- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax&Litmanen1 eerlijk toegeeft dat Messi een klasse beter is dan Suarez. Met alle respect voor laatst genoemde speler die heeft aangetoond dat hij na de winterstop naar een betere competitie moet verhuizen om zijn bewonderenswaardige ontwikkeling verder voort te kunnen zetten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
België staat al 1-0 voor tegen de Turken die al sowieso uitgeschakeld zijn.
Assist van Roland Lamah en een doelpunt van Emile Mpenza.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax&Litmanen1 eerlijk toegeeft dat Messi een klasse beter is dan Suarez. Met alle respect voor laatst genoemde speler die heeft aangetoond dat hij na de winterstop naar een betere competitie moet verhuizen om zijn bewonderenswaardige ontwikkeling verder voort te kunnen zetten.
Dat ik Suarez liever zie wil niet zeggen dat Messi minder is nee. Ik ben niet voetbalblind. C Ronaldo is ook subliem maar ik heb 100x liever Denemarken en Zweden door in die groep.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Op welk land heeft die betrekking?
Op Turkije sinds Bosnie vanavond de 2e plek in de groep veilig stelde.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop ook op een WK zonder Cristiano Ronaldo.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Denemarken-Zweden is rust, nog 0-0.
Portugal-Hongarije begint om 21.45
In die groep zit nog wel de grootste spanning.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Is Portugal uitgeschakeld als ze niet winnen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Portugal loopt geloof ik 2 punten achter op Zweden. Als Portugal 2x wint dan kunnen ze nog eruit liggen. Maar ze moeten wel winnen lijkt me.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax&Litmanen1 eerlijk toegeeft (...)
NOOB
(
)
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben zeer realistisch hoor!
Wielaert in Oranje!
Kennedy wereldspeler van het jaar!
Sno, de legendarische Ajacied!

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Je hebt alleen gezegd dat Messi niet minder is dan Suarez. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oeps 
Zie het nu ook ja. Maar ik corrigeer mezelf altijd als ik fout zit dus ik zeg nu, Messi is beter dan Suarez.
Maar wel een klein beetje maar 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ajax&Litmanen1 wat denk je eigenlijk van Milan nu het gerucht gaat dat Huntelaar in de winterstop al weg zou moeten?
Toen hetzelfde scenario zich voordeed bij Real Madrid was je redelijk furieus over de manier waarop Real met Huntelaar omging. En ik weet dat jij Milan nogal een mooie club vindt, vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben naar je reactie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het ook vanuit Milan onzinnig. Men heeft een verouderde, trage ploeg die nauwelijks kansen creeert. Niet 1 speler heeft een grote vorm, KJH dus ook niet. Dat is typisch een spits die erg afhankelijk is van de aanvoer. Ajax was op hem afgestemd en je zag wat het opleverde. Huntelaar kan de top vd Serie A zeker aan maar men moet hem wel de ballen geven. Kijk, als hij 5 goede kansen per duel krijgt en hij scoort niet, dan ligt het aan hem. Maar nu ligt heel Milan gewoon op zijn gat. Milan kan beter geld investeren in wat meer creatievere spelers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
België wint dat redelijk makkelijk vanavond. Let maar op.
Ik heb België-Spanje toen gekeken op België en ik had werkelijk in jaren niet zo' n sterk Belgisch elftal meer gezien.
Ik heb nooit zoveel met Dick gehad, maar ik denk wel dat hij er ondanks zijn redelijk verdedigende instelling weer een volwassen eenheid van kan maken. Het is altijd leuk om Nederland en België op een eindtoernooi te zien(wat nu dus helaas niet meer kan) en dan vooral met Nederlandse trainers.
Zet ik eens geen geld op een wedstrijd, krijg ik 100% gelijk, maar ja zo gaat het meestal met gokken 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Portugal heeft vanavond de play-offs veilig gesteld! De laatste wedstrijd zullen we niet verliezen tegen Malta. Toch was het voetbal alweer niet overtuigend, maar Portugal lijkt de laatste paar wedtsrijden alleen met matig voetbal de punten binnen te halen. En speranza; hoezo heeft het voetbal er baat bij een wk zonder Ronaldo?
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het ook vanuit Milan onzinnig. Men heeft een verouderde, trage ploeg die nauwelijks kansen creeert. Niet 1 speler heeft een grote vorm, KJH dus ook niet. Dat is typisch een spits die erg afhankelijk is van de aanvoer. Ajax was op hem afgestemd en je zag wat het opleverde. Huntelaar kan de top vd Serie A zeker aan maar men moet hem wel de ballen geven. Kijk, als hij 5 goede kansen per duel krijgt en hij scoort niet, dan ligt het aan hem. Maar nu ligt heel Milan gewoon op zijn gat. Milan kan beter geld investeren in wat meer creatievere spelers.
Je hebt helemaal gelijk.
Raar om te zien dat een ploeg als Milan het zo slecht doet.
