- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Edit; Lees net het bericht van Herman dat had ik nog niet gehoord, dat zou het al een stuk logischer maken.
Het precieze verhaal zoals ik het gisteren begreep is dat Ajax 6 miljoen heeft geboden voor Elia. Toen Twente dat wegwuifde, verhoogde Ajax zijn bod met een ton oid (in ieder geval een niet serieus te nemen verhoging). Ook dat werd weggewuifd.
Een delegatie van Ajax (Van de Boog en nog 2 mannen) is vervolgens naar Enschede gegaan met nogal wat dédain, waarna Munsterman blijkbaar heeft gezegd dat de koffie en cake op hun kosten was en dat ze desnoods nog een Deventerkoek mee konden krijgen voor op de terugreis, maar dat ze no way Elia konden kopen op deze manier.
Niet lang daarna ging ie voor 9 (geloof ik) miljoen naar HSV.
Het verhaal dat Ajax 8 miljoen of iets daaromtrent heeft geboden voor Elia blijkt niet waar te zijn, in ieder geval. Volgens mij heeft Ajax dat ook nooit gezegd, al hebben ze zeker wel de schijn opgehouden heel ver te zijn gegaan in de onderhandelingen. Vind dat Twente het wel goed heeft aangepakt in ieder geval, beter dan AZ die De Zeeuw voor een fooi laten vertrekken.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen

paradiso dat kan nog.
Concerto ook nog toch? Alleen 11 is dicht. En de Stubnitz nu ook al. 
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Die Van Raay komt echt direct uit Koefnoen gestapt. Wat kijkt die man vreemd uit zijn ogen. Leuk ook om Jorien weer te zien. Heb die man altijd zeer gewaardeerd.
Ik vind hem wel veel sympathieker overkomen sinds zijn vertrek bij Feyenoord.
Voor die tijd leek die me toch altijd een beetje vol van zichzelf.
Maybe heeft zijn vertrek ermee te maken want dat is allemaal best zielig en lullig dus maybe dat mijn mening daardoor gevormd is maar kan hem nu meer waarderen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
veel plezier, zelf mag ik helaas niet.
Waarom eigenlijk niet?
Heb je een stadionverbod of een boze vrouw met een deegroller?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Had gister geen tijd om Voetbal International te kijken en zit het net via RTL gemist te bekijken en ik lag me echt kapot om dat verhaal over Elia en de 6 mill die Ajax in werkelijkheid heeft geboden. En nog zijn er mensen die Joop Munsterman een arrogante kwal vinden, maar die man mag toch wel voor zijn club opkomen. Groot gelijk dat ie Van der Boog even op zijn plek wijst.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof Munsterman alleen om die reden een arrogante kwal genoemd wordt. Dat hij Elia liever verkoopt aan een landgenoot moet ie zelf weten.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Munsterman heeft ook vast wel vervelende trekjes, maar ik vind hem toch wel sympathiek. Een mens kan ook moeilijk altijd alles goed doen en iedereen te vriend houden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Munsterman is de perfecte voorzitter voor Twente. Misschien komt ie op sommigen arrogant over, maar wat moeten wij dan vinden van al die blaaskaken uit Amsterdam en Rotterdam
Bovendien moet je arrogant niet gaan verwarren met ambitieus. En dat is onze Joop.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Leuk ook om Jorien weer te zien. Heb die man altijd zeer gewaardeerd.

Klote Feyenoord-supporters met hun schijt-spandoeken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg jammer dat het zo gegaan is door zo'n groep idioten. Dat ie domme dingen gedaan heeft is zeker maar voor mij blijft hij de man die Feyenoord van de ondergang gered heeft. Zonder hem was er geen Feyenoord meer. Schandalig dat ie geen waardig afscheid gekregen heeft.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Helemaal mee eens.
Hoop dat er een keer, op een mooie zondagmiddag, een passend afscheid wordt gegeven aan deze man. Bijvoorbeeld door een gigantisch groot, mooi spandoek te maken en de Grote Kale Leider zo te bedanken voor al zijn diensten uit liefde voor Feyenoord.
Het is toch te zot voor woorden dat hij niet eens meer Rotterdam in kan!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Waarom eigenlijk niet?
Heb je een stadionverbod of een boze vrouw met een deegroller?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
en zit het net via RTL gemist te bekijken en ik lag me echt kapot
Ik nu ook 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geschreven op woensdag, 14 oktober om 10:48
Voor Argentinië en Uruguay is de dag van de waarheid aangebroken. De twee Zuid-Amerikaanse landen mogen woensdagnacht in een onderling duel gaan uitmaken wie zich rechtstreeks plaatst voor het WK in Zuid-Afrika. Luis Suárez, spits van Uruguay, is klaar voor de titanenstrijd: “Wij zullen Argentinië gaan verslaan.”
De situatie in de Zuid-Amerikaanse kwalificatiecyclus is bloedstollend. Brazilië, Paraguay en Chili zijn reeds zeker van deelname aan het WK: Argentinië en Uruguay strijden om het laatste ticket. Voor de vijfde plaats, die recht geeft op het spelen van een play-off, is bovendien ook Ecuador nog in beeld. Zij speelt woensdag tegen het uitgespeelde Chili.
Het verschil tussen Uruguay, de huidige nummer vijf van de lijst, en Argentinië bedraagt één punt. “Wij hebben de drie punten nodig”, beseft Suárez, die met Atlético-aanvaller Diego Forlán een gevreesd spitsenduo vormt. “We weten dat we kunnen winnen en dat is dan ook ons enige doel. We denken niet aan de play-offs, maar willen ons direct kwalificeren voor het WK.”
