• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.354 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.441 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Zijn er echt nog mensen ( buiten Madrid ) die voor Real zijn en anti - Barca ?

.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Helaas zie je dit fenomeen overal eigenlijk wel. Ook afgelopen zaterdag bij Ajax-Willem II gebeurde het, nota bene in de 80e minuut zag ik ze al weglopen. Stelletje randdebielen, totaal geen medelijden met mensen die eerder weggaan en vervolgens goals missen!

Onbegrijpelijk fenomeen dit, snapt iemand er iets van?

Ik snap het niet, ik heb het ook nog nooit gedaan en soms heeft me dat nog mooie of belangrijke goals opgeleverd.

Wat ik ook niet snap is dat Ajax de prijzen voor de Europa League op CL waardig niveau zet en dan klaagt dat het stadion niet volstroomt

Ik snap dat Jol het kut vind, maar Ajax zou eens normale prijzen voor die duels moeten vragen. Niet 25.000x een kaartje van 25 euro maar 50.000x een kaartje van 12,50. Dan zit de toko ook vol.

Ik ben er overigens morgenavond wel bij. Heb een passe partout. Wordt wel een erg belangrijk duel. Daar hou ik ergens wel van.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet bekennen dat ik één keer eerder ben weggegaan. Vorig jaar bij Feyenoord - Heerenveen voor de beker toen het 0-2 stond met nog 20 minuten te gaan. Na dat seizoen van al meer dan 10 nederlagen getuigen te zijn geweest, kon ik het echt niet meer aanzien. Heb de 0- 3 gemist.....

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Heb wel eens slaande ruzie op de tribune meegemaakt omdat mensen eerder weggingen en voor anderen langsliepen of bleven staan.

Is elke wedstrijd weer een moment dat agressie opwekt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik kan het zo vaak niet meer aanzien. Maar ik ga nooit eerder weg, mijn lijden is ondergeschikt aan Feyenoord. Samen ten onder. Ik zal nooit eerder weggaan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Heb wel eens slaande ruzie op de tribune meegemaakt omdat mensen eerder weggingen en voor anderen langsliepen of bleven staan.

Is elke wedstrijd weer een moment dat agressie opwekt.

NEC scoort ook niet elke week zo fraai als zoals die van Goossen dit weekend

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

'Arsenal wil defensie versterken met Van der Wiel'

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, ik las het. Ik denk alleen dat Greg nog wel anderhalf jaar bij Ajax blijft. Die jongen is net pas bij Ajax een belangrijke factor. Laat hem maar eens kijken naar voorgangers van hem van zijn leeftijd die Ajax verlieten zonder al te veel ervaring. Maduro, De Mul, Babel etc. Laat hem lekker na dit jaar nog maar zeker een jaartje blijven. Alleen Ajax verlaten voor de top als je een topper in je eigen ploeg bent. Vermaelen was er aan toe, Suarez is er aan toe en verder niemand.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ja, maar bij Arsenal krijgen jongelingen tenminste kansen om te spelen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik kan het zo vaak niet meer aanzien. Maar ik ga nooit eerder weg, mijn lijden is ondergeschikt aan Feyenoord. Samen ten onder. Ik zal nooit eerder weggaan.

Ik geef je een hand.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Erwinner schreef:

Ja, maar bij Arsenal krijgen jongelingen tenminste kansen om te spelen.

Bij ons ook. Wiel is nog lang niet op het niveau van de top van de Premier League. Daarvoor mag hij verdedigend wel wat feller en harder worden en aanvallend wat meer rendament boeken. Hij komt veel mee op, maar de afronding daarna valt vaak tegen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Maar Ajax kan dat geld goed gebruiken, en ik vraag me af of die jongen wel zo zelfbewust is dat hij zo'n eventuele aanbieding voorlopig zal laten gaan.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

In Londen zijn er bovendien veel meer rapconcerten.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Goed nieuws voor Bruno Silva.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Nomak schreef:

Hoeveel hebben ze in dat seizoen aan spelers uitgegeven toen El Hamdaoui, Pele en nog een hoop anderen kwamen?

30 miljoen?

Nou, dat lijkt me niet. Hoeveel El Hamdaoui was weet ik eigenlijk niet. Pelle was redelijk aan de prijs maar die heeft dan weer niet bijgedragen aan het kampioenschap.

Volgens mij valt het erg mee. De club heeft/had z'n financieen goed op orde dankzij DSB, meer niet. Zeker geen kampioenschap gekocht (als dat al zou kunnen).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

El Hamdaoui was zes miljoen, Pelle zeven.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ze hebben het kampioenschap wel gekocht, alleen niet op de manier zoals o.a.Chelsea en City nu bezig zijn.

Bij AZ heeft Scheringa in de loop der jaren beetje voor beetje de club omhoog geholpen.

Dankzij DS(B) zijn al die spelers, trainers, technische staf en supporters allemaal richting AZ vertrokken.

