- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou de erelijst maar eens checken voordat je grappig probeert te doen...
Net trouwens een stuk Australie-Oranje gezien. Niet al te denderend. Moet met een paar minuten de deur uit, werken maar ik geloof niet dat ik veel ga missen verder.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gister Johan Derksen over van Gaal "Met dat agenebbische boek van hem." 
ik zou dolgraag van Gaal zijn reactie hierop willen zien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Louis blijft fantastisch. Zeer jammer dat hij niet meer in NL werkzaam is 
Ik heb de laatste dagen wel weer gelachen om quotes van hem rondom zijn biografie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ajax is net zo nummero uno als de PVDA zeg maar.
Kan Nederland eens stoppen met 6 verdedigers te spelen? Zoveel beter maar precies 2 halve kansjes en 1 hele (Huntelaar heeft geluk dat de Meter niet meeloopt).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik zou de erelijst maar eens checken voordat je grappig probeert te doen...
Net trouwens een stuk Australie-Oranje gezien. Niet al te denderend. Moet met een paar minuten de deur uit, werken maar ik geloof niet dat ik veel ga missen verder.
Orbit heeft het over de huidige situatie en durft ajax dan nog de numero 1 club te noemen. Lijkt me nogal onterecht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maak ervan wat je wil maar totdat iemand de prestaties van Ajax verbeterd heeft blijven zij nummer 1.
En tegen dit Australie mag Bertje inderdaad wat avontuurlijker spelen. Zon v Bronckhorst heeft weinig bijdrage als LB vandaag. Zet ipv hem eens vd Vaart erbij ofzo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord won de Europacup 1 en de wereld beker al in 1970. Het wachten is tot Ajax dat inhaalt.... 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nu is goed te zien hoe erg we Van Bommel en De Jong missen. Schaars en De Zeeuw zijn naar mening niet echt in staat om de bal lang vast te houden. Zijn toch kwalitatief een stuk minder.
Overigens mag Elia wel gewisseld worden in de rust. Mischien Van der Vaart of Babel er in? Hoewel ik echt niet kwijt bent van die laatst genoemde.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wij maken er dan altijd graag een trilogie Europa Cups op rij van 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nu is goed te zien hoe erg we Van Bommel en De Jong missen. Schaars en De Zeeuw zijn naar mening niet echt in staat om de bal lang vast te houden. Zijn toch kwalitatief een stuk minder.
Overigens mag Elia wel gewisseld worden in de rust. Mischien Van der Vaart of Babel er in? Hoewel ik echt niet kwijt bent van die laatst genoemde.
Zo slecht speelt Oranje niet en Schaars en de Zeeuw ook niet in mijn ogen. Maargoed, de Jong en zeker v Bommel zijn uiteraard beide wel een stuk beter, dat klopt. Ik had trouwens liever Engelaar naast De Zeeuw gezien vandaag. Engelaar heeft er meer recht op dan Schaars gezien hun huidige vorm bij hun club.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Maak ervan wat je wil maar totdat iemand de prestaties van Ajax verbeterd heeft blijven zij nummer 1.
En tegen dit Australie mag Bertje inderdaad wat avontuurlijker spelen. Zon v Bronckhorst heeft weinig bijdrage als LB vandaag. Zet ipv hem eens vd Vaart erbij ofzo.
Toch apart dat ajacieden de prijzenkast er altijd bijhalen als ze al 5 jaar geen kampioen zijn geworden. Schrijnend om te zien. Wel vermakelijk, overigens. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat zeg ik, een regenteske fossielenclub die kijkt naar het verleden ipv ambitieus naar de toekomst. Tevreden met oude videobanden en de tijden van waseens en weetjenog.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zo slecht speelt Oranje niet en Schaars en de Zeeuw ook niet in mijn ogen. Maargoed, de Jong en zeker v Bommel zijn uiteraard beide wel een stuk beter, dat klopt. Ik had trouwens liever Engelaar naast De Zeeuw gezien vandaag. Engelaar heeft er meer recht op dan Schaars gezien hun huidige vorm bij hun club.
Klopt wat je zegt. Alleen graaft Australie zich erg in. Ik denk dat van Bommel hier wel voor wat openingen had kunnen zorgen. En inderdaad zijn ze kwalitatief, fysiek, mentaal, qua ervaring en qua uitstraling veel verder dan het verdedigende duo dat er nu staat. Maar dat terzijde.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Toch apart dat ajacieden de prijzenkast er altijd bijhalen als ze al 5 jaar geen kampioen zijn geworden. Schrijnend om te zien. Wel vermakelijk, overigens.
Het schijnt dat ze zo bij Nottingham Forest en Borussia Monchengladbach ook de winter doorkomen...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zo'n ontbijtwedstrijd is dus ook zonde van de tijd.
één ding heeft het wel opgeleverd, namelijk de bevestiging dat je Babel en Huntelaar niet meer op hoeft te roepen zolang ze bij hun club niet (of niet fatsoenlijk) spelen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar zou in de winterstop misschien al mogen oprotten bij Milan.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hij mag bij VVV-Venlo op de bank gaan zitten, zodat hij eventueel kan invallen voor de geweldenaar Sandro Calabro. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wordt een superdeal voor Ajax. 
