• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.770 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Sommige mensen moeten ook weer vroeg hun nest uit.

Kan inderdaad alle kanten op deze wedstrijd. Zou me niets verbazen als Argentinie opeens met 3-0 wint. Of juist heel schlemielig. Maar vergeet niet, de verliezer maakt ook nog kans op het WK. Suarez èn Messi kunnen er gewoon bij zijn als het meezit.

Ik denk dat de verliezer eruit ligt. Equador heeft 1 of 2 punten minder en die weten ook wel dat ze bijna op zeker 5e worden als ze zelf hun pot winnen.

Ik zie Argentinie niet simpel winnen. Daarvoor spelen ze te slecht. Als je al ongelooflijk blij bent met een blessuretijd winst op de hekkesluiter Peru...sja. En voorgaande duels hadden ze allemaal verloren. Je kan niet zeggen dat die duels toen niet enorm belangrijk waren.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Even iets anders. Ik zat net te kijken naar de wedstrijd Australië - Oman (je zit ziek thuis en je moet iets) en daar zag ik een speler van Australië met rugnummer 101 spelen. Ik had altijd begrepen dat 99 het hoogste nummer was maar dat is niet meer zo ? We gaan toch niet naar een voetbalwereld waarin de spits met nummer 573 speelt of wel ?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik zie Argentinie niet simpel winnen. Daarvoor spelen ze te slecht. Als je al ongelooflijk blij bent met een blessuretijd winst op de hekkesluiter Peru...sja. En voorgaande duels hadden ze allemaal verloren. Je kan niet zeggen dat die duels toen niet enorm belangrijk waren.

Een wedstrijd onterecht winnen in de blessuretijd. Je zegt het zelf al. Argentinië is groot genoeg om met geluk toch weer het WK te halen. Ik hoop op verlies van Ecuador en een gelijkspel tussen Argentinië en Uruguay. Ik vertrouw erop dat Uruguay in die play-offs wint van Honduras of Costa Rica. Luis moet naar het WK anders zijn we hem in de winterstop kwijt .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Een wedstrijd onterecht winnen in de blessuretijd. Je zegt het zelf al. Argentinië is groot genoeg om met geluk toch weer het WK te halen. Ik hoop op verlies van Ecuador en een gelijkspel tussen Argentinië en Uruguay. Ik vertrouw erop dat Uruguay in die play-offs wint van Honduras of Costa Rica. Luis moet naar het WK anders zijn we hem in de winterstop kwijt .

Argentinie is alleen nog groot in naam. De huidige ploeg is sowieso een trage, saaie ploeg op een enkeling na. En coach Maradona is een drama, al is hij wel tof met zijn buikschuiver enzo.

Er ontbreekt wel vaker een groot land. Nederland op WK 2002, Engeland op EK 2008 etc. Argentinie kan een volgende zijn. Ook Frankrijk en Portugal zijn er nog lang niet.

Argentinie kan alleen 1 voorbeeld nemen; Brazilie miste WK 2002 ook bijna maar kwam er toch met heel veel geluk. En wie won dat toernooi?....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ga alsjeblieft niet het toernooi van de corrupte referees weer naar bovenhalen. Dat Wk was een farce.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ga alsjeblieft niet het toernooi van de corrupte referees weer naar bovenhalen. Dat Wk was een farce.

Ondanks dat Oranje ontbrak was dat toernooi juist geweldig. Kleine ploegen (op voetbalgebied) als Amerika, Zuid Korea en Ierland hebben me zeer vermaakt. Italie dat er onterecht uitgepleurd werd, heerlijk! Spanje dat ook niet tegen Korea op kon, Duitsland dat goddank toch die finale verloor, het prachtige duels Amerika-Portugal 3-2, de wraak van Engeland op Argentinie....ik heb enorm genoten. Ronaldinho, Ronaldo en Rivaldo....geniale aanval had Brazilie toen in topvorm!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

hoor ik voor het eerst, zeker uitgeschakeld door hiddinkoe.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kom kom, Korea had ehm... niet te klagen over de refs...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Spanje dat ook niet tegen Korea op kon

Tja, het is maar hoe je het bekijkt.

Twee loepzuivere Spaanse doelpunten werden onterecht afgekeurd.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Spanje dat ook niet tegen Korea op kon

.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

combi schreef:

(quote)
hoor ik voor het eerst

Huh? de kranten stonden er vol van.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Tja, het is maar hoe je het bekijkt.

Twee loepzuivere Spaanse doelpunten werden onterecht afgekeurd.

Ik moest ze weer ff zien om te geloven:

YouTube - 2002 fifa world cup korea v spain unfair play

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Man wat werd Spanje in die wedstrijd benadeeld. Ongelooflijk!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Da's het Hiddink effect. Italianen kwamen er niet veel beter vanaf, enkel de Duitsers waren er ongevoelig voor of het werkt niet in halve finales.

Riekt ook vreselijk naar omkoping, met name die vlag van de grens slaat nergens op... Maar ach, daar hebben de Spanjaarden ook een handje van....

YouTube - españa 12-1 malta

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

De Italianen kwamen er juist wel goed vanaf. Tegen Australië, bedoel je? Toen ze zowat een penal cadeau kregen.

En ik ben blij dat ik Spanje - Malta niet bewust heb meegemaakt...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Italianen hadden twee foutieve buitenspelbeslissingen tegen, meen ik. Gun ik ze verder ook wel.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

het gaat over het wk 2002

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

En wat was Joaquin toen toch een fantastische speler.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

het gaat over het wk 2002

Toen is Italië toch door Z Korea uitgeschakeld...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijke speler toen idd en dan had je op links Vicente, toen ook i nde bloei van zijn leven. Helaas helemaal afgegleden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Toen is Italië toch door Z Korea uitgeschakeld...

Dat was mijn fout. Ik begon over het WK 2006.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Wat een scheidsrechterlijke dwalingen...was het al helemaal vergeten.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Argentinie kan alleen 1 voorbeeld nemen; Brazilie miste WK 2002 ook bijna maar kwam er toch met heel veel geluk. En wie won dat toernooi?....

Dat valt ook wel mee, dat 'heel veel geluk'. Was toen alles behalve een beste kwalificatie van de Brazilianen, maar niet te vergelijken met deze van de Argentijnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Arsenal, Barcelona, AS Roma en CSKA Moskou schijnen te azen op Feyenoord's Kermit Erasmus die momenteel bij Excelsior speelt. Ik had wel interesse verwacht maar niet van clubs van dit kaliber. Show me the money!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Het fameuze Maceo Rigters effect. Speel een goed jeugdtoernooi en de clubs staan voor je in de rij. Wat een kolder weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gaat nergens over, en nog niet eens te spreken over de belachelijke bedragen die neergelegd werden voor Drenthe en Babel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Slaat inderdaad nergens op. Schijnbaar is Kermit nog niet eens goed genoeg bevonden voor Feyenoord 1. Wat moet een Barcelona dan in godsnaam met zon jongen? Laat hem maar lekker eerst nog 3 jaar Feyenoord doen voordat hij aan een volgende club moet denken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gaat nergens over, en nog niet eens te spreken over de belachelijke bedragen die neergelegd werden voor Drenthe en Babel.

Die van Babel blijft inderdaad geniaal

17 miljoen voor iemand die in Nederland niet eens een sterk en constant seizoen nog had gedraaid.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Ja dat was echt de hoofdprijs voor Ajax. Persoonlijk vond ik hem (zeker toen) niet meer dan 2 miljoen waard. Nu zou ik er misschien 3,5 voor overhebben maar toch ook niet veel meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.