• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.280 series
  • 34.107 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.301 gebruikers
  • 9.391.633 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wauw drie goeie potjes.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel meer dan 3 hoor, maar wie zou daar moeten staan dan?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

tijd voor 4-4-2.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

De 23 die volgens mij moeten gaan :

01. Maarten Stekelenburg

02. Michel Vorm

03. Tim Krul

04. Khalid Boulahrouz

05. Johnny Heitinga

06. Joris Mathijsen

07. Edson Braafheid

08. Gregory van der Wiel

09. Andre Ooijer

10. Hedwiges Maduro

11. Giovanni van Bronckhorst

12. Mark van Bommel

13. Nigel de Jong

14. Demy de Zeeuw

15. Rafael van der Vaart

16. Wesley Sneijder

17. Stijn Schaars of Orlando Engelaar

18. Arjen Robben

19. Robin van Persie

20. Eljerio Elia

21. Dirk Kuyt

22. Klaas-Jan Huntelaar

23. Danny Koevermans of Ricky van Wolfswinkel

in ieder geval niet mee :

Ruud van Nistelrooij (afzeggen voor de kwalificatiepotjes maar wel meedoen op het grote toernooi, nee dus)

Ibrahim Afellay (5 van de 6 keer afgemeld en elke keer speelde hij het volgende potje van PSV 90 minuten in de basis)

David Mendes da Silva (een blinde ziet nog dat hij tekort komt)

Glenn Loovens (simpelweg niet goed genoeg)

Urby Emanuelson (kun je niet op bouwen)

Ryan Babel (betere mensen op zijn positie, die een bal wél afspelen)

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wel meer dan 3 hoor, maar wie zou daar moeten staan dan?

Zou eerder kiezen voor VdV/Sneijder achter de spitsen en Van Persie op rechts, Robben op links. Niet met twee pure vleugelspitsen dus en vervolgens Elia gebruiken als invaller.

Lijkt me iets stabieler, wat minder balverlies en Van Persie heeft het in Oranje tot nu toe nooit écht laten zien.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

keeper hopelijk Sar

achterhoede gewoon slecht (vul maar in)

Kyut--Bommel--de Jong- vdVaart/snijder

----------Vpersie--Ruud(hopelijk)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

0-0 of een kleine overwinning, zonder rode kaarten, met twee angstige ploegen om maar niet op achterstand te komen.

Mark my words:

Er wordt pas in de 2de helft voor het eerst gescoord en er vallen niet meer dan hooguit 2 doelpunten en beide ploegen gaan met elf man van het veld af.

Ik verwacht echt modern Zuid-Amerikaans voetbal, dat zijn minder scheermessen en meer 'zakelijk' voetbal. Helaas.

Complimenten Kai, je had helemaal gelijk. (oke, 10 man voor Uruguay, dat wel )

Wat een bedroevende pot voetbal was dat vannacht zeg. Argentinie is nog slechter dan ik al vreesde. Ik heb totaal 0,0 aanvallen gezien. Argentinie maakt van die halve kans een goal en Uruguay speelde wat beter maar strandde ook steeds bij de 16 van Argentinie. Zeer slecht niveau. Een leuke pot in de Eredivisie haalt een hoger niveau. Maar goed, Diego Maradona heeft het dus toch gered. Ergens maar goed ook. Gelukkig heeft Suarez nog een kans via de play offs tegen Costa Rica. Dat moet te doen zijn lijkt me.

Maar wat een tragisch niveau zeg...met terugwerkende kracht baal ik, had beter mn bed in kunnen duiken.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

moviemafketel schreef:

Geen Sneijder in de vaste 11?

Nee, heb meer met Van der Vaart.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De Haan aan de slag bij Ajax CT

donderdag 15 oktober, door preme, Kaapstad, 10:30u, sc-Heerenveen.nl

Foppe de Haan is de komende acht maanden trainer van het Zuid-Afrikaanse Ajax Cape Town. Met het contract bij de satellietclub van Ajax gaat een lang gekoesterde wens van de oud-trainer in vervulling. De Haan ambieerde nog altijd een buitenlands avontuur.

Bij Ajax Cape Town wordt Foppe de Haan de opvolger van Mushin Ertugal, die de Zuid-Afrikaanse satellietclub van Ajax verruilt voor het Turkse Sivasspor. Het contact met Ajax Cape Town kwam via Hans Vonk tot stand. De oud-doelman van sc Heerenveen nam vorige week contact op. Vonk wilde weten of De Haan nog een geschikte opvolger voor Ertugal wist en voegde er meteen aan toe. .Je zult zelf wil niet meer willen zeker.’’

