- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Iemand het interview met Jorien vd Herik gelezen in de VI deze? Uitgebreid stuk, tevens erg interessant. Jorien neemt geen blad voor de mond en is ook behoorlijk kritisch. Naar zichzelf, maar zeker ook naar de (oude) leiding van Feyenoord.
Natuurlijk. Ben blij dat 'ie zelf enigszins afstand heeft kunnen nemen van het gebeuren, was voor zijn vrouw wel anders zo te lezen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Uruguay past prima op het WK, een wedstrijd met zoveel druk zegt niet zoveel over hu nvoetbalkwaliteiten. Al hoop ik natuurlijk op Ruiz. Word een feest dan met Ruiz en Honda op het WK.
Ja, Costa Rica is een leuk voetballand. Maar ze zullen wel een kater hebben na vannacht. In de 95ste minuut nog plaatsing mislopen...
Ik hoop wel op Uruguay trouwens, interessant land vind ik wel. Al stelt het voetballend buiten die drie aanvallers niet zo gek veel voor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldig trio inderdaad met Rodriguez, Forlan en Suarez maar ook Lugano en Caceres achterin heb je ook wel hoogvliegers. Maar buiten hun om is het niet veel maar dat was Griekenland vijf jaar geleden op het eerste gezicht ook niet
.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Dat komt ook door de knock out rondes. Wie herinnert zich het eerste jaar dat dat werd ingevoerd in de CL, Porto tegen Monaco in de finale. Landen als Turkije bijvoorbeeld, hebben last in de kwalificaties, maar op de grote toernooi kunnen ze er toch wat van.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
'McClaren en Twente langer door'
Geschreven op donderdag, 15 oktober om 23:23
Steve McClaren zal één dezer dagen zijn handtekening zetten onder een nieuwe verbintenis bij FC Twente. AD/Sportwereld weet dat de Engelse coach en de Tukkers akkoord zijn over een verbeterd, meerjarig contract. Twente maakt het nieuws nog niet bekend via de officiële kanalen, maar hoopt dit nog deze week te kunnen doen.
Logischerwijs zal de koploper van de Eredivisie pas melding maken van de langere samenwerking als alle plooien zijn recht gestreken. De Tukkers verwachten dat dit snel zal gebeuren, nu McClaren zijn jawoord heeft gegeven. De verbintenis bevat een clausule, waarvan de Britse coach bij positieverbetering eventueel gebruik kan maken.
McClaren is sinds 2008 trainer bij Twente, dat hem aanstelde als opvolger van de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten. In zijn eerste jaar eindigde de club als tweede en momenteel gaat Twente op kop in de Eredivisie. “De insteek is om er samen uit te komen”, zei McClaren al een maand geleden over een mogelijk nieuw contract. Nu is er een akkoord bereikt.
Woehoe xD
Munsterman maakt het toch maar allemaal waar wat ie roept. Standbeeld voor die man !!!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, positieverbetering, daarvan is natuurlijk al vrij rap spraken......
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Door die clausule zegt dit inderdaad vrij weinig. Vraag me af wat ze onder positieverbetering zien. Als bijv. een Hull City aanklopt, die 2-3 keer meer salaris biedt, is dat al genoeg, ook al staan ze 17e?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ik denk niet dat hij Hull City als verbetering zal zien en bovendien betwijfel ik of ze hem 2 a 3 keer het salaris kunnen betalen dat ie bij Twente opstrijkt. Dat was al 1.5 mill per seizoen en zal nu nog wel iets meer worden.
Bovendien is Joop ook niet gek. Bij die clausule zal vast een dikke transfersom zijn opgenomen.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ik denk niet dat hij Hull City als verbetering zal zien en bovendien betwijfel ik of ze hem 2 a 3 keer het salaris kunnen betalen dat ie bij Twente opstrijkt. Dat was al 1.5 mill per seizoen en zal nu nog wel iets meer worden.