Nu er geen financieel draagvlak meer is valt dit allemaal weg en zal AZ wegvallen naar het niveau van FC Groningen of erger...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat denk ik ook ja. De achterban van AZ bestaat uit een paar duizend echte supporters plus momenteel een grote massa dat is weggegaan toen het bij bv Ajax en Feyenoord minder ging waardoor zij plots AZ supporter werden. Je hoorde of zag ze nooit, behalve in de 2 jaren dat AZ bijna kampioen was en vorig jaar toen ze het echt werden. Iedereen was plots heel zijn leven een AZer 4 life

Ik denk dat men het stadion niet meer hoeft uit te breiden. Ik gok dat er als ze wegzakken er nog zon 10.000 man over gaan blijven. Men kan van Ajax en Feyenoord zeggen wat ze willen, maar de supporters zitten er altijd.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Wil het natuurlijk wel helpen dat de sfeer en uitstraling bij Ajax en Feyenoord een stuk beter is dan die kunstmatig gecreëerde sfeer bij AZ.

Die hebben ons land gister echt voor schut gezet, waar was de Champions League sfeer? Alleen na de1-1 waren ze aan het feesten.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Don Dijk schreef:

In Londen zijn er bovendien veel meer rapconcerten.

Ik denk ook dat Van der Wiel weg gaat. Ajax staat een paar miljoen in de min dit jaar en het verlies van MC Grego kunnen ze best opvangen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De sfeer is daar altijd al nep. Dat weet AZ ook, vandaar dat die klappertjes gebruikt worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ik denk ook dat Van der Wiel weg gaat. Ajax staat een paar miljoen in de min dit jaar en het verlies van MC Grego kunnen ze best opvangen.

Vd Wiel is niet onvervangbaar, maar het zou zonde zijn zon jonge gast helemaal op te leiden bij Ajax en hem na 2, 3 jaar alweer kwijt te raken. Wiel is in dit Ajax overigens niet te vervangen. Ogararu en Silva zijn bedroevend treurig. Misschien Boulahrouz terughalen? Die kan ook RB

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Boula was gister ook niet best bezig zeg. Stond in de weg bij het doelpunt dat dus door hem buitenspel werd en hij lette bij de kopgoal ook niet lekker op. Verder ben ik wel fan van hem en denk dat Ajax zo'n mouwenopstroper wel kan gebruiken ja.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Bouhlarouz vind ik zo vreselijk overschat. Of de man is geblesseerd of de man ligt alleen maar op de grond zn slidings uit te voeren. Verder kan ie eigenlijk niets.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Was op EK 2008 de beste verdediger van Oranje.

De jongen heeft wat pech gehad met blessures en prive leed, maar hij is zeer behoorlijk. En ik verwacht bij Ajax geen Europese topverdediger. Boulahrouz zou meer dan goed genoeg voor Ajax zijn indien Wiel zou vertrekken. Read more on Twitter

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bouhlarouz is hét type verdediger dat bij Ajax zal falen. Hij is een natuurlijk een prima stopper, maar is te traag (kan dus niet met ruimte in de rug spelen), kan niet inschuiven en heeft geen pass. Verder is hij te oud en te duur in salaris voor Ajax. Sowieso wil ik geen spelers die vaker geblesseerd zijn dan fit.

Met Oleguer gingen we al de boot in, Khalid is een kopie van Oleguer, dus Ajax denk aub na.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jij zou John Terry nog Ajax onwaardig vinden denk ik...

We pakken al jaren geen hoofdprijzen. Jol speelt anders met Ajax dan de voorgangers (lees: Jol speelt realistischer). Misschien moet Ajax achterin ook wat realistischer spelen. Ik zou in Boulahrouz een prima RB voor Ajax zien. Heeft drang naar voren en verdedigt steviger en beter dan vd Wiel in mijn ogen. En je hebt meteen een CV erbij indien dat nodig is. Als Boulahrouz goed genoeg voor Oranje is, dan zeker voor Ajax.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Kai schreef:

Bouhlarouz is hét type verdediger dat bij Ajax zal falen. Hij is een natuurlijk een prima stopper, maar is te traag (kan dus niet met ruimte in de rug spelen), kan niet inschuiven en heeft geen pass..

Juist.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Kai schreef:

Ik doel niet alleen op de supporters maar op het gebrek aan identiteit (West Ham vind ik ook geen bal aan overigens). Jarenlang voetballen zonder Engelse spelers en 15 jarige toptalentjes bij andere clubs wegkapen, treuriger kan bijna niet. Ja het gebeurd overal, maar niet zo extreem als bij Arsenal. Ajax is ook al die weg in geslagen gatverdamme, het is gewoon smerig.

Wenger maakt Arsenal speciaal, maar zonder Wenger is/was het niks aparts. Verder kan men zeuren over AZ wat ze willen, AZ is één van de weinige clubs in Nederland die mooi wél mooi voetbal heeft gespeeld de laatste jaren.

Edit: Even nagekeken, precies 1 speler (in de selectie) uit de eigen opleiding!

Wel vreemd dat je West Ham dan ook geen bal aan vindt, aangezien zij ongeveer het opleidingsinstituut van Engeland zijn. Eigen kweek bedoel ik dan.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ogararu en Silva zijn bedroevend treurig. Misschien Boulahrouz terughalen? Die kan ook RB

Ogararu en met name Silva hebben nauwelijks een kans gehad bij Ajax, laat ze die maar 'ns proberen. En wellicht loopt er nog wat in de jeugd rond.

Is Arsenal trouwens bang dat ze Sagna kwijt raken? Die lijkt me toch wel een paar klassen beter dan VD Wiel...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.