Omdat Foppe de Haan niet meteen afwijzend reageerde, bracht Vonk bij Ajax Cape Town een balletje aan het rollen. Afgelopen vrijdag was er contact met de president van de voetbalclub en een dag later zat Foppe de Haan al in het vliegtuig richting Zuid-Afrika. Maandagavond keerde hij terug in Friesland.

Foppe de Haan kwam met een positief gevoel terug uit Kaapstad. ,,Ik heb met Hans Vonk en de overige Nederlanders bij de club gesproken en ik heb de groep zien trainen. Het zag er goed uit. Qua organisatie is Ajax Cape Town veel verder dan de andere clubs in Zuid-Afrika. Er is een brede selectie van 22 man, er zijn genoeg trainers, de medische voorzieningen zijn op peil en er ligt een mooie accommodatie. Bovendien zijn ze bezig met de bouw van een nieuw stadion.’’

Het goede gevoel is uiteindelijk uitgemond in een contract voor acht maanden. Het nieuwe avontuur van Foppe de Haan, die eerder sc Heerenveen en Jong Oranje onder zijn hoede had, is enigszins opmerkelijk te noemen, omdat de Fries eerder aangaf te willen stoppen als trainer.

,,Dat klopt, maar in mijn achterhoofd had ik altijd wel iets van ‘als er zich nog een kans voordoet’, Die kans is er nu’’, vertelt Foppe de Haan. „In februari en maart ben ik in Zuid-Afrika op vakantie geweest. Het is een fantastisch land'.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Nee, heb meer met Van der Vaart.

Het liefst wil ik Sneijder niet eens mee hebben naar het WK.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Van mij hoeft ie ook niet mee, maar hij voegt voetballend wel iets toe. Ik hoop dat ie zich een beetje gedraagt en genoeg op zijn donder krijgt van bv. Van Bommel als ie zich weer zo aanstelt (zoals tegen Japan geloof ik).

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En tegen Australie liep ie ook als een verwend wijf rond (naar horen zeggen).

Sneijder is moeilijk als wisselspeler, dus dan kun je hem maar beter thuis laten vind ik. Hoewel ik hem wel mee wil nemen als uiterste noodgeval. Moeilijke keuze...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mee eens. Hele goede voetballer maar qua attitude zit ie op het niveau van een 16 jarig straatvoetballertje. Die heeft meer negatieve invloed op je prestaties dan positief. Je hebt er niks aan als het niet loopt (ik verwijs maar weer naar de match tegen rusland en zijn doodschoppen tegen bvb. Japan en Udinese).

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

tuurlijk moet ie mee.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Don Dijk schreef:

Heb de discussie es terug gelezen over Oranje.. Otherfool, meen je nou écht dat je met 3 verdedigers wil spelen met dit Oranje?

En meende je nou écht toen je zei dat Ooijer, Braafheid en Bouhlarouz (for christ sake) dat op dit niveau zouden kunnen, 1 op 1 spelen?

Stuk voor stuk hebben ze dat niveau toch niet, ze zouden bij een Spanje of Italie gewoon op het bankje hooguit mogen plaatsnemen.

En dat is toch niet te vergelijken met Heerenveen toendertijd, met die Echteld en Korneev enzo, ik bedoel; dat was PTT Telecompetitie, dit is het WK.

Het is gewoon hetzelfde spelletje, Don. Vroeger lachten we de Belgen altijd uit die vooral niet wilden verliezen, en daarbij vergaten dat ze om te winnen toch echt een paar doelpunten moesten maken. We kunnen nu zeggen dat ze hun tijd slechts vooruit waren...

ps een mail gehad:

Tot onze grote spijt is er tijdens de livestream van Uruguay –Argentinië via Sport1.nl/LIVE een storing opgetreden. Sport1 betreurt dit ten zeerste en heeft inmiddels maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.

Dit betekent dat het wallet-tegoed van iedere gebruiker die gisteravond heeft gekeken naar Uruguay – Argentinië via www.sport1.nl/LIVE is opgewaardeerd met € 3,99

Nou da's toch netjes.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Haha, blijven er veel mensen tot laat op... Ik zat ook nog te twijfelen. Gelukkig heb ik niks gemist.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

De renbaan van duindigt was er niks bij. 90 minuten niks gezien van iets wat ook maar op positispel leek.

Het zal wel niet gebeuren, maar de enige oplossing lijkt toch om held Diego uit zijn lijden te verlossen.

Uruguay heeft bewezen naast een paar aardige namen verder niks te bieden te hebben.

Lijkt me dat ze weinig op het WK te zoeken hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uruguay past prima op het WK, een wedstrijd met zoveel druk zegt niet zoveel over hu nvoetbalkwaliteiten. Al hoop ik natuurlijk op Ruiz. Word een feest dan met Ruiz en Honda op het WK.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Ik vind het serieus echt een mooie avatar.

