• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.438 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Wehehe, kutbarca, zou te mooi zijn sls Rubin Kazan en Kiev doorgaan.

Maar morgen het echte werk, Hala Madrid .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Anders spoiler je het even voor de mensen die nu de samenvattingen willen zien...

En Real Madrid is vies.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heel Madrid kijkt Chelsea - Atletico . Real is idd vies.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Erwinner schreef:

Gerechtigheid, Arsenal komt goed weg met 1 punt.

Kom op zeg, AZ heeft amper gevaar kunnen stichten. Dat Arsenal niet doordrukte is jammer.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Arsenal speelde voor mijn gevoel inderdaad ook op 7-% ofzo. Je zag het aan de inzet en later ook aan de wissels van hen, vooral jeugdspelers. En Arsenal nam niet eens de moeite om te trainen in het AZ stadion.

Maar goed, 1-1 tegen Arsenal is wel netjes. Koeman wederom niet verloren van Wenger.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

En dat publiek maar voor Scheringa zingen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat de speaker zelfs de toon moest zetten .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Zielige nepsupporters, als AZ binnenkort weer in de onderste regionen speelt staan ze weer in de rij voor een seizoenskaart van Ajax.

Vieze kerel trouwens die Scheringa.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Respekked schreef:

Ik zag iets nog triesters. Je speelt 25 jaar geen EC1 of zoiets en dan zie je een hoop ''supporters'' (of klappers kneusjes) die weglopen het stadion uit. Die missen dan wel de 1-1. Ik vind dat zo dom altijd, weglopen voor het eindsignaal. Zeker dat sneue volk van AZ dat na dit jaar sowieso weer wegzakt naar de middenmoot.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Zielige nepsupporters, als AZ binnenkort weer in de onderste regionen speelt staan ze weer in de rij voor een seizoenskaart van Ajax.

Vieze kerel trouwens die Scheringa.

Jep. In de zomer zullen de seizoenskaartaanvragen bij Ajax en Feyenoord weer enorm stijgen aangezien het succes bij AZ erop zit. Nu moet dat succesvolk weer een andere club zoeken.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik zag iets nog triesters. Je speelt 25 jaar geen EC1 of zoiets en dan zie je een hoop ''supporters'' (of klappers kneusjes) die weglopen het stadion uit. Die missen dan wel de 1-1. Ik vind dat zo dom altijd, weglopen voor het eindsignaal.

Ja das eigenlijk nog wel een stapje treuriger idd.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Arsene Wenger zal ondertussen wel Koeman-nachtmerries hebben.

Overigens is Arsenal net zo'n tuttenclub als AZ, al pleit het voor beide dat ze normaal gesproken schitterend voetballen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

Wehehe, kutbarca, zou te mooi zijn sls Rubin Kazan en Kiev doorgaan.

Maar morgen het echte werk, Hala Madrid .

Zijn er echt nog mensen ( buiten Madrid ) die voor Real zijn en anti - Barca ?

En wat bedoel je met het echte werk ? Barca is nog altijd beter dan Real hoor.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Kai schreef:

Overigens is Arsenal net zo'n tuttenclub als AZ.

Het is geen West Ham United, maar Arsenal over één nep kam scheren met AZ gaat natuurlijk veel te ver/slaat nergens op.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Zijn er echt nog mensen ( buiten Madrid ) die voor Real zijn en anti - Barca ?

Anti Barca niet echt, maar wel pro Real. Schitterende club. Hebben ook goed ingekocht.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik doel niet alleen op de supporters maar op het gebrek aan identiteit (West Ham vind ik ook geen bal aan overigens). Jarenlang voetballen zonder Engelse spelers en 15 jarige toptalentjes bij andere clubs wegkapen, treuriger kan bijna niet. Ja het gebeurd overal, maar niet zo extreem als bij Arsenal. Ajax is ook al die weg in geslagen gatverdamme, het is gewoon smerig.

Wenger maakt Arsenal speciaal, maar zonder Wenger is/was het niks aparts. Verder kan men zeuren over AZ wat ze willen, AZ is één van de weinige clubs in Nederland die mooi wél mooi voetbal heeft gespeeld de laatste jaren.

Edit: Even nagekeken, precies 1 speler (in de selectie) uit de eigen opleiding!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je als club zo ondankbaar met onze Nederlandse topspelers omgaat ben je voor mij sowieso een onbetrouwbare poeneclub. Als je honderden miljoenen schuld mag hebben en dan nog jaar in jaar uit geen grote prijzen meer kan halen ben je zielig en verkeerd bezig.

Een kampioenenteam is gelukkig nog steeds niet met veel geld bij elkaar te kopen. Dat geeft de burger moed. Ik ben grote fan van Barca. Ik heb dat ook altijd als een Nederlands topteam beschouwt alleen dan nog aangevuld met de Romario's en Stoichkovs van die tijd. Jammer dat de Nederlandse invloed er daar nu niet meer is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Als je als club zo ondankbaar met onze Nederlandse topspelers omgaat ben je voor mij sowieso een onbetrouwbare poeneclub.

Beetje vreemd, wat als het nou Afrikaanse spelers waren?

Als je honderden miljoenen schuld mag hebben en dan nog jaar in jaar uit geen grote prijzen meer kan halen ben je zielig en verkeerd bezig.

Iedereen heeft lang vreemd vermogen. Bovendien is honderden miljoenen niks voor een club als Real.

Een kampioenenteam is gelukkig nog steeds niet met veel geld bij elkaar te kopen. Dat geeft de burger moed.

Wel eens gehoord van Chelsea FC?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Real is nog altijd de veel grotere club en er zal al veel moeten gebeuren vooraleer dat gaat veranderen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Een kampioenenteam is gelukkig nog steeds niet met veel geld bij elkaar te kopen. Dat geeft de burger moed.

