- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1438 stemmen
Toch was La Redoute in die editie nog veel mooier
Inderdaad erg indrukwekkend, die krachtmeting met Bartoli: zonder twijfel hét moment van La Doyenne '99.
Niettemin vond ik Saint-Nicolas ook groots aangezien VDB vooraf zelfs had gezegd in welke bocht ie ging aangaan.
Weet niet hoe zuiver het allemaal is verlopen, maar wat een panache had Frank in die periode!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Weet niet hoe zuiver het allemaal is verlopen
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wat een dooddoener. Uiteraard zullen er wel renners geweest zijn die gedopeerd waren (misschien meer dan nu), maar evengoed zullen er ook wel zuivere renners geweest zijn.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Stel je nu een vraag?
Heeft niets met naief te maken hoor. Ik krijg gewoon wat van mensen die met wijze uitspraken komen als "elke renner is gedopeerd" of "alle voetballers zijn overbetaalde lamzakken". Generalisatie: de dooddoener die elke conversatie onmogelijk maakt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Stel je nu een vraag?
Heeft niets met naief te maken hoor. Ik krijg gewoon wat van mensen die met wijze uitspraken komen als "elke renner is gedopeerd" of "alle voetballers zijn overbetaalde lamzakken". Generalisatie: de dooddoener die elke conversatie onmogelijk maakt.
voor allebei de uitspraken.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ach populisme ten voeten uit. Zoals ik al zei, maakt conversatie onmogelijk.
Maar ik doe toch nog een poging: waar baseer jij je op dat "in die tijd" (begin maar al eens met die periode af te bakenen) alle renners gedopeerd waren? Toch niet op al die zondaars die nadien uit de biecht klappen om hun eigen hachje te redden en hun eigen aandeel te minimaliseren al gauw de helft van het peloton erbij lappen?
Ik ben echter niet blind voor het dopingprobleem van het wielrennen van toen (en van nu) maar ik weiger uitspraken te doen als "ze pakten allemaal", want da's een kaakslag voor al die sporters die wel zuiver reden.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ach populisme ten voeten uit. Zoals ik al zei, maakt conversatie onmogelijk.
Maar ik doe toch nog een poging: waar baseer jij je op dat "in die tijd" (begin maar al eens met die periode af te bakenen) alle renners gedopeerd waren? Toch niet op al die zondaars die nadien uit de biecht klappen om hun eigen hachje te redden en hun eigen aandeel te minimaliseren al gauw de helft van het peloton erbij lappen?
op dokters advies.
Ik ben echter niet blind voor het dopingprobleem van het wielrennen van toen (en van nu) maar ik weiger uitspraken te doen als "ze pakten allemaal", want da's een kaakslag voor al die sporters die wel zuiver reden.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Weet niet hoe zuiver het allemaal is verlopen, maar wat een panache had Frank in die periode!
Dat kun je anders best weten, want hij is voor 100% betrapt. Wat meteen al die momenten voor mij waardeloos maakt.
Verder natuurlijk eens met Jawaddedadde
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalnieuws - Hiddink: 'In toekomst zou ik best door Ajax heen willen knuppelen' - Sportweek.nl
meteen doen.
met Jol word het ook niks.
Wat een treurige reactie weer....
Jol doet het uitstekend, maar het kan altijd beter. Dit weekend oa AZ-Twente dus we kunnen weer goede zaken doen. Maar Hiddink is zeker welkom wanneer hij wil. Hopelijk gaat Coronel hem eens bellen. Hiddinks netwerk en uitstraling is gigantisch.
Owja, heb vandaag kaarten voor Ajax-Feyenoord gekocht 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
. Echt weer iets voor Frank Vanderbroucke om dood te gaan aan zoiets vaags in donker Afrika.
Maar hopelijk vindt hij eindelijk zijn rust, die heeft hij al heel lang niet meer gehad.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
En Hiddink zou me echt diep teleurstellen mocht hij naar ajax gaan.
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Was dat nog niet uitverkocht?
Schijnbaar niet en ik ben er blij mee. Ik ging ook maar op de gok de winkel binnen. Kost wel ietsie meer omdat de goedkopere vakken al weg zijn maar ach...heb er wel wat voor over om er bij te zijn. Was klote genoeg dat ik hem vorig jaar moest missen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En Hiddink zou me echt diep teleurstellen mocht hij naar ajax gaan.
.
Ook Hiddink kan de lokroep van de mooiste club van Nederland en Europa niet weerstaan 
Hij heeft trouwens een appartement in Amsterdam gekocht.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voorlopig is er helemaal geen plek bij Ajax voor Hiddink. Coronel en vd Boog zitten er nog maar net en ondanks dat ik nog niet overtuigd ben van Jol is er geen rede om Jol weg te sturen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wat een treurige reactie weer....
Jol doet het uitstekend,
wat is het verschil met afgelopen jaren behalve dat suarez nu nog beter is.
kijk dit noem ik nou een dooddoener.
Owja, heb vandaag kaarten voor Ajax-Feyenoord gekocht

veel plezier, zelf mag ik helaas niet. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voorlopig is er helemaal geen plek bij Ajax voor Hiddink. Coronel en vd Boog zitten er nog maar net en ondanks dat ik nog niet overtuigd ben van Jol is er geen rede om Jol weg te sturen.
