- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wat is daar zo raar aan, je doet net of Ajax synoniem is aan Amsterdam,
dat is het toch ook. 
Sterker nog, ik denk bij Ajax eerder aan huisvaders uit Boekelo en Studio Sport kijkende jochies uit Hoogezand dan aan Amsterdam.
maar goed hier komen we niet uit en heb nog geen antwoord op de why vraag.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Sterker nog, ik denk bij Ajax eerder aan huisvaders uit Boekelo en Studio Sport kijkende jochies uit Hoogezand dan aan Amsterdam.
Erg jammer.. Heb het idee dat jij het als duidelijke niet-Ajax liefhebber ernstig overdrijft, maar ik begrijp wel een beetje je punt. Toch denk ik dat veel mensen toch eerder de link leggen met Amsterdam.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jewel. Zal het nog 1 keer uitleggen.
Amsterdam ---> tof
Ajax---> ruk
Alleen al om je enorme afkeer tegen Ajax hoop ik dat we Hiddink binnenhalen en NEC met 1-0 via een heel onterechte penalty gaan verslaan 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik vind Ajax wel behoorlijk tof. Vroegah dan toch zeker, toen ze nog niet aan het Calimeroën geslagen waren. Maar Amsterdam als stad is toch echt oer- en oerlelijk. Eigenlijk een schande dat als hoofdstad te moeten hebben.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Alleen al om je enorme afkeer tegen Ajax hoop ik dat we Hiddink binnenhalen en NEC met 1-0 via een heel onterechte penalty gaan verslaan
Dat mag natuurlijk.
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat dat betreft vond ik de 2-4 vorig jaar wel erg gaaf. Zag die 4e van Gabri van de week nog eens ergens voorbij komen. Plaatje van een goal met die lob 
Sowieso, Gabri is een held. Maakte gister in jong Ajax een uur vol in zijn 1e wedstrijd sinds Ajax-Fiorentina, kan je nagaan. We gaan hem de komende maanden hard nodig hebben in dat zware programma.
Als Suarez maar heel terug komt na de clash tegen Argentinie...
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Blind wordt normaal gesproken na Martin Jol de nieuwe Ajax-trainer, dit is zo met Blind afgesproken en ook bevestigd door Blind op de eerst training van Ajax onder Martin Jol.
en van gaal faalde niet, heel het bestuur van ajax wel.
Iedereen faalde en Van Gaal ook. Jan en Alleman liepen voor "niks" de Arena uit (Maxwell, Trabelsi, Pienaar, De Jong) omdat Louis niets aan de contracten deed. Tel daar de problemen met Zlatan en Van der Vaart bij op en het was één grote bende bij Ajax. Die mede door Van Gaal bakken met geld hebben gekost en dan zal ik al 'zijn' aankopen nog maar niet noemen.
Het bestuur is ook al jaren rot, maar we hebben afgelopen zomer nog allerlei belangrijke poppetjes gewisseld, die mensen moeten natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Maar Amsterdam als stad is toch echt oer- en oerlelijk. Eigenlijk een schande dat als hoofdstad te moeten hebben.
hoewel ik me vaag kan herinneren dat ik maastricht mooier vind en in utrecht gezelliger( dat laatste is een feit).hoewel vroegah niet!
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Als Suarez maar heel terug komt na de clash tegen Argentinie...
Suarez kan wel tegen een stootje heb ik het idee, zeker geen Robben gelukkig. Ben heel benieuwd naar die match overigens, zou leuk zijn als Suarez daar het één en andere kan betekenen
.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Wat dat betreft vond ik de 2-4 vorig jaar wel erg gaaf.
Was een typisch Portugese jankoverwinning.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Blind wordt normaal gesproken na Martin Jol de nieuwe Ajax-trainer, dit is zo met Blind afgesproken en ook bevestigd door Blind op de eerst training van Ajax onder Martin Jol.
ok, ik geloof je, worden dus slapenloze nachten en niet alleen van jou.
Iedereen faalde en Van Gaal ook. Jan en Alleman liepen voor "niks" de Arena uit (Maxwell, Trabelsi, Pienaar, De Jong) omdat Louis niets aan de contracten deed. Tel daarbij de problemen met Zlatan en Van der Vaart bij op en het was één grote bende bij Ajax. Die mede door Van Gaal bakken met geld gekost hebben.
ja dat klopt wel maar hij kon ook niet zn werk afmaken en van het bestuur moest hij geloof ik zlatan verkopen, maar goed zo goed als jij ben ik niet ingelicht.
