• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.071 films
  • 12.281 series
  • 34.111 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.302 gebruikers
  • 9.391.696 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja pijnlijk inderdaad, zal het maar effies aanpassen voordat ik nog voor landverrader word aangezien.

Gaat van der Sar mee dan? Heb ik het belangrijkste nieuws gemist?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha humor, ik ga toch Uruguay-Argentinie kijken vannacht.

Chips en bier paraat, Kai heeft de Sparta avatar reeds opgezocht mag ik hopen, een slachtveld wordt het. De schwalbe-teller zal ook heftig uitslaan schat ik zo, bij Ajax mag-ie niet meer maar in Uruguay komt Suarez niet levend van het veld als-ie het niet minstens 3x probeert!

Al was het 40 euro, dit wil ik niet missen!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik had je al gequote, dus te laat

Sar gaat nog niet mee maar hij liet blijken wel weer aan Oranje te denken en 1 en 1 is dan 2 he. Die keept van de zomer wel.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

De deelnemers van de play-offs zijn bekend:

Portugal

Griekenland

Frankrijk

Rusland

Oekraïne

Bosnië-Herzegovina

Slovenië

Ierland

Persoonlijk hoop ik op een confrontatie met Ierland. Een ploeg dat Portugal makkelijk moet kunnen oprollen. De rest vind ik prima teams waartegen het een pak lastiger kan worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Doe maar Portugal tegen Bosnie. Dan is de kans nog aardig aanwezig dat Portugal alsnog ontbreekt

Als zon land als Slovenie het maar niet haalt. Wat moet je daar in hemelsnaam mee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Met van der Sar pak je gewoon wedstrijden die je normaal met een andere keeper met 1 of 2-0 verliest. Zou echt gaaf zijn die man weer onze goal te zien verdedigen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:
(quote)

Chips en bier paraat, Kai heeft de Sparta avatar reeds opgezocht mag ik hopen, een slachtveld wordt het. De schwalbe-teller zal ook heftig uitslaan schat ik zo, bij Ajax mag-ie niet meer maar in Uruguay komt Suarez niet levend van het veld als-ie het niet minstens 3x probeert!

Al was het 40 euro, dit wil ik niet missen!

0-0 of een kleine overwinning, zonder rode kaarten, met twee angstige ploegen om maar niet op achterstand te komen.

Mark my words:
Er wordt pas in de 2de helft voor het eerst gescoord en er vallen niet meer dan hooguit 2 doelpunten en beide ploegen gaan met elf man van het veld af.

Ik verwacht echt modern Zuid-Amerikaans voetbal, dat zijn minder scheermessen en meer 'zakelijk' voetbal. Helaas.

De persoon met een stream mag me vannacht trouwens even PM'en

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Is Uru - Arg nog ergens via een open kanaal te zien? Of moet ik naar justintv? Hup pluisje hup!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

3-1 voor Uruguay, zeker 1 goal van Suarez.

Ergens is het jammer, maar Argentinie zal het WK gaan missen.

@ Reinbo; alleen als je sport 1 hebt. Anders via de illigale streams of via de koopstream van de Sport 1 site.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik zie het ook niet rooskleurig in. Bij Uruguay spelen is gewoon erg moeilijk en dit onzeker Argentinië zie ik er niet winnen. Winst Uruguay plus winst Ecuador = bye bye Argentinië. Ik hoop het niet, maar vrees het wel.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Wat Henk met Rafael heeft heb ik met Sneijder. Die moet altijd spelen, desnoods als spits. De enige echte wereldtopper die we hebben.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Ik zie Argentinie dit ook niet winnen. Ze hebben de pech dat dit duel niet eerder regulier gespeeld werd, dan hadden ze goede kansen. Nu is het opgeklopt tot een prestigestrijd. Daarbij moet je het hoofd koel houden, niet echt de sterke kracht van Zuid-Amerikanen. Helemaal niet met Pluisje aan het roer die de emoties wrs alleen nog maar meer opfokt . Maar ik hoop uiteraard wel dat ze winnen. Diego op het WK wordt prachtige tv.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Is Uru - Arg nog ergens via een open kanaal te zien? Of moet ik naar justintv? Hup pluisje hup!

Dan zou ik voor een sopcast stream gaan. klik

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Argentinië wint gewoon 1-2 en Equador speelt gelijk 1-1.

Argentinië komt er dit keer nog mee weg op miraculeuze wijze, maar hoop wel dat ze hun lesje voor volgende toernooien hebben geleerd.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Wat ik nooit snap is wanneer ik een sopcast link aanklik, het programmatje wel wordt opgestart, maar ik nooit wordt doorgelinkt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gaat volgens mij pas online als de wedstrijd begint en eventjes de channel eigenschappen kopieren en plakken. Deze dus bvb: sop://broker.sopcast.com:3912/6002.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Dank. Ik kom er wel uit. Desnoods met geweld

stinissen (crew films & series)

• 23517 berichten
  • 77040 stemmen

kos schreef:

Wat Henk met Rafael heeft heb ik met Sneijder. Die moet altijd spelen, desnoods als spits. De enige echte wereldtopper die we hebben.

Van mijn mogen ze ook samen spelen dat sommige mensen beweren dat dit niet kan is pure onzin , Ik vindt Rafael de beste speler die we hebben en zou hem op 10 laten spelen , Rafael maakt ook sneller doelpunten dan wesley , in de spits zou ik Robin zetten.

• 23517 berichten
  • 77040 stemmen

Opstelling WK moet natuurlijk worden.

................................... Stekelenburg

Van de Wiel Heitinga Mathijsen. Emanuelson

.............................De Zeeuw........Sneijder..............Van Bommel

......................................... .........V de Vaart

------------------ ..................................................

...................................Robben.............Van Persie

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Uhoh, Sport1.nl kan het niet aan...

Unable to connect to DB

Prutsers

edit: jaaaaaa we draaien. Volksliederen gemist, nuja vooruit dan maar weer.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Iemand anders met een stream?

• 23517 berichten
  • 77040 stemmen

Het gaat beginnen ben ik blij dat ik alles heb maar nu ff stil 1 min stilte.....................................

• 23517 berichten
  • 77040 stemmen

Het gaat beginnen ben ik blij dat ik alles heb maar nu ff stil 1 min stilte.....................................

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

https://www.unibet.net/

Even registreren en de wedstrijd wordt nu bij live wedden daar uitgezonden. Goed beeld!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Eeeeeeeeen sport1 is alweer uitgevallen...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Doet het bij mij prima

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ja Chili-Ecuador gaat ook vrij gelijk op. Blijft nog wel even 0-0 bij beide potjes.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Men zit in Nederland altijd te zeuren over het niveau van de competitie, maar de top- en subtop-wedstrijden zijn vaak een stuk beter dan wat Uruguay en Argentinië tot nu toe laten zien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

moviemafketel schreef:

ja Chili-Ecuador gaat ook vrij gelijk op. Blijft nog wel even 0-0 bij beide potjes.

Pff wat miste Ecuador daar net een kans. Vind overigens zowel Ecuador als Argentinie de gevaarlijkere ploeg. Denk dat die twee ook op het einde van de avond juichen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.