- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die buikschuiver van Maradona, heerlijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik las dat Maradona na de 2-1 nog een buikschuiver maakte gister...
YouTube - Maradona's Diving Head Argentina 2-1 Peru Palermo Winning Goal
Op 1:20 
Een held is het!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo'n man? We hebben het hier over de met afstand beste voetballer aller tijden. Een man die al diverse keren uit de dood is opgestaan. Een icoon. Een heilige. Van onderstaande beelden krijg ik nog steeds kippenvel.
Je wordt er bijna hitsig van geloof ik...
Groot voetballer, maar een raar mens en tot nu een hele matige coach. Maar ik hoop dat Argentinie het wel haalt, maar ik heb nog liever Uruguay met Suarez. Suarez zou een nieuwe wereldster dat WK kunnen worden. Ook goed voor Ajax met het oog op de transfersom.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
YouTube - Maradona's Diving Head Argentina 2-1 Peru Palermo Winning Goal
Op 1:20 
Een held is het!
Ik zag de beelden net al ja. Dat is natuurlijk wel geniaal!
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Haha die pingel van Forlan in de 94e minuut, op z'n Shearer's precies in de kruising. Dat zijn de echten
Op 1:40:
YouTube - Minuto 92.5 penalty contra Ecuador lo ejecuta FORLAN, Y SE DESATA EL PANDEMONIO...
Wat een klasse inderdaad, op zo'n moment de bal er op die manier in hangen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
En dat in het stadion van de door hem gehate club River Plate. Laatst wou ie dat ze nooit meer in dat stadion zouden spelen. Het gras zou kut zijn en weet ik veel wat. Het gras is nu iig goed voor een prachtige buikschuiver
dus ik ben beniewd hoe hij er nu tegenaan kijkt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hier is het even duidelijk te zien allemaal:
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Daar klopt dus niets meer van he. Dat was voor de wedstrijden van gisteren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is de grote spelfout irritatie nr 2 die ik altijd heb bij voetbalcoaches. McClaren is met 2 c's en Maradona is met 1 n 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Haha geweldig !
Messi en Suarez beiden naar het WK !
Laat Ecuador en Hunduras maar lekker thuis.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha geweldig !
Messi en Suarez beiden naar het WK !
Laat Ecuador en Hunduras maar lekker thuis.
Toch moet alles dan wel meezitten wil je ze beiden kunnen zien ballen op het wk aan de stand te zien. Ecuador kan roet in het eten gooien.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Beide landen wordt heel erg moeilijk. Maakt mij ook niet zo veel uit. Als Argentinië er maar bij is. Wat heeft Uruguay na 1950 nog gepresteerd?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En Argentinie de laatste 20 jaar?
Het gaat om nu. Het team van Uruguay zou een leuke toevoeging voor het WK zijn met jongens als Suarez, Forlan en Lugano.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vond dit wel mooi om even te lezen:
http://nl.wikipedia.org/wik...
Kunnen wij ze helaas niet nazeggen als Nederland.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Messi, Cambiasso en Samuel zijn doorsnee spelers?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Conclusie dus nog steeds: Zou leuk zijn als BEIDE landen zich weten te plaatsen. Geen wedstrijdje van maken wie de beste ploeg of spelers heeft, want dat wint Argentinië uiteraard. Ik heb eigenlijk veel meer een hekel aan die Brazilianen met hun maniertjes en manier van voetballen. Dat samba-voetbal heb ik niet zo veel mee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Conclusie dus nog steeds: Zou leuk zijn als BEIDE landen zich weten te plaatsen. Geen wedstrijdje van maken wie de beste ploeg of spelers heeft, want dat wint Argentinië uiteraard. Ik heb eigenlijk veel meer een hekel aan die Brazilianen met hun maniertjes en manier van voetballen. Dat samba-voetbal heb ik niet zo veel mee.
Ik denk dat Uruguay een betere ploeg heeft, maar dat Argentinie individueel betere spelers heeft. Ik zie beide teams graag op het komende WK.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De overwinning van Philippe Gilbert in Parijs - Tours is geen verrassing. Het is wel zeer verrassend dat hij Tom Boonen in de sprint weet te kloppen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat Uruguay een betere ploeg heeft, maar dat Argentinie individueel betere spelers heeft.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Argentinië stond tot voor kort bekend voor het goede collectief. Echt een sterk en goed uitgebalanceerd team. Sinds Maradona bondscoach is geworden kwam daar een einde aan.
Ik zag de Argentijnen altijd graag spelen, maar nu mogen ze van mij keihard onderuit gaan en zelfs thuisblijven. op eigen veld zoveel moeite hebben tegen Peru, dat is echt Argentinië onwaardig.
Riquelme zal wel lachen. Na elke wedstrijd blijkt maar weer hoe hij gemist wordt.
Waar is FlyLo nu die steeds beweerde dat Riquelme overbodig was?
Dat hij al maandenlang niet meer speelt voor de Argentijnen en nog steeds de Argentijnse topschutter van de kwalificatiereeks is zegt genoeg, en dat als middenvelder. Hij was de lijm die het elftal bij mekaar hield, hij was de allesbepalende regisseur van de Argentijnen.
Hopen dat Chili Ecuador laat winnen en dat Uruguay wint tegen Argentinië.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Maar daartegenover is Aimar nu voor het eerst in vijf jaar weer terug op zijn plek. Bij zijn club Benfica is hij uitgegroeid tot de katalysator van het team en herleeft hij zijn glorieperiode die hij bij Valencia had. Riquelme zul je na een paar wedstrijden met Aimar niet meer missen, geloof me. Let op de splijtende pass bij de 1-0. Geweldige steekbal.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Mooie overwinning van Philippe Gilbert, die zijn hoogvorm voor de tweede keer deze week weet te verzilveren. Toch zou ik 'm graag eens een échte klapper zien winnen genre L-B-L of, waarom niet, de Ronde van Lombardije volgende week. Daar zal ie het echter moeten opnemen tegen renners van een ander kaliber zoals Evans, Cunego en Gesink, maar die grote klassieker mag er wat mij betreft wel eens gaan aankomen voor Gilbert.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Aimar was altijd pas 2de keus achter Riquelme. Met alle respect voor Aimar, maar hij heeft nooit in Riquelme's schaduw mogen staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.