Huntelaar is nieuw,in een nieuw land en een nieuwe competitie en komt terecht in een team die slecht draait en waar gelijk veel druk op staat,tja,wat kan die jongen eraan doen.
Inzaghi pakt z'n doelpunten ook niet mee maar die heeft z'n reputatie mee.
En als zelfs een speler als Ronaldinho het compleet laat afweten nadat die al een erg lange periode matig heeft gespeeld dan kun je moeilijk alles op de nieuwe spits gooien.
Ik las voordat dit seizoen begon dat de trainer verwachtte dat Ronaldinho zou opstaan als vervanger van Kaka en zichzelf zou herpakken en dat zei Ronaldinho ook maar opnieuw bakt die er niks van.
Dit hele elftal is matig,of speelt in ieder geval erg matig en nu is Huntelaar de pineut.
Jammer dat een AC Milan niet een trainer als Hiddink heeft,want dan zou het denk ik veel beter gaan met Huntelaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
En Argentinie gaat door het oog van de naald. In de 90e minuut de 1-1 tegenkrijgen en dan in de 93e nog winnen dankzij Martin Palermo die voor het eerst in tien jaar een interland speelt.
Nu heeft Argentinie hoogswaarschijnlijk genoeg aan een gelijkspel in Uruguay om zich direct te kwalificeren. Mochten ze echter verliezen dan is de kans groot dat Ecuador ook over ze heen gaat zodat ze het einde WK is voor Argentinie.
Het wordt kortom een groots spektakel komende woensdag in Uruguay. Ik voorspel in ieder geval minimaal 1 x rood.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik neem aan dat Uruguay zich inmiddels heeft verzekerd van een ticket naar Zuid-Afrika. In dat geval is een gelijkspel geen mission impossible voor Argentinië. Het zal echter bijzonder moeilijk voor ze worden. Laten we hopen dat ze het halen, omdat we anders een geamputeerd WK krijgen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Urugay moet winnen van Argentinië, hopelijk doen ze dat niet, zie liever Argentinië op het WK en Suarez niet. 
En als je denkt dat Argentinië bevrijdt werd met een goal in de 93e minuut. Urugay scoorde de winnende in de 94e minuut. Hadden beide partijen gelijk gespeeld, dat had Equador de beste papieren gehad..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha dat wordt woensdag wel geweldig. Uruguay-Argentinie. De prijs? Rechtstreekse WK kwalificatie. De kans is groot dat de verliezer het WK helemaal mist aangezien er geloof ik 2 landen met 1 en 2 punten onder Argentinie en Uruguay staan. Mochten zij punten pakken...
Forza Suarez! Geef Argentinie maar die laatste tik naar eliminatie 
Wederom gister een goal van El Pistolero 
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat ik zo'n wedstrijd niet kan kijken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sport 1 liefhebbers kunnen hem wel zien. Heb ik overigens ook niet hoor. Sowieso ga ik niet voor zon duel midden in de nacht de tv aanzetten. Dat zou ik hoogstens voor Oranje en Ajax doen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Die wedstrijd zou ik ook bijzonder graag willen zien. De beelden waarop Lionel Messi en Diego Maradona elkaar van vreugde na de wedstrijd bespringen zie ik later wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik las dat Maradona na de 2-1 nog een buikschuiver maakte gister... 
Sorry, mooi personage maar een aanfluiting dat zon man 1 van de grootste voetballanden ter wereld mag coachen.
Overigens zie ik Argentinie gewoon ondertuit gaan in Uruguay. Daar winnen sowieso nauwelijks ploegen. Maar met een punt zou Argentinie het geloof ik kunnen halen. Zou voor Suarez (en Silva) schitterend zijn als zij een WK mogen spelen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zo'n man? We hebben het hier over de met afstand beste voetballer aller tijden. Een man die al diverse keren uit de dood is opgestaan. Een icoon. Een heilige. Van onderstaande beelden krijg ik nog steeds kippenvel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Voor zo'n pot sta ik niet alleen 's nachts op, ik neem genoegen met een slappe internet-stream. Dat wordt genieten geblazen, daar doe je het m.i. als voetballiefhebber voor.
Overigens hoop ik dat beide landen het uiteindelijk gaan halen, sowieso natuurlijk de Argentijnen. Ploeg met het mooiste shirt, de beste aanvaller en de leukste bondscoach.
Haha die pingel van Forlan in de 94e minuut, op z'n Shearer's precies in de kruising. Dat zijn de echten
Op 1:40:
YouTube - Minuto 92.5 penalty contra Ecuador lo ejecuta FORLAN, Y SE DESATA EL PANDEMONIO...
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Zo'n man? We hebben het hier over de met afstand beste voetballer aller tijden. Een man die al diverse keren uit de dood is opgestaan. Een heilige.
En daarom moet die maar bondscoach worden zonder enige ervaring van trainen?
Erg leuk wat die vroeger was maar de laatste jaren was het een coke-verslaafde fan van Argentinie die nu langs de kant wat aanwijzingen mag geven.
Er is een groot verschil tussen een goede coach en een goede speler.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.