- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Misschien dat beide partijen in de beginfase afwachtend zullen zijn. Argentinië hoeft niet, en Uruguay zal wellicht niet durven in de beginfase. Maar hoe langer die 0-0 '' of evt 0-1 '' op het bord zal staan, des te zwaarder zal de druk worden op de Argentijnen.
Ik hoop dat Argentinië overal naast grijpt. Onder leiding van Maradonna vind ik het maar niks. En ik kan die vent sowieso niet uitstaan sinds hij de leiding heeft.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Portugal dadelijk tegenover een land als Rusland of Frankrijk staat in de playoffs, dan vliegen ze er hopelijk alsnog uit.
Zou me wel wat zijn als Argentinië en Portugal falen.
Geen Messi, Ronaldo, Zlatan op het Wk. Hmmmm.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die afgunst van Nederlanders t.o.v. de Portugezen
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Noem een inzet.
Hmm, vallen er geen rode kaarten dan neem jij de hele week een Suarez-avater, bij een rode kaart neem ik een weeklang een Sparta-avater. 
kos
-
- 46715 berichten
- 8870 stemmen
Die afgunst van Nederlanders t.o.v. de Portugezen
.
Is denk ik vooral frustratie, zou geen andere reden kunnen bedenken. Nederlanders zijn normaal gesproken juist groot fan van technische voetballers en teams die het spel maken.
En dat ze irritant zouden zijn... tja, niet irritanter dan Nederlands Elftal spelers lijkt me. Die halen ook in het buitenland geregeld het bloed onder de nagels vandaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Servië.
.
En Bosnië
superleuk dat deze landen erbij zijn. Bij vlagen kan ik hier werkelijk van genieten, lopen ook veel toptalenten bij.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Moet ik m'n Dreamteam weer gaan aanpassen, verdulleme!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
DSB bank staat op omvallen. Spaarrekeningen tot 100.000 euro zijn gedekt via het garantiefonds. Vrees dat AZ toch wel wat meer op z'n rekening daar heeft staan....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schijnen de KNVb vorige week al ingelicht te hebben. Ze staan er echt beroerd voor. Ook weer klote timing natuurlijk, ben je na de recessie proberen het vertrouwen in de bank te herstellen krijgen we dit weer. Je wordt bedankt Dirk
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Is denk ik vooral frustratie, zou geen andere reden kunnen bedenken. Nederlanders zijn normaal gesproken juist groot fan van technische voetballers en teams die het spel maken.
En dat ze irritant zouden zijn... tja, niet irritanter dan Nederlands Elftal spelers lijkt me. Die halen ook in het buitenland geregeld het bloed onder de nagels vandaan.
Klopt, is gewoon pure frustratie, helaas. Jammer om voetballiefhebbers zo dom uit de hoek te zien komen vaak. Wat de play-offs betreft; Portugal zal geen Frankrijk of Rusland loten, aangezien er vier groepshoofden zullen zijn (gebaseerd op de FIFA ranking), waar Portugal zeer waasrchijnlijk deel van gaat uitmaken (als we winnen van Malta) en Rusland en Frankrijk ook bij horen. Maak jullie dus maar klaar voor een WK mét Portugal en hopelijk weer een confrontatie met Nederland.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het blijft vreemd met de argumenten die die Oranje supporters geven als je ziet hoe ze zich gedroegen in die desbetreffende wedstrijd tegen Portugal. Ik heb ook geen afgunst tegenover Portugal door het Euro 2004, sterker nog als Spanje uitgeschakeld is hoop ik altijd op Portugal. Prachtige voetballers.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Is al een miljard op geboden. Gaat helemaal goed komen daar.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hmm, vallen er geen rode kaarten dan neem jij de hele week een Suarez-avater, bij een rode kaart neem ik een weeklang een Sparta-avater.
Waarom geen Feyenoord avatar?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Als Portugal dadelijk tegenover een land als Rusland of Frankrijk staat in de playoffs, dan vliegen ze er hopelijk alsnog uit.
Kan volgens mij helemaal niet want ze doen weer aan een gewogen loting. De vier slechtste tegen de vier beste. Die grote landen worden werkelijk met iedere mogelijke regeling beschermd. Afschuwelijk.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
tot we zelf in zo een situatie zitten, zijn we maar al te blij!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hmmm, dat wist ik dus niet. Trieste regeling inderdaad.
Maar zelfs dan hou je nog landen over waar je niet snel overheen zult lopen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Was bij Nederland - Schotland destijds ook zo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het blijft vreemd met de argumenten die die Oranje supporters geven als je ziet hoe ze zich gedroegen in die desbetreffende wedstrijd tegen Portugal. Ik heb ook geen afgunst tegenover Portugal door het Euro 2004, sterker nog als Spanje uitgeschakeld is hoop ik altijd op Portugal. Prachtige voetballers.
De hekel aan Portugal is ook niet enkel op die wedstrijd gebaseerd. Porto - Feyenoord (KO slaan van De Wolf) telt bij mij ook mee. En die overwinningen /gelijkspelen in de blessuretijd vind ik ook niet erg charmant. (Is ook wel eigen schuld, maat toch.)
Geef ook grif toe dat het voortkomt uit frustratie. Maar dat is toch niet zo gek? adden de Duitsers de tweede wereldoorlog Rotterdam niet gebombardeerd en in drie dagen de oorlog verloren, had niemand een hekel aan ze gehad.....
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Is dit dan betere argumentatie?
Ik ga haast medelijden krijgen hoeveel je van het mooie spel dat voetbal heet, mist op deze manier. Bundesliga kijk je zeker ook nooit? Jammer hoor, want misschien wel de leukste Europese competitie, naast die van Engeland.
Tijdens een wedstrijd frustraties en aversie uiten is doodnormaal, maar systematisch een heel voetbalvolk haten is gewoon dom.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Of het een betere argumentatie is weet ik niet, het is we de mijne. Ik heb weinig met de schoonheid van voetbal, doe mij maar een resultaat waar ik gelukkig van wordt. Aan elke club, land of speler die daarbij in de weg staat heb ik een hekel. Op zich hou ik juist wel van een goede schoppartij, dus in die zin spreekt het spel van de Portugezen mij wel aan.
Maar ik wens ze toch een vernederende uitschakeling toe. 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Na die laatste opmerking hoop ik nu zo erg op een schwalbe van Ronaldo en vervolgens penalty (ook van Ronaldo) die erin vliegt in de laatste minuut tegen Nederland, in alweer een kwart of halve finale. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is geen frustratie, het is irritatie door hun manier van spelen en door het vele zanikken om gele kaarten, vrije trappen, penalty's etc. En ze hebben met Ronaldo de meest onsymphatieke voetballer die er momenteel is. Hiervoor had Portugal die eer ook al met Figo.
En mooi, technisch voetbal zie ik bij Portugal ook nooit. Ik zie een matige ploeg die door veel theatraal gedrag en last minute goals de punten pakt.
Hopelijk loten ze Bosnie in de play offs en vliegen ze er alsnog uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En vervolgens een panenka penalty natuurlijk
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Na die laatste opmerking hoop ik nu zo erg op een schwalbe van Ronaldo en vervolgens penalty (ook van Ronaldo) die erin vliegt in de laatste minuut tegen Nederland, in alweer een kwart of halve finale.
Ach, als jullie dan de 4-1 scoren (die 1 voor Portugal) vind ik het niet erg. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.