoon meekunnen, als hij zich een keer in toom weet te houden?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo dadelijk begint Ajax-Willem II om 18.45. Ben benieuwd
Suarez en Pantelic weer in de voorhoede en ondanks de schorsing van Urby speelt Atouba niet, wel Anita.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ja, leg me dat eens uit. Hoe zit dat met die Atouba? Het was een en al hosanna toen hij gehaald werd, maar erg veel heeft hij nog niet gespeeld..?!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sja, schijnbaar nog niet volledig fit en heeft nog geen super indruk achtergelaten. Ik heb nog wel vertrouwen in hem. Dan maar na de winterstop.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Aha. Gevalletje Ignjatovic bij Feyenoord? Horen en zien we ook nog weinig van. Geen idee overigens of ie wel in Jong Feyenoord speelt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Willem II is beter dan ik dacht. Ze hebben ook een paar aardige kansen gehad. Ajax ook, zelfs een penalty maar als je die mist...sja. Vorig jaar won Ajax deze nog met 7-0. Dit mag echt geen puntverlies opleveren zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Goddank, Enoh in de extra tijd 1e helft met de goal. Verdiend, maar wat mist Ajax weer veel kansen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Filmpje werkt helaas niet.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Maar is inderdaad wel een verschrikkelijk vreemd doelpunt. Heb het net gezien. Gaat nergens over dat dit goedgekeurd werd..
Hopelijk krijgt dit verhaal nog een staartje..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Triest dat zo een doelpunt wordt goedgekeurd.
Maar het is wel de schuld van de Liverpoolsupporters. Zij hebben die strandbal zelf op het veld gegooid.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb echt zo enorm genoten van Ajax vanavond. Ze begonnen moeizaam en Willem II had in de 1e helft nog wat momentjes maar de 2e helft was weergaloos. Willem II is volledig weggespeeld en mocht blij zijn met slechts 4-0 ipv 8-0 ofzo. Pantelic was zeer goed aanspeelbaar, Suarez zoals altijd subliem, Sulejmani viel eens uitstekend in, Aissati eens goed aanwezig en de rentree van Gabri was kippevel. Schitterend! Als Ajax eenmaal aan het voetballen gaat dan zie je hoe geweldig ze kunnen combineren enzo. Klasse. En een werkelijk schitterend moment toen Suarez de 4-0 scoorde en hij heel duidelijk het Ajax logo vastpakte en er nadrukkelijk na wees. Suarez zal Ajax niet snel verlaten. Dit is echt zijn club, dat merk je. Oke, Willem II was weer zoals elk jaar zeer zwak maar ik maakte me tot de 1-0 wel wat zorgen. Dit geeft vertrouwen voor Zagreb donderdag.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Haha, reactie op het incident bij Liverpool - Sunderland:
"According to the BBC, Manchester City have put a £30 million bid in for the balloon."
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Donderdag zal dan wel weer kut worden, want hoe lang is het al geleden dat we twee goede wedstrijden achter elkaar hebben gespeeld?[/spolier]
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente - Az
Lekker he 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente was veel en veel beter in de 1ste helft maar dat werd in de 1ste 25 minuten van de 2e helft compleet weggegeven. Toen toonde Twente opnieuw karakter en ging alsnog voor de 3 punten. En dat dat nog gelukt is was dik en dik verdiend.
Kufo is GOD 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Maar is inderdaad wel een verschrikkelijk vreemd doelpunt. Heb het net gezien. Gaat nergens over dat dit goedgekeurd werd..
Hopelijk krijgt dit verhaal nog een staartje..
Dat hele doelpunt was de schuld van Ferguson !!

Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Joop op de gitaar gister was ook zwaar tof trouwens xD
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kufo is GOD
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ik heb het in het stadion ook niet echt goed kunnen zien en net in de samenvatting ook niet. Maar volgens mij niet nee en was het dus een doelpunt van Ruiz.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Joop op de gitaar gister was ook zwaar tof trouwens xD
Inderdaad zeg. Ik vond die band toch al een fantastische ontwikkeling en als de gasten nu ook al mee gaan jammen blijft het maar leuker worden.
Nu die Kraay nog.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Zou Hoogerland nou ook niet gewoon meekunnen, als hij zich een keer in toom weet te houden?
Denk het eigenlijk nu nog niet. Misschien volgend jaar.
Sanchez was eigenlijk mijn favoriet maar knap van Gilbert dat hij ook een 'grote' klassieker kan winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.