- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pfff haha één mooie speler? Waarschijnlijk hou jij meer van resultaten dan van mooi voetbal, aangezien je Feyenoord verkiest boven Ajax en Madrid boven Milan..
Klopt, ik geef veel meer om resultaat dan mooi voetbal. Liever winst dan verliezen in schoonheid. Mocht je het omgekeerde vinden, ben je vast al 20 jaar dol gelukkig met het nl elftal. En ik ben voor Feyenoord omdat ik uit Rotterdam kom. Is onze club. Was ik Amsterdammer geweest was ik voor ajax geweest en als ik uit Friesland was gekomen was ik voor Heerenveen of Cambuur geweest......
En jij? Ben jij als Nederlander ( of Fransman?) voor Brazillie als die mooier voetbalspelen?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Echte Rotterdammers zijn voor Sparta.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, en ik kan het weten, dan nog eerder Excelsior. 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Nee, tuurlijk niet. Die opmerking was natuurlijk meer gericht op de verkiezing tussen Madrid vs. Milan. Je vertelt net al dat je uit Rotterdam komt, dus ik begreep dat je vandaar een Feyenoord supporter bent en ik erken wat je zegt over de relatie afkomst/supporter van club, voor mij geldt hetzelfde.
En natuurlijk geef ik meer om mooi voetbal dan om resultaat. Ik hou van het spel en van haar schoonheid, in de meeste gevallen gaat dit samen met een overwinning. Wat je aanhaalt over het NL-elftal klopt dan naar mijn mening ook niet omdat NL lang niet altijd consistent speelt en het dus bijvoorbeeld in een wedstrijd tegen Rusland helemaal verprutst (en dus even voor de duidelijkheid: ook niet mooi speelt).
Jij bent dus blijkbaar ook vóór het methode van het met geld smijten, om zo de beste spelers te halen, voor het beste resultaat? Ik heb in principe niks tegen Feyenoord, maar ik zou bijna zeggen typische Feyenoorder..
edit: Ik ben trouwens gewoon Nederlander 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Milan 
Eindelijk een lichtpuntje in donkere dagen, het is Leonardo gegunt.
Overigens wel sneu voor Louis van Gaal, zijn spelers laten hem vandaag in de steek.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb liever dat ze winnen dan mooi spelen. Daar verschillen wij dan in. Ik heb helemaal niets met Milan, vind Italianen over het algemeen overdreven druktemakers en Berlusconi de grootste schoft en idioot van Europa. Kan zo in een adem genoemd worden met Franco. Maar Franco ligt 40 jaar achter ons en ik ben ooit bij Real - Barca geweest 5-0 een geweldige ervaring (ben vanwege de grote Ajax link ( De boer
) nooit echt voor Barca) een onveregetelijke avond. Sinsdien heeft Real mijn sympathie.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Daar ben ik het zeker met je eens. Maar voor mij is het toch zeker Barcelona, Arsenal en Milan voor de grootste drie competities van Europa.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor mij Barca, Man Utd en Milan voor de 3 grote competities. Maar ik volg geen van hen intensief. Alleen Ajax telt voor mij, samen met Oranje dan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Real, italie geen favoriet, en nu Liverpool vanwege Kuyt. Maar kan ook voor. Valencia of Chelsea zijn. ben ondanks van persie tegen Arsenal, Kleurloze club. En in Dld ga ik voor Bremen, heb ik nog een paar maanden gewoond.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoe kan je nou Arsenal kleurloos vinden maar dan wel suffe clubs als Chelsea en Valencia noemen?
Overigens vind ik Arsenal ook niet veel bijzonders als club hoor. Maar nog altijd beter dan een club als Chelsea.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
en Berlusconi de grootste schoft en idioot van Europa. Kan zo in een adem genoemd worden met Franco.
Berlusconi is inderdaad een schoft ik snap ook niet dat er niet dat al die Milan voetballers zo met hem weglopen, ik zou hem nog geen hand geven. Verschil (betreft voetbal) is echter wel dat Berlusconi nooit politieke macht heeft gebruikt om concurrenten van AC kapot te maken, iets wat Franco wel deed.
