• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.770 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[en last minute goals de punten pakt.

Het is de laatste tijd andersom. Hebben in de laatste minuten meer punten verloren dan gewonnen.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Ik geef eerlijk toe dat vooral dankzij de uitschakeling op het WK met 1-0 ik een hekel aan Portugal heb gekregen.

De trainer die nu weg is was zo'n eikel(Kom raar genoeg ff niet op zijn naam,waar is die eigenlijk nu?) en spelers als Figo en Ronaldo vind ik klote ego's.

Nu de trainer weg is en Figo ook zou de haat dus een beetje weg moeten zijn(is ook minder) maar toch gun ik ze weinig.

Ik heb zelfs meer sympathie voor onze aartsvijand Duitsland gekregen dan voor Portugal.

Denk dat de Schotten na de 6-0 en de laatste uitschakeling ook weinig lovende woorden voor Nederland hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zag toch echt oa Portugal in de slotminuutjes bij Denemarken een punt pakken...

Maar goed, het zag ze inderdaad ook wel eens tegen. Laat ik het er maar op houden dat ik gewoon een afkeer tegen die ploeg heb. Vind ze tegenwoordig irritanter dan Duitsland, dat moet genoeg zeggen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk dat de laatste 0-1 meer onvrede opwekte dan de 6-0. Maar denk niet dat de Schotten zo haatdragend zijn over hun Nationale voetbal. De wensen en verwachtingen zijn daar immers veel lager. En het verschil met Nederland veel te groot.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Denk dat de laatste 0-1 meer onvrede opwekte dan de 6-0. Maar denk niet dat de Schotten zo haatdragend zijn over hun Nationale voetbal. De wensen en verwachtingen zijn daar immers veel lager. En het verschil met Nederland veel te groot.

Nou, na hun 1-0 op Oranje dacht heel Schotland wel dat ze het gingen halen. Heel NL dacht overigens hetzelfde, gezien de enorme paniek toen. Die 6-0 was wel 1 van de vetste duels die ik ooit zag van Oranje. De ontlading bij de 1e 3 goals was echt enorm toen we zagen dat we toch naar het EK gingen. Prachtig! Werd nog dagen toen over gesproken.

Ik had Schotland overigens graag 2e zien worden in de huidige groep. Noorwegen is doodsaai en vervelend. Schotland heeft een schitterend publiek met veel sfeer en de ploeg knokt zich ook altijd leeg.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Dat is waar Reinbo maar als je maar 1 wedstrijd hoeft te winnen om naar het EK te kunnen,of zelfs gelijk spelen(toen nederland won met 6-0) en nu maar 1 wedstrijd hoeft te winnen om 2e te eindigen in de poule en een grote kans te hebben op WK en Nederland verpest dat 2x kan ik me best wat haat voorstellen.

Maar ik heb niet een hekel aan ploegen die ons verslaan,meer de manier waarop en hoe ze zich gedragen.

Tjechie was lange tijd onze nemesis(In de poule achter ze eindigen waardoor we 2e werden en daarna op het EK van ze verliezen) maar toch had ik sympathie voor ze en geen wrok.

En nadat we 2x van ze wonnen met 2-0 in de poule voor het WK die erna kwam was er al helemaal niks meer aan het handje

Jammer trouwens dat deze ploeg zo gezakt is in niveau.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, Slovenie en Slowakije gaan boven Tsjechie eindigen. Dat is wel heel treurig en jammerlijk. Ik voorzie veel te veel saaie, niet voetballende oostbloklanden op het WK.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat is wel heel treurig en jammerlijk. Ik voorzie veel te veel saaie, niet voetballende oostbloklanden op het WK.

Ach, zet daar een Afrikaanse knokploeg tegenover en het is genieten joh Het zal zich wel gaan compenseren.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Zowiezo vond ik Nederland altijd al betere spelers hebben dan Tjechie.

Ze hadden een Nedved maar dat was dan ook de enige echte top-speler.

Spelers als Baros en Keller waren toch de smaakmakers maak ze kunnen toch echt niet tippen aan spelers als Van Nistelrooy en Van Persie. Kun je ook zien aan de clubs waar ze wel en niet zijn geslaagd.

En toch deed Tjechie altijd super mee en kon Nederland nooit domineren in de wedstrijden tegen hun,zelfs niet in die 2 die we wonnen met 2-0(Waren allebei lichtelijk geflatteerd,uit kregen hun zelfs een penalty bij een 0-0 stand)

Dat snap ik nooit aan Nederland,want veel teams voetballen af en toe echt op hun toppunt zoals Tjechie en Rusland maar Nederland en England zouden toch zulke ploegen makkelijk op moeten kunnen rollen als je naar het team kijkt maar daar ontbreekt net dat beetje extra.

Je wint als Nederland omdat je goede spelers hebt maar echt 100% top spelen gebeurt zelden.

Tja,tegen Frankrijk en Italie een keer,hoewel dat aardig geflatteerd was.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

lol@Kraay vs. Derksen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jaaaa, geniale tv net. Maar Hans had wel gelijk, Johan moet niet over Kraaij Sr beginnen elke keer. Maar wel zeer vermakelijk.

Kos zal wel happy zijn dat ze nu filmen in de Goffert.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook opvallend nieuws; Raúl kan door de hevige concurrentie in de Spaanse selectie moeilijk een plaats veroveren en mocht ie ook niet bij de selectie zitten voor het WK dan wil Del Bosque hem meenemen als assistent coach. Vicente, je bent een held .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik kijk er meestal niet naar, maar ik viel er nu net in het goede moment in. Jammer dat er geen klappen vielen. Al moest Kraay wel snel weer lachen, dus ik vraag me af of dit geen afgesproken werk is. Alles voor de kijkcijfers, toch?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ook opvallend nieuws; Raúl kan door de hevige concurrentie in de Spaanse selectie moeilijk een plaats veroveren en mocht ie ook niet bij de selectie zitten voor het WK dan wil Del Bosque hem meenemen als assistent coach. Vicente, je bent een held .

