- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ogararu heeft juist kansen genoeg gehad, dit spelers moeten we dumpen anders blijft de selectie veel te groot. Silva is door Vd Wiel al uit de basis gespeelt, waarom erna weer terug gaan naar Silva? We moeten vooruit niet stagneren of zelfs achteruit.
@A&L
Bouhlarouz met drang naar voren? Dat is juist zijn zwakste punt, Khalid weet echt niet wat hij met een bal in de voet moet doen. Ik vind hem ook totaal ongeschikt als back, dan eerder voor Alderweireld. Maar beter nog blijft hij in Stuttgart.
@Respekked
Dat is dan ook een grote pluim voor West Ham, ze zijn zelfs nog ooit verkozen met de beste jeugdopleiding ter wereld. Tel daar het prachtige shirt bij op en het is zo slecht nog niet
. Maar wat me tegenstaat zijn de supporters (veel tuig) en dat gedweep met foute voetballers als Di Canio. Ik heb dan ook niet zozeer iets tegen de club zelf, maar wel wat er om heen hangt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niks mooiers dan de supporter battles tussen Millwall en West Ham. Tuig dat wel natuurlijk
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
'Met Scheringa heb ik echt geen medelijden'
Geschreven op woensdag, 21 oktober om 16:46
Voormalig AZ-speler Olaf Lindenbergh staat niet versteld van het feit dat Dirk Scheringa van zijn voetstuk is gevallen. In een vraaggesprek met het weekblad Voetbal International steekt hij van wal over de malversaties. "Ik vind dit echt lullig voor AZ en alle gedupeerden, maar met Scheringa heb ik echt geen medelijden."
De middenvelder, die van 1999 tot 2005 actief was bij AZ, hoorde tijdens zijn contractbesprekingen dat hij rond een miljoen gulden kan ontvangen. Hij moest er alleen wel vijf jaar op wachten. Zo was AZ verzekerd van een lang verblijf van de speler en in de tussentijd zou Scheringa met het geld gaan speculeren.
"De onderhandelingen waren met de toenmalige financieel directeur Jan Kasper" weet Lindenbergh nog. "Scheringa zat er zelf niet bij. Hij wist wel wat te regelen. Ik zou aandelen krijgen met een gegarandeerd rendement. Na vijf jaar praten we dan wel over een miljoen, dacht hij zo. Nou, dat klonk goed. Hij wilde alleen niets op papier zetten. Kasper zei: Als Dirk zijn woord geeft, dan komt het wel goed."
"Ik was met mijn zaakwaarnemer en er zat een advocaat bij. De club wilde niks op papier, want dan kon het niet volgens hem en daarbij was een mondelinge overeenkomst ook geldig. Wij dus akkoord." Na enkele jaren kreeg Lindenbergh de schrik van zijn leven. "Toen ik een paar jaar later eens vroeg hoe het zat, wist Scheringa er niks meer van. Sterker nog: de aandelen waren zo gezakt dat ik intussen een schuld had van ongeveer 600 duizend gulden. Dan schrik je wel."
"Ik was niet de enige. Die Kasper wilde niks meer zeggen. Die werd waarschijnlijk tot zijn 65ste betaald om zijn mond te houden." Kenneth Perez had de afspraken wél op papier. "De spelers die de constructie zwart op wit hadden, kregen geen problemen. Een aantal die het net als ik níét op papier hadden, kwamen wél in de problemen."
De negatieve publiciteit over de koopsompolissen van zijn voormalige voorzitter deden hem weer terugdenken aan de manier waarop AZ werd geleid. "Mijn vriendin was net zwanger. En dan loop je dus ineens met een enorme schuld. Ik kon alleen van het probleem af als ik mijn contract openbrak. Dan zou Dirk de schulden verder wel regelen. Als ik niet zou tekenen, had het nog veel verder kunnen oplopen. Natuurlijk was ik daar kwaad over. Maar niemand kon mij garanderen hoe een rechtszaak zou aflopen."
http://www.vi.nl/Nieuws-item/171564/Lindenbergh-Met-Scheringa-heb-ik-geen-medelijden.htm
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geef mij maar Newcastle United
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
If you're not a Manc, you're a wank! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een vreselijke pot tussen CSKA en man U
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Kunnen ze Huntelaar toch beter in het het doel neer planten
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Oh die commentator, schiet die kerel svp door zn kop.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Dida
. Asenjo anders ook een flinke fout, gelukkig dat er onterecht afgevlagt werd. Maar dit gaat weer niet goed komen, het ziet er niet uit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lekkere goal die 1-1....(1e helft wel gemist). Milan doet het niet slecht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
1-2 Pato 
Casillas' avond is het ook niet haha.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe Drenthe met de 2-2, knappe knal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat is die Evert ten Napel toch vreselijk vervelend zeg. Dat geleuter over niets elke keer. Clichemannetje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die lult tenminste aan één stuk, bij Sport1 teveel stiltes in het commentaar. Al zeggen die wel alleen maar zinnige dingen.
Die voormalig Feyenoorders zijn vanavond walgelijk bezig. bah!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mm, 2-3 Milan afgekeurd, maar waarom?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Domme beslissing en weer een zwak optreden van Casillas.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alsnog...
Leek me buitenspel, maar mag niet zeuren....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2-3 !!!!!!! 
Assist van de zeer goed spelende Seedorf. Heerlijk dit, tegen dat gore Real! Winst is ook verdiend op basis van de 2e helft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is er goor aan Real? Vind Milan veel minder sympathieke club. Berlusconi. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is er niet goor aan real is een betere vraag. Ben je sneller klaar
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat is er goor aan Real? Vind Milan veel minder sympathieke club. Berlusconi.
Ik ga het niet eens uitleggen. Beetje nadenken en je hebt 10 argumenten te pakken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Volgend jaar maar 300 miljoen aan verdedigers uitgeven, dan winnen ze vast nog wel eens de CL.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ga het niet eens uitleggen. Beetje nadenken en je hebt 10 argumenten te pakken.
Jaloezie?
Daar tegen over staat:
Prachtig Stadion
Prachtige Stad
Prachtige Historie
Prachtige Spelers
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jaloezie?
Daar tegen over staat:
Prachtig Stadion
Prachtige Stad
Prachtige Historie
Prachtige Spelers
Dus? Dat alles heeft Ajax ook en ik heb niet het idee dat je positief over die club bent.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik kom uit Rotterdam, ben dus fundamenteel tegen Ajax. Bovendien komt Ajax uit een pitoresk dorp. En ik heb niets met pitoreske dorpen. 
En mooie spelers? Eentje misschien...
En dan nog de Arena.... 
Blijft over mooie historie, hoop dat het daar bij blijft. 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Pfff haha één mooie speler? Waarschijnlijk hou jij meer van resultaten dan van mooi voetbal, aangezien je Feyenoord verkiest boven Ajax en Madrid boven Milan.. 
edit: Niet dat Feyenoord betere resultaten dan Ajax gehaald heeft, maar Feyenoord-supporters komen altijd met 'wij waren de eerste met de EC1' en 'wij hebben als laatst Europees succes behaald'.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk niet naar spelers of ze mooi zijn. Als ze maar kunnen voetballen 
Die Reinbo he, je ontdekt altijd nieuwe dingen op het forum haha.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.