Het bestuur is ook al jaren rot, maar we hebben afgelopen zomer nog allerlei belangrijke poppetjes gewisseld, die mensen moeten natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen.
maar elia voor een half miljoen laten lopen. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Elia hebben ze helemaal niet voor een half miljoen laten lopen, dat verhaal is gelogen. Ajax heeft maar 6 miljoen en een paar stroopkoeken geboden, zag ik gisteren in VI. Munsterman heeft Boog cs. weer naar A'dam gestuurd en even later 3 miljoen meer gekregen van HSV.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
hoewel ik me vaag kan herinneren dat ik maastricht mooier vind en in utrecht gezelliger( dat laatste is een feit).hoewel vroegah niet!
Elke Hanzestad is sowieso al mooier dan graffititown Mokum wmb...
Ik moest altijd ergens overstappen in Amsterdam, hoe heet dat station ook alweer... (edit: Sloterdijk denk ik) Grauwe, vale, vormloze gebouwen en dito mensen die je met holle ogen naar de grond ziet staren. In het centrum aangekomen dan de rotzooi, de luidruchtigheid, de smerigheid... heel naargeestig allemaal. Een soort kermis voor ondoden.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Nou ja zeg... Amsterdam is echt geweldig gezellig en leuk. Kan Utrecht of Groningen echt niet tegenop.
het enige wat me een beetje tegenstaat is dat ze ondanks hun zogenaamde 'vrijdenkendheid' en 'tolerantie' heel veel kliekjes hebben die alleen maar met elkaar omgaan.
Allemaal aparte subcultuurtjes. Beetje suf.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind Ajax wel behoorlijk tof. Vroegah dan toch zeker, toen ze nog niet aan het Calimeroën geslagen waren. Maar Amsterdam als stad is toch echt oer- en oerlelijk. Eigenlijk een schande dat als hoofdstad te moeten hebben.
Dit lijkt me wel een film voor jou.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nouja, de Hanzesteden hebben toch ook wel hun charme. En A'dam haalt het sowieso niet bij Maastricht. Eigenlijk vind ik Dordrecht, Nijmegen en Arnhem ook meer hebben. Utrecht ook.
Voor mij is A'dam trouwens meer synoniem met 11, Concerto en Paradiso dan met Ajax...
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Voor mij is A'dam trouwens meer synoniem met 11, Concerto en Paradiso dan met Ajax...
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
ok, ik geloof je worden dus slapenloze nachten en niet alleen van jou.
Er kunnen rare dingen in het voetbal gebeuren, dus het is nog even afwachten. Het is al niet des-Ajax als Jol drie jaar blijft zitten.
ja dat klopt wel maar hij kon ook niet zn werk afmaken en van het bestuur moest hij geloof ik zlatan verkopen, maar goed zo goed als jij ben ik niet ingelicht.
Over de verkoop van Zlatan wordt altijd naar elkaar gewezen, Koeman zegt dat Van Gaal Zlatan wilde verkopen en Van Gaal zegt dat Arie van Eijden op aandringen van Koeman Zlatan wilde verkopen.
maar elia voor een half miljoen laten lopen.
Elia was ik zelf ook niet kapot van en nu hebben we De Zeeuw die hadden we anders niet gehad. Elia is een goede voetballer maar had geen prioriteit en was erg duur.
Wel vond ik de beweegredenen van Ajax raar, Jol zegt dat ze Elia niet voor het gevraagde geld willen kopen want ze hadden Sulejmani. Maar waarom heeft Ajax wel tot een miljoen of 8(?) geboden? De transfer gaat vervolgens niet door en dan wordt een totaal ander type speler (De Zeeuw) gehaald.
Edit; Lees net het bericht van Herman dat had ik nog niet gehoord, dat zou het al een stuk logischer maken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

paradiso dat kan nog.
sloterdijk is trouwens meest vreselijkste station die ik ken vooral na 20.00 uur gewoon naargeestig bleh.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Paradiso is de parel in de modderige oester idd.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het enige wat me een beetje tegenstaat is dat ze ondanks hun zogenaamde 'vrijdenkendheid' en 'tolerantie' heel veel kliekjes hebben die alleen maar met elkaar omgaan.
Allemaal aparte subcultuurtjes. Beetje suf.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Vind het erg moeilijk om die prestaties te beoordelen. Zo lijkt het bij de mannen die betrapt worden wel dat al hun successen enkel en alleen mogelijk waren door middel van dopinggebruik. In ieder geval een goede zaak dat de mazen van het net lijken dicht te slibben!
