- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Wat moet een Barcelona dan in godsnaam met zon jongen?
Daar gaat Suarez' droomtransfer
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja dat was echt de hoofdprijs voor Ajax. Persoonlijk vond ik hem (zeker toen) niet meer dan 2 miljoen waard. Nu zou ik er misschien 3,5 voor overhebben maar toch ook niet veel meer.
Ik wel andersom. Toen was hij een groot talent (maar bij lange na geen 17 miljoen waard!) maar hij heeft zich niet ontwikkeld. Vind hem nu weinig bijzonders. Veel spelers, oa Elia, zijn hem allang voorbijgestreefd.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
WK 2002 die scheidsrechters 
Amateurs uit Papoea-Nieuw-Guinea die de wereldtop mochten fluiten.
En over Erasmus, die spelers zijn gewoon handelswaar, zo'n club koopt 10 van dat soort spelers in een seizoen en breekt er ééntje door dan is dat meegenomen. Overigens is Drenthe zijn geld wel waard gebleken en Babel gaat ook nog wel ooit een Europese-subtopper worden denk ik, maar waarschijnlijk niet bij Liverpool (die 5 miljoen teveel betaalde).
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Veel spelers, oa Elia, zijn hem allang voorbijgestreefd.
Elia wel verder maar niemand op zijn positie toch? Babel blijft wel een leuke voetballer hoor en is nog jong.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Elia en Mathijsen zwaar vermoeid terug bij HSV
ik lach me dood met die voetballers. De heertjes moeten zonodig voor het groepsgevoel helemaal naar Australie vliegen om daar samen een leuke tijd te hebben, terwijl heel Nederland zich zorgen maakt om hun baan en aan de kosten moet denken.
En dan nog klagen.
En dat terwijl nota bene voor een oefenwedstrijdje, wat nemen die lui zich tegenwoordig toch serieus. En het vorige oefenwedstrijdje kostte ook al een fortuin omdat ze heel Amsterdam hermetisch moesten afsluiten want ze moesten per se daar tegen Engeland spelen.
.
Belachelijk gedoe allemaal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Elia wel verder maar niemand op zijn positie toch? Babel blijft wel een leuke voetballer hoor en is nog jong.
Er is ook relatief weinig concurrentie op linksbuiten vandaar dat Babel toch nog af en toe bij Oranje mag spelen. Maar ik zou Robben en Elia als de 2 1e opties voor links gebruiken en daarna zou ik eens kijken of Vd Vaart of Afellay daar ook kunnen spelen voordat ik aan Babel denk. Hij voegt gewoon niks toe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Er is ook relatief weinig concurrentie op linksbuiten vandaar dat Babel toch nog af en toe bij Oranje mag spelen. Maar ik zou Robben en Elia als de 2 1e opties voor links gebruiken en daarna zou ik eens kijken of Vd Vaart of Afellay daar ook kunnen spelen voordat ik aan Babel denk. Hij voegt gewoon niks toe.
Affelay zou ik in ieder geval niet voor die positie gebruiken (moet nog uitkijken dat hij niet buiten de boot valt), ik ben het wel met je eens dat Robben en Elia de voorkeur moeten krijgen (op dit moment zou ik Robben op rechts en Elia op links zetten). Maar een Babel in vorm is bruikbaar, wanneer je tegen vliegende backs speelt die veel ruimte open laten. Maar dit WK kan inderdaad weleens te vroeg gaan komen voor Babel. Babel zou een club moeten zoeken waar hij ook eens centraal vanaf links mag spelen (Henry achtig), dan komt hij het beste tot zijn recht denk ik. Of als een soort van supersub, bij zijn invalbeurten in de Champions League wedstrijden zorgt hij vaak voor dreiging.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou bij Babel eens denken dat hij misschien wel een redelijke nummer 10 kan zijn met zijn snelheid en creativiteit. En niet bij Oranje, maar misschien bij Liverpool? Lekker in de buurt van Gerrard en Torres spelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Lijkt me sterk. Enige momenten dat Babel zie functioneren bij Liverpool is als die ruimte voor zich heeft en zijn snelheid kan uitbuiten. Als de ruimtes klein zijn komt die steevast tekort. Achter de spitsen lijkt me dan zo ongeveer de slechtste positie. Overigens heeft hij ook niet veel creativiteit vind ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
ik ben het wel met je eens dat Robben en Elia de voorkeur moeten krijgen (op dit moment zou ik Robben op rechts en Elia op links zetten).
Yep zou ik ook doen. Van Persie erachter en dan Sneijder en Van der Vaart op het bankje. Sneijder is de laatste interlands namelijk meer een storende factor dan een nuttige laat staan bepalende. Van der Vaart speelt gewoon te weinig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Yep zou ik ook doen. Van Persie erachter en dan Sneijder en Van der Vaart op het bankje. Sneijder is de laatste interlands namelijk meer een storende factor dan een nuttige laat staan bepalende. Van der Vaart speelt gewoon te weinig.
Ik vind dat Vd Vaart toch wel in Oranje's basis behoort. Ben ook wat afgeknapt op Sneijders gedrag de laatste duels. Vd Vaart is bijna altijd heel sterk als hij speelt. Hopelijk gaat hij in de winter een half jaar ergens anders ballen en dan lekker fit en scherp naar het WK toe.
Ik zou momenteel eens denken om Van Persie in de spits te zetten, Robben op links, Elia op rechts en vd Vaart achter van Persie.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ik zou me meer zorgen maken om de spitspositie. We zijn zo'n beetje het enige 'topland' dat geen wereldklasse centrumaanvaller heeft. Waarin we doorgaans nota bene zo sterk waren.
