• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.770 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Geen Messi en C Ronaldo nee, maar als er fors betaald wordt dan kan je wel een categorie daaronder misschien proberen te paaien.

Ik hoop maar dat Suarez ieder geval tot de zomer blijft. Zonder hem is de titelkans gereduceerd tot heel laag en heeft PSV een vrijbrief om hem op te halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet die in de basis staan bij een topclub uit de BBVA. Negredo zit bij de Spaanse nationale selectie for cryin' out loud.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk meer aan spelers van bv HSV, Aston Villa, Fiorentina etc. En dan niet DE sterspelers maar wel nuttige krachten vanuit daar. Het is nog altijd een voordeel dat Ajax een hele grote naam heeft. Maar ik heb sowieso liever dat Ajax indien ze 35 miljoen krijgen een goede opvolger kopen en de rest investeren in bv eigen jeugd en de club zelf. Juist daarmee kan Ajax ver komen. Daaraan verdient Ajax de laatste jaren ook het meeste geld. Sneijder is een mooi voorbeeld.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Maar ajax heeft momenteel geen geld. Teveel uitgegeven aan spelers. Een mooi voorbeeld is Suljemani.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Men praatte net ook over geld indien Suarez wordt verkocht. Ik heb geen idee wat hij op zal leveren maar ik zou boos zijn als hij onder de 30 miljoen wordt verkocht in deze gekke koopzieke voetbalmarkt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik denk meer aan spelers van bv HSV, Aston Villa, Fiorentina etc.

Tweede garnituur misschien maar die basisspelers komen echt niet. En die verdienen daar prima, betwijfel of Ajax dat wel kan overtreffen.

Het is nog altijd een voordeel dat Ajax een hele grote naam heeft.

Die clubs die jij noemt staan internationaal beter aan geschreve ndan Ajax.

Maar ik heb sowieso liever dat Ajax indien ze 35 miljoen krijgen een goede opvolger kopen en de rest investeren in bv eigen jeugd

Daar heeft Jol geen boodschap aan, hij wil kopen. Vind het niet het type die vertrouwen geeft aan de Ajax jeugd. Anders had ie Pantelic in Duitsland gelaten en stond Castillion er nu.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je kan veel over Jol zeggen maar gevoel voor humor heeft ie wel . Zelfs Negredo proberen te halen .

Die werd ook genoemd bij AZ, vorig jaar. Was toen ook al te hoog gegrepen. Na zijn goede vorige seizoen al helemaal.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk meer aan spelers van bv HSV, Aston Villa, Fiorentina etc. En dan niet DE sterspelers maar wel nuttige krachten vanuit daar.

Ajax krijgt hooguit de afdankertjes van dat soort clubs, dat zie je nu toch ook al? Of ze moeten riante salarissen gaan betalen, maar dat zullen ze ook niet meer doen. Ze kunnen het geld beter in de scouting en de jeugdopleiding steken. Of het Transferium overkopen van de gemeente Amsterdam en ervoor zorgen dat ze de eigenaar worden van de Arena.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax gaat het salarisplafond juist verlagen (heel verstandig, zoals ik laatst al schreef). Die verhoging van 2 jaar terug heeft ons alleen maar ellende opgeleverd. Als Jol verstandig is blijft hij ook weg uit landen als Spanje, Duitsland etc. De prijs/kwaliteit is veel te hoog voor Ajax, verder wil ik geen enkele Spanjaard meer bij Ajax.

Dat verhaal van Negredo en Trochowski was overigens verzonnen.

Oh en btw dit...

"Raar dat Van der Wiel bij concert was" - AT5 Nieuws

Die foto

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch fijn dat ie met een hersenschudding naar een concert kan .

Lil Wayne .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Wat een losers. Die v/d Wiel past er prima tussen.

Of zou je juist een hersenschuddig mòeten hebben om te genieten van een concert van Lil Wayne?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik snap wel dat Vermeer gaat. Eindelijk eens iemand die hem recht in de ogen kan kijken. Verder ken ik dat gassie niet, maar het zal wel een neppe reppert zijn...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kleine Wayne en de chocoladefabriek.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Verder ken ik dat gassie niet, maar het zal wel een neppe reppert zijn...

Slechts zo'n beetje de best verkopende rapper van de wereld. Maar inderdaad wel vrij wack.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Van Gaal gisteravond: ‘

Dit is een uniek moment. Het gebeurt niet vaak dat iemand bij leven al een autobiografie schrijft"

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Hij zit vanavond bij DWDD.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij zit vanavond ook bij Pauw en Witteman. Waar zit die niet met zijn boekje lol.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Slechts zo'n beetje de best verkopende rapper van de wereld. Maar inderdaad wel vrij wack.

Meen je dat? Ik ken er (helaas) toch wel een stuk of 20 maar van dit heerschap had ik nog nooit gehoord... Ik word oud...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Het is maar wat je tegenwoordig rap wil noemen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Het is maar wat je tegenwoordig rap wil noemen.

Inderdaad bij rap denk ik nog steeds aan DrDre, Snoop dogg, rund-D.M.C, Biggie Smalls en Tupac. Al die rappers van tegenwoordig spelen alleen nog maar in op de commercie.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Dat deden Dre en Snoop inderdaad helemaal niet...

Behoorlijk kortzichtige opmerking verder.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zij waren in ieder geval de grondleggers die eerst de rap groot hebben gemaakt, waardoor de rappers van tegenwoordig er wel heel snel hun miljoenen mee pakken(beetje als de voetballers van tegenwoordig). Dat Dre etc. er later zelf ook erg rijk van zijn geworden is ze van harte gegund. Grondleggers zijn over het algemeen genieën op hun vakgebied.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou moet Paris nog even een keer echt wat poen aan zo'n heks uitgeven en er dan voor zorgen dat die kwallenkoning helemaal niet meer aan voetballen toekomt.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ajax krijgt hooguit de afdankertjes van dat soort clubs, dat zie je nu toch ook al? Of ze moeten riante salarissen gaan betalen, maar dat zullen ze ook niet meer doen. Ze kunnen het geld beter in de scouting en de jeugdopleiding steken. Of het Transferium overkopen van de gemeente Amsterdam en ervoor zorgen dat ze de eigenaar worden van de Arena.

Dat is al zo.. toch denk ik dat Ajax onder Jol niet verder gaat zinken. Het blijft wel de nummero uno club. Als Jol gewoon doet wat ie normaal doet doet Ajax mee om het kampioenschap. Simpel.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Meen je dat? Ik ken er (helaas) toch wel een stuk of 20 maar van dit heerschap had ik nog nooit gehoord... Ik word oud...

ach wel nee man, je zou voor de grap is cribs moeten kijken op mtv de grootste lullo's en kutto's met de mooiste huizen en niemand die ze kent.

of word ik nu een beetje oud.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Dat is al zo.. toch denk ik dat Ajax onder Jol niet verder gaat zinken. Het blijft wel de nummero uno club. Als Jol gewoon doet wat ie normaal doet doet Ajax mee om het kampioenschap. Simpel.

ajax doet altijd wel mee voor de kampioenschap ze worden het alleen niet.

en dat doet echt vet pijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

orbit schreef:

(quote)

nummero uno club?

Van Amsterdam, bedoel je?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.