- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha Theo Janssen, die naam hoor je niet vaak in verband met Oranje. Ik vind hem wel aardig goed geworden, dat zeker. Ik zou bv Schaars wel thuislaten en Janssen mee willen nemen. Theo brengt veel meer voetbal en power. Schaars is in Oranje altijd zon dood vogeltje.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
1. Stekelenburg
2. Vorm
3. Velthuizen
4. Van der Wiel
5. Marcellis
6. Vlaar
7. Bouma (mits hij zijn oude niveau haalt)
8. Matthijsen
9. Bouhlarouz
10. Urby
11. Braafheid/Drenthe ( hangt af van de clubsituatie)
12. Van Bommel
13. De Zeeuw
14. Schaars
15. De Jong
16. Robben
17. Kuyt
18. Van der Vaart
19. Sneijder
20. Affelay
21. Elia
22. Van Persie
23. Huntelaar
Kleine toelichting; Voor de linksback heb ik 2 vliegende backs op het oog (Urby en Braafheid/Drenthe). Daarom wil ik er zeker een echte linkerverdediger bij, de enige die daarvoor in aanmerking komt is Bouma. Als Bouma zijn oude niveau oppakt zou ik hem er bij halen.
Krul heb ik onvoldoende gezien om over te kunnen oordelen, ik ga er voor het gemak van uit dat Van der Sar en Van Nistelrooij niet meegaan.
Ooijer, Heitinga en Van Bronckhorst laat ik thuis. Heitinga zie ik echter de concurrentie van één van de wk-gangers winnen (Vd Wiel, Marcellis, Bouhla of Bouma)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Sar, Stekelenburg, Vorm
Wiel, Heitinga, Mathijssen, Vlaar, Gio, Kuiper, Boula
Sneijder, Vaart, Affelay, Zeeuw, Schaars, Jong, Bakkal
Kuijt, Hunter, Persie, Elia, Robben, Koevermans
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Opstelling WK moet natuurlijk worden.
................................... Van der Sar/Stekelenburg
Van de Wiel ----------Marcellis............Mathijsen............Braafheid
.............................De Zeeuw......................Van Bommel
......................................... .........Van Persie
------------------ Robben..................................................Elia
................................................Van Nistelrooy
stinissen (crew films & series)
-
- 23517 berichten
- 77040 stemmen
Phfffffffffffffff Als je een opstelling maakt over Oranje dan zet je Van Der Vaart op 10 en dan pas vul je de rest in.
Van der Vaart is de topper van Nederland en met afstand de beste voetballer op die positie ( 10 dus )
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Opstelling WK moet natuurlijk worden.
Van der Sar/Stekelenburg
Van de Wiel Marcellis Mathijsen Braafheid
De Zeeuw Van Bommel
Van Persie
Robben Elia
Van Nistelrooy
Marcellis slaat nergens op toch? Die speelt bij PSV niet eens in de basis. Vind ik nou echt een erg overschatte speler.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
@Kos
Bewuste keus om Affelay niet te selecteren?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet mijn mening. Ooijer mag na dit WK nokken maar ik zou hem wel meenemen. Gewoon, als wissel. Kan prima invallen om een voorsprong te verdedigen als dat moet. Ik vrees alleen dat Bertje in hem een basisspeler ziet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Phfffffffffffffff Als je een opstelling maakt over Oranje dan zet je Van Der Vaart op 10 en dan pas vul je de rest in.
Van der Vaart is de topper van Nederland en met afstand de beste voetballer op die positie ( 10 dus )
Hmm goede voetballer maar geen wereldtop. Is wat mij betreft ook een paar klasses minder dan Sneijder op dezelfde positie maar zou hem er wel eerder inzetten omdat hij wel veel meer een teamspeler is. Schat Van Persie op die positie ook nog een stuk beter in. Van der Vaart mist simpelweg snelheid en handelinssnelheid. Kan dat vaak verbloemen door inzicht en (trap)techniek (Beetje Theo Janssen verhaal bij Twente) maar vind hem vaak in problemen komen als het echt snel gaat. Ook de reden dat ik vanaf het begin heb gezegd dat hij niet zou slagen bij Madrid.
Marcellis slaat nergens op toch? Die speelt bij PSV niet eens in de basis. Vind ik nou echt een erg overschatte speler.
Is ook opstelling voor WK. Mag toch hopen dat Rutten Marcellis tegen die tijd weer in Oranje heeft staan want is samen met Mathijsen de beste centrale verdediger die Nederland heeft in potentie.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Is er wel erg lang uitgeweest en vind hem nog niet zo imponerend als sommigen beweren. Maar wie weet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou van mij part zo meekunnen als stand-in en Marcellis moet natuurlijk mee. Grootste talent wil ik nog niet zeggen, vind Jeffrey Bruma toch wel stukken beter. Maar zie ze die niet echt selecteren, dan is Marcellis zonder twijfel de beste optie.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik denk dat de verliezer eruit ligt. Equador heeft 1 of 2 punten minder en die weten ook wel dat ze bijna op zeker 5e worden als ze zelf hun pot winnen.
Die spelen uit bij Chili, zo makkelijk winnen ze dat niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Chili is al geplaatst en die hebben liever Argentinië niet op het WK.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
01.00 uur vannacht. Nog beste een nette tijd. Ga hem misschien toch maar even kijken dadelijk.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Elia wel verder maar niemand op zijn positie toch? Babel blijft wel een leuke voetballer hoor en is nog jong.