Bovendien is Joop ook niet gek. Bij die clausule zal vast een dikke transfersom zijn opgenomen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Yup, 3 mill voor de 2 jaar dat ie had getekend. Ik verwacht dat ie nu wel weer salarisverhoging heeft bedongen in zijn nieuwe contract ook.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Iemand het interview met Jorien vd Herik gelezen in de VI deze? Uitgebreid stuk, tevens erg interessant. Jorien neemt geen blad voor de mond en is ook behoorlijk kritisch. Naar zichzelf, maar zeker ook naar de (oude) leiding van Feyenoord.
Uitstekend interview inderdaad, ik hou van mensen met zelfkritiek en die niet alleen naar anderen kijken.
Ook grappig dat hij Arie Haan toendertijd niet vertrouwde. Had Feyenoord toch 5 miljoen gescheeld!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Kijkt vooral naar zichzelf en het is een prachtig figuur. Een echte zakenman die behoorlijk hardball kon spelen. Dat was nog eens een tijden met echte voorzitters als vd Herik, van Praag en van Raaij. Niet die kleurloze zakenmannetjes uit Blaricum die er nu zitten.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Vond het interview met Mino Raiola vele malen interessanter. Gaf me ineens een beeld van hoe het onder grote jongens achter de schermen aan toe gaat.
De FIFA, UEFA en de huidige competitievormen blijven dus echt niet lang bestaan.
Ben erg benieuwd hoe het in de toekomst vorm zal krijgen.
Het zou dus zomaar kunnen dat een aantal clubs zelf binnen afzienbare tijd een competitie beginnen, en de regels, afspraken etc. mogelijkheden liggen volledig open...
Hopelijk bestaat het voetbal zoals wij kennen nog over pak weg 10 jaar...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee, dat interesseert mij dan weer totaal niet, dat wereldje van die makelaars. Dat soort stukken sla ik altijd over in de VI.
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Nee, dat interesseert mij dan weer totaal niet, dat wereldje van die makelaars. Dat soort stukken sla ik altijd over in de VI.
In dit geval gaat het wel over iemand die beweegt in de kringen die er toe doen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat zou kunnen maar het interesseert me gewoon niet. Ieder zn ding Kos! 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Geweldig trio inderdaad met Rodriguez, Forlan en Suarez maar ook Lugano en Caceres achterin heb je ook wel hoogvliegers. Maar buiten hun om is het niet veel maar dat was Griekenland vijf jaar geleden op het eerste gezicht ook niet
.
Ik bedoelde eigenlijk Abreu ipv Rodrigues. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verkies je die ook al boven Rodriguez? Wat mij betreft altijd Rodriguez opstellen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
In dit geval gaat het wel over iemand die beweegt in de kringen die er toe doen.
Inderdaard, mannen als Raiola, Lemic en Bertolucci zitten diep geïnfiltreerd in het Europese voetbal, Chelsea, Benfica en Ajax bijvoorbeeld.
Zo'n Raiola plaatst gewoon in één dag 2 jeugdspelers bij Ajax, waar hij al eerder Atouba wist te slijten, niet geheel toevallig heeft hij daarnaast zakelijke banden met trainer Jol. Jol komt vervolgens op de proppen met Pantelic die vast ligt bij het vriendje van Raiola (Lemic).
Deze dingen zijn bijvoorbeeld ook bij PSV gebeurd en zou het toeval zjin dat Raiola vorig jaar drie spelers bij Internatzionale had die alle drie vertrokken? 2 naar Barcelona en ééntje mocht zelfs helemaal gratis en voor niks naar Ajax (salaris inc). Waarschijnlijk lag Kerlon dan ook als vriendendienst -naar Raiola toe- vast bij Inter en mocht hij daarom zomaar vertrekken. Er is 10 miljoen voor Kerlon betaald en het 'supertalent' wordt helemaal voor niks cadeau gedaan aan Ajax, zelfs het salaris neemt Inter voor hun rekening. Als je zo'n speler kwijt wil kan dat echt wel op een voor Inter gunstigere manier dan deze.