Mijn clubs na Ajax:
Italië: Juventus (ondanks dat stadion) met milan heb ik ook wel iets.
Spanje: Barcelona
Duitsland: Borussia Mönchengladbach
Engeland: Niemand (lees: zoekende)
Portugal: Sporting (echt respect voor gekregen de laatste jaren).
Frankrijk: PSG
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een Feyenoorder die chelsea een mooie club noemt vind ik vreemd. Zowat het Ajax van Engeland.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vond het logo van Chelsea al mooi jaren voordat ze ooit succesvol werden. En Berlusconi misbruikt absoluut zijn politieke macht. Kijk eens wat nieuwsrubrieken zou ik zeggen.
ghostman
-
- 5742 berichten
- 5 stemmen
... en Berlusconi de grootste schoft en idioot van Europa. ...
Berlusconi = maffia. Maar hij is toch geen idioot ... ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Berlusconi koppelen aan de Cosa Nostra is natuurlijk grote onzin.
ghostman
-
- 5742 berichten
- 5 stemmen
hij is zelfs "capo di tutti capi" ...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Real mistte Robben, v-d Vaart maar had gelukkig nog Drenthe.
En die Belgische scheids

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Studio Sport heeft een interview met Danko Lazovic, ik blijf een zwak voor e'm hebben. Hoe onmogelijk hij zichzelf ook maakt, het is wel een speler naar mijn hart. 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Haha ja zag net ook een stukje, echt grappig inderdaad.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Een Feyenoorder die chelsea een mooie club noemt vind ik vreemd. Zowat het Ajax van Engeland.
Wat is dat nu weer voor hatelijke opmerking richting Ajax.. beetje jammer weer. Ik ga het al voor de tweede keer op de avond noemen: ik heb niks tegen Feyenoord, maar zou haast zeggen 'een typische Feyenoorder opmerking'. Daarnaast ook vreemde opmerking, aangezien Chelsea totaal geen geschiedenis heeft, door geld het (meeste) succes heeft verkregen, enige overeenkomst is dan de hoofdstad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Keep your PMS under control mate.
ik vind Chelsea veel weg hebben van Ajax, dat is het enige wat ik zeg. Wat hier nou hatelijk aan is
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23515 berichten
- 77035 stemmen
Erg tevreden omdat real verloren heeft , ze zouden alles moeten verliezen wat een arrogante kut ploeg is dat met een bestuur die maar koopt, en Kaka vind ik zeer maar dan ook zeer overschat als voetballer.
-
- 23515 berichten
- 77035 stemmen
Keep your PMS under control mate.
ik vind Chelsea veel weg hebben van Ajax, dat is het enige wat ik zeg. Wat hier nou hatelijk aan is
.
Chelsea vind ik meer PSV
Liverpool meer Ajax
-
- 23515 berichten
- 77035 stemmen
Real mistte Robben, v-d Vaart maar had gelukkig nog Drenthe.
En die Belgische scheids
Ze kunnen wel 4 elftallen opstellen daarom ook zeer verheugd om de uitslag.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
In welk opzicht lijkt Liverpool nou op Ajax?
En wat vind je overschat? Hoe goed schat jij Kaka, de grootste der aarde is het niet maar het komt aardig in de buurt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
In welk opzicht lijkt Liverpool nou op Ajax?
Beide zijn de grootste clubs van hun land en beide hebben ze ook de meeste Europese prijzen behaald.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Of Liverpool de grootste van Engeland is dat betwijfel ik. Maar buiten dat zijn er geen raak vlakken. Beide clubs hanteren een totaal andere visie. Daarnaast noemt men Liverpool altijd een volksclub en Ajax een eliteclub (wat haat ik die termen), ik zie die overeenkomst dan ook echt niet.
Als je dan toch de vergelijking wilt maken zou ik Feyenoord nemen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat Liverpool de grootste club van Engeland is, daar bestaat geen twijfel over. Reken de Europese prijzen erbij en de prijzenkast van United verbleekt bij die van Liverpool.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Op die manier wel, ik dacht meer richting het aantal supporters.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.