Als ik Raul was zou ik sowieso niet als assistent mee gaan als je nog officieel een speler bent. Ik denk dat Raul de ambitie heeft om nog een jaar of 3 te ballen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft ie ook maar kan je best meegaan als assistent en het is wat hij graag wil. Vooral als je weet hoe vaderland lievend hij is, hij gaf jaren geleden al aan dat hij zelfs als waterdrager mee zou willen. Het is eerder een gebaar van Del Bosque dat hij mee kan als hij mee wil.

Al vindt ik Raúl zeker wel selectie waardig, sterker nog; hij is basismateriaal of anders de enige echte twaalfde man. We hebben het hier niet over een vedette die de aandacht naar zich toe trekt, als er een vedette is die zich ondergeschikt maakt aan het teambelang, dan is het Raúl.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie in Raul ook een selectiespeler van Spanje. Als zon Guiza erbij kan zitten, dan mag je Raul ook wel eens vragen. Nooit gesnapt dat ze hem passeren. Del Bosque overigens ook. Je kan zeggen dat het een mooi gebaar is dat ze hem als assistent mee willen, maar als ik Raul was zou ik Del Bosque nu ook zien als de man die hem ook overslaat.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Guiza zit er niet meer bij meen ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, maar voorheen wel. Aragones sloeg Raul over, maar Del Bosque idem. Wat zien zij dan?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik schrik me kapot net op de RIP pagina:

(nu.nl)

Franck Vandenbroucke overleden

AMSTERDAM - De Belgische wielrenner Frank Vandenbroucke is op 34-jarige leeftijd in Senegal overleden.

(...)

Het beste jaar in zijn carrière was 1999. Vandenbroucke was de sterkste in Luik-Bastenaken-Luik en pakte daarnaast twee ritzeges in de Ronde van Spanje. Na deze successen raakte VDB echter betrokken in een dopingzaak en lukte het hem niet om zijn oude niveau weer op te pikken.

Een heel bijzondere sporter van wie je altijd hoopte dat-ie er op één of andere manier weer bovenop zou komen. RIP VDB.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Damn daar schrik je wel van ja. De man die de mooiste wielermomenten ooit op zijn naam heeft staan en de reden waarom ik ooit uberhaupt helemaal doorsloeg in mijn wielerpassie.De strijd met Bartoli in Luik Bastenaken Luik op de La Redoute en de demmarage in de Vuelta zullen in ieder geval mij voor altijd bijblijven.

starbright boy (moderator films)

• 22453 berichten
  • 5135 stemmen

Ik lees het ook net en schrok ook.

Op de een of andere manier had ik niet verwacht dat hij oud zou worden, maar dat hij zou overlijden aan een longembolie is dan ook weer heel bizar. Tragische sportman. Beetje zo iemand als Marco Pantani, veel talent, dopinggeneratie en daaraan meegedaan, en een te instabiele persoonlijkheid om alles uit dat talent te halen. Ik heb altijd het vermoeden gehad dat hij manisch depressief was. Het ene moment vol zelfvertrouwen (soms op het volkomen onrealistische af), het andere moment volkomen in de put met zelfmoordpogingen en al. Het mooiste einde was een totaal onverwachte schitterende overwinning geweest en dan verdwijnen in de anonimiteit, maar dat zat er helaas niet in. In plaats daarvan eindigde hij in houtje-touwtje ploegen en rondje-om-de-kerk wedstrijtjes waar hij dan 41e in was.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

en assistent-trainer van NEC Ron de Groot getroffen door een hartstilstand. Gelukkig heeft hij het gered.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik had Schotland overigens graag 2e zien worden in de huidige groep. Noorwegen is doodsaai en vervelend. Schotland heeft een schitterend publiek met veel sfeer en de ploeg knokt zich ook altijd leeg.

Maakt niks uit. De tweede plaats had voor Schotland ook waardeloos geweest, want uit onze poule komt vermoedelijk de slechtste nummer 2.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zavo schreef:

Al moest Kraay wel snel weer lachen,

Maar wel als en boer met kiespijn. Vd Gijp heeft de rest vd uitzending zijn handje vastgehouden.

Zandkuiken

• 1751 berichten
  • 1438 stemmen

Frank VDB, was er even niet goed van deze morgen. Wat een tragische figuur, maar ook heel charmant en intelligent. Als renner een supertalent dat als geen ander op z'n fiets zat gegoten, de elegantie en klasse dropen er vanaf.

Erg jammer dan ook dat zijn carrière over was toen ze eigenlijk nog maar net begon, en nog veel droever dat hij zo jong is gegaan. Net als starbright boy vind ik "een longembolie in Senegal" wel een bijzonder vreemd verhaal.

Ik was er overigens live bij op de Saint-Nicolas toen ie Boogerd uit de wielen schudde en dat was echt een moment van pure magie. Sindsdien is er in mijn ogen geen mooiere overwinning meer geboekt door een Belgische renner.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij denkt Hiddink dat die alles overal wel even fixed.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Als hij ajax aan de praat krijgt is hij écht de beste coach van Nederland (en van de wereld).

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

met Jol word het ook niks.

Met Rusland ook niet trouwens.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Zandkuiken schreef:

Ik was er overigens live bij op de Saint-Nicolas toen ie Boogerd uit de wielen schudde en dat was echt een moment van pure magie. Sindsdien is er in mijn ogen geen mooiere overwinning meer geboekt door een Belgische renner.

Toch was La Redoute in die editie nog veel mooier

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.