Op dit moment is Robben ----Persie-----Kuijt
met daarachter of Vaart of Sneijder met de punt naar voren de beste optie. laten we hopen dat Ruud terugkomt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou me meer zorgen maken om de spitspositie. We zijn zo'n beetje het enige 'topland' dat geen wereldklasse centrumaanvaller heeft. Waarin we doorgaans nota bene zo sterk waren.
Van Persie, Huntelaar, Kuijt en zeer waarschijnlijk ook van Nistelrooij.
Ik ken weinig landen die juist zoveel keuze hebben. Huntelaar gaat heus zijn goals nog wel maken dit seizoen en Ruud raakt ook wel weer fit binnen de maand.
Daarnaast is het aanvallende middenveld van Oranje zo sterk en gevarieerd dat een pure centrumspits niet kei nodig is.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Van Persie, Huntelaar, Kuijt en zeer waarschijnlijk ook van Nistelrooij.
V. persie vind ik toch echt geen echte centrumspits. Huntelaar heeft de kwaliteit niet en Kuijt speelt ook meer aan de zijkant tegenwoordig. Hopelijk komt Ruud weer op niveau maar heb er een hard hoofd in.
Ik ken weinig landen die juist zoveel keuze hebben. Huntelaar gaat heus zijn goals nog wel maken dit seizoen en Ruud raakt ook wel weer fit binnen de maand.
Moet het nog zien, is allemaal geen Torres, Benzema, Rooney, Aguero, Drogba kaliber.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van Persie past als spits misschien wel het beste in ons systeem door alle beweeglijke spelers. Daarnaast is hij bij Arsenal ook centrumspits.
Huntelaar heeft die kwaliteit wel, check vooral nog eens zijn gemiddelde bij Oranje.
Kuijt is ook niet mijn favoriet maar we hebben hem er wel bij.
Ruud is top, maar het is natuurlijk niet zeker dat hij mee gaat.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Van Persie past als spits misschien wel het beste in ons systeem door alle beweeglijke spelers. .
Daar vestig ik mijn hoop dan maar op.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
We zijn niet de beste ploeg ter wereld, maar we moeten wel voor die titel gaan. Het mag ons ook wel eens een keer meezitten.
Spanje is kwalitatief breder dan ons, Duitsland is de toernooiploeg bij uitstek maar verder vind ik ons zeker gelijkwaardig aan de rest. En ook S en D zijn te verslaan...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou gaan voor:
---------------Van Persie--------------
Elia----------Vd Vaart-----------Robben
Van Persie is niet echt het type 'eindstation-spits', maar bij gebrek aan beter de enige optie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
--------------Ruud----------------
Elia - Persie - Sneijder - Robben

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou gaan voor:
---------------Van Persie--------------
Elia----------Vd Vaart-----------Robben
Van Persie is niet echt het type 'eindstation-spits', maar bij gebrek aan beter de enige optie.
Momenteel ook mijn keuze, al zou ik Elia en Robben draaien. Maar goed, die zullen toch wel veel switchen.
Huntelaar is nog altijd mijn 1e optie, maar hij moet wel eerst weer in vorm komen en gaan scoren. Kom maar in januari naar Ajax!
Maakt ie ons kampioen en hij is elke week aan het spelen!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik vind Van Nistelrooij echt een superspits. Echt zo iemand met een neus voor doelpunten. Had België maar zo'n goeie spits... 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Van Nistelrooij echt een superspits. Echt zo iemand met een neus voor doelpunten. Had België maar zo'n goeie spits...
Jullie hebben toch Sonck en Mpenza? 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Haha, grapjas
Mpenza is wel een werker en kan heel hard lopen, maar daar houdt het een beetje bij op. Sonck heeft dan wel weer een echt torinstinct, alleen heb je er weinig aan als je het spel niet kan maken. Een beetje een luie spits.
Edit: maar we hebben wel een goeie bondscoach nu 
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Van Persie, Sneijder en v/d Vaart zouden altijd samen moeten spelen. Voetbal pur sang.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van Persie, Sneijder en v/d Vaart zouden altijd samen moeten spelen. Voetbal pur sang.
Eindelijk iemand die het snapt 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
En Koevermans legt ze er van allemaal het makkelijkst in.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Edit: maar we hebben wel een goeie bondscoach nu
Hehe ja, echt prachtig om de laatste weken teletekst van Canvas te lezen. Iedereen is weer positief over de Rode Duivels. Men is zeer lovend over Dick, en terecht. Eindelijk een coach die de talentvolle ploeg aan de praat zal krijgen.
PS: Pranjic en coach Slaven Bilic gaan met Kroatie het EK missen. Concurrent Oekraine 0-3 voor bij Andorra.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hartstikke leuk maar én Robben én Elia én Van Persie én Vd Vaart én Sneijder én Van Nistelrooij kan natuurlijk niet. We hebben al een modale verdediging, die ontlast moet worden. Je kunt er hooguit 4 van opstellen, speel je tegen een veel minder land misschien 5 (Noord - Korea ofzo) maar dan houdt het echt op.
Kijk naar AZ vorig jaar, die werden kampioen met een matige verdediging (alleen Moreno is top), Van Gaal bouwde daarom op het middenveld 3 zekerheidjes in, Mendes, Schaars en De Zeeuw.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
-----------Van Persie
-----Robben-vd Vaart-Elia
------Sneijder-van Bommel
Gio-Mathijssen-Heitinga-Wiel
----------Stekelenburg
Ergens is het wel haalbaar, maar ik denk dat het beter is om wat meer balans (ja, otherfool haat dat woord haha) in de ploeg te krijgen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wordt feest voor jongens als Kaka, Messi en Maicon om daar tegen te voetballen. Haalbaar is het wel maar als de tegenstander zich niet laat afbluffen ga je kansloos onderuit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.