Voor 27 miljoen verkopen en voor een schijntje terughalen. 
In de sportweek schrijft Genee trouwens precies wat ik al dacht, het beleid bij Ajax is op z'n zachts gezegd erg dubieus.
AD Sportcolumnisten - Hoezo geheim: Reker noemde Stevens leugenaar (435920)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Iedereen die wat wedstrijden van Milan heeft gezien de laatste tijd weet dat je om het even welke spits neer kan zetten momenteel, maar helpen zal het niet.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Milan verkeert in een zeer diepe crisis. Het is natuurlijk onzin om dit helemaal in de schoenen van Klaas-Jan Huntelaar te schuiven.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax is en blijft de nummer 1 club van Nederland.
Ajax heeft het Nederlandse voetbal op de kaart gezet(samen met het Nederlands elftal uiteraard).
Als buitenlanders praten over het Nederlandse voetbal kennen ze alleen de club Ajax. Het geld heeft het helaas kunnen winnen van de oorspronkelijke visie dat de jeugd de toekomst is.
Wat kwamen er toch wereldvoetballers uit de Ajax-jeugd en waarom zijn ze daar toch niet op verder gaan borduren? Ik vind misschien 15% of zo van de buitenlandse spelers echt een aanwinst voor Ajax en die zijn onbetaalbaar. Dus gewoon weer een toekomst opbouwen met de Kluivertjes, Reigertjes, Seedorfjes, Bergkampjes(zo kan ik wel uurtje doorgaan) van deze tijd en ik zie voor Ajax onder Jol echt wel weer wat prijzen in, die door jullie cynische stoffige prijzenkast terecht komen, die overigens wel bomvol staat met nostalgie en dat is iets waar geen Nederlandse club ze meer in kan inhalen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Vanuit historisch perspectief is Ajax ongetwijfeld de beste club van Nederland. De aansluiting bij de Europese top zal deze club echter niet meer gaan maken.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
mwa, gechiedenis herhaald zich altijd, het is alleen de vraag wanneer dat gaat gebeuren.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Vanavond België - Turkije en de vuurdoop voor Dick Advocaat. Ben wel eens benieuwd wat ze ervan gaan bakken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
België wint dat redelijk makkelijk vanavond. Let maar op.
Ik heb België-Spanje toen gekeken op België en ik had werkelijk in jaren niet zo' n sterk Belgisch elftal meer gezien.
Ik heb nooit zoveel met Dick gehad, maar ik denk wel dat hij er ondanks zijn redelijk verdedigende instelling weer een volwassen eenheid van kan maken. Het is altijd leuk om Nederland en België op een eindtoernooi te zien(wat nu dus helaas niet meer kan) en dan vooral met Nederlandse trainers. Kan Hongarije het trouwens nog halen met Koeman?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ajax is en blijft de nummer 1 club van Nederland.
Ajax heeft het Nederlandse voetbal op de kaart gezet(samen met het Nederlands elftal uiteraard).
Als buitenlanders praten over het Nederlandse voetbal kennen ze alleen de club Ajax. Het geld heeft het helaas kunnen winnen van de oorspronkelijke visie dat de jeugd de toekomst is.
Wat kwamen er toch wereldvoetballers uit de Ajax-jeugd en waarom zijn ze daar toch niet op verder gaan borduren? Ik vind misschien 15% of zo van de buitenlandse spelers echt een aanwinst voor Ajax en die zijn onbetaalbaar. Dus gewoon weer een toekomst opbouwen met de Kluivertjes, Reigertjes, Seedorfjes, Bergkampjes(zo kan ik wel uurtje doorgaan) van deze tijd en ik zie voor Ajax onder Jol echt wel weer wat prijzen in, die door jullie cynische stoffige prijzenkast terecht komen, die overigens wel bomvol staat met nostalgie en dat is iets waar geen Nederlandse club ze meer in kan inhalen.
Wie is Reigertje als ik vragen mag?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wie is Reigertje als ik vragen mag?
Lol, bedoelde Reizigertje(thanks dat je in ieder geval goed leest!)
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Vanavond wordt me toch een spannende avond... Het wordt alles of niets voor Portugal. De wedstrijd thuis tegen Hongarije zullen we hoogstwaarschijnlijk wel winnen, dus zijn alle ogen gericht op Denemarken-Zweden. Wint Zweden níet, dan klimt Portugal hoogstwaarschijnlijk (afhankelijk van doelsaldo, maar met onze laatste thuiswedstrijd tegen Malta moet dat geen probleem opleveren) naar de tweede plek en doen we gewoon mee met de play-offs. Wint Zweden, dan is de kans nihil dat we er nog bij zijn. Denemarken moet zijn laatste wedstrijd dan thuis verliezen tegen Hongarije, of Zweden moet thuis niet winnen van Albanië en dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Zeer spannend dus.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben je Portugees dutchtuga? We en ons??
Hongarije moet door met Koeman aan het roer. Niet de miesgassers Portugal, want zie het al weer helemaal gebeuren dat die weer net in "onze" zeg Nederlandse poule terecht gaat komen op het wk en we hebben slechte herinneringen aan Portugal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.