Inderdaad misschien wel het mooiste logo in de eredivisie, sinds 1991.

Ze hebben sowieso al een heel mooi traditioneel shirt, maar dit jaar hebben ze echt het mooiste pak van de Eredivisie:

(afbeelding)

Die pasvorm, die afwerking aan de mouwen en kraag, die details (op de schouders), het kasteel in het midden

Als Feyenoorder durf ik - zonder me te hoeven schamen - deze best te kopen puur omdat íe zo mooi is. Zo'n die-hard ben ik nou ook weer niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan ben je dus ook geen Feyenoorder.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Uruguay past prima op het WK, een wedstrijd met zoveel druk zegt niet zoveel over hu nvoetbalkwaliteiten. Al hoop ik natuurlijk op Ruiz. Word een feest dan met Ruiz en Honda op het WK.

Als Uruguay verder komt dan de tweede ronde mogen jullie bepalen welke avatar ik een jaar lang ga gebruiken.

Ik heb echt alleen maar blindgangers gezien gisteren.

En die zelfde druk is er straks op het WK toch ook?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

En grappig dat ie nota bene een plaatje van een Ajacied opzoekt om dat mooie pakkie te showen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel een andere druk natuurlijk. Dan speel je om te winnen, gister ging het vooral om niet verliezen. Ook politiek speelt er het één en ander tussen deze twee landen. In Afrika ligt een veel gezondere druk op die ploeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

En grappig dat ie nota bene een plaatje van een Ajacied opzoekt om dat mooie pakkie te showen

Nu je het zegt .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Als Uruguay verder komt dan de tweede ronde mogen jullie bepalen welke avatar ik een jaar lang ga gebruiken.

Deal! Dat wordt dan het Feyenoord logo. Hoewel ik Uli van Gobbel ook wel een leuke vind in combi met je usernaam.

Denk overigens niet dat je je veel zorgen hoeft te maken.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Oké, dat was een beetje ongelukkig

Maar het was op de een of andere manier het enige plaatje wat ik tegen kwam op google.

En dan zal ik nog wat zeggen. Toen ik 5 jaar was kreeg met Sinterklaas, jawel, een Ajax shirt, ik heb altijd een zwak voor Sparta gehad én ik vind het Philips stadion misschien wel het mooiste.

Feit blijft wel dat ik droevig ben als Feyenoord verliest en ik ontzettend blij ben als Feyenoord wint, dat ik elke wedstrijd moet zien (heb heel de voorbereiding proberen te kijken) dan wel via Eredivisie Live, dan wel via onkijkbare streams. Anders loop ik te ijsberen. Dat ik na het weekend naar de volgende wedstrijd uitkijk en ik geen enkele reden had om sportief gezien voor Feyenoord te zijn. Ik begon 3/4 jaar geleden pas weer een beetje voetbal te volgen. 3 seizoenen heb ik alleen nog maar ellende gezien, geen kampioenschap of UEFA cup mee gemaakt niks. Maar of dat ook maar een reden kan zijn om niet meer voor Feyenoord te zijn; geen denken aan.

Verklaar dat maar eens.

Prima dat ik geen 'echte' aanhanger ben, maar geloof me; ik hoop altijd, maar dan ook altijd het beste voor de club. Er is gewoon meer in het leven dan voetbal. Films bijvoorbeeld

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Deal! Dat wordt dan het Feyenoord logo. Hoewel ik Uli van Gobbel ook wel een leuke vind in combi met je usernaam.

Denk overigens niet dat je je veel zorgen hoeft te maken.

Feyenoordlogo is een beetje te makkelijk, maar Uli vind ik wel een goeie. Het duurt nog even, maar bij deze staat ie!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Iemand het interview met Jorien vd Herik gelezen in de VI deze? Uitgebreid stuk, tevens erg interessant. Jorien neemt geen blad voor de mond en is ook behoorlijk kritisch. Naar zichzelf, maar zeker ook naar de (oude) leiding van Feyenoord.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

hunkydory schreef:

(quote)

Ze hebben sowieso al een heel mooi traditioneel shirt, maar dit jaar hebben ze echt het mooiste pak van de Eredivisie:

(afbeelding)

Die pasvorm, die afwerking aan de mouwen en kraag, die details (op de schouders), het kasteel in het midden

Als Feyenoorder durf ik - zonder me te hoeven schamen - deze best te kopen puur omdat íe zo mooi is. Zo'n die-hard ben ik nou ook weer niet.

ik zou hem niet kopen, maar het is natuurlijk een erg mooi shirts, vooral de logo's..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.