• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.296 gebruikers
  • 9.391.456 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ton Boot is een zeer intelligente man hoor. Weet veel van sport en is doorgaans goed geïnformeerd. Over zijn verstand van alles, kan menig voetbal trainer nog wat leren. Als van Basten een kwart van Ton Boot was, dan had hij wat meer bereikt bij Ajax en kon ie veel beter communiceren met de spelers.

Hij denkt vooral vanalles wat te weten. Nogal een arrogante kwal die Boot.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Tsja, los van de persoon Ton Boot hoor; maar wat als de betweter het nou beter weet?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Boot is fantastisch en realistisch.

In Nederland wordt al snel de kop afgehakt van mensen die boven het maaiveld uitsteken (ook op dit forum lees ik), maar deze man heeft natuurlijk ook alle recht om ''arrogant'' over te komen. Ik weet niet hoe vaak hij kampioen is geworden, maar hij is denk ik wel zo'n beetje de meest succesvolle trainer die ons land rijk is.

Dus hij dénkt niet alleen van alles te weten, hij wéét gewoon van veel dingen -op sportgebied- af. Vooral hoe je een team kan smeden enzo, is hij echt een meester.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Hij zou in dat geval dus eerder een 'kenner' zijn ipv een 'betweter'? Of ben ík nu een betweter?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Montorsi schreef:

Hij denkt vooral vanalles wat te weten. Nogal een arrogante kwal die Boot.

14 titels met 5 verschillende clubs, 2 europacup finales met Nederlandse clubs (en het Nederlandse basketbal is internationaal gezien heel wat kleiner dan het Nederlandse voetbal). Hij wordt zo'n beetje elk jaar dat ie coach kampioen (want hij neemt ook nog wel eens jaar vrijaf om tot rust te komen en bij andere sporten rond te kijken). Ik denk dat ie inderdaad wel wat weet en wat kan.

Het is een man die wel eens een jaar vrijaf neemt om tot rust te komen en rond te kijken bij andere sporten.

Ik zou wel 'ns concrete redenen om hem een betweter te vinden willen horen, zomaar iets roepen wat sommigen hier doen kan iedereen wel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nou rondkijken bij andere sporten wil niet zeggen dat je er ook maar meteen verstand van hebt. Veel verder dan wat open deuren en een harde hand komt hij over voetbal wat mij betreft dan ook niet. Valt bovendien steevast in herhaling. Daarbovenop komt ook nog dat hij altijd de discussie aangaat op een manier waarbij er nog maar weinig te discussieren valt. Nee een oninteressante inhoud op een vreselijk irritante toon maken van Ton Boot een weinig sympathiek man.

Wat overigens niets zegt over zijn niveau als basketbaltrainer.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat iedereen die ook maar een beetje in de sportwereld zit, Ton Boot ongelooflijk apprecieert wegens zijn kennis. Dus oninteressante inhoud vind ik neerbuigend en tevens incorrect.

Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

timbo_ schreef:

Nou rondkijken bij andere sporten wil niet zeggen dat je er ook maar meteen verstand van hebt.

Dat pretendeert hij dan ook niet, al is het wel zo. Bovendien is veel kennis toepasbaar op meerdere sporten.

Daarbovenop komt ook nog dat hij altijd de discussie aangaat op een manier waarbij er nog maar weinig te discussieren valt.

Smaken verschillen, ik vind dat ook wel meevallen. Was misschien 10 jaar geleden zo, maar ik vind het nu echt niet meer zo.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

14 titels met 5 verschillende clubs, 2 europacup finales met Nederlandse clubs (en het Nederlandse basketbal is internationaal gezien heel wat kleiner dan het Nederlandse voetbal). Hij wordt zo'n beetje elk jaar dat ie coach kampioen (want hij neemt ook nog wel eens jaar vrijaf om tot rust te komen en bij andere sporten rond te kijken). Ik denk dat ie inderdaad wel wat weet en wat kan.

Het is een man die wel eens een jaar vrijaf neemt om tot rust te komen en rond te kijken bij andere sporten.

Ik zou wel 'ns concrete redenen om hem een betweter te vinden willen horen, zomaar iets roepen wat sommigen hier doen kan iedereen wel.

Dit gaat toch allemaal over het Basketbal.. komt dan elke keer bij Studio Voetbal zitten en je merkt aan alles dat hij alleen verstand heeft van het managen van een team, maar van het spelletje weet hij werkelijk niks meer dan elke huisvader. Zie niet waarom hij zich zo moet profileren als sportkenner in het algemeen, en dat mensen daar nog intrappen ook. En dat hij een betweter is houdt daar nogal mee samen natuurlijk, maar vooral ook in zijn retoriek vind ik hem overkomen als een enorme kwal..

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-RTL/171501/Bij-Ajax-hebben-ze-plotseling-het-licht-gezien.htm

vlakbij minuut 2.

zitten echt wereld mensen daar bij ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Boot de Oklahoma City Thunder kampioen maakt praten we verder.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Go Gunners

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Indeed . Kleppertjes publiek .

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Arsenal wordt weggetikt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je dat al weggetikt worden noemt .

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Arsenal komt er amper aan, als je dat nog niet eens ziet... wil zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat zei je? Dat was dus niet gebeurt als ze werden weggetikt. Groot verschil tussen afwachtendheid of niet bij machte zijn een tegenstoot te geven.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dat was verdedigings fout, de 1e. Ach laat maar ook.

Feit is dat AZ beter speelt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dit heeft niks met een eventueel spelbeeld te maken, gewoon een domme fout/slordigheid. AZ speelt gewoon degelijk, Arsenal wacht af - en heeft daardoor in zekere zin ook controle, want weggeven doen ze niks.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Standard ook voor

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Trefzekere verdedigers hebben ze daar bij de Rangers.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Jenner faalt altijd in dit soort wedstrijden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die speelt toch bij Vitesse?

DeCol

• 7009 berichten
  • 3028 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die speelt toch bij Vitesse?

Ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Benieuwd welke wedstrijd Erwinner kijkt dan .

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Gerechtigheid, Arsenal komt goed weg met 1 punt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die hing er lekker in ja.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Retteket, toch eens wat mazzel voor AZ. Beter nu dan zondag zullen we maar zeggen

Ben op zich wel blij met de 1-1 ook al vind ik AZ een lelijke nepclub. Ik zie toch altijd wel graag succes van NL teams in Europa.

Zie net trouwens de CL eindstanden. Zitten wel aardige verrassingen bij.

DeCol

• 7009 berichten
  • 3028 stemmen

Die verrassingen zijn niet zo goed voor mijn toto Maar wel leuk voor het spelverloop.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.