Niemand hoeft weg hoor. Maar Ajax heeft geen echte TD en ik zou iemand als Hiddink nooit weigeren. Misschien kan Guus na het WK indien hij Rusland verlaat wat gaan doen. Ik zou ieder geval Hiddink nooit weigeren.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Hij heeft trouwens een appartement in Amsterdam gekocht.
Dat heeft ie al een behoorlijke tijd meen ik. Tot zover niks verkeerds.
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
.
Klopt. Maar het geeft wel aan dat Hiddink overal open voor staat. Zie jij Blind al een huis in Rotterdam of Eindhoven kopen?
Ben benieuwd. Ajax moet hem snel eens polsen en wie weet heeft hij na komend WK zin in Ajax.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De taken van de Technisch Directeur liggen al gesplitst bij Jol en vd Boog, dus echt ruimte is er ook niet. Jol zit vast ook niet op Hiddink te wachten en als Technisch Directeur is het nog maar de vraag of Hiddink geschikt is (Van Gaal faalde ook). Ik zou Hiddink dan eerder polsen voor de termijn ná Jol als hoofdtrainer, kan ik ook meteen weer rustig slapen met het feit dat Danny Blind niet onze volgende trainer wordt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
.
dan is er toch ook niks verkeerds aan als je uit dezelfde stad een club gaat trainen en dan nog wel 1 van de grote drie uit onze mickeymouse competitie.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1438 stemmen
Dat kun je anders best weten, want hij is voor 100% betrapt. Wat meteen al die momenten voor mij waardeloos maakt.
Tja, da's natuurlijk het moeilijke van de zaak. Heeft een Rebellin al zijn successen behaald dankzij doping of niet? En Pantani? Riccò? Basso? Vino?
VDB heeft nooit positief getest op doping, maar uiteraard is er vanalles gevonden bij een huiszoeking. De wielerwereld is er het in ieder geval over eens dat hij een mégatalent was, vaak wordt zelfs gezegd het grootste Belgische talent sinds Merckx.
Vind het erg moeilijk om die prestaties te beoordelen. Zo lijkt het bij de mannen die betrapt worden wel dat al hun successen enkel en alleen mogelijk waren door middel van dopinggebruik. In ieder geval een goede zaak dat de mazen van het net lijken dicht te slibben!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
De taken van de Technisch Directeur liggen al gesplitst bij Jol en vd Boog, dus echt ruimte is er ook niet. Jol zit vast ook niet op Hiddink te wachten en als Technisch Directeur is het nog maar de vraag of Hiddink geschikt is (Van Gaal faalde ook). Ik zou Hiddink dan eerder polsen voor de termijn ná Jol als hoofdtrainer, kan ik ook meteen weer rustig slapen met het feit dat Danny Blind niet onze volgende trainer wordt.
en van gaal faalde niet, heel het bestuur van ajax wel.
daarom zie je cruif en van gaal ook niet bij ajax. dat zou jij als grootste ajax kenner op MM wel moeten weten.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Vind het erg moeilijk om die prestaties te beoordelen. Zo lijkt het bij de mannen die betrapt worden wel dat al hun successen enkel en alleen mogelijk waren door middel van dopinggebruik. In ieder geval een goede zaak dat de mazen van het net lijken dicht te slibben!
Ach, als zijn prestaties worden betiteld met termen als 'magisch' en 'bovenaards' (geloof ik), dan weet ik wel hoe laat het is. De genoemde momenten was VDB zoveel sterker dan de rest dat dit in het licht van de later opgedoken feiten voor mij totaal niet meer geloofwaardig is.
Bij Ricco, Basso en Vino is het ook niet zo moeilijk om te zien hoor. Kan daar nog Kohl en Landis aan toevoegen waarbij het absoluut duidelijk is voor welke prestaties ze hulpmiddelen hebben gehad.
Iets moeilijker is het hoogstens bij Rebellin omdat die altijd zo onzichtbaar was en bij Pantani.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hiddink heeft genoeg technische functies al gehad waarmee hij aantoonde uitstekend te zijn. Oa bij PSV was hij ook de technische baas. Vd Boog heeft vele malen minder voetbalkennis dan Hiddink. Vd Boog zich laten richten op de algemene en dagelijkse gang van zaken en Hiddink die Jol komt assisteren op technisch gebied. Het lijkt me heerlijk. Hoofdtrainer wordt Hiddink vast niet meer maar als hij Jol over een paar jaar op wil volgen, mijn zege heeft hij. Net als jij hoef ik Blind ook niet meer als coach.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Klopt. Maar het geeft wel aan dat Hiddink overal open voor staat. Zie jij Blind al een huis in Rotterdam of Eindhoven kopen?
Had Blind die al niet bij Sparta voordat hij daar weg werd gesprokkeld?
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
dan is er toch ook niks verkeerds aan als je uit dezelfde stad een club gaat trainen en dan nog wel 1 van de grote drie uit onze mickeymouse competitie. Jewel. Zal het nog 1 keer uitleggen.
Amsterdam ---> tof
Ajax---> ruk
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Jewel. Zal het nog 1 keer uitleggen.
Amsterdam ---> tof
Ajax---> ruk
The one million dollar question.
WHY?
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Wat is daar zo raar aan, je doet net of Ajax synoniem is aan Amsterdam, zijn twee totaal verschillende dingen, in alles.
Sterker nog, ik denk bij Ajax eerder aan huisvaders uit Boekelo en Studio Sport kijkende jochies uit Hoogezand dan aan Amsterdam.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.