Onzin, het voorbeeld van Chelsea is al genoemd. En ook AZ is kampioen geworden door de miljoenen die er in korte tijd in zijn gepompt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Beetje vreemd, wat als het nou Afrikaanse spelers waren?

Ik ben Nederlander en als het ene seizoen de Nederlanders worden binnengehaald als sterke aanvulling en daarna door een trainerswissel geen speeltijd meer krijgen en gewoon weg mogen vind ik dat echt achterbaks. Huntelaar, Sneijder, Robben. van der Vaart zal ook niet veel meer spelen. Alleen heel verrassend mag Drenthe veel spelen. Ik heb bij Madrid dus niet opeens 7 Afrikaanse spelers in de verkoop zien gaan(snap ook niet helemaal waar dit op sloeg van jou)

(quote)

Iedereen heeft lang vreemd vermogen. Bovendien is honderden miljoenen niks voor een club als Real.

In Nederland en vele andere Europese landen wordt er gewoon naar de boeken gekeken en dan was het einde verhaal voor Madrid geweest. Het is gewoon oneerlijke competitie op deze manier.

Gelukkig wil Platini hier wat aan doen(moet wel eerst Blatter eens doodgaan)

(quote)

Wel eens gehoord van Chelsea FC?

Ik heb gehoord van Chelsea ja(niet zo'n toontje aanslaan alsof jij de alwetende voetbalkenner bent). Kampioenenteam bedoel ik een team mee die ook daadwerkelijk de kampioen wordt van de champions league. 2e plaats telt niet. Een keer of 2 kampioen worden door vooral een hele goede trainer Mourinho is netjes, maar ik had het nu dus over Real. Al gooien ze er nog een miljard tegenaan. Barca gaat gewoon weer kampioen worden en daar ben ik blij om.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Real is nog altijd de veel grotere club en er zal al veel moeten gebeuren vooraleer dat gaat veranderen.

Dat ze die prijzen niet allemaal even "eerlijk" gewonnen hebben, zien we dan maar even door de vingers. Zelfs boegbeeld Di Stefano hebben ze via de fascisten moeten stelen van Barcelona om prijzen te winnen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

ik had het nu dus over Real. Al gooien ze er nog een miljard tegenaan. Barca gaat gewoon weer kampioen worden en daar ben ik blij om.

Dat lijkt me toch wel sterk dat jij daar nu al zo zeker van bent.

De Primera Division is in mijn ogen geen competitie waar Barcelona er met kop en schouders boven alle andere clubs uitsteekt. Die winnen de competitie ook niet elk jaar.

Voor hetzelfde geld wordt Real nu weer enkele jaren achter mekaar kampioen.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Nomak schreef:

En ook AZ is kampioen geworden door de miljoenen die er in korte tijd in zijn gepompt.

De miljoenen van Scheringa zijn toch met name in de onderliggende structuur en het stadion gaan zitten, niet in gekochte spelers. Vind AZ nog steeds een uitermate sympathieke club die eindelijk de traditionele top-3 wist te verslaan. En al dat gemier over nepsupporters: als Ajax nooit een wedstrijd had gewonnen zou het ook niet veel supporters hebben.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik zag iets nog triesters. Je speelt 25 jaar geen EC1 of zoiets en dan zie je een hoop ''supporters'' (of klappers kneusjes) die weglopen het stadion uit. Die missen dan wel de 1-1. Ik vind dat zo dom altijd, weglopen voor het eindsignaal. Zeker dat sneue volk van AZ dat na dit jaar sowieso weer wegzakt naar de middenmoot.

Helaas zie je dit fenomeen overal eigenlijk wel. Ook afgelopen zaterdag bij Ajax-Willem II gebeurde het, nota bene in de 80e minuut zag ik ze al weglopen. Stelletje randdebielen, totaal geen medelijden met mensen die eerder weggaan en vervolgens goals missen!

Onbegrijpelijk fenomeen dit, snapt iemand er iets van?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik ben mijn hele leven al Ajaxied(mijn pa is Amsterdammer, dus het zit in mijn bloed zullen we maar zeggen).

Ik schaam mij soms wel voor de Ajax-supporters. 0-0 en ze beginnen al te fluiten. 3-0 voorstaan en dan nog zijn ze niet tevreden, omdat het Ajax is. En eerder weggaan bij een wedstrijd is echt belachelijk, wat de stand op dat moment ook is. Beetje emo weglopen als het een tijdje niet lekker gaat. Ik woon in het oosten dus ga nooit naar Ajax, maar ga nog wel eens naar een potje van de Graafschap en daar zie je verschrikkelijk slecht voetbal, maar ook al is het niet eens echt mijn lievelingsteam en staan ze 3-0 achter, dan nog wil ik tot het einde alles meemaken. Doelpunten en winnen is belangrijk, maar verder zijn er ook andere mooie dingen die voetbal interessant maken. Vechtlust tot het einde kan me inspireren en ik verwacht dit ook van mijn medesupporters. Erg jammer dat dit vroegtijdig weglopen elke week wel weer ergens gebeurt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

De miljoenen van Scheringa zijn toch met name in de onderliggende structuur en het stadion gaan zitten, niet in gekochte spelers.

Hoeveel hebben ze in dat seizoen aan spelers uitgegeven toen El Hamdaoui, Pele en nog een hoop anderen kwamen?

30 miljoen?

eRCee schreef:

Vind AZ nog steeds een uitermate sympathieke club

Ik vind het een echte schijtclub.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik ben mijn hele leven al Ajaxied.

Vreemd dat je dan nog niet weet hoe je het schrijft

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het knap hoor van AZ trouwens. Hoe je het ook wend of keert. En ik gun het Koeman heel erg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.