De Ajacied stelt dat de druk bij de Argentijnen ligt. “We hebben veel respect voor onze aankomende tegenstander, omdat we bekend zijn met de geschiedenis van het land en de geweldige spelers die ze hebben rondlopen”, besloot Suárez. “Maar wij spelen de laatste tijd goed en spelen thuis. Met de steun van onze supporters gaan we voor de overwinning. We hebben hier twee jaar lang voor gevochten en nu moeten we onszelf belonen.” De wedstrijd wordt in Nederland live uitgezonden door Sport1.
Wat een spanning voor deze wedstrijd zeg, niet normaal. Ik geloof oprecht dat Uruguay vanavond zal winnen. Argentinie staat stijf van stress en emotie, zeker met die tijdbom Maradona als coach en Uruguay heeft gewoon een goede vorm en speelt sterk, zeker in eigen huis.
Jammer dat ze pas om 12 uur vannacht beginnen, anders had ik misschien toch wel zon stream gezocht.
Ben trouwens ook bang dat Suarez bij Ajax een stuk minder zal zijn indien ze vanavond uitgeschakeld zouden worden. Zoiets werkt bij zon trotse jongen toch heel lang door. Dat WK is zijn grote droom, daar praat hij al 2 jaar continue over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gaat een mooie pot worden maar je wint daar niet makkelijk in Uruguay. Ik ga na het eten maar een flink dutje doen zodat ik alvast wat slaap te pakken heb en dan op Sport 1 kijken.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
12 uur? Ik dacht pas om 1 uur.
Trouwens typisch een wedstrijd die alle kanten op kan gaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoe oud zijn jullie!?
12 uur is toch een prima tijd voor zo'n potje?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
06:39 October 14
17:00 Peru ? - ? Bolivia
19:00 Brazil ? - ? Venezuela
19:00 Chile ? - ? Ecuador
19:00 Uruguay ? - ? Argentina
21:00 Paraguay ? - ? Colombia
Als het volgens de klok nu 6.39 is en om 19.00 is de aftrap daar, dan is het vanaf nu dus 12 uur later. Is het dan pas om 02.00 vannacht?
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Vanaf 12 uur is de wedstrijd Uruguay - Argentinia. Live te zien op Sport1
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Het zou trouwens een mooie aanwinst zijn voor Ajax wanneer Foppe naar de Afrikaanse satellietclub zou gaan 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe ja ik las het. Alleen, moeten we niet vrezen dat hij eerst naar Friesland belt indien hij een groot talent heeft gesignaleerd?
Ik ben trouwens benieuwd of iemand als Foppe in Cape Town kan leven. De man komt heel zn leven niet verder dan Friesland...
Ik las dat Hans Westerhof ook als optie wordt gezien. Als ik Ajax was zou ik hem nemen. De man reist al zn hele leven de wereld rond en kan een goede organisatie neerzetten. Hij lijkt me een stuk internationaler dan Foppe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
woensdag 14 oktober, door SV, Amsterdam, 10:50u, ProVoetbal
Komende winterstop hoeft er van Ajax weinig activiteit verwacht te worden op de transfermarkt. De hoofdstedelingen hebben te weinig financiële middelen om de selectie te versterken, terwijl trainer Martin Jol exclusief aan ProVoetbal laat doorschemeren op een aantal posities kwaliteit te missen.
De oefenmeester heeft met zijn club de afspraak dat hij het seizoen met de huidige selectie afmaakt en gaat er tevens vanuit dat topscorer Luis Suárez niet vertrekt in het volgende transferwindow. Ondanks de beperkingen op financieel gebied is Jol tot dusver niet ontevreden.
'Achterin staat de meest talentvolle achterhoede van Nederland. Aan het begin had ik ze, op Gregory van der Wiel na, daar niet verwacht. Jan (Vertonghen, red.) zag ik aanvankelijk meer als centrale middenvelder maar doet het centraal verdedigend uitstekend. Urby (Emanuelson) als linksback is - misschien wel tot zijn eigen verrassing - goed uitgepakt, want hij wilde liever op het middenveld spelen'.
Lees het complete interview met Martin Jol in de eerste editie van ProVoetbal, dat vanaf vandaag verkrijgbaar is bij diverse verkooppunten.
Das minder...
Maar misschien ook wel goed. Laat ze de winterpauze maar gebruiken om nog enkele spelers te slijten (Kennedy, Ogararu). Komende zomer moeten ze maar eens echt beginnen met een grondige selectierenovatie.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Vanaf 12 uur is de wedstrijd Uruguay - Argentinia. Live te zien op Sport1
Yay! Dat wordt genieten.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De etappes van de tour 2010 zijn bekend. Aankomst op Tourmalet lijkt me een van de mooiere etappes. Verder weer iets te weinig aankomsten bergop, en te veel vlakke shit.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
makkie voor contador, ook geen ploegentijdrit namelijk.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Niet extreem spectaculair op het eerste gezicht inderdaad. Twee keer Tourmalet, geen Alpe d'huez (
), een paar kilometer kasseien en maar één tijdrit zijn zo te zien de enige noemenswaardigheden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Sommige mensen moeten ook weer vroeg hun nest uit. 
Kan inderdaad alle kanten op deze wedstrijd. Zou me niets verbazen als Argentinie opeens met 3-0 wint. Of juist heel schlemielig. Maar vergeet niet, de verliezer maakt ook nog kans op het WK. Suarez èn Messi kunnen er gewoon bij zijn als het meezit.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mn kleine houdt me toch wel wakker 's nachts. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.