- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Aimar was altijd pas 2de keus achter Riquelme. Met alle respect voor Aimar, maar hij heeft nooit in Riquelme's schaduw mogen staan.
Niet met je eens. Ik zie hem wekelijks spelen en het is een genot om naar te kijken. Hij heeft wat tijd nodig gehad, dat klopt en heeft de laatste pakweg vier jaar weinig tot niets gepresteerd, maar Aimar beleeft op het moment zijn tweede jeugd. Zijn terugkeer naar het Argentijns elftal komt niet uit de lucht vallen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vond dit wel mooi om even te lezen:
http://nl.wikipedia.org/wik...
Kunnen wij ze helaas niet nazeggen als Nederland.
Heerlijk leesmateriaal:
De ontmoeting Frankrijk - Argentinië kende een tumultueus einde, doordat de scheidsrechter de wedstrijd 6 minuten te vroeg affloot tijdens een dribbel van de Fransman Langiller door de Argentijnse defensie. De Fransen protesteerden luidkeels, waarop de arbitrage besloot alsnog de wedstrijd uit te laten spelen. Aan de stand veranderde dit echter niets.
Opmerkelijk tijdens de wedstrijd was, dat er maar liefst 4 Boliviaanse doelpunten werden afgekeurd en dat de Bolivianen vanaf de 55e minuut slechts met 10 spelers verder speelden doordat de rechtsback Gomez zijn been had gebroken.
Dat Uruguay pas zo laat in actie kwam tijdens het toernooi, had te maken met de staat van het stadion. Het Estadio Centenario was bij het begin van het toernooi nog niet af, waardoor de wedstrijden van het thuisland met 5 dagen werden verschoven.
Een noemenswaardig voorval tijdens de wedstrijd Brazilië – Bolivia was, dat beide teams 45 minuten lang in hetzelfde tenue speelden. Het was uiteindelijk de Boliviaanse coach, die besloot voor andere outfits te kiezen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Degene die hem wekelijks ziet spelen heeft inderdaad meer recht van spreken over de kwaliteiten van Aimar. Hij is bovendien een betere teamspeler dan Riquelme.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb ook niks met Riquelme. Kan goed voetballen maar is erg egoistisch en hij kan nooit langer dan 2 of 3 potjes op rij eens wat presteren. Echt zon pseudo vedette. Groot gelijk dat Maradona met hem klaar is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Degene die hem wekelijks ziet spelen heeft inderdaad meer recht van spreken over de kwaliteiten van Aimar.
Ik heb genoeg wedstrijden van Aimar gezien om mijn mening te mogen geven.
Hij is bovendien een betere teamspeler dan Riquelme.
Onzin, zelden een betere teamspeler dan Riquelme gezien. Creëert altijd openingen en levert talloze assists af. Ook nu bij Boca begint haast elke aanval bij hem. Hoezo geen teamspeler?
Omdat hij zelden of nooit helpt met het verdedigen? Dat behoort sowieso niet tot zijn takenpakket.
Groot gelijk dat Maradona met hem klaar is.
Het is natuurlijk wel omgekeerd. Maradona heeft meermaals aangegeven dat hij Riquelme er graag bij wil hebben.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik heb genoeg wedstrijden van Aimar gezien om mijn mening te mogen geven.
.
Wanneer heb je hem zien spelen dan? Ik doel toch echt op zijn prestaties dit seizoen, waardoor hij het vertrouwen van Maradona heeft gekregen en weer opgeroepen is. Of ben je toevallig een Benfica supporter? 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Voor zo ver ik weet is de Portugese competitie ook niet via televisie in Nederland te volgen. Dat maakt het extra knap een beoordeling van zijn huidige prestaties bij Benfica te geven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ben geen Banfica supporter, maar ik ken Aimar goed genoeg. Ik kan me niet voorstellen dat hij nu beter is dan in zijn beste jaren bij River Plate en Valencia.
Leuk dat hij is opgeroepen, maar eerste keus is hij nooit geweest bij de Argentijnen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat klopt, maar op het moment een veel betere toevoeging dan Riquelme, wat mij betreft. Je maakt een ploeg nu met een Aimar veel dynamischer dan met een Riquleme, die gewoon veel te lomp en traag is. Enkel voor dode spelmomenten hoef je hem niet op te stellen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Jij ziet hem wekelijks spelen. Jij kunt er daarom niet over oordelen. 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Nee dat klopt, maar om een speler als hij, die zo lekker in zijn vel zit, kan je als trainer gewoon niet heen. De oproep van Aimar is daarom niet meer dan logisch. Hij gaat nog een mooie WK tegemoet, let maar op
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Excuseer.
Eerste bericht had ik even verwijderd omdat ik het moest aanpassen.
Dat klopt, maar op het moment een veel betere toevoeging dan Riquelme, wat mij betreft. Je maakt een ploeg nu met een Aimar veel dynamischer dan met een Riquleme, die gewoon veel te lomp en traag is. Enkel voor dode spelmomenten hoef je hem niet op te stellen.
Maar waarop baseer je dat? Het is toch overduidelijk dat het barslecht gaat met de Argentijnen sinds Riquelme niet meer speelt. En het moet nog blijken hoe goed Aimar het gaat doen.