Nee juist niet. Ik blijf erbij dat het wielrennen veel mooier om te kijken was in de tijden dat er massaal gebruikt werd dan nu. De verschillen zijn veel kleiner en het is misschien iets spannder maar leuker? Nee! Wat mij betreft niet. Zo'n overwinning van Valverde in de Vuelta geef mij dan maar Bartoli en VDB op La redoute. VBD reed bovendien in die tijd dat er massaal gebruikt werd dus het verschil met die andere rijders was vermoedelijk als ze allemaal clean waren net zo imponerend groot geweest. Tenminste de mannen die hij destijds in de Vuelta de vernieling reed waren mannen als Piepoli en Ullrich.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Dood van VandenBroucke begint trouwens sowieso een apart verhaal te worden.
Frank Vandenbroucke. FOTO EPA
BRUSSEL - De jonge reisgezel met wie Frank Vandenbroucke op vakantie was in Senegal, de 24-jarige Fabio Polazzi, heeft dinsdag zwaar aangeslagen gereageerd op de dood van de wielrenner. Hij vertelde zijn relaas aan de RTBF.
De twee renners waren zondag aan het einde van de middag aangekomen in Saly, een populaire badplaats nabij Dakar. ,,We zijn daarna onmiddellijk iets buiten ons hotel, Royam, gaan eten en hebben daarbij enkele glazen gedronken. Bij ons restaurantbezoek leerden we een meisje kennen. Frank zei me wat later op de avond dat hij een afspraakje had versierd met die vrouw.''
,,Hij ging er de nacht mee doorbrengen, maar zou de volgende ochtend terugkeren", reageerde de aangeslagen Polazzi. ,,Maar hij kwam niet. Ik probeerde hem talloze keren te bellen op zijn twee gsm's. Tevergeefs."
Vandenbrouckes levenloze lichaam werd teruggevonden in het La Maison Bleue, op zo'n drie kilometer van het luxueuze hotel waar beide renners resideerden. ,,De politie heeft zijn overlijden in de namiddag bekendgemaakt. Ik moest zijn kleren identificeren, zijn lichaam heb ik niet te zien gekregen. De vrouw waarmee hij de nacht heeft doorgebracht, werd meegenomen voor verhoor. Zij verklaarde dat hij zich slecht voelde en daarop het bewustzijn verloor. Er werd een onderzoek ingesteld. En er zal ook een autopsie om de precieze doodsoorzaak te vinden, worden uitgevoerd. Wanneer weet ik niet," zei Polazzi, die zo snel mogelijk gerepatrieerd wordt naar België.
Stilaan duiken meer vraagtekens op over wat er zich heeft afgespeeld die nacht. Volgens Polazzi verliet de Senegalese vrouw al om 6uur 's ochtends La Maison Bleue om er rond 15 uur in de namiddag terug te keren. ,,Na twee minuutjes was ze dan alweer weg. De mensen van het huis maakten zich grote zorgen en gingen een kijkje nemen. Toen troffen ze het lijk van Frank aan. Volgens de politie was hij al uren dood. Het is nu afwachten wat de autopsie uitwijst. Ik weet niet of de vrouw een rol heeft gespeeld in Franks overlijden, echt niet. Maar het feit dat zijn gsm's spoorloos verdwenen zijn, zint me niet."
Vandenbroucke overleed onder mysterieuze omstandigheden. Naast zijn bed werden, volgens L'Equipe, insuline en het slaapmiddel Stilnoct gevonden. Daartussen werden ook kalmeerpillen aangetroffen. Een cocktail daarvan in overdosis kan tot de dood leiden, zeker in combinatie met alcohol. De familie van VDB heeft een autopsie aangevraagd.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen

Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Dood van VandenBroucke begint trouwens sowieso een apart verhaal te worden.
[...]
Vreemd verhaal inderdaad. Vertoont wat gelijkenissen met de dood van Pantani, ook in een hotel, zelfmoord... Zou me overigens niet verbazen mocht VDB de hand aan zichzelf geslagen hebben. Was er het type wel voor.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen

moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Jong Oranje was wel heel erg goed vandaag zeg
.Die Tim Krul kon het wel eens ver gaan schoppen. Ik denk dat hij nu al niet onder doet voor mannen als Kenneth Vermeer, Piet Velthuizen en zelfs Michel Vorm. Wat mij betreft een serieuze optie voor derde doelman van Oranje in Zuid Afrika mocht één van de drie die we nu hebben afvallen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die Van Raay komt echt direct uit Koefnoen gestapt. Wat kijkt die man vreemd uit zijn ogen. Leuk ook om Jorien weer te zien. Heb die man altijd zeer gewaardeerd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.