Over Benfica zijn de verhalen helemaal eindeloos, dat elftal hangt van zwart geld en corrupte zakenwaarnemers aan elkaar.
Ik ga deze vi ook maar eens lezen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Er is 10 miljoen voor Kerlon betaald en het 'supertalent' wordt helemaal voor niks cadeau gedaan aan Ajax, zelfs het salaris neemt Inter voor hun rekening. Als je zo'n speler kwijt wil kan dat echt wel op een voor Inter gunstigere manier dan deze.
Hij kan bij Inter niet spelen, omdat ze teveel spelers van buiten de EU hebben of zo. Nu kan hij bij Ajax fit worden en spelen en dan kan Inter daarna eventueel nog wat geld voor 'm vangen, lijkt me niet ongunstig voor Inter.
Om dat verhaal even te nuanceren, want verder heb je gelijk dat het een smerig en corrupt wereldje is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Grote held Gabri zit bij de selectie voor morgenavond tegen Willem II 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar geen basisplaats ben ik bang. Denk niet dat Jol Enoh eraf wil halen. Hij functioneert prima, en valt onder één van die spelers uit eigen de eigen achtertuin die hij wil zien groeien. De Zeeuw is een zekerheidje.
Misschien dat hij Kennedy/Rommedahl in de toekomst wil slachtofferen ? Alleen gaat het dan wel wat defensiever eraan toe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het lijkt me zelfs raar om iemand een basisplaats te geven die een half jaar niet gevoetbald heeft, op een uurtje jong Ajax afgelopen maandag na. Lekker Enoh en De Zeeuw opstellen en indien het kan Gabri nog een kwartiertje geven. We hebben hem nodig de komende maand.
Ik vind Gabri een stuk rustiger en geroutineerder dan Enoh. Ik verkies dan ook Gabri en de Zeeuw als controlerend duo. Dan heb je veel body, diepgang (De Zeeuw) en balbezit (dankzij Gabri). Enoh is ook een uitstekend talent, maar hij maakt teveel domme overtredingen. Ik vrees bijna elk duel waarin hij geel pakt dat het heel snel ook rood is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ghana wordt zwaar benadeeld in de finale van het WK -20.
Een heel licht gegeven rode kaart, echt onbegrijpelijk. De Bleeckere vind ik normaal gezien echt een topscheidsrechter, maar hier zit hij er toch naast.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Verkies je die ook al boven Rodriguez? Wat mij betreft altijd Rodriguez opstellen.
Ik ken Rodrigues eerlijk gezegd niet zo goed. Hij speelt zeker in de Portugese competitie? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ghana wordt zwaar benadeeld in de finale van het WK -20.
Een heel licht gegeven rode kaart, echt onbegrijpelijk. De Bleeckere vind ik normaal gezien echt een topscheidsrechter, maar hier zit hij er toch naast.
Ik vind het maar een suffe pot. Heb het in de rug aan staan. Het wel weer Brazilie worden, die winnen bijna altijd finales in de jeugd.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het ook maar een zwakke wedstrijd. Ghana speelt veel te afwachtend, had ik toch wat meer van verwacht. En zeker nu Ghana met 10 man verder moet zullen de Brazilianen het wel halen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Moet ook zeggen dat dit de 1e minuten zijn van het toernooi die ik nu live zie...
Toernooien zonder Oranje interesseren me altijd weinig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Schakelde net pas weer in bij penalty's. Wat een climax zeg! Brazilie kon het afmaken met een winnende penalty en faalde en uiteindelijk maakt Ghana het af. Hoe mooi 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ghana wereldkampioen na strafschoppen!!
Na een toch wel redelijk saaie wedstrijd werd het echt een razendspannende thriller met die strafschoppen.
Echt mooi, prachtig! Het is hun gegund.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.