Babel is net zo oud als Suarez, dat vergeten mensen nog wel eens. Ik denk dat Babel nog een heel eind kan komen, maar het is toch wel een wat beperkte voetballer. Doet me een beetje aan Marc Overmars denken, en die was een stuk beter.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Elia en Mathijsen zwaar vermoeid terug bij HSV
ik lach me dood met die voetballers. De heertjes moeten zonodig voor het groepsgevoel helemaal naar Australie vliegen om daar samen een leuke tijd te hebben, terwijl heel Nederland zich zorgen maakt om hun baan en aan de kosten moet denken.
En dan nog klagen.
Staat een aardig stukje over Suarez in de nieuwe VI. Die reist natuurlijk regelmatig op en neer naar Zuid-Amerika en heeft al een paar keer gehad dat ie niet eens meer mee heeft getraind, maar praktisch vanuit het vliegtuig de spelersbus in kon stappen op weg naar de volgende wedstrijd. Om vaak nog beslissend te zijn ook. Hoor je hem klagen? Ik niet echt eigenlijk...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Marcellis is geblesseerd (geweest?).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind Suarez dan ook een echte prof. En echte vaderlandsliefde, die wil nog spelen voor Uruguay als ze vriendschappelijk tegen Qatar moeten spelen. In elk land is die trots wel aanwezig maar die cultuur mist toch wel in Nederland. Genoeg voetballers die vermoeid raken maar dat weerhoudt ze niet om gewoon door te voetballen. In Amerika reis speel je vier keer per week, reis je tienduizenden kilometers en die hoor je ook niet klagen. Erg zielig dit.
Zoals kos aangeeft belachelijk dat die voetballers gaan lopen mekkeren om dat soort dingen terwijl er toch wel serieuzere dingen gaande zijn.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Misschien wel leuk, als nu de WK selectie bekend gemaakt moet worden, wie zouden jullie meenemen?
Het zijn altijd 23 namen waarvan 3 keepers. Ben benieuwd.
Altijd leuk dit.
Keepers: Van der Sar, Stekelenburg, Velthuizen
Verdedigers: Wiel, Bouhlarouz, Heitinga, Ooijer, Matthijsen, Bronckhorst, Braafheid
Middenvelders: Van Bommel, De Jong, De Zeeuw, Schaars, Van der Vaart, Sneijder, Kuyt, Affelay
Aanvallers: Robben, Elia, Van Persie, Huntelaar, Nistelrooy
Niet mee: Vorm (vind Velthuizen groter talent, bovendien paar jaar jonger), Engelaar (vind Schaars net iets beter, De Zeeuw, Bommel en Jong een stuk beter), Babel (beetje overbodig nu Elia zo goed is. Babel is fysiek sterker, maar ik ga er vanuit dat Elia nog wel sterker wordt in de loop van het seizoen, bovendien zie ik ze als breekijzer), Emanuelson (lichte voorkeur voor Braafheid)
M'n opstelling:
Sar
Bouhla - Ooijer - Matthijsen - Braafheid (BOMB)
De Jong
Van Bommel
Kuyt - Van de Vaart - Robben
Van Persie
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Vind Suarez dan ook een echte prof. En echte vaderlandsliefde, die wil nog spelen voor Uruguay als ze vriendschappelijk tegen Qatar moeten spelen.
In de week voor dit seizoen speelde Uruguay nog op een of ander toernooi in Japan, geloof ik. Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als die jongen wat meer rust krijgt... Dan scoort ie straks elke wedstrijd 3 keer.
Elia en Matthijsen kunnen een voorbeeld aan hem nemen. Natuurlijk word je doodmoe van al die trips, maar daar staat toch ook een hoop moois tegenover. Van Bronckhorst zegt er trots op te zijn dat ie nu in bijna alle continenten heeft gevoetbald (alleen Zuid-Amerika ontbreekt). Voor zo'n reactie heb ik dan veel meer respect. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha humor, ik ga toch Uruguay-Argentinie kijken vannacht.
Pa koopt de wedstrijd voor 4 euro via sport 1 en sluit de laptop op de grote breedbeeld tv aan 
Scheelt dat ik morgen pas rond de middag les heb 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van Bronckhorst zegt er trots op te zijn dat ie nu in bijna alle continenten heeft gevoetbald (alleen Zuid-Amerika ontbreekt). Voor zo'n reactie heb ik dan veel meer respect.
Als hij maar niet besluit international te blijven voor WK 2014 om die reden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zou van mij part zo meekunnen als stand-in en Marcellis moet natuurlijk mee. Grootste talent wil ik nog niet zeggen, vind Jeffrey Bruma toch wel stukken beter. Maar zie ze die niet echt selecteren, dan is Marcellis zonder twijfel de beste optie.
Zowel Vlaar als Marcellis lekker thuislaten. Hun tijd komt na komend WK wel.
Met Ooijer, Heitinga, Mathijssen en Boulahrouz hebben we 4 prima speler voor 2 centrale posities.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Sar
Bouhla - Ooijer - Matthijsen - Braafheid (BOMB)
De Jong
Van Bommel
Kuyt - Van de Vaart - Robben
Van Persie
Geen Sneijder in de vaste 11?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geen Schneider in de vaste 11?
Wordt lastig aangezien die alleen voor Duitsland mag spelen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ok op herhaling.Sneijder dus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wou al zeggen. Doodzonde nr 1 om Sneijder op die andere manier te typen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.