Riquelme is trouwens ook gewoon prima in vorm bij Boca.
Dus ik snap niet waarom Aimar een betere toevoeging zou zijn.
Riquelme staat er natuurlijk niet alleen voor dode spelmomenten, hij kan zoveel meer. Houdt ook constant twee man bezig en is amper van de bal te zetten. En het is haast niet te tellen hoeveel openingen de man creëert.
Hoe je het ook draait of keert, het komt erop neer dat hij elke wedstrijd het tempo bepaalt. Traag of niet, de geschiedenis heeft uitgewezen dat een Argentinië beter presteert met Riquelme dan zonder Riquelme.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Sport 1 liefhebbers kunnen hem wel zien. Heb ik overigens ook niet hoor. Sowieso ga ik niet voor zon duel midden in de nacht de tv aanzetten. Dat zou ik hoogstens voor Oranje en Ajax doen.
Ik ben toch sterk aan het denken om op te staan. Dit zijn de wedstrijden waarom je voetbal kijkt wat mij betreft. Een dergelijke affiche is sowieso veel mooier dan 99% van alle wedstrijden van het Nederlands Elftal
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ben toch sterk aan het denken om op te staan. Dit zijn de wedstrijden waarom je voetbal kijkt wat mij betreft. Een dergelijke affiche is sowieso veel mooier dan 99% van alle wedstrijden van het Nederlands Elftal
Het gaat hier natuurlijk wel ergens om maar Zuid-Amerikaanse wedstrijden, zijn vaak ook niet om aan te zien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach, als je nu Sport 1 hebt en de volgende ochtend niet heel vroeg eruit hoeft...
Maar ik heb geen Sport 1, zie mezelf al om 3 uur in de nacht naar zon Chinese stream kijken haha.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Kunt toch altijd de streams van sport 1 kijken dus zoveel problemen hoeft dat niet op te leveren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja oke, dan moet je inderdaad betalen. Neu, ik zie het dan de volgende ochtend wel.
Mis wel op een zondag als deze de Eredivisie 
Komen leuke potjes voor Ajax aan met oa AZ en Twente uit en Feyenoord en Heerenveen thuis.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
nee hoor kan ook gratis. Gisteren nog een stukje Portugal Hongarije gekeken en ook Chelsea Liverpool heb ik zo een deel gezien. Is ook nog legaal ook volgens mij.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is dus gewoon via streams. Dat vind ik echt beroerd kijken altijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kijk ook altijd met Sopcast. En vanuit rojadirecta kies ik de stream. Heb tot nu toe altijd met die combinatie een fatsoendelijke en zeer goede stream gevonden bij de Liverpool wedstrijden.
Was eerst ook huiverig ervoor, maar ben positief verrast door de uitstekende streams daar. En kwa kwaliteit toen ze in 90% van de gevallen niet onder voor de eredivisielive streams ( waar ik Ajax altijd op kijk )
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind voetbal kijken via mn pc monitor sowieso vreselijk. Laatste jaren kijk ik via Eredivisie Live maar daarvoor had ik een jaar abbo op Tele 2 online. Kon je alle Eredivisie wedstrijden op hun site bekijken voor ik meen 60 euro per seizoen. Maarja, als je internet eens slecht is of de stream wordt zoveel geladen dat ie helemaal hakkelt...zeer ergerlijk. Maar dat was nog beter dan een wedstrijd met bv Koreaans commentaar 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat laatste is inderdaad gruwelijk hahaha.
En ik geef je gelijk, kijken via een monitor kan gruwelijk zijn. Scheelt dat die van mij best duur is, en niet onderdoet voor een kleine tv. M'n bed is op 1 meter afstand, dus het kijkt niet anders in mijn geval. En tsjah, hakkelende streams kan je doodziek van worden ja. Maar ik ben ze dit voetbalseizoen nog niet tegengekomen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Hoe duur je monitor ook is, de kwaliteit van de streams wordt er natuurlijk niet beter op. Die streams via sopcast zijn overigens erg goed te doen, dat is gewoon tv kwaliteit. En hakkelen of plotseling stoppen doen ze ook maar zelden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat eerste zie je mij ook niet zeggen. Maar het verschilt wel degelijk in kijkplezier en beeldkwaliteit of je naar een flatscreen monitor kijkt of niet. En inderdaad, sopcast ben ik zeer tevreden hoor.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Alsof ik die Uruguayaanse huurmoordenaars en Argentijnse kattenvillers scherp op het beeldbuisje wil... dan komen de bloedspatten maar wat pixeliger binnen hoor!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De verwachtingen hier, van die wedstrijd, zijn wel erg hoog. Ik denk dat het jullie nog gaat tegenvallen dat spektakel. Waarschijnlijk gaat het een redelijk saaie wedstrijd worden, met twee afwachtende teams zonder rode kaarten, ik durf de weddenschap in ieder geval wel aan. Heel veel interland voetbal uit Zuid-Amerika is echt niet om aan te zien.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
zonder rode kaarten, ik durf de weddenschap in ieder geval wel aan.
Noem een inzet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Way to go Portugal en hop naar een Ibrahimovicloos WK.
Leuke pot dat Uruguay tegen Argentinië, wordt zonder twijfel een slachtpartij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.